OANNHSEA έγραψε: 06 Δεκ 2018, 23:34
Επίσης θα πρέπει να ξέρεις ότι η χωρητικότητα των μπαταριών λιθίου συνεχώς αυξάνει - δεν είναι ηλίθιοι αυτοί που λένε μέχρι το 2022 θα έχουν πετάξει 9θέσια εμπορικά αεροσκάφη!!!
Μπαταρίες λιθίου - μπαταρίες που ανακαλύφθηκαν το 1930 περίπου, αλλά έμεναν στην αφάνεια μέχρι την εμφάνιση των κινητών τηλεφώνων!!!
Ξέρετε πόσες ακόμα πατέντες δουλεύουν αυτή τη στιγμή οι εταιρείες στον κόσμο;;;
Γι αυτό όλα τα σμαρτφον θέλουν φόρτισμα κάθε μέρα και στα 3 χρόνια αλλαγή μπαταρίας;
Ας φτιάξουν επιτέλους και ένα λάπτοπ που να μπορεί να δουλέψει μιά ολόκληρη μέρα, θα βγώ σε σύνταξη και δεν θα τα έχω δει.
Το σωστό είναι ότι τελειώνει το φτηνό πετρέλαιο, το οποίο είναι ουσιαστικά το ίδιο πράγμα.
Άλλο τότε που ζούλαγες τη γη με το δάχτυλο στην Πανσυλβανία και έβγαινε πετρέλαιο και άλλο να πρέπει να πας να το φέρεις απ'τον πάτο του ωκεανού ή να το σουρώσεις από αμμώδη πετρώματα. Και το χειρότερο είναι ότι το πετρέλαιο το χρειαζόμαστε και για χίλια δυό άλλα πράγματα εκτός από καύση για κίνηση, οπότε αναπόφευκτα κάποια στιγμή σαν πολιτισμός πρέπει να αρχίσουμε τις οικονομίες. Τώρα θα είναι του χρόνου, θα είναι σε 100 χρόνια κανείς δεν το ξέρει.
Και δεν το ξέρουμε γιατί όλη η βιομηχανία πετρελαίου (και γενικά εξόρυξης) είναι από την αρχή της στηριγμένη στα ψέματα, για τον απλούστατο λόγο ότι αν δεν φουσκώσεις τα νούμερα στις έρευνες χρηματοδότηση δεν παίρνεις για να ξεκινήσεις να σκάβεις. Και όταν οι επιστήμονες σου πούνε δυσάρεστα νέα για τα αποθέματα το κρατάς μυστικό όσο περισσότερο μπορείς. Πάντα έτσι ήτανε και πάντα έτσι θα είναι. Just the nature of the beast.
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba.
Μηχανικός έγραψε: 06 Δεκ 2018, 22:25
Από τον πιό πάνω πίνακα φαίνεται ότι για ένα αυτοκίνητο με μπαταρίες για αυτονομία 300 χιλιόμετρα, χρειάζονται 12-15 ώρες φόρτιση με παροχή 30 αμπέρ, δηλαδή την παροχή που έχει ένα απλό σπίτι. Στις 15 αυτές ώρες θα ανάβεις μόνο φώτα στο σπίτι, ούτε κουζίνα, ούτε θερμοσίφωνο, ούτε κλιματιστικά.
μηχ ίσως για τον λόγο αυτό φτιάχνει την μπαταρία σπιτιού ο τέσλας. Πάλι θα θέλει 20 ώρες να γεμίσει η μπαταρία σου, η οποία θα παίρνει και απο τα ηλιακά σου και από το σπίτι κλπ, αλλά θα μπορεί να αποδώσει αυτή την ενέργεια μία φορά την ημέρα στο αυτοκίνητο πολύ γρήγορα, θα φορτίζεις και σπίτι σε λεπτά της ώρας γιατί γίνεται τεχνικά.
Μηχανικός έγραψε: 06 Δεκ 2018, 23:39
Γι αυτό όλα τα σμαρτφον θέλουν φόρτισμα κάθε μέρα και στα 3 χρόνια αλλαγή μπαταρίας;
Ας φτιάξουν επιτέλους και ένα λάπτοπ που να μπορεί να δουλέψει μιά ολόκληρη μέρα, θα βγώ σε σύνταξη και δεν θα τα έχω δει.
Πάλι σύγκριση μήλων με πορτοκαλιών. Το αυτοκίνητο δεν αφήνει τις μπαταρίες να πέσουν κάτω απο 30% και δεν τις αφήνει να ξεπεράσουν το80-90% φόρτισης. Ταυτόχρονα μοιράζουν το φορτίο στα στοιχεία. Γιαυτό υπάρχουν 10 χρονών τεσλα που είναι οκ ακόμα οι μπαταρίες τους. Στα κινητά δεν γίνεται αυτό, για πολλούς λόγους, κυρίως οτι στα 3 χρόνια, ο περισσότερος κόσμος θα το αλλάξει.
Orion22 έγραψε: 06 Δεκ 2018, 21:16
οτι δηλαδή θα υπάρξει συμφωνία σε πολυκατοικία στο πασοκιστάν
Γίνεται πολύ εύκολα, με κατάλληλα κριτήρια. Μπορεί το κράτος ας πούμε για το "κοινό καλό" να πει, "τα φωτοβολταϊκά δεν είναι υποχρεωτικά , αλλά όποιος δεν βάλει, γίνεται κατάσχεση διαμερίσματος και έξωση"
The business man whose master plan controls the world each day,
Is blind to indications of his species slow decay.
enterprise-psi έγραψε: 06 Δεκ 2018, 20:48
Σκέψου μόνο, αν , χορηγούσε το κράτος ενα 50% του κόστους τοποθέτησης μικρού φωτοβολταϊκού 300-500w , σε κάθε ταράτσα στις πολυκατοικίες της Αθήνας, τι εξοικονόμηση θα είχαμε πετύχει .
Αλλα ποιος θα το οργανώσει, ποιοι θα πάρουν μίζες, και πόσοι διαχειριστές θα έπαιρναν το 50% του κόστους, και θα το έκαναν ξερωγω τι
δε χρειαζεται καν να πληρωσει λεφτα το κρατος, μπορει να τα απαλλαξει απλως απο φορους δασμους κλπ.
πιθανολογω οτι στο τελος και αυτο θα το κανουν ιδιωτες. θα νοικιαζουν π.χ. το χωρο στην ταρατσα σου για 50 χρονια με ενα μικρο αντιτιμο, και θα βαζουν τα φβ.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
Μηχανικός έγραψε: 06 Δεκ 2018, 22:25
Από τον πιό πάνω πίνακα φαίνεται ότι για ένα αυτοκίνητο με μπαταρίες για αυτονομία 300 χιλιόμετρα, χρειάζονται 12-15 ώρες φόρτιση με παροχή 30 αμπέρ, δηλαδή την παροχή που έχει ένα απλό σπίτι. Στις 15 αυτές ώρες θα ανάβεις μόνο φώτα στο σπίτι, ούτε κουζίνα, ούτε θερμοσίφωνο, ούτε κλιματιστικά.
τα ξαναειπαμε αυτα.
ισχυουν μονο για την περιπτωση που κανει καποιος 300χλμ ΚΑΘΕ μερα.
για τον τυπικο χρηστη που κανει καμμια 30αρια καθημερινα, αντε και 300 το σκ, οι παροχες ειναι πολυ παραπανω απο αρκετες. μη σου πω οτι με κανα φ/β στον ουρανο του αυτοκινητου δεν θα χρειαζεται καν να μπαινει στον κοπο να το βαζει στην πριζα.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
enterprise-psi έγραψε: 06 Δεκ 2018, 20:48
Σκέψου μόνο, αν , χορηγούσε το κράτος ενα 50% του κόστους τοποθέτησης μικρού φωτοβολταϊκού 300-500w , σε κάθε ταράτσα στις πολυκατοικίες της Αθήνας, τι εξοικονόμηση θα είχαμε πετύχει .
Αλλα ποιος θα το οργανώσει, ποιοι θα πάρουν μίζες, και πόσοι διαχειριστές θα έπαιρναν το 50% του κόστους, και θα το έκαναν ξερωγω τι
δε χρειαζεται καν να πληρωσει λεφτα το κρατος, μπορει να τα απαλλαξει απλως απο φορους δασμους κλπ.
πιθανολογω οτι στο τελος και αυτο θα το κανουν ιδιωτες. θα νοικιαζουν π.χ. το χωρο στην ταρατσα σου για 50 χρονια με ενα μικρο αντιτιμο, και θα βαζουν τα φβ.
Με τον έναν ή με τον άλλον τρόπο κάποια στιγμή, θέλω να ελπίζω σύντομα, θα γίνει κάτι τέτοιο, δε μπορεί να είμαστε τόσο οκ μπορεί αλλά δεν πρέπει.
Μηχανικός έγραψε: 06 Δεκ 2018, 22:25
Από τον πιό πάνω πίνακα φαίνεται ότι για ένα αυτοκίνητο με μπαταρίες για αυτονομία 300 χιλιόμετρα, χρειάζονται 12-15 ώρες φόρτιση με παροχή 30 αμπέρ, δηλαδή την παροχή που έχει ένα απλό σπίτι. Στις 15 αυτές ώρες θα ανάβεις μόνο φώτα στο σπίτι, ούτε κουζίνα, ούτε θερμοσίφωνο, ούτε κλιματιστικά.
τα ξαναειπαμε αυτα.
ισχυουν μονο για την περιπτωση που κανει καποιος 300χλμ ΚΑΘΕ μερα.
για τον τυπικο χρηστη που κανει καμμια 30αρια καθημερινα, αντε και 300 το σκ, οι παροχες ειναι πολυ παραπανω απο αρκετες. μη σου πω οτι με κανα φ/β στον ουρανο του αυτοκινητου δεν θα χρειαζεται καν να μπαινει στον κοπο να το βαζει στην πριζα.
Και όταν μία στο τόσο κάνεις τα 300 χιλιόμετρα, την άλλη μέρα δεν θα έχεις αυτοκίνητο γιατί φορτίζει.
Άσε που στο σπίτι δεν υπάρχει μόνο ένα αυτοκίνητο, έχει και η γυναίκα και τα παιδιά άμα είναι μεγάλα.
Οπότε βάλε μιά παροχή εργοστασίου για να τα φορτίζεις.
Ερμής έγραψε: 07 Δεκ 2018, 12:18
ουτε εμένα μαρέσουν οι μαούνες, ξέρεις άλλωστε το στυλ που προτιμώ. Τι να κάνομε, αν ο πελάτης δεν έχει να πληρώσει, δεχόμεθα και είδος.
Αυτα ειναι.
Αντε τωρα να το διωξεις αυτο μπας και παρεις τιποτα χρηματα.
Μηχανικός έγραψε: 06 Δεκ 2018, 22:25
Από τον πιό πάνω πίνακα φαίνεται ότι για ένα αυτοκίνητο με μπαταρίες για αυτονομία 300 χιλιόμετρα, χρειάζονται 12-15 ώρες φόρτιση με παροχή 30 αμπέρ, δηλαδή την παροχή που έχει ένα απλό σπίτι. Στις 15 αυτές ώρες θα ανάβεις μόνο φώτα στο σπίτι, ούτε κουζίνα, ούτε θερμοσίφωνο, ούτε κλιματιστικά.
τα ξαναειπαμε αυτα.
ισχυουν μονο για την περιπτωση που κανει καποιος 300χλμ ΚΑΘΕ μερα.
για τον τυπικο χρηστη που κανει καμμια 30αρια καθημερινα, αντε και 300 το σκ, οι παροχες ειναι πολυ παραπανω απο αρκετες. μη σου πω οτι με κανα φ/β στον ουρανο του αυτοκινητου δεν θα χρειαζεται καν να μπαινει στον κοπο να το βαζει στην πριζα.
Και όταν μία στο τόσο κάνεις τα 300 χιλιόμετρα, την άλλη μέρα δεν θα έχεις αυτοκίνητο γιατί φορτίζει.
Άσε που στο σπίτι δεν υπάρχει μόνο ένα αυτοκίνητο, έχει και η γυναίκα και τα παιδιά άμα είναι μεγάλα.
Οπότε βάλε μιά παροχή εργοστασίου για να τα φορτίζεις.
την αλλη μερα θα εχεις αυτοκινητο επαρκως φορτισμενο για καμμια κατοστη χλμ, παραπανω απο αρκετα για να κανεις τη δουλεια σου.
συνηθίζεται τα σπιτια να εχουν πανω απο μια πριζα, οποτε θα βολευτουν και τα γυναικοπαιδα. για τις καθημερινες μετακινησεις, μια πληρης φορτιση σε βγαζει για μια βδομαδα, οποτε δεν χρειαζεται καν να φορτιζουν ολα ταυτοχρονα, αν και ακομη και αυτο ειναι εφικτο.
αλλη ερωτηση;
To be old and wise, you must first be young and stupid.
Ερμής έγραψε: 07 Δεκ 2018, 12:18
ουτε εμένα μαρέσουν οι μαούνες, ξέρεις άλλωστε το στυλ που προτιμώ. Τι να κάνομε, αν ο πελάτης δεν έχει να πληρώσει, δεχόμεθα και είδος.
Αυτα ειναι.
Αντε τωρα να το διωξεις αυτο μπας και παρεις τιποτα χρηματα.
αυτο αμα το κυκλοφορησεις ενα μηνα, εχει καψει σε βενζινη τοσα οσα αξιζει αμα το πουλησεις.
To be old and wise, you must first be young and stupid.