Καλά κάνω. Άμα σ'αρέσει.Άθεος έγραψε: 12 Νοέμ 2024, 13:50Είσαι και αμόρφωτη και αγενής και συμπληρώνεις τις μπούρδες με εκφράσεις μαγκικοαλήτικες.
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Το Σύνδρομο του Ευλαβούς Άπιστου
Συντονιστής: ΟΥΤΙΣ
Re: Το Σύνδρομο του Ευλαβούς Άπιστου
''Μου αρέσουν οι άνθρωποι που φορούν την ψυχή στο πρόσωπό τους'' Jim Morrison
Re: Το Σύνδρομο του Ευλαβούς Άπιστου
Σχόλιο ΝΟ. 4
Σύνδεσμος Σχόλιου Νο. 3
viewtopic.php?f=46&t=57674&start=30#p3736183
Στα Κείμενα των Πυραμίδων, τα αρχαιότερα θρησκευτικά κείμενα -τα οποία διαθέτουν τον όγκο (314 σελίδες Α4 στην μετάφραση του Faulkner) για να χαρακτηριστούν «κείμενα»- οι Περιφράξεις περιγράφονται να περικλείονται από μια τάφρο με νερό η οποία είναι τεχνητή και γεμίζει με νερό κατά βούληση. Στην τάφρο αυτή επιπλέει το γνωστό Πορθμείο του Άδη.
https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A7%CE ... Kharon.jpg
Όπως θα διαπιστώσετε από το παρακάτω απόσπασμα, η περιγραφή είναι ρεαλιστική. Ο νεκρός φαραώ κρίθηκε αγνός κατά την κρίση του και επιβιβάστηκε στο πορθμείο για τον διάπλου του «καναλιού του Kha» και την μετάβασή του στην χώρα των αγνών.
Επίσης θα διαπιστώσετε ότι ο ένας μεταφραστής αφήνει την λέξη «Akhet» αμετάφραστη, ενώ ο άλλος την αντιλαμβάνεται ότι σημαίνει Horizon, ορίζοντας. Αυτό συμβαίνει επειδή τα κείμενα είναι γραμμένα από τους θεολόγους που μετέτρεψαν την επίγεια κρίση των ανθρώπων σε επουράνια, μετατρέποντας την «ζωή μετά την κρίση» σε «ζωή μετά τον θάνατο».
Επειδή όμως δεν εμπνεύστηκαν τίποτα αλλά και δεν άλλαξαν τίποτα, όταν ο φαραώ ως νέος περνούσε με το πορθμείο από την ανατολική όχθη του καναλιού στην δυτική, ως νεκρός περνάει μετά την κρίση του από την ανατολική πλευρά του ουρανού στην δυτική και έτσι η χώρα των αγνών κατάληξε να είναι ο ορίζοντας.

Οι Περιφράξεις – μαντριά γυναικών, συνέχισαν να λειτουργούν ως εκτροφεία ανθρώπων μέχρι την τελευταία ημέρα του φαραωνικού καθεστώτος. Ενώ όμως οι περιφράξεις δεν περικλείονταν πλέον από τάφρο με νερό και ούτε υπήρχε πορθμείο, ο φρουρός της Περίφραξης συνέχισε να θεωρείται πορθμέας.
Ένα διδακτικό κείμενο με τίτλο «The Instruction of Amenemope», γραμμένο περί το 1200 π.χ.ε., περιέχει οδηγίες τόσο για τους ‘τρόφιμους’, των Περιφράξεων όσο και για τους αξιωματούχους που τις διοικούσαν. Εκεί περιέχονται και εξαιρετικής σημασίας οδηγίες προς τον πορθμέα.
Το πορθμείο και ο πορθμέας είναι εξαιρετικά σημαντικά στην κατανόηση της πλέον ακατανόητης πρακτικής των αρχαίων: της ιερή πορνείας όπου ο καθένας πλήρωνε τον αρχιερέα και κοιμόταν με την ιέρεια της προτίμησής του.
Σύνδεσμος Σχόλιου Νο. 3
viewtopic.php?f=46&t=57674&start=30#p3736183
Στα Κείμενα των Πυραμίδων, τα αρχαιότερα θρησκευτικά κείμενα -τα οποία διαθέτουν τον όγκο (314 σελίδες Α4 στην μετάφραση του Faulkner) για να χαρακτηριστούν «κείμενα»- οι Περιφράξεις περιγράφονται να περικλείονται από μια τάφρο με νερό η οποία είναι τεχνητή και γεμίζει με νερό κατά βούληση. Στην τάφρο αυτή επιπλέει το γνωστό Πορθμείο του Άδη.
https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A7%CE ... Kharon.jpg
Όπως θα διαπιστώσετε από το παρακάτω απόσπασμα, η περιγραφή είναι ρεαλιστική. Ο νεκρός φαραώ κρίθηκε αγνός κατά την κρίση του και επιβιβάστηκε στο πορθμείο για τον διάπλου του «καναλιού του Kha» και την μετάβασή του στην χώρα των αγνών.
Επίσης θα διαπιστώσετε ότι ο ένας μεταφραστής αφήνει την λέξη «Akhet» αμετάφραστη, ενώ ο άλλος την αντιλαμβάνεται ότι σημαίνει Horizon, ορίζοντας. Αυτό συμβαίνει επειδή τα κείμενα είναι γραμμένα από τους θεολόγους που μετέτρεψαν την επίγεια κρίση των ανθρώπων σε επουράνια, μετατρέποντας την «ζωή μετά την κρίση» σε «ζωή μετά τον θάνατο».
Επειδή όμως δεν εμπνεύστηκαν τίποτα αλλά και δεν άλλαξαν τίποτα, όταν ο φαραώ ως νέος περνούσε με το πορθμείο από την ανατολική όχθη του καναλιού στην δυτική, ως νεκρός περνάει μετά την κρίση του από την ανατολική πλευρά του ουρανού στην δυτική και έτσι η χώρα των αγνών κατάληξε να είναι ο ορίζοντας.

Οι Περιφράξεις – μαντριά γυναικών, συνέχισαν να λειτουργούν ως εκτροφεία ανθρώπων μέχρι την τελευταία ημέρα του φαραωνικού καθεστώτος. Ενώ όμως οι περιφράξεις δεν περικλείονταν πλέον από τάφρο με νερό και ούτε υπήρχε πορθμείο, ο φρουρός της Περίφραξης συνέχισε να θεωρείται πορθμέας.
Ένα διδακτικό κείμενο με τίτλο «The Instruction of Amenemope», γραμμένο περί το 1200 π.χ.ε., περιέχει οδηγίες τόσο για τους ‘τρόφιμους’, των Περιφράξεων όσο και για τους αξιωματούχους που τις διοικούσαν. Εκεί περιέχονται και εξαιρετικής σημασίας οδηγίες προς τον πορθμέα.
Το πορθμείο και ο πορθμέας είναι εξαιρετικά σημαντικά στην κατανόηση της πλέον ακατανόητης πρακτικής των αρχαίων: της ιερή πορνείας όπου ο καθένας πλήρωνε τον αρχιερέα και κοιμόταν με την ιέρεια της προτίμησής του.
Η ιδέα των επουράνιων είναι δημιούργημα πανάρχαιου αστειολογήματος.
Re: Το Σύνδρομο του Ευλαβούς Άπιστου
Σχόλιο ΝΟ. 5
Σύνδεσμος Σχόλιου Νο. 4
viewtopic.php?f=46&t=57674&p=3738780#p3738780
Σε μια τάφρο την οποία γεμίζει κανείς με νερό κατά βούληση, δεν είναι δυνατόν να πλέει ένα πλοιάριο. Το πορθμείο ήταν αρχικά μια καλαμένια σχεδία.

Με την ίδια σχεδία ταξιδεύει και ο ήλιος από την ανατολή στη δύση.

Η καλαμένια σχεδία μεταμορφώθηκε σε άρμα…

… και ως πορθμείο έγινε ελληνική μυθολογία!!

Εκείνο που δεν αντέγραψαν οι Ορφικοί, οι οποίοι μόλυναν με όλες αυτές τις ανοησίες των Αιγύπτιων θεολόγων την ελληνική παράδοση, είναι ότι η πληρωμή δεν γινόταν από εκείνους που μεταφέρονταν από την ανατολική όχθη του Αχέροντα στην δυτική (αυτό ήταν λάδωμα), αλλά από εκείνους που πήγαιναν από την δυτική στην ανατολική για να καλοπεράσουν με τις γυναίκες της Περίφραξης.
Λυπάμαι τους ευσεβείς άπιστους, γιατί πραγματικά θα φρίξουν όταν αυτή η αναζήτηση της αλήθειας φτάσει στο τέλος της.
Σύνδεσμος Σχόλιου Νο. 4
viewtopic.php?f=46&t=57674&p=3738780#p3738780
Σε μια τάφρο την οποία γεμίζει κανείς με νερό κατά βούληση, δεν είναι δυνατόν να πλέει ένα πλοιάριο. Το πορθμείο ήταν αρχικά μια καλαμένια σχεδία.

Με την ίδια σχεδία ταξιδεύει και ο ήλιος από την ανατολή στη δύση.

Η καλαμένια σχεδία μεταμορφώθηκε σε άρμα…

… και ως πορθμείο έγινε ελληνική μυθολογία!!

Εκείνο που δεν αντέγραψαν οι Ορφικοί, οι οποίοι μόλυναν με όλες αυτές τις ανοησίες των Αιγύπτιων θεολόγων την ελληνική παράδοση, είναι ότι η πληρωμή δεν γινόταν από εκείνους που μεταφέρονταν από την ανατολική όχθη του Αχέροντα στην δυτική (αυτό ήταν λάδωμα), αλλά από εκείνους που πήγαιναν από την δυτική στην ανατολική για να καλοπεράσουν με τις γυναίκες της Περίφραξης.
Λυπάμαι τους ευσεβείς άπιστους, γιατί πραγματικά θα φρίξουν όταν αυτή η αναζήτηση της αλήθειας φτάσει στο τέλος της.
Η ιδέα των επουράνιων είναι δημιούργημα πανάρχαιου αστειολογήματος.
Re: Το Σύνδρομο του Ευλαβούς Άπιστου
Άθεος έγραψε: 12 Νοέμ 2024, 13:50Είσαι και αμόρφωτη και αγενής και συμπληρώνεις τις μπούρδες με εκφράσεις μαγκικοαλήτικες.
"Άχρι καιρού..."
Re: Το Σύνδρομο του Ευλαβούς Άπιστου
Αφήνομαι σε σας τους μορφωμένους. Με μαγκικοαλήτικη προσέγγιση ήττας. Τέτοια μυαλά σαν και τα δικά σας, κρίμα να πηγαίνουν χαμένα.
''Μου αρέσουν οι άνθρωποι που φορούν την ψυχή στο πρόσωπό τους'' Jim Morrison
Re: Το Σύνδρομο του Ευλαβούς Άπιστου
Πασιφάη γιατί ασχολείσαι, ρε φιλενάδα;
Re: Το Σύνδρομο του Ευλαβούς Άπιστου
Γιατί βαριέμαι ρε μάνα μου. Κι επειδή είναι δύσκολο να κάνεις τη μαλακία επάγγελμα, τους το δίνω.
''Μου αρέσουν οι άνθρωποι που φορούν την ψυχή στο πρόσωπό τους'' Jim Morrison
Re: Το Σύνδρομο του Ευλαβούς Άπιστου
Τρικυμία εν κρανίω.Άθεος έγραψε: 14 Νοέμ 2024, 10:46
Εκείνο που δεν αντέγραψαν οι Ορφικοί, οι οποίοι μόλυναν με όλες αυτές τις ανοησίες των Αιγύπτιων θεολόγων την ελληνική παράδοση....
Προτείνω να ξανασκεφτείς αυτό που έγραψες.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
Re: Το Σύνδρομο του Ευλαβούς Άπιστου
Ετσι μπραβο, κατι να μαθεις και απο μας τους μυαλωμενους! Ευγε.Πασιφάη έγραψε: 14 Νοέμ 2024, 13:36![]()
Αφήνομαι σε σας τους μορφωμένους. Με μαγκικοαλήτικη προσέγγιση ήττας. Τέτοια μυαλά σαν και τα δικά σας, κρίμα να πηγαίνουν χαμένα.
"Άχρι καιρού..."
Re: Το Σύνδρομο του Ευλαβούς Άπιστου
''Μου αρέσουν οι άνθρωποι που φορούν την ψυχή στο πρόσωπό τους'' Jim Morrison
Re: Το Σύνδρομο του Ευλαβούς Άπιστου
Δεν το συζητώ. Ανυπερθέτως.
''Μου αρέσουν οι άνθρωποι που φορούν την ψυχή στο πρόσωπό τους'' Jim Morrison
Re: Το Σύνδρομο του Ευλαβούς Άπιστου
Διόδωρος Σικελιώτης, Ιστορική Βιβλιοθήκη, Βίβλος πρώτη, Κεφ. 92, μέρη 1-5
Το σώμα είναι έτοιμο να θαφτεί και οι συγγενείς δηλώνουν την ημέρα της ταφής σε δικαστές και συγγενείς αλλά και στους φίλους του νεκρού και βεβαιώνουν επίσημα ότι «είναι έτοιμος να διαβεί την λίμνη» λέγοντας το όνομα του εκλιπόντος. Έπειτα συγκεντρώνονται σαράντα δυο δικαστές και κάθονται σε ημικύκλιο που έχει τοποθετηθεί πέρα από την λίμνη, καθελκύεται η ‘βάρις’ (το πορθμείο), που έχει κατασκευαστεί από τα πριν από τους αρμόδιους τεχνίτες, και πάνω τις στέκεται ο πορθμέας, τον οποίο οι Αιγύπτιοι αποκαλούν στη γλώσσα τους Xάρωνα. Γι’ αυτό λένε πως, όταν ήρθε παλιά στην Αίγυπτο ο Ορφέας, είδε τούτο το έθιμο και διαμόρφωσε τον μύθο του Άδη, μιμούμενος τα μισά και πλάθοντας μόνος του τα υπόλοιπα· γι’ αυτό όμως θα μιλήσουμε καλύτερα λίγο παρακάτω. Αφού λοιπόν μπει στο νερό η βάρις, πριν να τοποθετήσουνε επάνω της την λάρνακα με την σωρό, το έθιμο δίνει δικαίωμα σε όποιον θέλει να κατηγορήσει τον νεκρό. Αν έρθει κάποιος και κατηγορήσει τον νεκρό και αποδείξει πως έζησε με άνομο τρόπο, οι κριτές ανακοινώνουν την απόφασή τους σε όλους και το σώμα στερείται της καθιερωμένης ταφής· αν όμως ο κατήγορος δεν πείσει ότι οι κατηγορίες του είναι δίκαιες, τιμωρείται με άγριο τρόπο. Αν δεν εμφανιστεί κατήγορος ή εμφανιστεί αλλ’ αποδειχτεί συκοφάντης, τότε οι συγγενείς αφήνουν το πένθος και εγκωμιάζουν τον νεκρό. (Α 92:1-5)
Η ιδέα των επουράνιων είναι δημιούργημα πανάρχαιου αστειολογήματος.
Re: Το Σύνδρομο του Ευλαβούς Άπιστου
Kαλέ μου άνθρωπε, τα αναφορικά με τις πληρωμές σε βαρκάρηδες και πορτιέρηδες για τη βιπ ή όχι διαμονή στον άλλο κόσμο, είναι κοινά σε πολλές θρησκείες.Άθεος έγραψε: 14 Νοέμ 2024, 14:34Διόδωρος Σικελιώτης, Ιστορική Βιβλιοθήκη, Βίβλος πρώτη, Κεφ. 92, μέρη 1-5
Το σώμα είναι έτοιμο να θαφτεί και οι συγγενείς δηλώνουν την ημέρα της ταφής σε δικαστές και συγγενείς αλλά και στους φίλους του νεκρού και βεβαιώνουν επίσημα ότι «είναι έτοιμος να διαβεί την λίμνη» λέγοντας το όνομα του εκλιπόντος. Έπειτα συγκεντρώνονται σαράντα δυο δικαστές και κάθονται σε ημικύκλιο που έχει τοποθετηθεί πέρα από την λίμνη, καθελκύεται η ‘βάρις’ (το πορθμείο), που έχει κατασκευαστεί από τα πριν από τους αρμόδιους τεχνίτες, και πάνω τις στέκεται ο πορθμέας, τον οποίο οι Αιγύπτιοι αποκαλούν στη γλώσσα τους Xάρωνα. Γι’ αυτό λένε πως, όταν ήρθε παλιά στην Αίγυπτο ο Ορφέας, είδε τούτο το έθιμο και διαμόρφωσε τον μύθο του Άδη, μιμούμενος τα μισά και πλάθοντας μόνος του τα υπόλοιπα· γι’ αυτό όμως θα μιλήσουμε καλύτερα λίγο παρακάτω. Αφού λοιπόν μπει στο νερό η βάρις, πριν να τοποθετήσουνε επάνω της την λάρνακα με την σωρό, το έθιμο δίνει δικαίωμα σε όποιον θέλει να κατηγορήσει τον νεκρό. Αν έρθει κάποιος και κατηγορήσει τον νεκρό και αποδείξει πως έζησε με άνομο τρόπο, οι κριτές ανακοινώνουν την απόφασή τους σε όλους και το σώμα στερείται της καθιερωμένης ταφής· αν όμως ο κατήγορος δεν πείσει ότι οι κατηγορίες του είναι δίκαιες, τιμωρείται με άγριο τρόπο. Αν δεν εμφανιστεί κατήγορος ή εμφανιστεί αλλ’ αποδειχτεί συκοφάντης, τότε οι συγγενείς αφήνουν το πένθος και εγκωμιάζουν τον νεκρό. (Α 92:1-5)
Αναφορικά με Αίγυπτο και Ελλάδα, ρίξε μια ματιά στο "Περί Ίσιδος και Οσίριδος" του Πλούταρχου.
Κατά τα άλλα, δεν κατάλαβες ότι στηρίζεις όλες τις "αποκαλύψεις" σου σ' αυτά που ο ίδιος αναφέρεις ως ανοησίες Αιγύπτιων θεολόγων.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 1 Απαντήσεις
- 125 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ίακχος
-
- 33 Απαντήσεις
- 1606 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Antipnevma
-
- 244 Απαντήσεις
- 6136 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από ΑΧΑΡΙΣΤΟΣ