Ισχύει. Το τι κλάμα πέφτει στα σοσιαλ είναι άλλο πράγμα.
Με την παραμικρή ευκαιρία (χάλασε ένα εκδοτήριο μηχάνημα πχ) πετάγονται εκατοντάδες ποστ τα οποία είναι μάλιστα κοπυ παστε ο ένας απ' τον άλλον.
Ισχύει. Το τι κλάμα πέφτει στα σοσιαλ είναι άλλο πράγμα.
Για συνολική χωρητικότητα μιλάμε.SeaHawk έγραψε: 05 Δεκ 2024, 13:56Kauldron έγραψε: 05 Δεκ 2024, 13:53
Για συνολική χωρητικότητα μιλάμε.
Άστο, είπαμε, αυτοτρομπονιάστηκες.Οι τρομπες παρηγγειλαν μικρα τα βαγονια του μετρο Θεσσαλονικης;;;;
Δημοσίευση από SeaHawk » Σήμερα, 12:35
Χτες ειχαμε της εξης πχορουμικη καταγγελια
Για να δουμε ομως ειναι ετσι;από adon99 » Χθες, 11:31
Σαν μινιατουρα ειναι το μετρο
Χωρητικοτητα βαγονιων κατω απο 50% της Αθηνας και βαγονια στριμοκωλα
Ποιο ανετα εισαι σε λεωφορειο παρα σε αυτα
Ποιος τρομπας παρήγγειλε τοσα μικρα
Γιαννόπουλος για Τέμπη.
Κάτσε ρε Ακτινιδιε, τι θα πει 5 ανά τετραγωνικό; Δηλαδή αν δε χωράνε κ μπει σφήνα και 6ος ;SeaHawk έγραψε: 05 Δεκ 2024, 14:10 Στο op αναφερονται τα παρακατωαπό adon99 » Χθες, 11:31
βαγονια στριμοκωλα
Ποιο ανετα εισαι σε λεωφορειο παρα σε αυτα
Ποιος τρομπας παρήγγειλε τοσα μικρα![]()
Ναι αλλά μετά θά 'χεις ακόμη μεγαλύτερο πληθωρισμό.βοθρατζης έγραψε: 05 Δεκ 2024, 13:09 μην ανησυχείτε
τώρα που οι γερμανοί θα χαλαρώσουν το σύμφωνο σταθερότητας για να σώσουν το τομάρι τους
θα πάρουμε και ...χρυσά βαγόνια..!!!!!
θέλω να δω οι θιασώτες της σκληρής οικονομικής πολιτικής που μας έκραζαν το 2011 πως θα κάνουν πάλι τις γνωστές κολοτούμπες
Διαχωρίζω τη θέση μου από αυτά.Πτολεμαίος έγραψε: 05 Δεκ 2024, 14:13Ισχύει. Το τι κλάμα πέφτει στα σοσιαλ είναι άλλο πράγμα.
Με την παραμικρή ευκαιρία (χάλασε ένα εκδοτήριο μηχάνημα πχ) πετάγονται εκατοντάδες ποστ τα οποία είναι μάλιστα κοπυ παστε ο ένας απ' τον άλλον.
Η Θεσσαλονικη δεν ειναι σαν την Αθηνα που εχει διαφορα αυτόνομα κεντρα (Πειραια/Γλυφαδα/Κηφισια//Περιστερι/Ν.Σμυρνη κλπ) και το κεντρο της συγκριτικα αντιπροσωπεύει πολυ λιγοτερες θεσεις εργασιας, δηλαδη καθημερινες μετακινησεις.AlienWay έγραψε: 05 Δεκ 2024, 13:46Οποιος προπαγανδίζει ότι ο Θεσσαλονίκη έχει ΗΔΗ μετρό, δεν τον ενδιαφέρουν οι επεκτάσεις. Για να το πω διαφορετικά: Αν οι σταθμοί ήταν 5 αντί για 13 και παραδίδονταν στο κοινό, πάλι θα διαφήμιζες το ωραίο μετρό που έχει η Θεσσαλονίκη.SeaHawk έγραψε: 05 Δεκ 2024, 13:43Γιατι ετσι τον βολεψε![]()
![]()
Φορτωνεις στον συνομιλητη κατι που δεν ειπε/εγραψε/υποννοησε ποτε και τον κατατροπωνεις
Η Ελλαδα βρε βλημα δεν επιασε ποτε στην ιστορια της τους στοχους του συμφωνου σταθεροτηταςβοθρατζης έγραψε: 05 Δεκ 2024, 13:09 μην ανησυχείτε
τώρα που οι γερμανοί θα χαλαρώσουν το σύμφωνο σταθερότητας για να σώσουν το τομάρι τους
θα πάρουμε και ...χρυσά βαγόνια..!!!!!
θέλω να δω οι θιασώτες της σκληρής οικονομικής πολιτικής που μας έκραζαν το 2011 πως θα κάνουν πάλι τις γνωστές κολοτούμπες
επικρατεί χάος γύρω από τους τερματικούς σταθμούς. Στη ν Ελβετία δεν υπάρχουν καν πεζοδρόμια οι άνθρωποι περπατάνε στους γύρω δρόμουςZelda έγραψε: 05 Δεκ 2024, 14:22.
Το προβλημα ειναι οτι στη βιασύνη τους να παραδωσουν το εργο δεν εχουν φτιαξει υποστηρικτικές park & ride υποδομες για να βοηθήσουν οσους ειναι εκτος κεντρου να χρησιμοποιήσουν το μεσο.
Στη Ν. Ελβετία τωρα φτιαχνουν (μολις) 200 θεσεις σταθμευσης για να ερθει καποιος απο ανατολικα και να παρει το μετρο χωρις να μπει στο κεντρο.
Στο σιδηροδρομικο σταθμο ψαχνει παρκινγκ ολη η Δυτικη Θεσσαλονικη και η κατασταση αντι να βελτιωθει εχει γινει χειρότερη. Θα μαρτυρησει ο αλλος 1-2-3 να παρκαρει και στο τελος θα καταλαβει οτι καλυτερα ειναι να παρει το αυτοκινητο μεχρι το κεντρο.

gassim έγραψε: 07 Σεπ 2021, 14:12 Ωρες είναι τώρα να οικειοποιηθεί η αριστερά και την Γαλλική επανάσταση.
Θα το διαβάσω αργότερα αυτό που λες, προς το παρόν θα πω ότι τα 2/3 της διαδρομής που καλύπτει τώρα το μέτρο, άνετα τα κανω με τα ποδιαZelda έγραψε: 05 Δεκ 2024, 14:22Η Θεσσαλονικη δεν ειναι σαν την Αθηνα που εχει διαφορα αυτόνομα κεντρα (Πειραια/Γλυφαδα/Κηφισια//Περιστερι/Ν.Σμυρνη κλπ) και το κεντρο της συγκριτικα αντιπροσωπεύει πολυ λιγοτερες θεσεις εργασιας, δηλαδη καθημερινες μετακινησεις.AlienWay έγραψε: 05 Δεκ 2024, 13:46Οποιος προπαγανδίζει ότι ο Θεσσαλονίκη έχει ΗΔΗ μετρό, δεν τον ενδιαφέρουν οι επεκτάσεις. Για να το πω διαφορετικά: Αν οι σταθμοί ήταν 5 αντί για 13 και παραδίδονταν στο κοινό, πάλι θα διαφήμιζες το ωραίο μετρό που έχει η Θεσσαλονίκη.SeaHawk έγραψε: 05 Δεκ 2024, 13:43
Γιατι ετσι τον βολεψε![]()
![]()
Φορτωνεις στον συνομιλητη κατι που δεν ειπε/εγραψε/υποννοησε ποτε και τον κατατροπωνεις
Το κεντρο της Θεσσαλονικης εξυπηρετεί ολο το πολεοδομικό συγκρότημα, εκει ειναι συγκεντρωμενα σχεδον ολα, αρα ακομα και αυτο το μετρο βοηθάει πολυ περισσοτερο απο οτι μια αντιστοιχη γραμμη στην Αθηνα.
Αν συνδεθουν τα δυτικα προς Παπαγεωργιου και το Αεροδρόμιο, σε επίπεδο υποδομών εχουν συνδεθεί σχεδον ολα τα κρισιμα και μενουν κυριως περιοχες κατοικιας εκτος καλυψης. Κατι που η Αθηνα θελει τουλαχιστον αλλες 2 πληρεις γραμμες για να το πετυχει.
Το προβλημα ειναι οτι στη βιασύνη τους να παραδωσουν το εργο δεν εχουν φτιαξει υποστηρικτικές park & ride υποδομες για να βοηθήσουν οσους ειναι εκτος κεντρου να χρησιμοποιήσουν το μεσο.
Στη Ν. Ελβετία τωρα φτιαχνουν (μολις) 200 θεσεις σταθμευσης για να ερθει καποιος απο ανατολικα και να παρει το μετρο χωρις να μπει στο κεντρο.
Στο σιδηροδρομικο σταθμο ψαχνει παρκινγκ ολη η Δυτικη Θεσσαλονικη και η κατασταση αντι να βελτιωθει εχει γινει χειρότερη. Θα μαρτυρησει ο αλλος 1-2-3 να παρκαρει και στο τελος θα καταλαβει οτι καλυτερα ειναι να παρει το αυτοκινητο μεχρι το κεντρο.
Ρε σεις δεν έχετε καθολου υπομονή; Το μετρό θα δείξει εάν αξίζει σε 3 χρόνια, όταν θα έχει επεκτάσεις, θα έχει αλλάξει την κουλτούρα της μετακίνησης και θα έχει φτιάξει θέσεις στάθμευσης στα δύο άκρα του, τουλάχιστονAlienWay έγραψε: 05 Δεκ 2024, 14:53Θα το διαβάσω αργότερα αυτό που λες, προς το παρόν θα πω ότι τα 2/3 της διαδρομής που καλύπτει τώρα το μέτρο, άνετα τα κανω με τα ποδιαZelda έγραψε: 05 Δεκ 2024, 14:22Η Θεσσαλονικη δεν ειναι σαν την Αθηνα που εχει διαφορα αυτόνομα κεντρα (Πειραια/Γλυφαδα/Κηφισια//Περιστερι/Ν.Σμυρνη κλπ) και το κεντρο της συγκριτικα αντιπροσωπεύει πολυ λιγοτερες θεσεις εργασιας, δηλαδη καθημερινες μετακινησεις.AlienWay έγραψε: 05 Δεκ 2024, 13:46
Οποιος προπαγανδίζει ότι ο Θεσσαλονίκη έχει ΗΔΗ μετρό, δεν τον ενδιαφέρουν οι επεκτάσεις. Για να το πω διαφορετικά: Αν οι σταθμοί ήταν 5 αντί για 13 και παραδίδονταν στο κοινό, πάλι θα διαφήμιζες το ωραίο μετρό που έχει η Θεσσαλονίκη.
Το κεντρο της Θεσσαλονικης εξυπηρετεί ολο το πολεοδομικό συγκρότημα, εκει ειναι συγκεντρωμενα σχεδον ολα, αρα ακομα και αυτο το μετρο βοηθάει πολυ περισσοτερο απο οτι μια αντιστοιχη γραμμη στην Αθηνα.
Αν συνδεθουν τα δυτικα προς Παπαγεωργιου και το Αεροδρόμιο, σε επίπεδο υποδομών εχουν συνδεθεί σχεδον ολα τα κρισιμα και μενουν κυριως περιοχες κατοικιας εκτος καλυψης. Κατι που η Αθηνα θελει τουλαχιστον αλλες 2 πληρεις γραμμες για να το πετυχει.
Το προβλημα ειναι οτι στη βιασύνη τους να παραδωσουν το εργο δεν εχουν φτιαξει υποστηρικτικές park & ride υποδομες για να βοηθήσουν οσους ειναι εκτος κεντρου να χρησιμοποιήσουν το μεσο.
Στη Ν. Ελβετία τωρα φτιαχνουν (μολις) 200 θεσεις σταθμευσης για να ερθει καποιος απο ανατολικα και να παρει το μετρο χωρις να μπει στο κεντρο.
Στο σιδηροδρομικο σταθμο ψαχνει παρκινγκ ολη η Δυτικη Θεσσαλονικη και η κατασταση αντι να βελτιωθει εχει γινει χειρότερη. Θα μαρτυρησει ο αλλος 1-2-3 να παρκαρει και στο τελος θα καταλαβει οτι καλυτερα ειναι να παρει το αυτοκινητο μεχρι το κεντρο.
gassim έγραψε: 07 Σεπ 2021, 14:12 Ωρες είναι τώρα να οικειοποιηθεί η αριστερά και την Γαλλική επανάσταση.
Αν δεν κάνω λάθος, όλοι οι συρμοί έχουν ηλεκτρομηχανες στους τροχούς.ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ έγραψε: 05 Δεκ 2024, 14:29 .
Ενα πράμα που δε καταλαβαίνω στα βαγόνια των Μετρό είναι η βαριά κατασκευή.....
Εκτός απο τις Σούστες δεν καταλαβαίνω τι χρειάζονται ολα τα αλλα βαριά εξαρτήματα κάτω απο το πάτωμα των επιβατών.....
Να λέγαμε για το 1ο και το τελευταίο βαγόνι που παίζουν ρόλο Ηλεκτρομηχανής ας πούμε το καταλαβαίνω.....αλλά τα μεσαία ;;;![]()
Νομίζω πάντως οτι τα πιο ωραία ήταν τα παλιά Ξύλινα.....![]()
.