18 υπέρ-αυτόματους συρμούς τελευταίας τεχνολογίας, πλήρως κλιματιζόμενους, οι οποίοι θα κινούνται χωρίς οδηγό αλλά με συνοδό, και χωρητικότητα 450 ατόμων
18 υπέρ-αυτόματους συρμούς τελευταίας τεχνολογίας, πλήρως κλιματιζόμενους, οι οποίοι θα κινούνται χωρίς οδηγό αλλά με συνοδό, και χωρητικότητα 450 ατόμων
The ridership of the Base Project and the Extension to Kalamaria, when commissioned, is anticipated to reach 15,600 passengers per hour per direction (pphpd). The capacity of each train shall be 450 passengers minimum (5 standing passengers/m2 and 25% seated passengers, 75% standing passengers). https://www.emetro.gr/wp-content/upload ... ONS_EN.pdf
Kauldron έγραψε: 05 Δεκ 2024, 13:26
Ρε μαλάκα Γιαννόπουλε, ακόμα και απ' αυτά που παραθέτεις, μικρότερη χωρητικότητα έχουν οι συρμοί, ηλίθιε.
Πιο πολύ αυτοτρομπόνιασμα κι απ' το Νόρθερν Σπίριτ έχεις φτάσει, μια το νήμα με το Πακι, μια αυτό.
5 ορθιοι ανα τμ στο Αθηναικο 5 ορθιοι ανα τμ και στης Σαλονικης
18 υπέρ-αυτόματους συρμούς τελευταίας τεχνολογίας, πλήρως κλιματιζόμενους, οι οποίοι θα κινούνται χωρίς οδηγό αλλά με συνοδό, και χωρητικότητα 450 ατόμων
The ridership of the Base Project and the Extension to Kalamaria, when commissioned, is anticipated to reach 15,600 passengers per hour per direction (pphpd). The capacity of each train shall be 450 passengers minimum (5 standing passengers/m2 and 25% seated passengers, 75% standing passengers). https://www.emetro.gr/wp-content/upload ... ONS_EN.pdf