Πενία τέχνας κατεργάζεται. Kατα τ'άλλα παρόλο τον θαυμασμό μου για τους Χούθι, δεν είναι δικές τους οι σχεδιαστικές πατέντες.Ιρανικά Qasef χρησιμοποιούν ως επί το πλείστον, όμοίως και για τους βαλιστικούς. Οι Ιρανοί είναι πραγματικά άξιοι βάσει των μέσων που έχουν.Εμπεδοκλής έγραψε: 14 Απρ 2022, 18:13 Όχι αν δεν είναι μπανανία προτεκτοράτο που σιτίζεται από τους άλλους. Κατά τα λοιπά, θα μπορούσαμε να πάρουμε τεχνογνωσία από τους Χούθι που έχουν πάει πίπα κώλο τους αργόμισθους των πάτριοτ...![]()
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Πρόγραμμα «Αρχύτας»: Προχωρούν οι διαδικασίες για την παραγωγή του πρώτου ελληνικού drone
Re: Πρόγραμμα «Αρχύτας»: Προχωρούν οι διαδικασίες για την παραγωγή του πρώτου ελληνικού drone
ΓΑΛΗ έγραψε: 09 Φεβ 2021, 16:09 Προσωπικώς, βρίσκω πολύ πιο γελοία -και σε κάποιο βαθμό επίσης γραφική- τη μεταξωτή θολούρα του σοβαροφανούς λόγου.
- dna replication
- Δημοσιεύσεις: 34816
- Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
- Phorum.gr user: dna
Re: Πρόγραμμα «Αρχύτας»: Προχωρούν οι διαδικασίες για την παραγωγή του πρώτου ελληνικού drone
αυτό είναι το δυσκολο. Οι διαφορες φωτογραφίες που κυκλοφορούν είτε δεν έχουν καλη αεροδυναμική είτε δεν είναι vtol
Re: Πρόγραμμα «Αρχύτας»: Προχωρούν οι διαδικασίες για την παραγωγή του πρώτου ελληνικού drone
Καθόλου δύσκολο!!!dna replication έγραψε: 16 Απρ 2022, 20:23αυτό είναι το δυσκολο. Οι διαφορες φωτογραφίες που κυκλοφορούν είτε δεν έχουν καλη αεροδυναμική είτε δεν είναι vtol
Αρκεί να αντιγράψεις την τεχνολογία που έχει εξελιχτεί από το 1930 και εντεύθεν...
Θέλεις μία δοκιμή από το 1945;
http://www.luft46.com/fw/fwvtol.html
.
Bellum omnium contra omnes
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
Re: Πρόγραμμα «Αρχύτας»: Προχωρούν οι διαδικασίες για την παραγωγή του πρώτου ελληνικού drone
Αν υπολογίσεις την ισχύ απογείωσης για ενδεικτικό βάρος uav με τις μπαταρίες και το μέγεθος προπέλας που χρειάζεται θα δεις ότι αυτό που δείχνει η σελίδα αυτή είναι μια χαζομάρα και δεν είναι καθόλου απλό. Turbojet κινητήρας για vtol σε αυτή την κλίμακα επίσης μια χαζομάρα.OANNHSEA έγραψε: 16 Απρ 2022, 21:26Καθόλου δύσκολο!!!dna replication έγραψε: 16 Απρ 2022, 20:23αυτό είναι το δυσκολο. Οι διαφορες φωτογραφίες που κυκλοφορούν είτε δεν έχουν καλη αεροδυναμική είτε δεν είναι vtol
Αρκεί να αντιγράψεις την τεχνολογία που έχει εξελιχτεί από το 1930 και εντεύθεν...
Θέλεις μία δοκιμή από το 1945;
http://www.luft46.com/fw/fwvtol.html
.
Re: Πρόγραμμα «Αρχύτας»: Προχωρούν οι διαδικασίες για την παραγωγή του πρώτου ελληνικού drone
Πρώτον, το έβαλα σαν ένδειξη...nyxtovios έγραψε: 16 Απρ 2022, 21:35Αν υπολογίσεις την ισχύ απογείωσης για ενδεικτικό βάρος uav με τις μπαταρίες και το μέγεθος προπέλας που χρειάζεται θα δεις ότι αυτό που δείχνει η σελίδα αυτή είναι μια χαζομάρα και δεν είναι καθόλου απλό. Turbojet κινητήρας για vtol σε αυτή την κλίμακα επίσης μια χαζομάρα.OANNHSEA έγραψε: 16 Απρ 2022, 21:26Καθόλου δύσκολο!!!dna replication έγραψε: 16 Απρ 2022, 20:23
αυτό είναι το δυσκολο. Οι διαφορες φωτογραφίες που κυκλοφορούν είτε δεν έχουν καλη αεροδυναμική είτε δεν είναι vtol
Αρκεί να αντιγράψεις την τεχνολογία που έχει εξελιχτεί από το 1930 και εντεύθεν...
Θέλεις μία δοκιμή από το 1945;
http://www.luft46.com/fw/fwvtol.html
.
Δεύτερον, γιατί να πετάει με μπαταρίες ένα UCAV ή ακόμα και ένα UAV;
Τρίτον, δεν ξέρεις ότι υπάρχουν πολλοί μίνι turbojet, διαφόρων εταιρειών στην αγορά. Από απλούς που χρειάζονται εκκίνηση με εξωτερικά μέσα, μέχρι και πιο περίπλοκους με εσωτερική εκκίνηση.
Τέταρτον, το να βασιστείς σε ότι φτιάχνουν οι άλλοι δεν είναι λογικό. Από ίδια σελίδα, μία μελέτη του Lippisch για ένα σκάφος με ramjet κινητήρα κάρβουνου: http://www.luft46.com/lippisch/lip13b.html
Ναι, γιατί όχι ramjet, εάν το σκάφος είναι αυτοκτονίας;;;
.
Bellum omnium contra omnes
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
Re: Πρόγραμμα «Αρχύτας»: Προχωρούν οι διαδικασίες για την παραγωγή του πρώτου ελληνικού drone
Το κακό με τους τζετ είναι ότι σε μικρές κλίμακες είναι τελείως ασύμφοροι. Μπορεί να έχουν 20 φορές μικρότερη απόδοση από αυτούς που βλέπεις στα μεγάλα αεροπλάνα. Μπαταρίες για το vtol λοιπόν.OANNHSEA έγραψε: 17 Απρ 2022, 06:46Πρώτον, το έβαλα σαν ένδειξη...nyxtovios έγραψε: 16 Απρ 2022, 21:35Αν υπολογίσεις την ισχύ απογείωσης για ενδεικτικό βάρος uav με τις μπαταρίες και το μέγεθος προπέλας που χρειάζεται θα δεις ότι αυτό που δείχνει η σελίδα αυτή είναι μια χαζομάρα και δεν είναι καθόλου απλό. Turbojet κινητήρας για vtol σε αυτή την κλίμακα επίσης μια χαζομάρα.OANNHSEA έγραψε: 16 Απρ 2022, 21:26
Καθόλου δύσκολο!!!
Αρκεί να αντιγράψεις την τεχνολογία που έχει εξελιχτεί από το 1930 και εντεύθεν...
Θέλεις μία δοκιμή από το 1945;
http://www.luft46.com/fw/fwvtol.html
.
Δεύτερον, γιατί να πετάει με μπαταρίες ένα UCAV ή ακόμα και ένα UAV;
Τρίτον, δεν ξέρεις ότι υπάρχουν πολλοί μίνι turbojet, διαφόρων εταιρειών στην αγορά. Από απλούς που χρειάζονται εκκίνηση με εξωτερικά μέσα, μέχρι και πιο περίπλοκους με εσωτερική εκκίνηση.
Τέταρτον, το να βασιστείς σε ότι φτιάχνουν οι άλλοι δεν είναι λογικό. Από ίδια σελίδα, μία μελέτη του Lippisch για ένα σκάφος με ramjet κινητήρα κάρβουνου: http://www.luft46.com/lippisch/lip13b.html
Ναι, γιατί όχι ramjet, εάν το σκάφος είναι αυτοκτονίας;;;
.
Re: Πρόγραμμα «Αρχύτας»: Προχωρούν οι διαδικασίες για την παραγωγή του πρώτου ελληνικού drone
Οι μπαταρίες είναι βαριές για ένα αεροσκάφος...nyxtovios έγραψε: 17 Απρ 2022, 09:44Το κακό με τους τζετ είναι ότι σε μικρές κλίμακες είναι τελείως ασύμφοροι. Μπορεί να έχουν 20 φορές μικρότερη απόδοση από αυτούς που βλέπεις στα μεγάλα αεροπλάνα. Μπαταρίες για το vtol λοιπόν.OANNHSEA έγραψε: 17 Απρ 2022, 06:46Πρώτον, το έβαλα σαν ένδειξη...nyxtovios έγραψε: 16 Απρ 2022, 21:35
Αν υπολογίσεις την ισχύ απογείωσης για ενδεικτικό βάρος uav με τις μπαταρίες και το μέγεθος προπέλας που χρειάζεται θα δεις ότι αυτό που δείχνει η σελίδα αυτή είναι μια χαζομάρα και δεν είναι καθόλου απλό. Turbojet κινητήρας για vtol σε αυτή την κλίμακα επίσης μια χαζομάρα.
Δεύτερον, γιατί να πετάει με μπαταρίες ένα UCAV ή ακόμα και ένα UAV;
Τρίτον, δεν ξέρεις ότι υπάρχουν πολλοί μίνι turbojet, διαφόρων εταιρειών στην αγορά. Από απλούς που χρειάζονται εκκίνηση με εξωτερικά μέσα, μέχρι και πιο περίπλοκους με εσωτερική εκκίνηση.
Τέταρτον, το να βασιστείς σε ότι φτιάχνουν οι άλλοι δεν είναι λογικό. Από ίδια σελίδα, μία μελέτη του Lippisch για ένα σκάφος με ramjet κινητήρα κάρβουνου: http://www.luft46.com/lippisch/lip13b.html
Ναι, γιατί όχι ramjet, εάν το σκάφος είναι αυτοκτονίας;;;
.
Χώρια βέβαια που δεν έχει δεις καν τι σημαίνει τζετ κινητήρας σε UAV ή UCAV...
Οι Ιρανοί μάλιστα έχουν φτιάξει UCAV με (ή με αντίγραφα) των κινητήρων J85 των αμερικανικών F5!!!
Το ξαναγράφω λοιπόν:
Εξαρτάται τι θέλεις να φτιάξεις...
Για δες και εδώ:
Έτοιμα για παράδοση στο Πυροσβεστικό Σώμα τα ελληνικά drone SARISA
https://doureios.com/etoima-gia-parados ... ne-sarisa/
Με λίγα λόγια οι ιδιώτες έχουν καταφέρει πολύ περισσότερα από όσα μπορούν να κάνουν σε τριπλάσιο χρόνο οι παραμυθάδες της κυβέρνησης και οι άχρηστοι των δήθεων πολεμικών μας βιομηχανιών!!!
.
Bellum omnium contra omnes
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
Re: Πρόγραμμα «Αρχύτας»: Προχωρούν οι διαδικασίες για την παραγωγή του πρώτου ελληνικού drone
Τα συγκεκριμένα τζετ δεν βγάζουν ούτε μισάωρο πτήσης.OANNHSEA έγραψε: 17 Απρ 2022, 10:09Οι μπαταρίες είναι βαριές για ένα αεροσκάφος...nyxtovios έγραψε: 17 Απρ 2022, 09:44Το κακό με τους τζετ είναι ότι σε μικρές κλίμακες είναι τελείως ασύμφοροι. Μπορεί να έχουν 20 φορές μικρότερη απόδοση από αυτούς που βλέπεις στα μεγάλα αεροπλάνα. Μπαταρίες για το vtol λοιπόν.OANNHSEA έγραψε: 17 Απρ 2022, 06:46
Πρώτον, το έβαλα σαν ένδειξη...
Δεύτερον, γιατί να πετάει με μπαταρίες ένα UCAV ή ακόμα και ένα UAV;
Τρίτον, δεν ξέρεις ότι υπάρχουν πολλοί μίνι turbojet, διαφόρων εταιρειών στην αγορά. Από απλούς που χρειάζονται εκκίνηση με εξωτερικά μέσα, μέχρι και πιο περίπλοκους με εσωτερική εκκίνηση.
Τέταρτον, το να βασιστείς σε ότι φτιάχνουν οι άλλοι δεν είναι λογικό. Από ίδια σελίδα, μία μελέτη του Lippisch για ένα σκάφος με ramjet κινητήρα κάρβουνου: http://www.luft46.com/lippisch/lip13b.html
Ναι, γιατί όχι ramjet, εάν το σκάφος είναι αυτοκτονίας;;;
.
Χώρια βέβαια που δεν έχει δεις καν τι σημαίνει τζετ κινητήρας σε UAV ή UCAV...
Οι Ιρανοί μάλιστα έχουν φτιάξει UCAV με (ή με αντίγραφα) των κινητήρων J85 των αμερικανικών F5!!!
Το ξαναγράφω λοιπόν:
Εξαρτάται τι θέλεις να φτιάξεις...
Για δες και εδώ:
Έτοιμα για παράδοση στο Πυροσβεστικό Σώμα τα ελληνικά drone SARISA
https://doureios.com/etoima-gia-parados ... ne-sarisa/
Με λίγα λόγια οι ιδιώτες έχουν καταφέρει πολύ περισσότερα από όσα μπορούν να κάνουν σε τριπλάσιο χρόνο οι παραμυθάδες της κυβέρνησης και οι άχρηστοι των δήθεων πολεμικών μας βιομηχανιών!!!
.
Δεν είναι τυχαίο ότι δεν έχει κατασκευαστει ακόμα vtol uav που να μην έχει εκτεθειμένες έλικες για το vtol.
Re: Πρόγραμμα «Αρχύτας»: Προχωρούν οι διαδικασίες για την παραγωγή του πρώτου ελληνικού drone
Και.... συνεχίζεις...nyxtovios έγραψε: 17 Απρ 2022, 10:14 Τα συγκεκριμένα τζετ δεν βγάζουν ούτε μισάωρο πτήσης.
Δεν είναι τυχαίο ότι δεν έχει κατασκευαστει ακόμα vtol uav που να μην έχει εκτεθειμένες έλικες για το vtol.
Δεν μπορείς να καταλάβεις ότι κάθε UAV και UCAV είναι σχεδιασμένο σύμφωνα με τις ανάγκες που πρόκειται να καλύψει ε;;;
Πότε θα το καταλάβεις;;;
.
Bellum omnium contra omnes
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
Re: Πρόγραμμα «Αρχύτας»: Προχωρούν οι διαδικασίες για την παραγωγή του πρώτου ελληνικού drone
Τύπε μου αν θες να φτιάξεις UAV στα πρότυπα bayraktar, reaper κτλ δεν είναι εύκολο το vtol. Αυτό σου γράφω.OANNHSEA έγραψε: 17 Απρ 2022, 10:22Και.... συνεχίζεις...nyxtovios έγραψε: 17 Απρ 2022, 10:14 Τα συγκεκριμένα τζετ δεν βγάζουν ούτε μισάωρο πτήσης.
Δεν είναι τυχαίο ότι δεν έχει κατασκευαστει ακόμα vtol uav που να μην έχει εκτεθειμένες έλικες για το vtol.
Δεν μπορείς να καταλάβεις ότι κάθε UAV και UCAV είναι σχεδιασμένο σύμφωνα με τις ανάγκες που πρόκειται να καλύψει ε;;;
Πότε θα το καταλάβεις;;;
.
Τώρα αν θες να κάνει ένα scaled up τετρακόπτερο όπως αυτό της πυροσβεστικής που είναι ουσιαστικά τεχνολογία ebay ναι.
Re: Πρόγραμμα «Αρχύτας»: Προχωρούν οι διαδικασίες για την παραγωγή του πρώτου ελληνικού drone
Parrot έγραψε: 14 Σεπ 2021, 19:35 https://www.newsbeast.gr/greece/arthro/ ... ikou-droneΜε τη συμμετοχή της Ελληνικής Αεροπορικής Βιομηχανίας (ΕΑΒ) και των Πανεπιστημίων Θεσσαλονίκης, Θράκης και Θεσσαλίας, προχωρούν οι διαδικασίες για την παραγωγή του πρώτου ελληνικού drone.
Όπως ανακοινώθηκε σήμερα, και όπως μετέδωσε το ΑΠΕ ΜΠΕ, στις εγκαταστάσεις της ΕΑΒ πραγματοποιήθηκε συνάντηση με τη συμμετοχή στελεχών του υπουργείου Οικονομικών, της διοίκηση της ΕΑΒ αλλά και εκπροσώπων των παραπάνω Πανεπιστημίων, τα οποία έχουν αναλάβει την έρευνα και την ανάπτυξη του πρώτου ελληνικού drone.
Στη συνάντηση συμμετείχαν οι Κωνσταντίνος Τσαμαδιάς και Κωνσταντίνος Μαγουλάς ως εκπρόσωποι του υπουργείου Οικονομικών, ο πρόεδρος της ΕΑΒ Ιωάννης Κούτρας, ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΑΒ Δημήτριος Παπακώστας, ο αντιπρόεδρος της ΕΑΒ Μιχαήλ Κορωναίος και στελέχη της εταιρείας.
Παρέστησαν επίσης οι Κύρος Υάκινθος, επιστημονικός υπεύθυνος Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, Αντώνιος Γαστεράτος, επιστημονικός υπεύθυνος Έργου και Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης, Γεώργιος Σταμούλης, επιστημονικός υπεύθυνος Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, ο υποπτέραρχος Αναστάσιος Χαλβατζής, διοικητής Εθνικής Στρατιωτικής Αρχής Αξιοπλοΐας (ΕΣΑΑ) και ο Γεώργιος Κοκκάλας, σμήναρχος διευθυντής Airworthiness ΕΣΑΑ.
Πρόγραμμα «Αρχύτας»
Συγκεκριμένα, το έργο αφορά στο πρόγραμμα «Αρχύτας», για την σχεδίαση και κατασκευή VTOL UAV, μη επανδρωμένου αεροχήματος μεγάλων διαστάσεων και με δυνατότητα κάθετης απο/προσγείωσης.
Η σχεδίαση και επιχειρησιακή εκμετάλλευση του VTOL UAV αφορά την ικανοποίηση επιχειρησιακών απαιτήσεων Εθνικής Άμυναs και Ασφάλειας, όπως επιτήρηση χερσαίων και θαλασσίων συνόρων, επιτήρηση θαλασσών, επιτήρηση εχθρικών δυνάμεων κ.λπ..
Το drone θα μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για σκοπούς πολιτικής προστασίας (επιτήρηση δασών-έγκαιρη προειδοποίηση πυρκαγιών, επιτήρηση και αξιολόγηση λοιπών φυσικών καταστροφών) και πολλές άλλες εμπορικές χρήσεις.
Το Μη Επανδρωμένο Αερόχημα (ΜΕΑ) θα σχεδιαστεί και θα αναπτυχθεί ως μια πλατφόρμα σταθερής πτέρυγας, καινοτόμας γεωμετρίας BWB, που θα του δίνει τη δυνατότητα μεταφοράς ωφέλιμου φορτίου διαφορετικού τύπου, μεγάλου όγκου και βάρους (της τάξης των 20 λίτρων και 15 έως 20 κιλών αντίστοιχα).
Το πρόγραμμα πήρε την ονομασία του από τον Αρχύτα τον Ταραντίνο, Έλληνα πολιτικό, στρατηγό και μηχανικό, που έμεινε στην ιστορία ως ο εφευρέτης της πρώτης αυτόνομης πτητικής μηχανής παγκοσμίως.
Κατακόρυφη απο/προσγείωση
Η απο/προσγείωση του ΜΕΑ θα μπορεί να γίνει κατακόρυφα (VTOL). Κατά αυτό τον τρόπο θα είναι εφικτή η προσέγγιση ακόμα και ιδιαίτερα απομονωμένων νησιών ή χερσαίων περιοχών, αλλά και καταστρωμάτων μεγάλων πλοίων, προσδίδοντάς του μοναδική επιχειρησιακή ικανότητα και ευελιξία (χρήση από φρεγάτες, μικρά ακατοίκητα νησιά κ.λπ).
Δομική αντοχή με χαμηλό βάρος
Το Μη Επανδρωμένο Αερόχημα θα κατασκευαστεί από ελαφρά, σύνθετα υλικά τα οποία θα εξασφαλίζουν έναν συνδυασμό δομικής αντοχής και χαμηλού βάρους κατασκευής.
Την υψηλή ποιότητα κατασκευής του πρωτότυπου drone και την ακριβή αναπαράσταση της γεωμετρίας του, εγγυώνται οι σύγχρονες μέθοδοι κατεργασίας, υποστηριζόμενες από εξοπλισμό τελευταίας τεχνολογίας.
Το drone θα μπορεί να επιχειρεί υπό αντίξοες καιρικές συνθήκες -σε δυνατούς ανέμους μέχρι τουλάχιστον 6 μποφόρ- οι οποίες συχνά επικρατούν στο Αιγαίο, αυξάνοντας έτσι την επιχειρησιακή ικανότητά του.
Θα φέρει συστήματα αυτόματης πλοήγησης και ελέγχου πτήσης, παρέχοντας έτσι τη δυνατότητα χρήσης του και από χειριστές με μικρή εμπειρία.
Τα συστήματα αυτά θα εγκατασταθούν ώστε να εξασφαλίζουν την ομαλή λειτουργία του τόσο κατά τη σύνθετη διαδικασία της κάθετης απο/προσγείωσης, όσο και κατά την πτήση του υπό οποιεσδήποτε συνθήκες.
Χρηματοδότηση από το υπουργείο Οικονομικών
Το όλο εγχείρημα θα χρηματοδοτηθεί από το υπουργείο Οικονομικών για την ανάπτυξη και την παραγωγή δύο πρωτοτύπων VTOL UAVs.
Το ποσό χρηματοδότησης αφορά τη συμμετοχή των τριών Πανεπιστημίων καθώς και την προμήθεια υλικών και συσκευών για την κατασκευή και έλεγχο των VTOL UAVs.
Από την πλευρά της, η ΕΑΒ θα συνεισφέρει με την τεχνογνωσία και την υψηλή κατάρτιση του προσωπικού της ενώ θα κατέχει τα πλήρη δικαιώματα εκμετάλλευσης του προϊόντος που θα παραχθεί.
Αρχύτες καπαμά.
Γιαννόπουλος για Τέμπη.
- dna replication
- Δημοσιεύσεις: 34816
- Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
- Phorum.gr user: dna
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 13 Απαντήσεις
- 612 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Σενέκας
-
- 7 Απαντήσεις
- 275 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Kauldron
-
- 15 Απαντήσεις
- 1219 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Σενέκας
-
- 6 Απαντήσεις
- 286 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Υδράργυρος