The Great Leader έγραψε: 03 Δεκ 2018, 20:15
pa1oalto έγραψε: 03 Δεκ 2018, 19:52
Κι η Γερμανία καταστράφηκε ολοσχερώς και σε είκοσι χρόνια ανοικοδομήθηκε πλήρως και αργότερα ενσωμάτωσε και το ανατολικό τμήμα. Αντίθετα στην ανατολική Γερμανία περίμενε κάποιος μέχρι και δέκα χρόνια για μια σακαράκα τραμπαντ..
Και πάλι,το ανατολικό μπλοκ τα πήγαινε σχετικά καλά μέχρι τα 70ς. Απλά η εμμονή για την βαριά βιομηχανία που είχε η σοβιετική οικονομική σκέψη, έφτασε τότε στο τέλμα της. Και να σου οι ελλείψεις και τα προβλήματα. Είδε αίμα στο νερό ο καρχαρίας και επί Ρήγκαν, η Ουάσινγκτον προσπάθησε να χτυπήσει σκληρά.
Το μεγάλο πρόβλημα του Ανατολικού Συνασπισμού ήταν ότι μακροπρόθεσμα ήταν βαρίδιο και όχι ατού για την ΕΣΣΔ.Ειδικά όταν οι μετασταλινικές ηγεσίες άρχισαν να μπλέκονται σε περιπέτειες εκτός Ευρώπης, το μόνο που καταφέρανε ήταν να προσθέτουν έξτρα έξοδα για το ταμείο της χώρας.
Ποια βιομηχανία αδελφέ;
Στρατιωτικά οχήματα πάσης φύσεως, πυραυλικά συστήματα και αεροναυπηγική ανέπτυξαν μόνο και μονομερώς για προβολή ισχύος και εκεί τελείωνε η δραστηριότητα τους.
Για ένα απλό καταναλωτικό προϊόν όπως το αυτοκίνητο αναγκάστηκαν να κάνουν σύμβαση με την Fiat να τους φτιάχνει τα Lada, αλλιώς θα ήταν με τα προπολεμικά Volga και μόνο τα στελέχη του κόμματος.
Ανέκδοτο είναι η ανεπτυγμένη βιομηχανία τους.
Πληροφορική και νέες τεχνολογίες από την δεκαετία του 50 που εκεί δημιουργούσαν οι Αμερικάνοι, καλύτερα να μην το πιάσουμε.
Όσο για τα βαρίδια, άμα τους έκοβε να αναπτύξουν βιομηχανία καταναλωτικών αγαθών και να τα εξάγουν στις χώρες του υπαρκτού η πορεία τους θα ήταν διαφορετική.
*** Κληρονόμος αυτής της βιομηχανίας είναι η Ρωσία που μόνο στρατιωτικό υλικό και συστήματα μπορεί να εξάγει και καύσιμα που την κρατάνε ζωντανή.