Λοξίας έγραψε: 04 Φεβ 2025, 13:37
Έχει να πέσει κλάμα και γκρίνια πάλι...
Γιατί να μη πέσει κλάμα και γκρίνια;
Ας διαψεύσουμε αυτόν τον μύθο: Στη eurovision συμμετέχουν 52 χώρες, εκ των οποίων νικήτρια είναι μόνο μία.
Δεν γίνεται όπως στον στίβο που εκτός από το χρυσό μετάλλιο υπάρχει το αργυρό και το χάλκινο. Η νικήτρια θέση είναι μόνο μία.
52 χώρες, σημαίνει ότι αν με κάποιο μαγικό τρόπο τα τραγούδια που συμμετέχουν είναι εντελώς πανομοιότυπα σε ποιότητα και αισθητική, η πιθανότητα να βγει κάποιο πρώτο είναι 1,92%.
Εντωμεταξύ οι περισσότερες χώρες έχουν περάσει σε άλλο level και στέλνουν τραγούδια υψηλής ποιότητας με σκηνικά που προκαλούν αίσθηση (πολλοί τα λένε κιτς, αλλά σίγουρα προκαλούν αίσθηση).
Το ελληνικό ποπ, δυστυχώς έχει κολλήσει σε εποχές Παπαρίζου και αυτό είναι λογικό, εφόσον σαν χώρα, δεν ακούμε καθαρό ποπ. Ακούμε σκυλοπόπ. Και το σκυλοπόπ δεν ηχεί καλά στα αφτιά των άλλων χωρών.
Επομένως πέρυσι και φέτος, η ελληνική συμμετοχή "παίζει άμυνα" με έναν ήχο που είναι έθνικ-ποπ. Οχι ότι είναι το καλύτερο δυνατό, αλλά δεν υπάρχει άλλη εναλλακτική.
Ωστόσο η πιθανότητα να βγει μια συμμετοχή νικήτρια μέσα από 52 χώρες, που όπως είπαμε είναι το πολύ 2%, είναι αντιληπτή από κάποιους πονηρούς, οι οποίοι ετοιμάζουν πάντα εκ των προτέρων ένα αφήγημα για γκρίνια:
Παράδειγμα:
https://www.iefimerida.gr/zoi/giorgos-l ... ata-erotas
Γιώργος Λιάγκας για Αστερομάτα: «Είναι σαν να κάνουν έρωτα δύο άνθρωποι και να μην κορυφώνει κανένας από τους δύο»
Ο Λιάγκας (και ο κάθε Λιάγκας) ξέρει καλά ότι εφόσον η νικήτρια θέση είναι μόνο οι πρώτη, μέσα από 52 συμμετοχές, επιτυχία για ένα τραγούδι είναι να βρεθεί μέσα στην 20άδα. Ούτε καν στη 10αδα.
Αυτός όμως αν βγει εντός της 20αδας το τραγούδι, θα βγει την επόμενη μέρα να γκρινιάζει (και καλά).
Ζούμε σε ένα σύστημα.