Awesomatic έγραψε: 15 Δεκ 2024, 13:11Ναι και πολύ σωστά είπες ότι ο μόνος τρόπος να αυξηθεί η χωρητικότητα είναι με πιο συχνούς συρμούς αφού δε χωράνε πιο μεγάλοι στους σταθμούς. Ήδη με μέτρια χρήση αυτές τις μέρες τα βαγόνια είναι παστωμένα, όταν αρχίσουν οι επεκτάσεις και μπαίνει περισσότερος κόσμος θα είναι χειρότερα από ΟΑΣΘ του 2019.Γαληνός έγραψε: 15 Δεκ 2024, 11:28 viewtopic.php?f=42&t=58161
κάπου διαβασα πως στην βουλή κράζανε την κυβέρνηση για τα μικρά βαγόνια -4 στον αριθμό (χωρητικότητας 450 επιβατών, 76 καθήμενων)
νομίζω, αν κατάλαβα καλά, σε τόσο μήκος έχουν κατασκευαστεί οι πλατφόρμες των σταθμών!
άρα, όταν υπάρξουν επεκτάσεις της γραμμής - θα πρέπει να αυξηθούν πολύ σημαντικά τα δρομολόγια ή η αναμονή θα ξεπερνά ίσως και τα "5 τρένα να περνούν, γεμάτα"...
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
«Έμεινε» το μετρό στη Θεσσαλονίκη και ο κόσμος περπατούσε μέσα στο τούνελ
Re: «Έμεινε» το μετρό στη Θεσσαλονίκη και ο κόσμος περπατούσε μέσα στο τούνελ
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
.
.
- Frappezitis
- Δημοσιεύσεις: 13973
- Εγγραφή: 19 Απρ 2021, 12:11
Re: «Έμεινε» το μετρό στη Θεσσαλονίκη και ο κόσμος περπατούσε μέσα στο τούνελ
Αξιοι διάδοχοι των ναζί οι
ισραηλινοι.
- SeaHawk
- Δημοσιεύσεις: 6997
- Εγγραφή: 12 Σεπ 2024, 12:06
- Phorum.gr user: ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Re: «Έμεινε» το μετρό στη Θεσσαλονίκη και ο κόσμος περπατούσε μέσα στο τούνελ
Νέα ανακοίνωση της THEMA: Η ακινητοποίηση συρμού σε περίπτωση συμβάντος εξυπηρετεί την προστασία του επιβατικού κοινού
H THEMA A.E., με νεότερο δελτίου τύπου επανέρχεται στο συμβάν της 14ης Δεκεμβρίου 2024, το οποίο προκάλεσε την ακινητοποίηση του συρμού 15 και την εκκένωσή του από τους επιβαίνοντες, οι οποίοι, βάσει των προβλεπόμενων από το σχετικό πρωτόκολλο και καθοδηγούμενοι από συνοδούς της Εταιρείας, με απόλυτη ασφάλεια διένυσαν, από τον πεζοδιάδρομο της σήραγγας, απόσταση 70 μέτρων έως την πλατφόρμα του σταθμού «Φλέμινγκ», από όπου και εξήλθαν από τη δυτική θύρα πρόσβασης της πλατφόρμας από την σήραγγα.
Νέα ανακοίνωση της THEMA: Η ακινητοποίηση συρμού σε περίπτωση συμβάντος εξυπηρετεί την προστασία του επιβατικού κοινού
Γράφει Δέσποινα Κρητικού
Η ΤΗΕΜΑ Α.Ε. επισημαίνει ότι τα συστήματα ασφαλείας στο αυτόματο μετρό Θεσσαλονίκης, πληρούν τις υψηλότερες απαιτήσεις ασφαλείας διεθνώς και η ακινητοποίηση συρμού, όπως και η εκκένωση σε περίπτωση συμβάντος, εξυπηρετούν κατά απόλυτο τρόπο την ασφάλεια των επιβατών, η oποία αποτελεί το πρώτο, κύριο και αδιαπραγμάτευτο μέλημα της εταιρείας – λειτουργού, όπως επίσης της Ελληνικό Μετρό Α.Ε. και της κοινοπραξίας κατασκευής του έργου, ΑΙΑSA.
Στο συμβάν οι εφεδρείες ασφαλείας του συστήματος λειτούργησαν με απόλυτη επιτυχία και ακολούθως, η διαδικασία για την ασφαλή απομάκρυνση των επιβατών τηρήθηκε ως προβλεπόταν. Επιτεύχθηκε έτσι ο στόχος διατήρησης του υψηλού επιπέδου ασφαλείας του Μετρό για την επιβατική λειτουργία.
Το πρόβλημα εκδηλώθηκε στις 17:59 της 14/12/2024 όταν οι τροφοδότες διακόπτες των υποσταθμών ισχύος έλξης στους σταθμούς «Ανάληψη» και «Ευκλείδη», άνοιξαν λόγω στιγμιαίας ανίχνευσης υψηλής έντασης ρεύματος με αποτέλεσμα να διακοπεί η ηλεκτροδότηση της τρίτης γραμμής στο εν λόγω τμήμα. Ο χειριστής του Κέντρου Ελέγχου Λειτουργίας προσπάθησε να κλείσει τους τροφοδότες χωρίς επιτυχία, με αποτέλεσμα, μετά τη δεύτερη ανεπιτυχή προσπάθεια οι τροφοδότες να κλειδώσουν, όπως προβλέπεται από το σχεδιασμό του συστήματος. Επειδή δεν έκλεισαν οι τροφοδότες διακόπτες, ο συρμός 15 σταμάτησε στην τροχιά 2, μετά την πλατφόρμα του σταθμού «Φλέμινγκ».
Στις 18:10, το Κέντρο Ελέγχου Λειτουργίας αποφάσισε να ξεκινήσει την εκκένωση του συρμού 15 στη σήραγγα προς τον σταθμό «Φλέμινγκ», ακολουθώντας την προβλεπόμενη διαδικασία για εκκένωση συρμών. Η ισχύς έλξης είχε ήδη αποσυνδεθεί στην τροχιά 2 λόγω του συμβάντος.
Ο συνοδός συρμού βοήθησε όλους τους επιβάτες να αποβιβαστούν στον πεζοδιάδρομο οργανωμένα και συντεταγμένα δίνοντας τους τις απαραίτητες οδηγίες και, αφού επιβεβαίωσε ότι όλοι είχαν εγκαταλείψει το συρμό, έκλεισε την πόρτα και τους ακολούθησε μέχρι τον σταθμό, διασφαλίζοντας ότι κανείς δεν είχε μείνει στη σήραγγα και ότι η εκκένωση ολοκληρώθηκε ορθά. Στη συνέχεια, ο συνοδός επέστρεψε στο συρμό για να τον απενεργοποιήσει.
Στις 18:20 εφαρμόστηκε εναλλακτική υπηρεσία με κυκλική διαδρομή από 5 συρμούς μεταξύ των σταθμών «Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός» και «Πανεπιστήμιο» και από δύο επικουρικούς συρμούς, σε συγκεκριμένα δρομολόγια στην τροχιά 1, ένα μεταξύ των σταθμών «Πανεπιστήμιο» και «Ανάληψη» και, ένα μεταξύ των σταθμών «Ανάληψη» και «Νέα Ελβετία».
Στις 18:30 τεχνικοί της ΤΗΕΜΑ και της εταιρίας κατασκευής του έργου AIASA έλεγξαν τις ενδείξεις στο Κέντρο Ελέγχου Λειτουργίας του Μετρό και απενεργοποίησαν τη συσκευή προστασίας βραχυκυκλώματος, στο συρμό 15.
Στις 19:34 η τρίτη γραμμή τροφοδοσίας ηλεκτροδοτήθηκε επιτυχώς και ο συρμός 15 μετακινήθηκε στο αμαξοστάσιο για περαιτέρω διερεύνηση. Μετά τον έλεγχο των υποσταθμών τροφοδότησης, δύο συρμοί κινήθηκαν δοκιμαστικά στην τροχιά 2 χωρίς επιβάτες για να ελεγχθεί η λειτουργία των τροφοδοτών διακοπτών υπό φορτίο.
Στις 20:45 επανήλθε η κανονική λειτουργία.
Η ΤΗΕΜΑ, δηλώνει ότι θα διεξαχθεί περαιτέρω διεξοδική έρευνα στο συρμό 15 και στους τροφοδότες των υποσταθμών, στους σταθμούς «Ανάληψη» και «Ευκλείδης», για να εντοπιστεί η κατ΄ αρχήν αιτία πρόκλησης του συμβάντος. Ο συρμός 15 θα παραμείνει εκτός υπηρεσίας μέχρι την ολοκλήρωση της έρευνας.
Η εταιρεία ευχαριστεί θερμά το κοινό για την κατανόηση και τη συνεργασία του.
Η ασφάλεια και η αξιοπιστία αποτελούν αδιαπραγμάτευτες προτεραιότητες για την ΤΗΕΜΑ Α.Ε., η οποία δεσμεύεται να συνεχίσει να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας, θέτοντας πάντα στο επίκεντρο την εξυπηρέτηση και την ασφάλεια του επιβάτη.
https://www.rthess.gr/ellada/nea-anakoi ... ou-koinou/
H THEMA A.E., με νεότερο δελτίου τύπου επανέρχεται στο συμβάν της 14ης Δεκεμβρίου 2024, το οποίο προκάλεσε την ακινητοποίηση του συρμού 15 και την εκκένωσή του από τους επιβαίνοντες, οι οποίοι, βάσει των προβλεπόμενων από το σχετικό πρωτόκολλο και καθοδηγούμενοι από συνοδούς της Εταιρείας, με απόλυτη ασφάλεια διένυσαν, από τον πεζοδιάδρομο της σήραγγας, απόσταση 70 μέτρων έως την πλατφόρμα του σταθμού «Φλέμινγκ», από όπου και εξήλθαν από τη δυτική θύρα πρόσβασης της πλατφόρμας από την σήραγγα.
Νέα ανακοίνωση της THEMA: Η ακινητοποίηση συρμού σε περίπτωση συμβάντος εξυπηρετεί την προστασία του επιβατικού κοινού
Γράφει Δέσποινα Κρητικού
Η ΤΗΕΜΑ Α.Ε. επισημαίνει ότι τα συστήματα ασφαλείας στο αυτόματο μετρό Θεσσαλονίκης, πληρούν τις υψηλότερες απαιτήσεις ασφαλείας διεθνώς και η ακινητοποίηση συρμού, όπως και η εκκένωση σε περίπτωση συμβάντος, εξυπηρετούν κατά απόλυτο τρόπο την ασφάλεια των επιβατών, η oποία αποτελεί το πρώτο, κύριο και αδιαπραγμάτευτο μέλημα της εταιρείας – λειτουργού, όπως επίσης της Ελληνικό Μετρό Α.Ε. και της κοινοπραξίας κατασκευής του έργου, ΑΙΑSA.
Στο συμβάν οι εφεδρείες ασφαλείας του συστήματος λειτούργησαν με απόλυτη επιτυχία και ακολούθως, η διαδικασία για την ασφαλή απομάκρυνση των επιβατών τηρήθηκε ως προβλεπόταν. Επιτεύχθηκε έτσι ο στόχος διατήρησης του υψηλού επιπέδου ασφαλείας του Μετρό για την επιβατική λειτουργία.
Το πρόβλημα εκδηλώθηκε στις 17:59 της 14/12/2024 όταν οι τροφοδότες διακόπτες των υποσταθμών ισχύος έλξης στους σταθμούς «Ανάληψη» και «Ευκλείδη», άνοιξαν λόγω στιγμιαίας ανίχνευσης υψηλής έντασης ρεύματος με αποτέλεσμα να διακοπεί η ηλεκτροδότηση της τρίτης γραμμής στο εν λόγω τμήμα. Ο χειριστής του Κέντρου Ελέγχου Λειτουργίας προσπάθησε να κλείσει τους τροφοδότες χωρίς επιτυχία, με αποτέλεσμα, μετά τη δεύτερη ανεπιτυχή προσπάθεια οι τροφοδότες να κλειδώσουν, όπως προβλέπεται από το σχεδιασμό του συστήματος. Επειδή δεν έκλεισαν οι τροφοδότες διακόπτες, ο συρμός 15 σταμάτησε στην τροχιά 2, μετά την πλατφόρμα του σταθμού «Φλέμινγκ».
Στις 18:10, το Κέντρο Ελέγχου Λειτουργίας αποφάσισε να ξεκινήσει την εκκένωση του συρμού 15 στη σήραγγα προς τον σταθμό «Φλέμινγκ», ακολουθώντας την προβλεπόμενη διαδικασία για εκκένωση συρμών. Η ισχύς έλξης είχε ήδη αποσυνδεθεί στην τροχιά 2 λόγω του συμβάντος.
Ο συνοδός συρμού βοήθησε όλους τους επιβάτες να αποβιβαστούν στον πεζοδιάδρομο οργανωμένα και συντεταγμένα δίνοντας τους τις απαραίτητες οδηγίες και, αφού επιβεβαίωσε ότι όλοι είχαν εγκαταλείψει το συρμό, έκλεισε την πόρτα και τους ακολούθησε μέχρι τον σταθμό, διασφαλίζοντας ότι κανείς δεν είχε μείνει στη σήραγγα και ότι η εκκένωση ολοκληρώθηκε ορθά. Στη συνέχεια, ο συνοδός επέστρεψε στο συρμό για να τον απενεργοποιήσει.
Στις 18:20 εφαρμόστηκε εναλλακτική υπηρεσία με κυκλική διαδρομή από 5 συρμούς μεταξύ των σταθμών «Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός» και «Πανεπιστήμιο» και από δύο επικουρικούς συρμούς, σε συγκεκριμένα δρομολόγια στην τροχιά 1, ένα μεταξύ των σταθμών «Πανεπιστήμιο» και «Ανάληψη» και, ένα μεταξύ των σταθμών «Ανάληψη» και «Νέα Ελβετία».
Στις 18:30 τεχνικοί της ΤΗΕΜΑ και της εταιρίας κατασκευής του έργου AIASA έλεγξαν τις ενδείξεις στο Κέντρο Ελέγχου Λειτουργίας του Μετρό και απενεργοποίησαν τη συσκευή προστασίας βραχυκυκλώματος, στο συρμό 15.
Στις 19:34 η τρίτη γραμμή τροφοδοσίας ηλεκτροδοτήθηκε επιτυχώς και ο συρμός 15 μετακινήθηκε στο αμαξοστάσιο για περαιτέρω διερεύνηση. Μετά τον έλεγχο των υποσταθμών τροφοδότησης, δύο συρμοί κινήθηκαν δοκιμαστικά στην τροχιά 2 χωρίς επιβάτες για να ελεγχθεί η λειτουργία των τροφοδοτών διακοπτών υπό φορτίο.
Στις 20:45 επανήλθε η κανονική λειτουργία.
Η ΤΗΕΜΑ, δηλώνει ότι θα διεξαχθεί περαιτέρω διεξοδική έρευνα στο συρμό 15 και στους τροφοδότες των υποσταθμών, στους σταθμούς «Ανάληψη» και «Ευκλείδης», για να εντοπιστεί η κατ΄ αρχήν αιτία πρόκλησης του συμβάντος. Ο συρμός 15 θα παραμείνει εκτός υπηρεσίας μέχρι την ολοκλήρωση της έρευνας.
Η εταιρεία ευχαριστεί θερμά το κοινό για την κατανόηση και τη συνεργασία του.
Η ασφάλεια και η αξιοπιστία αποτελούν αδιαπραγμάτευτες προτεραιότητες για την ΤΗΕΜΑ Α.Ε., η οποία δεσμεύεται να συνεχίσει να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας, θέτοντας πάντα στο επίκεντρο την εξυπηρέτηση και την ασφάλεια του επιβάτη.
https://www.rthess.gr/ellada/nea-anakoi ... ou-koinou/
Re: «Έμεινε» το μετρό στη Θεσσαλονίκη και ο κόσμος περπατούσε μέσα στο τούνελ

Επόμενη στάση: Ορυχεία της Moria
Ο ανελκυστήρας που οδηγεί στην έξοδο δεν λειτουργεί
gassim έγραψε: 07 Σεπ 2021, 14:12 Ωρες είναι τώρα να οικειοποιηθεί η αριστερά και την Γαλλική επανάσταση.
- Eθνικοκοινωνιστης
- Δημοσιεύσεις: 46396
- Εγγραφή: 05 Μάιος 2018, 12:13
Re: «Έμεινε» το μετρό στη Θεσσαλονίκη και ο κόσμος περπατούσε μέσα στο τούνελ
"Καλύτερα να φορέσω το κράνος του Κόκκινου Στρατού παρά να φάω χάμπουργκερ στα mc Donald's"
Αλαιν ντε Μπενουα
Αλαιν ντε Μπενουα
Re: «Έμεινε» το μετρό στη Θεσσαλονίκη και ο κόσμος περπατούσε μέσα στο τούνελ
Εντελώς της πλάκας η αντιπολίτευση στη χώρα. Και με τέτοια αστεία αντιπολίτευση ο Μητσοτάκης θα κυβερνάει 2-3 τετραετίες ακόμα. Αντί να στρωθούν να αναζητήσουν και να παρουσιάσουν σοβαρά στοιχεία που να δείχνουν αν έχουν γίνει κακοτεχνίες, σπατάλες, παράνομες και χαριστικές αναθέσεις, πληρώνουν ομάδες από παπαγαλάκια να διαμορφώσουν κλίμα με αναρτήσεις του ποδαριού.
Re: «Έμεινε» το μετρό στη Θεσσαλονίκη και ο κόσμος περπατούσε μέσα στο τούνελ
Beria έγραψε: 15 Δεκ 2024, 19:40
Επόμενη στάση: Ορυχεία της Moria
Ο ανελκυστήρας που οδηγεί στην έξοδο δεν λειτουργεί
Ανακοίνωση
Ενημερώνουμε τους επιβατες του Μετρό Θεσσαλονίκης του ποιο συγχρονου μετρο στον κοσμο οτι ο συρμος θα αργησει να φτασει στον σταθμο επειδη εχει σταματήσει στην στοα της Μοριας οπου μπροστα του στέκεται ενα γερος και του λεει u shall not pass
Κουλης για Τέμπη
Και εγω υπάλληλος ειμαι
Και εγω υπάλληλος ειμαι
- SeaHawk
- Δημοσιεύσεις: 6997
- Εγγραφή: 12 Σεπ 2024, 12:06
- Phorum.gr user: ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Re: «Έμεινε» το μετρό στη Θεσσαλονίκη και ο κόσμος περπατούσε μέσα στο τούνελ
Mιλαμε για τρελο ξεχειλωμα
Τι μενει για να δεσει το γλυκο;
Ο Γιαννης του paralalximag να ζητησει αποζημιωση γιατι αργησε στο ραντεβου με την Μαρια
Τι μενει για να δεσει το γλυκο;
Ο Γιαννης του paralalximag να ζητησει αποζημιωση γιατι αργησε στο ραντεβου με την Μαρια
- Eθνικοκοινωνιστης
- Δημοσιεύσεις: 46396
- Εγγραφή: 05 Μάιος 2018, 12:13
Re: «Έμεινε» το μετρό στη Θεσσαλονίκη και ο κόσμος περπατούσε μέσα στο τούνελ
GoBzi έγραψε: 15 Δεκ 2024, 00:30Τώρα μάλιστα, σε παραδέχομαι. Όχι μόνο συγκρίνουμε μοντέρνα μέτρο, αλλά συγκρίνουμε το Ελλαδιστάν με το Hindustan. Από υποσαχάρια Αφρική έχουμε κάτι;SeaHawk έγραψε: 15 Δεκ 2024, 00:12https://www.hindustantimes.com/cities/m ... 58166.htmlLine 3 (Mumbai Metro)
Opened 5 October 2024. 2 months ago (Phase 1, Aarey JVLR to Bandra-Kurla Complex)
Nov 11, 2024 06:38 AM IST
Mumbai Metro Line 3 faced a major glitch, stranding commuters for hours. MMRCL addressed the issue after a delay, but details remain unclear.
Mumbai: In an unexpected turn of events, Mumbai Metro Line 3 experienced its first major technical glitch on Saturday evening, causing a train travelling from Sahar to Bandra Kurla Complex (BKC) to halt abruptly in the tunnel. The incident left commuters, including young children and senior citizens, stranded between two stations in the underground Aarey-BKC corridor.
The breakdown occurred around 7.30 pm between the Sahar and T1 stations, and anxious passengers quickly took to social media to share their distress. One commuter’s post on X (formerly Twitter) at 8:10 pm described the harrowing experience: “In Metro Line 3, we are stuck for the last 1 hour from Marol in between T1 station. Babies are crying, staff is not giving a proper response, we have senior citizens with us.”
The Mumbai Metro Rail Corporation Limited (MMRCL) issued a public statement nearly 22 hours after the incident, at 5:57 pm on Sunday. The statement confirmed the brief interruption, mentioning that the technical issue was identified and rectified promptly, enabling the train to be brought to T1 station within 20 minutes of the incident. Passengers were provided with an alternate train to continue their journey, and normal services were restored shortly thereafter.
However, MMRCL’s response lacked specific details about the nature of the technical issue, prompting frustration among some commuters who voiced concerns over the delay in communication and clarity. In their statement, MMRCL thanked passengers for their patience, reiterating their commitment to a safe and efficient travel experience for the city’s metro commuters.
This disruption marks the first major technical challenge for the newly inaugurated Line 3, an important underground link in Mumbai’s transit network. As the metro line gains traction, the authorities face heightened expectations for timely updates and seamless service management.
"Καλύτερα να φορέσω το κράνος του Κόκκινου Στρατού παρά να φάω χάμπουργκερ στα mc Donald's"
Αλαιν ντε Μπενουα
Αλαιν ντε Μπενουα
Re: «Έμεινε» το μετρό στη Θεσσαλονίκη και ο κόσμος περπατούσε μέσα στο τούνελ
Beria έγραψε: 15 Δεκ 2024, 19:40
Επόμενη στάση: Ορυχεία της Moria
Ο ανελκυστήρας που οδηγεί στην έξοδο δεν λειτουργεί
- Οργισμένος
- Δημοσιεύσεις: 22067
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:21
Re: «Έμεινε» το μετρό στη Θεσσαλονίκη και ο κόσμος περπατούσε μέσα στο τούνελ
μην ασχολεισαι με γιδογαμηδες.SeaHawk έγραψε: 15 Δεκ 2024, 19:50 Mιλαμε για τρελο ξεχειλωμα
Τι μενει για να δεσει το γλυκο;
Ο Γιαννης του paralalximag να ζητησει αποζημιωση γιατι αργησε στο ραντεβου με την Μαρια
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
Re: «Έμεινε» το μετρό στη Θεσσαλονίκη και ο κόσμος περπατούσε μέσα στο τούνελ
Πάμε κι όπου βγει (και) στο Μετρό Θεσσαλονίκης: Σάλος στο τουίτερ με τη διακοπή – «Το μοναδικό μετρό που μπαίνεις από την είσοδο και βγαίνεις από τον εξαερισμό».SeaHawk έγραψε: 15 Δεκ 2024, 10:05GoBzi έγραψε: 15 Δεκ 2024, 09:43
Βάλε μας και καμιά 10αρια σχόλια από το αντίστοιχο περιστατικό της Ινδίας. Να δούμε εάν οι ζαοι υπάρχουν μόνο στην Ελλάδα.
Γιατι;
Θες να διαπιστωσεις αν υπαρχει και εκει ενας στρατος απο ψευτες που να λεει οτι στο Δελχι δεν εχει μεινει ποτε συρμος μεσα σε σηραγγα;
Σε ολα τα μετρο του κοσμου εχουν μεινει συρμοι μεσα σε σηραγγες.
Σε ολα τα μετρο του κοσμου θα ξαναμεινουν και στο μελλον συρμοι μεσα σε σηραγγες.
Τι να κανουμε τωρα αν καποιοι ειστε μαλωμενοι με την πραγματικοτητα.
https://twitter.com/Kako_Siminiskou/sta ... t6seg&s=19
https://twitter.com/AchilleasKir/status ... YYbgg&s=19
Re: «Έμεινε» το μετρό στη Θεσσαλονίκη και ο κόσμος περπατούσε μέσα στο τούνελ
Κάποιος άλλος Γιάννης δεν αργεί ποτέ γιατί ραντεβού βγαίνει μόνο με τη χούφτα του.SeaHawk έγραψε: 15 Δεκ 2024, 19:50 Mιλαμε για τρελο ξεχειλωμα
Τι μενει για να δεσει το γλυκο;
Ο Γιαννης του paralalximag να ζητησει αποζημιωση γιατι αργησε στο ραντεβου με την Μαρια
Γιαννόπουλος για Τέμπη.
- Τζιτζιμιτζιχότζιρας
- Δημοσιεύσεις: 13039
- Εγγραφή: 10 Απρ 2020, 15:13
- Phorum.gr user: 2.Χόρχε ντελ Σάλτο 1.Brainstorm
- Τοποθεσία: Ίδρυμα
Re: «Έμεινε» το μετρό στη Θεσσαλονίκη και ο κόσμος περπατούσε μέσα στο τούνελ
Πλάκα μας κάνεις έτσι;ST48410 έγραψε: 15 Δεκ 2024, 19:47 Εντελώς της πλάκας η αντιπολίτευση στη χώρα. Και με τέτοια αστεία αντιπολίτευση ο Μητσοτάκης θα κυβερνάει 2-3 τετραετίες ακόμα. Αντί να στρωθούν να αναζητήσουν και να παρουσιάσουν σοβαρά στοιχεία που να δείχνουν αν έχουν γίνει κακοτεχνίες, σπατάλες, παράνομες και χαριστικές αναθέσεις, πληρώνουν ομάδες από παπαγαλάκια να διαμορφώσουν κλίμα με αναρτήσεις του ποδαριού.
Έχει γίνει επανειλημμένα η παρουσίαση με συγκεκριμένα στοιχεία για σπατάλες, παράνομες αναθέσεις, ατεκμηρίωτες αποφάσεις...ποιανού το αυτό ίδρωσε;
Τα νουδουλικα είναι νουδουλικα. ΔΕΝ-ΤΟΥΣ-ΝΟΙΑ-ΖΕΙ.
Φιλαράκι, αν κάποιος μπει φορουμάκι από μαγκιά ή από αδυναμία κάποιας στιγμής, πάει, τελείωσε.
- Frappezitis
- Δημοσιεύσεις: 13973
- Εγγραφή: 19 Απρ 2021, 12:11
Re: «Έμεινε» το μετρό στη Θεσσαλονίκη και ο κόσμος περπατούσε μέσα στο τούνελ
Να δούμε ρε τσατσε τής δεξιας και τών εταιρειών, εκτελεστή των δικαιωμάτων των ΑΜΕΑ, πως θα έβγαινες από εδώ

S. Kympouropoulos@Kympouropoulos
Dec 14
Replying to @lolosmarios
Όταν οι πολλοί θέλουν ανάπτυξη και εξέλιξη, υπάρχουν ελάχιστοι που θέλουν στασιμότητα και μιζέρια.
Όταν θέλουμε γρήγορη, εύκολη και φθηνή μετακίνηση που εξυπηρετεί

Αξιοι διάδοχοι των ναζί οι
ισραηλινοι.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 53 Απαντήσεις
- 1098 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Frappezitis
-
- 4 Απαντήσεις
- 516 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Juno
-
- 171 Απαντήσεις
- 3144 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από SeaHawk
-
- 1 Απαντήσεις
- 105 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από EKPLIKTIKOS

