!!! DEVELOPMENT MODE !!!
η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Προφανώς οι μαλάκες πάντα υπάρχουν και είναι ανεξάρτητοι τεχνολογίας. Το θέμα όμως είναι ο ηλεκτρικός μαλάκας να μην μπορεί να γίνει πιο καταστροφικός από τον συμβατικό μαλάκα. Δηλαδή να μην του δίνει η τεχνολογία αυτή τη δυνατότητα.
"Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that" - George Carlin
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Με το λάντα πάντως έκανες και μπράτσα στο παρκάρισμα. 'Ασε που είχε προφυλακτήρες σαν πολιορκητικό κριό.Ασέβαστος έγραψε: 27 Δεκ 2024, 14:39σωστα.Ερμής έγραψε: 27 Δεκ 2024, 13:36Γιαυτό λέω για ηλιθιους. Βλέπει ο άλλος ότι είναι στο όριο και δε το κάνει στην άκρη , συνεχίζει. Με 5% ξέρεις ότι έχεις ήδη μείνει. Ειδικά αν είσαι σε τέτοιο δίκτυο. Άσε δε που αν πάει στο 10% και κάτω βαράνε εκατό αλαρμ.Ασέβαστος έγραψε: 27 Δεκ 2024, 13:16
πριν φτασει να μεινει, οταν εχει 5% και το ξερεις οτι δεν ειναι για πουθενα, μια χαρα παει στην ακρη. νομιζω μπαινει και limp mode, οπου απλως σερνεται.
Επίσης όταν βάζεις το gps (στο τεσλα τουλάχιστον) σου υπολογίζει και την μπαταρία με εξαιρετικά ακριβή μέτρηση.
Ε οποίος δε πάρει όλες αυτές τις παραμέτρους, τα θέλει ο κωλος του. Το θέμα είναι τι φταίνε οι άλλοι.
απλως η ειδηση βγαινει κατι σαν να φταινε τα ηλεκτρικα που μενουν, οτι η τεχνολογια δεν καλη, τε βενζινοκινητα δε μενουν ας πουμε.
ενω ο μαλακας ειναι μαλακας οτι και αν οδηγει, δε φταιει το ερμο το οχημα.
στη συγκεκριμμενη κατασταση, πρεπει να ηταν χαλαρα καμμια ντουζινα μαλακες που προκαλεσαν το χαος, ισως περισσοτεροι, αναμεσα τους και επαγγελματιας μαλακας, με γερανο.
ε, η ειδηση εστιαζει στο ηλεκτρικο, για να χαρει ο επισης μαλακας ακροατης, οτι τα ρημαδια εφτουνα ξεμενουν, οχι σαν τα λαντα τα παλια, τα γερα, που δεν ζουλιοτανε η λαμαρινα με το δαχτυλο.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Πώς υπολογίζει την κατανάλωση μπαταρίας ρε τύπε, αφού ο καθένας μπορεί να οδηγήσει όπως θέλει; Άλλος θα πάει με 180, άλλος με 120, άλλος θα επιταχύνει ομαλά, άλλος θα το πατάει τέρμα και θα φρενάρει απότομα...Ερμής έγραψε: 27 Δεκ 2024, 13:36Γιαυτό λέω για ηλιθιους. Βλέπει ο άλλος ότι είναι στο όριο και δε το κάνει στην άκρη , συνεχίζει. Με 5% ξέρεις ότι έχεις ήδη μείνει. Ειδικά αν είσαι σε τέτοιο δίκτυο. Άσε δε που αν πάει στο 10% και κάτω βαράνε εκατό αλαρμ.Ασέβαστος έγραψε: 27 Δεκ 2024, 13:16πριν φτασει να μεινει, οταν εχει 5% και το ξερεις οτι δεν ειναι για πουθενα, μια χαρα παει στην ακρη. νομιζω μπαινει και limp mode, οπου απλως σερνεται.Ερμής έγραψε: 27 Δεκ 2024, 12:50
Απλά το ηλεκτρικό (το τεσλα τουλάχιστον) αν μείνει τότε θέλει γερανό, δε μπορείς να το σπρώξεις γιατί κλειδώνουν οι ρόδες. Δεν είναι σα το θερμικό που βάζεις νεκρά και βάζεις ένα χεράκι κ το σπρώχνεις στην άκρη.
Επίσης όταν βάζεις το gps (στο τεσλα τουλάχιστον) σου υπολογίζει και την μπαταρία με εξαιρετικά ακριβή μέτρηση.
Ε οποίος δε πάρει όλες αυτές τις παραμέτρους, τα θέλει ο κωλος του. Το θέμα είναι τι φταίνε οι άλλοι.
Εκτός και αν έχει full auto mode, που το βάζεις και φροντίζεις μόνο να κρατάς πορεία με το τιμόνι και να βγάζεις κανένα φλας.
Dein Herz, meine Gier
Ab jetzt gehörst du nur mir
Ab jetzt gehörst du nur mir
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Ε όπως το οδηγας υπολογίζει ανάλογα αλλά οι αποκλίσεις είναι μικρές.Feindflug έγραψε: 27 Δεκ 2024, 15:22Πώς υπολογίζει την κατανάλωση μπαταρίας ρε τύπε, αφού ο καθένας μπορεί να οδηγήσει όπως θέλει; Άλλος θα πάει με 180, άλλος με 120, άλλος θα επιταχύνει ομαλά, άλλος θα το πατάει τέρμα και θα φρενάρει απότομα...Ερμής έγραψε: 27 Δεκ 2024, 13:36Γιαυτό λέω για ηλιθιους. Βλέπει ο άλλος ότι είναι στο όριο και δε το κάνει στην άκρη , συνεχίζει. Με 5% ξέρεις ότι έχεις ήδη μείνει. Ειδικά αν είσαι σε τέτοιο δίκτυο. Άσε δε που αν πάει στο 10% και κάτω βαράνε εκατό αλαρμ.Ασέβαστος έγραψε: 27 Δεκ 2024, 13:16
πριν φτασει να μεινει, οταν εχει 5% και το ξερεις οτι δεν ειναι για πουθενα, μια χαρα παει στην ακρη. νομιζω μπαινει και limp mode, οπου απλως σερνεται.
Επίσης όταν βάζεις το gps (στο τεσλα τουλάχιστον) σου υπολογίζει και την μπαταρία με εξαιρετικά ακριβή μέτρηση.
Ε οποίος δε πάρει όλες αυτές τις παραμέτρους, τα θέλει ο κωλος του. Το θέμα είναι τι φταίνε οι άλλοι.
Εκτός και αν έχει full auto mode, που το βάζεις και φροντίζεις μόνο να κρατάς πορεία με το τιμόνι και να βγάζεις κανένα φλας.
Τώρα πως το κάνει δε ξέρω, δεν είμαι ο ηλον
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Ας νοικιάσετε ένα Τέσλα η ένα Kia e-Niro και να δοκιμάσετε σε προορισμό τύπου Αραχωβα,αλλά με πλήρης φόρτιση,με αλυσίδες χιονιού και όλα τα απαραίτητα μέτρα.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Συγγνώμη ,διαστροφή του επαγγέλματος: πλήρη ,αιτιατική είναι.Garcia έγραψε: 27 Δεκ 2024, 16:26 Ας νοικιάσετε ένα Τέσλα η ένα Kia e-Niro και να δοκιμάσετε σε προορισμό τύπου Αραχωβα,αλλά με πλήρης φόρτιση,με αλυσίδες χιονιού και όλα τα απαραίτητα μέτρα.
- Chilloutbuddy
- Δημοσιεύσεις: 12206
- Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
- Phorum.gr user: Chilloutbuddy
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
έχει βγει το ιονικ Ν με τα 600 αλογάκια στις αντιπροσωπείες
60χιλ καινούργιο
δεν έχω δει ακόμα κανένα στο δρόμο αλλά πρέπει να έχει πολύ χαβαλέ αυτό
60χιλ καινούργιο
δεν έχω δει ακόμα κανένα στο δρόμο αλλά πρέπει να έχει πολύ χαβαλέ αυτό
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba. 
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Να ρωτάτε όταν πάτε να αγοράσετε ηλεκτρικό.. η αυτονομία που δίνει ,με βγάζει μέχρι το χιονοδρομικό με πλήρη φόρτο και όλα τα ηλεκτρονικά στο φουλ ή θα με λυντσαρουν οι άλλοι οδηγοι;
ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗ - ΚΟΝΙΤΣΑ - ΓΡΑΜΜΟΣ - ΒΙΤΣΙ
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
και τι να κανουμε; να σταματησουμε την προοδο για τους μαλακες;micmic έγραψε: 27 Δεκ 2024, 14:52 Προφανώς οι μαλάκες πάντα υπάρχουν και είναι ανεξάρτητοι τεχνολογίας. Το θέμα όμως είναι ο ηλεκτρικός μαλάκας να μην μπορεί να γίνει πιο καταστροφικός από τον συμβατικό μαλάκα. Δηλαδή να μην του δίνει η τεχνολογία αυτή τη δυνατότητα.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Ας βγάζουν ένα τελευταίο μήνυμα της ντροπής πουλόβερ δε γαϊδάρ . Δε θα πάθουν τίποτα, αντέχουν.
Τώρα άμα θερμαίνουν τα πόδια με μπαταρίες έχω την απορία αλλά καλύτερα να μη ξέρω, γιατί θα πω τίποτα για τα μπόλια και δεν κάνει μέρες που είναι.
Τώρα άμα θερμαίνουν τα πόδια με μπαταρίες έχω την απορία αλλά καλύτερα να μη ξέρω, γιατί θα πω τίποτα για τα μπόλια και δεν κάνει μέρες που είναι.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Κουφάλες ,δε ξοφλήσαμε . Στο παλιό astra με υγραέριο + βενζίνη, αυτονομία κοντά 1200 χλμ.
- Chilloutbuddy
- Δημοσιεύσεις: 12206
- Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
- Phorum.gr user: Chilloutbuddy
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Nαι αλλά για 600 άλογα με βενζινοκινητήρα δε θες 60 χιλιάρικα, θες τουλάχιστον τα τριπλά, μιλάμε για 911ts, Ε63 AMG, M5, Huracan κλπ
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba. 
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Και τι μπενζινα,στο 1.7 ευρω ανα λιτρο,ουχι στο 1.2 οπως ειχαμε καλομαθει καποτε.ΑΛΛΑ το υγραεριο κιτ θα χρειαστει να ΞΗΛΩΘΕΙΣ για BRC,PRINS και τοπ κλας προμηθευτες,αν πας σε Τσοπελογιαννηδες,κλαφτα χαραλαμπε.Στύξ έγραψε: 27 Δεκ 2024, 18:01 Κουφάλες ,δε ξοφλήσαμε . Στο παλιό astra με υγραέριο + βενζίνη, αυτονομία κοντά 1200 χλμ.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Λιτόχωρο που πήγαινα σχολείο 150 χλμ συνολικά , ήθελα 10 ευρώ με υγραέριο.Συνέφερε.Garcia έγραψε: 27 Δεκ 2024, 18:30Και τι μπενζινα,στο 1.7 ευρω ανα λιτρο,ουχι στο 1.2 οπως ειχαμε καλομαθει καποτε.ΑΛΛΑ το υγραεριο κιτ θα χρειαστει να ΞΗΛΩΘΕΙΣ για BRC,PRINS και τοπ κλας προμηθευτες,αν πας σε Τσοπελογιαννηδες,κλαφτα χαραλαμπε.Στύξ έγραψε: 27 Δεκ 2024, 18:01 Κουφάλες ,δε ξοφλήσαμε . Στο παλιό astra με υγραέριο + βενζίνη, αυτονομία κοντά 1200 χλμ.
![]()
![]()
![]()
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Έχω οδηγήσει ηλεκτρικό αρκετές φορές, τύπε και η κατανάλωση και η αυτονομία αλλάζει πολύ, ανάλογα πόσο τρέχεις, πόσο απότομα πατάς γκάζι και φρενάρεις, το φορτίο, την θέρμανση και άλλα. Όπως συμπεριφέρεται δηλαδή μια ΜΕΚ, μόνο που εκεί δεν σε απασχολεί πολύ η κατανάλωση και η αυτονομία και εκεί μπορείς να ρίξεις την κατανάλωση επιλέγοντας μεγαλύτερη σχέση στο κιβώτιο.Ερμής έγραψε: 27 Δεκ 2024, 16:14Ε όπως το οδηγας υπολογίζει ανάλογα αλλά οι αποκλίσεις είναι μικρές.Feindflug έγραψε: 27 Δεκ 2024, 15:22Πώς υπολογίζει την κατανάλωση μπαταρίας ρε τύπε, αφού ο καθένας μπορεί να οδηγήσει όπως θέλει; Άλλος θα πάει με 180, άλλος με 120, άλλος θα επιταχύνει ομαλά, άλλος θα το πατάει τέρμα και θα φρενάρει απότομα...Ερμής έγραψε: 27 Δεκ 2024, 13:36
Γιαυτό λέω για ηλιθιους. Βλέπει ο άλλος ότι είναι στο όριο και δε το κάνει στην άκρη , συνεχίζει. Με 5% ξέρεις ότι έχεις ήδη μείνει. Ειδικά αν είσαι σε τέτοιο δίκτυο. Άσε δε που αν πάει στο 10% και κάτω βαράνε εκατό αλαρμ.
Επίσης όταν βάζεις το gps (στο τεσλα τουλάχιστον) σου υπολογίζει και την μπαταρία με εξαιρετικά ακριβή μέτρηση.
Ε οποίος δε πάρει όλες αυτές τις παραμέτρους, τα θέλει ο κωλος του. Το θέμα είναι τι φταίνε οι άλλοι.
Εκτός και αν έχει full auto mode, που το βάζεις και φροντίζεις μόνο να κρατάς πορεία με το τιμόνι και να βγάζεις κανένα φλας.
Τώρα πως το κάνει δε ξέρω, δεν είμαι ο ηλον
Όλα αυτά βέβαια, δεν θα είχαν καμμία σημασία, αν υπήρχαν παντού ταχυφορτιστές.
Dein Herz, meine Gier
Ab jetzt gehörst du nur mir
Ab jetzt gehörst du nur mir
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 3 Απαντήσεις
- 223 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από The Rebel
-
- 2 Απαντήσεις
- 400 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ληστοσυμμορίτης
-
- 12 Απαντήσεις
- 486 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Kauldron
-
- 35 Απαντήσεις
- 592 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Δημοκράτης