









δεν ξέρω για γλώσσα και μαθηματικά αλλά πως γίνεται τα βιβλία ιστορίας του σχολείου να είναι πιο βαρετά από γκουμούτσες ιστορίας εξωσχολικές;The Rebel έγραψε: 05 Ιαν 2025, 18:59 04.01.2025
Ένα στα πέντε παιδιά αποφοιτά λειτουργικά αναλφάβητο από το Γυμνάσιο!
Η ολοκληρωτική παρακμή του συστήματος Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Ένα στα πέντε παιδιά σύμφωνα με την ετήσια έκθεση της Αρχής Διασφάλισης της Ποιότητας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (ΑΔΙΠΠΔΕ) για το 2024, αποφοιτά λειτουργικά αναλφάβητο από το Γυμνάσιο!
Αυτό σημαίνει ότι δεν θα μπορεί να κατανοεί επαρκώς τον προφορικό και γραπτό λόγο, να διατυπώνει τη σκέψη του με σαφήνεια, να κάνει αφαιρετικούς συνειρμούς, να αναπτύσσει κριτική σκέψη και να αξιοποιεί ευκαιρίες για βελτίωση των γνωστικών του δεξιοτήτων, όπως ορίζει η UNESCO για τον λειτουργικό αναλφαβητισμό.
Συγκεκριμένα, ένα σημαντικό ποσοστό μαθητών, πάνω από το 20%, αντιμετωπίζει σοβαρές δυσκολίες στην κατανόηση του σχολικού γραπτού λόγου και ακόμη μεγαλύτερες στη δημιουργία γραπτού λόγου, κατά την ολοκλήρωση της υποχρεωτικής εκπαίδευσης.
Αντίστοιχες δυσκολίες καταγράφονται και στα Μαθηματικά, όπου οι δυσκολίες δεν είναι μόνο μαθηματικές, αλλά και γλωσσικές.
Η ετήσια έκθεση της Αρχής Διασφάλισης της Ποιότητας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (ΑΔΙΠΠΔΕ) για το 2024, βασίζεται στην ανάλυση των αποτελεσμάτων των διαγνωστικών εξετάσεων που πραγματοποιήθηκαν στη ΣΤ’ Τάξη Δημοτικού και στην Γ’ Τάξη Γυμνασίου, σε γλώσσα και μαθηματικά.
Η έκθεση προτείνει μάλιστα να επανεξεταστεί το ηλικιακό όριο εγγραφής στην Α’ Τάξη Δημοτικού στη χώρα.
https://www.pronews.gr/elliniki-politik ... nalfavito/
Γιατί αγαπητέ το άθλιο βιβλίο Ιστορίας της Β' Γυμνασίου δεν έχει αλλάξει απ' το μακρινό 2008 , μολονότι φωνάζουμε οι φιλόλογοι.Ληστοσυμμορίτης έγραψε: 05 Ιαν 2025, 19:04δεν ξέρω για γλώσσα και μαθηματικά αλλά πως γίνεται τα βιβλία ιστορίας του σχολείου να είναι πιο βαρετά από γκουμούτσες ιστορίας εξωσχολικές;The Rebel έγραψε: 05 Ιαν 2025, 18:59 04.01.2025
Ένα στα πέντε παιδιά αποφοιτά λειτουργικά αναλφάβητο από το Γυμνάσιο!
Η ολοκληρωτική παρακμή του συστήματος Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Ένα στα πέντε παιδιά σύμφωνα με την ετήσια έκθεση της Αρχής Διασφάλισης της Ποιότητας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (ΑΔΙΠΠΔΕ) για το 2024, αποφοιτά λειτουργικά αναλφάβητο από το Γυμνάσιο!
Αυτό σημαίνει ότι δεν θα μπορεί να κατανοεί επαρκώς τον προφορικό και γραπτό λόγο, να διατυπώνει τη σκέψη του με σαφήνεια, να κάνει αφαιρετικούς συνειρμούς, να αναπτύσσει κριτική σκέψη και να αξιοποιεί ευκαιρίες για βελτίωση των γνωστικών του δεξιοτήτων, όπως ορίζει η UNESCO για τον λειτουργικό αναλφαβητισμό.
Συγκεκριμένα, ένα σημαντικό ποσοστό μαθητών, πάνω από το 20%, αντιμετωπίζει σοβαρές δυσκολίες στην κατανόηση του σχολικού γραπτού λόγου και ακόμη μεγαλύτερες στη δημιουργία γραπτού λόγου, κατά την ολοκλήρωση της υποχρεωτικής εκπαίδευσης.
Αντίστοιχες δυσκολίες καταγράφονται και στα Μαθηματικά, όπου οι δυσκολίες δεν είναι μόνο μαθηματικές, αλλά και γλωσσικές.
Η ετήσια έκθεση της Αρχής Διασφάλισης της Ποιότητας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (ΑΔΙΠΠΔΕ) για το 2024, βασίζεται στην ανάλυση των αποτελεσμάτων των διαγνωστικών εξετάσεων που πραγματοποιήθηκαν στη ΣΤ’ Τάξη Δημοτικού και στην Γ’ Τάξη Γυμνασίου, σε γλώσσα και μαθηματικά.
Η έκθεση προτείνει μάλιστα να επανεξεταστεί το ηλικιακό όριο εγγραφής στην Α’ Τάξη Δημοτικού στη χώρα.
https://www.pronews.gr/elliniki-politik ... nalfavito/
Δηλαδή εναπόκειται σε ατομική υπόθεση μαθητή και εκπαιδευτικού, άντε το πολύ σε οικογενειακή υπόθεση να αναπτυχθούν τα παιδιά και οι έφηβοι ( καλά για ολοπλευρα δε το συζητάμε αλλά έστω σε κάποιους τομείς). Για οργανωμένη συστηματική ανάπτυξη ούτε λόγος.Στύξ έγραψε: 05 Ιαν 2025, 19:07Γιατί αγαπητέ το άθλιο βιβλίο Ιστορίας της Β' Γυμνασίου δεν έχει αλλάξει απ' το μακρινό 2008 , μολονότι φωνάζουμε οι φιλόλογοι.Ληστοσυμμορίτης έγραψε: 05 Ιαν 2025, 19:04δεν ξέρω για γλώσσα και μαθηματικά αλλά πως γίνεται τα βιβλία ιστορίας του σχολείου να είναι πιο βαρετά από γκουμούτσες ιστορίας εξωσχολικές;The Rebel έγραψε: 05 Ιαν 2025, 18:59 04.01.2025
Ένα στα πέντε παιδιά αποφοιτά λειτουργικά αναλφάβητο από το Γυμνάσιο!
Η ολοκληρωτική παρακμή του συστήματος Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Ένα στα πέντε παιδιά σύμφωνα με την ετήσια έκθεση της Αρχής Διασφάλισης της Ποιότητας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (ΑΔΙΠΠΔΕ) για το 2024, αποφοιτά λειτουργικά αναλφάβητο από το Γυμνάσιο!
Αυτό σημαίνει ότι δεν θα μπορεί να κατανοεί επαρκώς τον προφορικό και γραπτό λόγο, να διατυπώνει τη σκέψη του με σαφήνεια, να κάνει αφαιρετικούς συνειρμούς, να αναπτύσσει κριτική σκέψη και να αξιοποιεί ευκαιρίες για βελτίωση των γνωστικών του δεξιοτήτων, όπως ορίζει η UNESCO για τον λειτουργικό αναλφαβητισμό.
Συγκεκριμένα, ένα σημαντικό ποσοστό μαθητών, πάνω από το 20%, αντιμετωπίζει σοβαρές δυσκολίες στην κατανόηση του σχολικού γραπτού λόγου και ακόμη μεγαλύτερες στη δημιουργία γραπτού λόγου, κατά την ολοκλήρωση της υποχρεωτικής εκπαίδευσης.
Αντίστοιχες δυσκολίες καταγράφονται και στα Μαθηματικά, όπου οι δυσκολίες δεν είναι μόνο μαθηματικές, αλλά και γλωσσικές.
Η ετήσια έκθεση της Αρχής Διασφάλισης της Ποιότητας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (ΑΔΙΠΠΔΕ) για το 2024, βασίζεται στην ανάλυση των αποτελεσμάτων των διαγνωστικών εξετάσεων που πραγματοποιήθηκαν στη ΣΤ’ Τάξη Δημοτικού και στην Γ’ Τάξη Γυμνασίου, σε γλώσσα και μαθηματικά.
Η έκθεση προτείνει μάλιστα να επανεξεταστεί το ηλικιακό όριο εγγραφής στην Α’ Τάξη Δημοτικού στη χώρα.
https://www.pronews.gr/elliniki-politik ... nalfavito/
οι κακοι άραβες κατέστρεψαν το καλό βυζάντιο;Στύξ έγραψε: 05 Ιαν 2025, 19:17 Εσύ τώρα τι καταλαβαίνεις απ' το κάτωθι βιβλίο Β' Γυμνασίου;
Η αραβική επέκταση στις ακτές της Μεσογείου οδήγησε στη διάσπαση του μεσογειακού κόσμου, που είχε ενοποιηθεί από τους Ρωμαίους. Περαιτέρω η πολεμική δράση των Αράβων στη στεριά και στη θάλασσα προκάλεσε την εδαφική συρρίκνωση, την απώλεια σημαντικών αστικών κέντρων και την ερήμωση πολλών περιοχών της αυτοκρατορίας, επέφερε τη μείωση της αγροτικής παραγωγής και επηρέασε αρνητικά το εσωτερικό και εξωτερικό εμπόριο του Βυζαντίου.