!!! DEVELOPMENT MODE !!!

Πανεπιστήμιο της Γάνδης: δεξαμενή 3,5 τόνων εύφλεκτων υγρών στο πρώτο βαγόνι του τρένου

Η πολιτική στην Ελλάδα. Νέα, προτάσεις, κριτικές και σχόλια.
Άβαταρ μέλους
Otto Weininger
Δημοσιεύσεις: 38340
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 00:29
Τοποθεσία: Schwarzspanierstraße 15

Re: Πανεπιστήμιο της Γάνδης: δεξαμενή 3,5 τόνων εύφλεκτων υγρών στο πρώτο βαγόνι του τρένου

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Otto Weininger »

Αρίστος έγραψε: 02 Φεβ 2025, 21:18 Εως τα μέσα Φεβρουαρίου αναμένεται η ολοκλήρωση και η υποβολή δύο πολύ κρίσιμων πορισμάτων, που αναμένεται να βοηθήσουν το ανακριτικό έργο, ώστε να πέσει φως στις συνθήκες υπό τις οποίες έλαβε χώρα το συγκλονιστικό σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη. Το πρώτο πόρισμα αφορά στην έρευνα του Εθνικού Μετσοβίου Πολυτεχνείου, με επικεφαλής τον διαπρεπή ακαδημαϊκό του Τμήματος Χημικών Μηχανικών, Δημήτρη Καρώνη, μετά από παραγγελία του εφέτη ειδικού ανακριτή της υπόθεσης των Τεμπών, Σωτήρη Μπακαΐμη.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το πόρισμα βαίνει προς ολοκλήρωση και αμέσως μετά θα διαβιβαστεί στο ανακριτικό γραφείο. Η εν λόγω τεχνική έκθεση αναμένεται με τεράστιο ενδιαφέρον καθώς θα απαντά στα κρίσιμα ερωτήματα που θέτει τόσο ο ανακριτής, όσο και οι οικογένειες των 57 θυμάτων, αναφορικά με τα αίτια της έκρηξης και της εκδήλωσης φωτιάς στα μπροστινά βαγόνια των δύο αμαξοστοιχιών.

Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι σε αυτό θα αναφέρεται ότι τα έλαια σιλικόνης, τα λάδια των μηχανών των τρένων δηλαδή, δεν μπορούν να προκαλέσουν έκρηξη και φωτιά. Ειδικότερα, ο κ. Καρώνης στο πόρισμά του, υιοθετώντας και τα ευρήματα του Γενικού Χημείου του Κράτους, φέρεται να αναφέρει ότι τα έλαια σιλικόνης μπορούν δευτερογενώς να προκαλέσουν φωτιά, δεν δύνανται όμως πρωτογενώς να προκαλέσουν την έκρηξη και την πυρόσφαιρα που διαπιστώθηκε ότι υπήρξε αμέσως μετά τη φονική σύγκρουση.

Στο ίδιο μήκος κύματος, αναμένεται να κινηθεί, σύμφωνα με πληροφορίες, και το πόρισμα της Επιτροπής Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων. Πρόκειται για μια ανεξάρτητη Αρχή που συστάθηκε μετά τη σιδηροδρομική τραγωδία και αυτεπάγγελτα διεξήγαγε δική της έρευνα για τα αίτια του δυστυχήματος. Και αυτή η έκθεση βρίσκεται σε τελικό στάδιο επεξεργασίας και αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο επόμενο δεκαπενθήμερο.

https://tomanifesto.gr/tempi-ta-dyo-pol ... ima-194287

/
Γιατί ρε σαλτιμπάγκο έκοψες το κείμενο; Δεν σου άρεσαν τα παρακάτω;


Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι οι εμπειρογνώμονες που απαρτίζουν την επιτροπή ταυτίζονται με το συμπέρασμα Καρώνη, καταλήγοντας στην κρίση ότι τα έλαια σιλικόνης δεν είναι εύφλεκτα υλικά και δεν είναι ικανά να προκαλέσουν έκρηξη. Χωρίς ωστόσο να μπορούν να υποδείξουν ποια ή ποιες ουσίες θα μπορούσαν να προκαλέσουν μια τέτοια έκρηξη, καθώς δεν έχουν τέτοια δεδομένα από την περιοχή του δυστυχήματος. Το εν λόγω πόρισμα δεν παραγγέλθηκε από τον ανακριτή κ. Μπακαΐμη, ωστόσο μετά την ολοκλήρωσή του και τη δημοσιοποίησή του ο δικαστικός λειτουργός έχει το δικαίωμα να το συμπεριλάβει στη δικογραφία του.

Ένα ολόκληρο δωμάτιο καταλαμβάνει στο δικαστικό μέγαρο Λάρισας η δικογραφία, σύμφωνα με πληροφορίες, χάρη στην άοκνη εργασία του έμπειρου δικαστικού λειτουργού, κ. Σωτήρη Μπακαΐμη, που αυτά τα δύο χρόνια έχει συλλέξει στοιχεία που αριθμούν δεκάδες χιλιάδες σελίδες και εκατοντάδες ηλεκτρονικά αρχεία.

Στα χέρια του ο κ. Μπακαΐμης έχει ήδη το πόρισμα των διορισμένων από την ανάκριση δικαστικών πραγματογνωμόνων, το οποίο εντοπίζει ως αίτια του δυστυχήματος την απουσία τηλεδιοίκησης, τους παντελώς λανθασμένους χειρισμούς του σταθμάρχη βάρδιας Β.Σ. καθώς και την έλλειψη επικοινωνίας μεταξύ μηχανοδηγών και σταθμάρχη. Αναφορικά με τη φωτιά, οι εμπειρογνώμονες εντοπίζουν ποσότητα ελαίων σιλικόνης από τις μηχανές των τρένων που σε συνδυασμό με την υψηλή ηλεκτρική τάση που αναπτύχθηκε από τη σύγκρουση θα μπορούσε να οδηγήσει σε έκρηξη και εκδήλωση πυρκαγιάς επακόλουθα.

Όλα τα υπόλοιπα πορίσματα για τη φωτιά προέρχονται από τεχνικούς συμβούλους οικογενειών θυμάτων, τα οποία και καταλήγουν σε διαφορετικά αποτελέσματα. Περίπου πέντε τέτοιες εκθέσεις έχει υποβάλει στον ανακριτή ο πραγματογνώμονας του Συλλόγου Συγγενών Θυμάτων Τεμπών, Βασίλης Κοκοτσάκης, με πιο πρόσφατη την τεχνική έκθεση των 32 σελίδων, στην οποία περιλαμβάνεται νέο βίντεο της σύγκρουσης και ηχητικές μαρτυρίες από επιβάτες μετά από αυτή.

Σύμφωνα με τον κ. Κοκοτσάκη, το υλικό που προσκομίζει και η επεξεργασία αυτού αποδεικνύουν ότι οι 30 από τους 57 νεκρούς επιβίωσαν από τη σύγκρουση και πέθαναν μέσα στα επόμενα δύο με δυόμισι λεπτά από τη φωτιά που εκδηλώθηκε. Ο πυροσβέστης-εμπειρογνώμονας υποστηρίζει ότι η εμπορική αμαξοστοιχία, με κατεύθυνση από τη Θεσσαλονίκη στην Αθήνα, μετέφερε φορτίο αποτελούμενο από χημικές ουσίες που έχουν σχέση με αρωματικούς υδρογονάνθρακες.

Το πόρισμα της ΕΔΑΠΟ
Πριν από έναν χρόνο κατέθεσαν στην ανάκριση το πόρισμά τους τα μέλη της επιτροπής διερεύνησης ανεξαρτήτων πραγματογνωμόνων οικογενειών. Σε αυτό καταγράφονται τα κενά ασφαλείας του σιδηροδρόμου, τα ανθρώπινα λάθη και οι παραλείψεις που οδήγησαν στην τραγωδία.

Μεταξύ άλλων, η ΕΔΑΠΟ σημειώνει ότι η μοιραία σύγκρουση δεν θα είχε συμβεί αν λειτουργούσε η φωτοσήμανση. Ενώ κάνει ειδική αναφορά στην καθυστερημένη κατά 29 ημέρες δειγματοληψία στον χώρο φύλαξης των βαγονιών και στον χώρο σύγκρουσης των τρένων. Σε εκείνο το πόρισμα διατυπώνεται η αμφιβολία για την προέλευση της φωτιάς από τα λάδια στους μετασχηματιστές της μηχανής (έλαια σιλικόνης) και εκφράζεται η πεποίθηση ότι χωρίς τη φωτιά θα υπήρχαν πέντε λιγότεροι νεκροί.

Το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο έχει εντωμεταξύ επεξεργαστεί και καταθέσει στον κ. Μπακαΐμη ένα δεύτερο πόρισμα, από άλλη ομάδα επιστημόνων, που αφορά τις επικοινωνίες μεταξύ σταθμαρχών, μηχανοδηγών και λοιπών εργαζομένων στα σταθμαρχεία διέλευσης των μοιραίων αμαξοστοιχιών. Το περιεχόμενο αυτού του πορίσματος θα αντιπαραβάλει με το καταγραφικό από τον κεντρικό σταθμό του ΟΣΕ στη Λάρισα, ο κ. Μπακαΐμης, προκειμένου να βγάλει τα συμπεράσματά του για το τι πραγματικά διημείφθη μεταξύ όλων των εμπλεκομένων τόσο πριν όσο και μετά το δυστύχημα.

Το αίτημα Αγοραστού
Στο Συμβούλιο Εφετών Λάρισας παραμένει το αίτημα που υπέβαλε ο πρώην περιφερειάρχης Θεσσαλίας, Κωνσταντίνος Αγοραστός, κατηγορούμενος στην υπόθεση για παράβαση καθήκοντος, για τον διαχωρισμό της δικογραφίας που αφορά το «μπάζωμα» του χώρου του δυστυχήματος.

Γι’ αυτό το σκέλος της υπόθεσης κατηγορούνται επτά άνθρωποι μαζί με τον κ. Αγοραστό, όλοι για το πλημμέλημα της παράβασης καθήκοντος. Πρόκειται για τον γενικό γραμματέα Πολιτικής Προστασίας, Βασίλη Παπαγεωργίου, τέσσερα στελέχη της Πυροσβεστικής και ένα της Αστυνομίας.

Ο κ. Αγοραστός ζήτησε να διαχωριστεί αυτό το σκέλος της δικογραφίας από την κύρια ποινική έρευνα για τα αίτια του δυστυχήματος, για να μην παραγραφούν τα αδικήματα που λόγω του ότι είναι πλημμελήματα έχουν μικρότερο όριο παραγραφής. Το πρώτο αίτημα είχε υποβληθεί από τον κ. Αγοραστό την περασμένη άνοιξη και απορρίφθηκε από τις δικαστικές αρχές, ωστόσο ο πρώην περιφερειάρχης Θεσσαλίας επανήλθε με δεύτερο αίτημα και αυτήν τη φορά έχει, σύμφωνα με πληροφορίες, τη θετική εισήγηση του ανακριτή της υπόθεσης.


Let them make the first mistake. We make the last move.

Άβαταρ μέλους
SeaHawk
Δημοσιεύσεις: 6997
Εγγραφή: 12 Σεπ 2024, 12:06
Phorum.gr user: ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Re: Πανεπιστήμιο της Γάνδης: δεξαμενή 3,5 τόνων εύφλεκτων υγρών στο πρώτο βαγόνι του τρένου

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από SeaHawk »

Μαδουραίος έγραψε: 02 Φεβ 2025, 21:26
SeaHawk έγραψε: 02 Φεβ 2025, 21:25 Οτι να ναι
Ακομη μια φορα γινεται ξεκαθαρο οτι δεν διαβαζεςι τι ποσταρουν οι αλλοι
Δωσε τα 1000 ευρω λαμογιο
Γιατι;
Ποσταρε ο Γαληνος κατι της ΕΔΑΠΟ;
Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 29830
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: Πανεπιστήμιο της Γάνδης: δεξαμενή 3,5 τόνων εύφλεκτων υγρών στο πρώτο βαγόνι του τρένου

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon »

βρε μαλακες, δικιο εχει, μην είσαστε ζηλιαριδε, θα βγειτε ηλίθιοι σε ενα αλλο νημα, αφηστε αυτο να ειναι του γγ και του όττο.
Άβαταρ μέλους
Γαληνός
Δημοσιεύσεις: 6516
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 15:15

Re: Πανεπιστήμιο της Γάνδης: δεξαμενή 3,5 τόνων εύφλεκτων υγρών στο πρώτο βαγόνι του τρένου

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Γαληνός »

https://www.hse.gov.uk/offshore/strategy/ignition.htm

1. ANAΦΛΕΞΗ ----> ύπαρξη πηγής (όπως ηλεκτρικός σπινθήρας) που οδηγει σε
  • α) Φωτιά --- > jet fire ή flash fire
    Ή β) Έκρηξη
επομένως φωτιά τύπου jet/flash ή έκρηξη μάλλον είναι το "σωστό δίλημμα" (και στις 2 περιπτώσεις υπάρχει ανάφλεξη) -αν καταλαβαίνω καλά
Spoiler
Ignition causes a release of flammable liquid or gas to become a fire (jet fire, flash fire, pool fire etc.) or explosion. There are many possible sources of ignition and those that are most likely will depend on the release scenario. Sources of ignition include electrical sparks, static electricity, naked flames, hot surfaces, impact, friction, etc.
Strategy objectives

For gas releases, the timing of any ignition is important in determining the risk and consequences.

Early ignition will tend to give rise to a jet fire, whilst delayed ignition can cause an explosion or flash fire,
“A bird doesn’t sing because it has an answer, it sings because it has a song.”—Joan Walsh Anglund
Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 29830
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: Πανεπιστήμιο της Γάνδης: δεξαμενή 3,5 τόνων εύφλεκτων υγρών στο πρώτο βαγόνι του τρένου

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon »

Γαληνός έγραψε: 02 Φεβ 2025, 21:30
επομένως φωτιά ή έκρηξη μάλλον είναι το σωστό
συζητάς τι θα ήθελες να ειναι σωστό, ή τι γραφουν στα πορίσματα τους η εδαπό και ο δικαστικος πραγματογνώμονας; Ο γγ λεει τι γραφουν, το ενα γραφει αναφλεξη, το αλλο σκετο φωτα, ναι;


τα υπολοιπα μπορει να ειναι αληθειες, μπορει πίπες, παντως σε πόρισματα που λεει ο γγ δεν υπαρχουν.
Άβαταρ μέλους
SeaHawk
Δημοσιεύσεις: 6997
Εγγραφή: 12 Σεπ 2024, 12:06
Phorum.gr user: ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Re: Πανεπιστήμιο της Γάνδης: δεξαμενή 3,5 τόνων εύφλεκτων υγρών στο πρώτο βαγόνι του τρένου

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από SeaHawk »

Η αναφορα μου στο οτι τα πορισματα δεν αναφερουν εκρηξη δεν εγινε για να σχολιασω το φαινομενο που ξκελιχθηκε κατα την συγκρουση δεν εχω αλλωστε και τις γνωσεις
Η αναφορα εγινε για να δειξω οτι οι δημοσιογραφοι αλλα ακουνε αλλα τους λενε και αλλα γραφουν.Ολα πχ τους φαινονται εκρηξεις.
Οποτε τι σημασια να δωσω εγω στο τι καταλαβε καποιος δημοσιογραφος για ποραγματα που του ειπαν οτι γραφει το πορισμα απο την Γανδη;
Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 29830
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: Πανεπιστήμιο της Γάνδης: δεξαμενή 3,5 τόνων εύφλεκτων υγρών στο πρώτο βαγόνι του τρένου

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon »

ναι καλα κανεις, ο γαληνός γραφει σαχλες για την αλληλουχία, δεν κανουν προφανώς εκρηξη ολα τα υγρα μετα την ανάφλεξη, θελει και αλλες συνθήκες. Βαλε γαληνέ σε ενα μπολακι οινόπνευμα, πετα ενα σπίρτο μεσα, δεν θα κανει έκρηξη, μετα αν θες συζητάμε γιατί.

Η ουσία ειναι οτι ο γγ εχει δικιο, οι δημοσιογράφοι γενικά γραφουν πίπες.
sharp
Δημοσιεύσεις: 27577
Εγγραφή: 01 Μάιος 2018, 21:47

Re: Πανεπιστήμιο της Γάνδης: δεξαμενή 3,5 τόνων εύφλεκτων υγρών στο πρώτο βαγόνι του τρένου

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από sharp »

Και να ήθελε κανείς να παρακολουθήσει, τόσα νήματα που έχετε ανοίξει για το ίδιο θέμα, δεν γίνεται.
Άβαταρ μέλους
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
Δημοσιεύσεις: 23695
Εγγραφή: 28 Ιουν 2018, 23:56
Phorum.gr user: ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ

Re: Πανεπιστήμιο της Γάνδης: δεξαμενή 3,5 τόνων εύφλεκτων υγρών στο πρώτο βαγόνι του τρένου

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ »

επειδή δε πρόκειται να διαβάσω 16 σελ, τελικά που καταλήξατε;
αυτοί εκεί στη γάνδη έχουν καμιά ιδέα ή τους ξεφτίλισε ήδη ο γγ;
"Ο φασισμός δεν είναι ιδεολογία, είναι νοοτροπία."
Τζίμης Πανούσης
Άβαταρ μέλους
Αρίστος
Δημοσιεύσεις: 50515
Εγγραφή: 13 Ιαν 2019, 16:44

Re: Πανεπιστήμιο της Γάνδης: δεξαμενή 3,5 τόνων εύφλεκτων υγρών στο πρώτο βαγόνι του τρένου

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αρίστος »

Otto Weininger έγραψε: 02 Φεβ 2025, 21:27
Αρίστος έγραψε: 02 Φεβ 2025, 21:18 Εως τα μέσα Φεβρουαρίου αναμένεται η ολοκλήρωση και η υποβολή δύο πολύ κρίσιμων πορισμάτων, που αναμένεται να βοηθήσουν το ανακριτικό έργο, ώστε να πέσει φως στις συνθήκες υπό τις οποίες έλαβε χώρα το συγκλονιστικό σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη. Το πρώτο πόρισμα αφορά στην έρευνα του Εθνικού Μετσοβίου Πολυτεχνείου, με επικεφαλής τον διαπρεπή ακαδημαϊκό του Τμήματος Χημικών Μηχανικών, Δημήτρη Καρώνη, μετά από παραγγελία του εφέτη ειδικού ανακριτή της υπόθεσης των Τεμπών, Σωτήρη Μπακαΐμη.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το πόρισμα βαίνει προς ολοκλήρωση και αμέσως μετά θα διαβιβαστεί στο ανακριτικό γραφείο. Η εν λόγω τεχνική έκθεση αναμένεται με τεράστιο ενδιαφέρον καθώς θα απαντά στα κρίσιμα ερωτήματα που θέτει τόσο ο ανακριτής, όσο και οι οικογένειες των 57 θυμάτων, αναφορικά με τα αίτια της έκρηξης και της εκδήλωσης φωτιάς στα μπροστινά βαγόνια των δύο αμαξοστοιχιών.

Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι σε αυτό θα αναφέρεται ότι τα έλαια σιλικόνης, τα λάδια των μηχανών των τρένων δηλαδή, δεν μπορούν να προκαλέσουν έκρηξη και φωτιά. Ειδικότερα, ο κ. Καρώνης στο πόρισμά του, υιοθετώντας και τα ευρήματα του Γενικού Χημείου του Κράτους, φέρεται να αναφέρει ότι τα έλαια σιλικόνης μπορούν δευτερογενώς να προκαλέσουν φωτιά, δεν δύνανται όμως πρωτογενώς να προκαλέσουν την έκρηξη και την πυρόσφαιρα που διαπιστώθηκε ότι υπήρξε αμέσως μετά τη φονική σύγκρουση.

Στο ίδιο μήκος κύματος, αναμένεται να κινηθεί, σύμφωνα με πληροφορίες, και το πόρισμα της Επιτροπής Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων. Πρόκειται για μια ανεξάρτητη Αρχή που συστάθηκε μετά τη σιδηροδρομική τραγωδία και αυτεπάγγελτα διεξήγαγε δική της έρευνα για τα αίτια του δυστυχήματος. Και αυτή η έκθεση βρίσκεται σε τελικό στάδιο επεξεργασίας και αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο επόμενο δεκαπενθήμερο.

https://tomanifesto.gr/tempi-ta-dyo-pol ... ima-194287

/
Γιατί ρε σαλτιμπάγκο έκοψες το κείμενο; Δεν σου άρεσαν τα παρακάτω;


Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι οι εμπειρογνώμονες που απαρτίζουν την επιτροπή ταυτίζονται με το συμπέρασμα Καρώνη, καταλήγοντας στην κρίση ότι τα έλαια σιλικόνης δεν είναι εύφλεκτα υλικά και δεν είναι ικανά να προκαλέσουν έκρηξη. Χωρίς ωστόσο να μπορούν να υποδείξουν ποια ή ποιες ουσίες θα μπορούσαν να προκαλέσουν μια τέτοια έκρηξη, καθώς δεν έχουν τέτοια δεδομένα από την περιοχή του δυστυχήματος. Το εν λόγω πόρισμα δεν παραγγέλθηκε από τον ανακριτή κ. Μπακαΐμη, ωστόσο μετά την ολοκλήρωσή του και τη δημοσιοποίησή του ο δικαστικός λειτουργός έχει το δικαίωμα να το συμπεριλάβει στη δικογραφία του.

Ένα ολόκληρο δωμάτιο καταλαμβάνει στο δικαστικό μέγαρο Λάρισας η δικογραφία, σύμφωνα με πληροφορίες, χάρη στην άοκνη εργασία του έμπειρου δικαστικού λειτουργού, κ. Σωτήρη Μπακαΐμη, που αυτά τα δύο χρόνια έχει συλλέξει στοιχεία που αριθμούν δεκάδες χιλιάδες σελίδες και εκατοντάδες ηλεκτρονικά αρχεία.

Στα χέρια του ο κ. Μπακαΐμης έχει ήδη το πόρισμα των διορισμένων από την ανάκριση δικαστικών πραγματογνωμόνων, το οποίο εντοπίζει ως αίτια του δυστυχήματος την απουσία τηλεδιοίκησης, τους παντελώς λανθασμένους χειρισμούς του σταθμάρχη βάρδιας Β.Σ. καθώς και την έλλειψη επικοινωνίας μεταξύ μηχανοδηγών και σταθμάρχη. Αναφορικά με τη φωτιά, οι εμπειρογνώμονες εντοπίζουν ποσότητα ελαίων σιλικόνης από τις μηχανές των τρένων που σε συνδυασμό με την υψηλή ηλεκτρική τάση που αναπτύχθηκε από τη σύγκρουση θα μπορούσε να οδηγήσει σε έκρηξη και εκδήλωση πυρκαγιάς επακόλουθα.

Όλα τα υπόλοιπα πορίσματα για τη φωτιά προέρχονται από τεχνικούς συμβούλους οικογενειών θυμάτων, τα οποία και καταλήγουν σε διαφορετικά αποτελέσματα. Περίπου πέντε τέτοιες εκθέσεις έχει υποβάλει στον ανακριτή ο πραγματογνώμονας του Συλλόγου Συγγενών Θυμάτων Τεμπών, Βασίλης Κοκοτσάκης, με πιο πρόσφατη την τεχνική έκθεση των 32 σελίδων, στην οποία περιλαμβάνεται νέο βίντεο της σύγκρουσης και ηχητικές μαρτυρίες από επιβάτες μετά από αυτή.

Σύμφωνα με τον κ. Κοκοτσάκη, το υλικό που προσκομίζει και η επεξεργασία αυτού αποδεικνύουν ότι οι 30 από τους 57 νεκρούς επιβίωσαν από τη σύγκρουση και πέθαναν μέσα στα επόμενα δύο με δυόμισι λεπτά από τη φωτιά που εκδηλώθηκε. Ο πυροσβέστης-εμπειρογνώμονας υποστηρίζει ότι η εμπορική αμαξοστοιχία, με κατεύθυνση από τη Θεσσαλονίκη στην Αθήνα, μετέφερε φορτίο αποτελούμενο από χημικές ουσίες που έχουν σχέση με αρωματικούς υδρογονάνθρακες.

Το πόρισμα της ΕΔΑΠΟ
Πριν από έναν χρόνο κατέθεσαν στην ανάκριση το πόρισμά τους τα μέλη της επιτροπής διερεύνησης ανεξαρτήτων πραγματογνωμόνων οικογενειών. Σε αυτό καταγράφονται τα κενά ασφαλείας του σιδηροδρόμου, τα ανθρώπινα λάθη και οι παραλείψεις που οδήγησαν στην τραγωδία.

Μεταξύ άλλων, η ΕΔΑΠΟ σημειώνει ότι η μοιραία σύγκρουση δεν θα είχε συμβεί αν λειτουργούσε η φωτοσήμανση. Ενώ κάνει ειδική αναφορά στην καθυστερημένη κατά 29 ημέρες δειγματοληψία στον χώρο φύλαξης των βαγονιών και στον χώρο σύγκρουσης των τρένων. Σε εκείνο το πόρισμα διατυπώνεται η αμφιβολία για την προέλευση της φωτιάς από τα λάδια στους μετασχηματιστές της μηχανής (έλαια σιλικόνης) και εκφράζεται η πεποίθηση ότι χωρίς τη φωτιά θα υπήρχαν πέντε λιγότεροι νεκροί.

Το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο έχει εντωμεταξύ επεξεργαστεί και καταθέσει στον κ. Μπακαΐμη ένα δεύτερο πόρισμα, από άλλη ομάδα επιστημόνων, που αφορά τις επικοινωνίες μεταξύ σταθμαρχών, μηχανοδηγών και λοιπών εργαζομένων στα σταθμαρχεία διέλευσης των μοιραίων αμαξοστοιχιών. Το περιεχόμενο αυτού του πορίσματος θα αντιπαραβάλει με το καταγραφικό από τον κεντρικό σταθμό του ΟΣΕ στη Λάρισα, ο κ. Μπακαΐμης, προκειμένου να βγάλει τα συμπεράσματά του για το τι πραγματικά διημείφθη μεταξύ όλων των εμπλεκομένων τόσο πριν όσο και μετά το δυστύχημα.

Το αίτημα Αγοραστού
Στο Συμβούλιο Εφετών Λάρισας παραμένει το αίτημα που υπέβαλε ο πρώην περιφερειάρχης Θεσσαλίας, Κωνσταντίνος Αγοραστός, κατηγορούμενος στην υπόθεση για παράβαση καθήκοντος, για τον διαχωρισμό της δικογραφίας που αφορά το «μπάζωμα» του χώρου του δυστυχήματος.

Γι’ αυτό το σκέλος της υπόθεσης κατηγορούνται επτά άνθρωποι μαζί με τον κ. Αγοραστό, όλοι για το πλημμέλημα της παράβασης καθήκοντος. Πρόκειται για τον γενικό γραμματέα Πολιτικής Προστασίας, Βασίλη Παπαγεωργίου, τέσσερα στελέχη της Πυροσβεστικής και ένα της Αστυνομίας.

Ο κ. Αγοραστός ζήτησε να διαχωριστεί αυτό το σκέλος της δικογραφίας από την κύρια ποινική έρευνα για τα αίτια του δυστυχήματος, για να μην παραγραφούν τα αδικήματα που λόγω του ότι είναι πλημμελήματα έχουν μικρότερο όριο παραγραφής. Το πρώτο αίτημα είχε υποβληθεί από τον κ. Αγοραστό την περασμένη άνοιξη και απορρίφθηκε από τις δικαστικές αρχές, ωστόσο ο πρώην περιφερειάρχης Θεσσαλίας επανήλθε με δεύτερο αίτημα και αυτήν τη φορά έχει, σύμφωνα με πληροφορίες, τη θετική εισήγηση του ανακριτή της υπόθεσης.


Σαλτιμπαγκο να πεις αυτον που βλεπεις στον καθρεφτη.

Δεν ειπε κανενας οτι ολα τα πορισματα συμφωνουν στις λεπτομερειες.

Συμφωνουν ομως σε ΤΡΙΑ ΒΑΣΙΚΑ ΠΟΥ ΘΑΒΟΥΝ το διεφθαρμενο αφηγημα σας.

α) Υπηρχε εκρηξη και εξαιτιας της υπηρξαν νεκροι και εκτος συγκρουσης.

β) Η εκρηξη δεν οφειλοταν σε λαδι σιλικονης.

γ) Οφειλοταν σε τοξικο φορτιο που μεταφεροταν παρανομως.


.
Άβαταρ μέλους
Saturn
Δημοσιεύσεις: 12268
Εγγραφή: 21 Ιουν 2023, 08:35
Phorum.gr user: Saturn

Re: Πανεπιστήμιο της Γάνδης: δεξαμενή 3,5 τόνων εύφλεκτων υγρών στο πρώτο βαγόνι του τρένου

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Saturn »

Δεν μου λες, αυτό του το λες σοβαρά τώρα ή να μην το επιχειρήσω? :lol:

enaon έγραψε: 02 Φεβ 2025, 21:42 Βαλε γαληνέ σε ενα μπολακι οινόπνευμα, πετα ενα σπίρτο μεσα, δεν θα κανει έκρηξη, μετα αν θες συζητάμε γιατί.

δὸς αὐτοῖς, Κύριε, κατὰ τὰ ἔργα αὐτῶν ... κατὰ τὰ ἔργα τῶν χειρῶν αὐτῶν δὸς αὐτοῖς, ἀπόδος τὸ ἀνταπόδομα αὐτῶν αὐτοῖς
Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 29830
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: Πανεπιστήμιο της Γάνδης: δεξαμενή 3,5 τόνων εύφλεκτων υγρών στο πρώτο βαγόνι του τρένου

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon »

ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 02 Φεβ 2025, 21:44 επειδή δε πρόκειται να διαβάσω 16 σελ, τελικά που καταλήξατε;
αυτοί εκεί στη γάνδη έχουν καμιά ιδέα ή τους ξεφτίλισε ήδη ο γγ;
το μονο σίγουρο ειναι οτι η Γανδη, μετα απο έγκριση που πήρε αλλο πανεπιστήμιο για την εγκυρότητα, κανει εξομοιώσεις με CFD, όπως η εδαπο. Αν μπορει να το κανει αυτο το πραγμα η σιλικόνη, εχει καλώς, αλλιως θα βρουνε κατι που μπορει να το κανει, και τελος, αυτο ηταν, αρκεί.


https://en.wikipedia.org/wiki/Computati ... d_dynamics
Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 29830
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: Πανεπιστήμιο της Γάνδης: δεξαμενή 3,5 τόνων εύφλεκτων υγρών στο πρώτο βαγόνι του τρένου

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon »

Saturn έγραψε: 02 Φεβ 2025, 21:48 Δεν μου λες, αυτό του το λες σοβαρά τώρα ή να μην το επιχειρήσω? :lol:

enaon έγραψε: 02 Φεβ 2025, 21:42 Βαλε γαληνέ σε ενα μπολακι οινόπνευμα, πετα ενα σπίρτο μεσα, δεν θα κανει έκρηξη, μετα αν θες συζητάμε γιατί.

ειναι δυνατόν να μην το εχεις κανει, χθες γεννηθηκες, δεν πέρασες απο στάδιο πυρομανίας; Καντο παιδί μου ναι, να πεις οτι έζησες επικίνδυνα σε αυτη την ζωή.
Άβαταρ μέλους
Saturn
Δημοσιεύσεις: 12268
Εγγραφή: 21 Ιουν 2023, 08:35
Phorum.gr user: Saturn

Re: Πανεπιστήμιο της Γάνδης: δεξαμενή 3,5 τόνων εύφλεκτων υγρών στο πρώτο βαγόνι του τρένου

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Saturn »

έχω ζήσει επικίνδυνα, μικρή φούντωνα τη φωτιά πετώντας οινόπνευμα από απόσταση σχετικά μικρή :oops:
δὸς αὐτοῖς, Κύριε, κατὰ τὰ ἔργα αὐτῶν ... κατὰ τὰ ἔργα τῶν χειρῶν αὐτῶν δὸς αὐτοῖς, ἀπόδος τὸ ἀνταπόδομα αὐτῶν αὐτοῖς
Άβαταρ μέλους
Αρίστος
Δημοσιεύσεις: 50515
Εγγραφή: 13 Ιαν 2019, 16:44

Re: Πανεπιστήμιο της Γάνδης: δεξαμενή 3,5 τόνων εύφλεκτων υγρών στο πρώτο βαγόνι του τρένου

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αρίστος »

Για οσους πιστευουν οτι οι επιβατες σκοτωθηκαν απο τη συγκρουση αποκλειστικα.



«Στο κυλικείο στο δεύτερο βαγόνι τούς ακούγαμε να ουρλιάζουν, καίγονταν ζωντανοί» -Μαρτυρία-σοκ στο iefimerida

«Το πρώτο βαγόνι είχε πέσει δεξιά και είχε διαλυθεί. Το δεύτερο, όπου βρισκόταν το κυλικείο, είχε πέσει αριστερά και είχε τυλιχθεί στις φλόγες. Ο κόσμος μέσα ούρλιαζε. Επιβάτες καίγονταν ζωντανοί χωρίς να μπορεί κανείς να τους βοηθήσει… Το τρίτο είχε αναποδογυρίσει και έβγαινε κόσμος από τα παράθυρα. Μια κόλαση… Πραγματικά, νιώθω τυχερός που ζω», σχολιάζει.

https://www.iefimerida.gr/ellada/sto-ky ... n-zontanoi

.
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Εσωτερική Πολιτική”