1ον, Δεν μας ενδιαφέρει αν σχετίζεται με τη συχνότητα οδήγησης. Το θέμα είναι ότι είναι πιο ασφαλείς στατιστικά.Ναύτης έγραψε: 06 Φεβ 2025, 10:36Όχι. Γιατί σχετίζεται και με την συχνότητα της οδήγησης και με άλλες παραμέτρους. Προσωπικά δεν έχω δει ηλικιωμένο, άνω των 75 τέλος πάντων, να οδηγεί και να μην είναι κίνδυνος-θάνατος.micmic έγραψε: 06 Φεβ 2025, 10:23Ειδικά μετά τα 60-70 οι διαφορές στα αντανακλαστικά μεταξύ δύο συνομήλικων είναι ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ. Υπάρχουν 80άρηδες με καλύτερα αντανακλαστικά από 40ρηδες. Αλλά οκ, αυτό λέω: Ας γινόντουσαν τεστ αντανακλαστικών. Νομίζεις ότι λίγοι 30άρηδες και 40άρηδες θα κοβόντουσαν;Ναύτης έγραψε: 06 Φεβ 2025, 10:06
Δεν έχει τόση σχέση με την αντιληπτική ικανότητα, έχει κυρίως σχέση με τα αντανακλαστικά. Μετά τα 80, λέω εγώ, ας παίρνουν ταξί. Εμείς πάντως του πατέρα μου τού πήραμε τα κλειδιά του αυτοκινήτου στα 80. Έκανε μανούρα στην αρχή, του πέρασε μετά.
Και στο τέλος-τέλος μιλάει η στατιστική. Από την Αγγλία: οι άνω των 70 εμπλέκονται στο 8-10% των ατυχημάτων ενώ αποτελούν to 15% των οδηγών. Είναι πιο ασφαλείς ως οδηγοί, ναι ή όχι;
Τι να λέμε τώρα ρε φίλε, εδώ δεν αφήνεις τη γιαγιά 88 χρονών ν' ανάψει μόνη της την κουζίνα στο σπίτι, όχι να της δώσεις και δίπλωμα για να σοφάρει. Ταξάκι, μια χαρά.
2ον, Δεν σχετίζεται καν με την συχνότητα οδήγησης. Έβαλα και στατιστικά από Αμερική ΑΝΑ ΜΙΛΙ ΟΔΗΓΗΣΗΣ παραπάνω. Πάμε στη Γερμανία τώρα:
18-24 ετών: 47810 ατυχήματα ανά εκατομμύριο οδηγηθέντων χιλιομέτρων.
65+: 16232 ατυχήματα ανά εκατομμύριο οδηγηθέντων χιλιομέτρων.
Δεν θα βρεις χώρα παγκοσμίως που να μην ισχύουν ανάλογα νούμερα. Άρα αν η νούμερο 1 προτεραιότητα είναι η ασφάλεια, πρέπει να απαγορευτεί η οδήγηση κυρίως στους κάτω των 25.
Τί να κάνουμε τώρα, αυτά λέει η στατιστική. Τα υπόλοιπα είναι για τα πρωινάδικα.
