mao mao έγραψε: 02 Δεκ 2018, 16:08
brb και tyt έγραψε: 02 Δεκ 2018, 15:30
Το μετρό είναι πολυτέλεια για τη Θεσσαλονίκη, πιστεύω ότι δεν θα είναι οικονομικά βιώσιμο, χρειαζόμασταν τραμ.
Η θεσσαλονική είναι πυκνοκατοικημένη, χτισμένη σε μια λωρίδα ανάμεσα στο βουνό και τη θάλασσα. Το πιο λογικό είναι σε αυτή τη λωρίδα να φτιάξεις μια γραμμή μετρό. θα εξυπηρετεί δεκάδες χιλιάδες καθημερινά, ήταν η μόνη λύση για το κυκλοφοριακό. Το τραμ που λες οτι χρειαζόμασταν, πες μου από που το φαντάζεσαι να περνάει; Από τη βασιλισσης όλγας και την Εγνατία..η μήπως τη Λαγκαδά στα δυτικά;. Δεν υπάρχουν χώροι για τραμ στην πόλη. Αν έκαναν τραμ θα ήταν μια τραγωδία, θα χειροτερευε το κυκλοφοριακό αντί να βελτιωθεί.
ετσι ακριβως,η πολη αυτην την στιγμη εχει ενα μμμ ειναι φρικτη η κατασταση!αδιανοητη.γινεται χαμουλης μεσα με εξαιρεση ισως τα λεωφορεια προς καλαμαρια(αναλογικα) και λογω πληθυσμου,δομησης,ανυπαρξιας μμμ το μετρο θα ειναι τεραστια ανασα για μια μακροστενηπολη οπως η Θεσσαλονικη
εννοειται χωροι για τραμ δεν υπαρχουν,ανεκδοτο θα ειναι αν βαλουν ενα,μονο για το γραφικο του ολου θεματος αν ειναι ας μπει και αφουγινει το μετρο και αποσυμφορηθει η πολη απο την κινηση
Βινόσαυρος έγραψε: 02 Δεκ 2018, 17:24
Κόκκορας έγραψε: 02 Δεκ 2018, 17:21
Κόκκορας έγραψε: 02 Δεκ 2018, 15:17
παντως αυτοι που εχουν χιλια δικια να γκρινιαζουν ειναι κατι πελοποννησιοι,ηπειρωτες,θρακιωτες κ.λπ
ειναι ο ορισμος της παραιτησης και μεις ακομα δεν εχουμε δικαιωμα να μιρλιαζουμε!
τι να πουν και ολοι αυτοι οι ανθρωποι,που πραγματικα το κρατος ουτε σε τριτη μοιρα δεν εχει ταμερη τους(Απο μιααποψη καλο ειναι αυτο γιατι βλεπουμε οπου βαζει το χερι του τι γινεται,αλλααποαποψη οικονομιας,επιβιωσης κ.λπ)
μαλλον πρεπει να βγαλω ηπειρωτες θρακιωτες διοτι το εργο που επρεπε να γινει εγνατια οδος εγινε
περαιτερω τι να γινει; δενμπορουν να συγκριθουν οι αναγκες ή οι προοπτικες μιας μικρης πολης με μιας μεγαλης,κεντρικης.αλλες απαιτησεις.
τότε δικαίως το αθηναϊκό κέντρο σας απομυζα
κοινη λογικη ειναι βρε βινοσαυρε Αθηνα και Θεσσαλονικη εχουν αλλες απαιτησεις και αναγκες απο το ...διδυμοτειχο και την καλαματα!
λογικο ειναι να παρουν την μεριδα του λεοντος
η Αθηνα της δεκαετιας του 80 αποα ποψη υποδομων ηταν τριτοκοσμικη πολη,επρεπε να γινουν σοβαρα εργα υποδομης και γιναν,αεροδρομιο,αττικη οδος,μετρο...αυτα ηταν τελειως απαραιτητα,μην τρελαθουμε κιολας...απο κοντα η ενοποιηση αρχαιολογικων χωρων,καποια αναπλαση του(μακρυνου εστω) παραλιακου μετωπου...
τελοςπαντων περαιτερω αναπτυξη και προοπτικη δεν βλεπω να υπαρχει στην Αθηνα..διοτι εδω που ταλεμε ετσι οπως ειναι δομημενη τι να κανεις;επικρατει χαος. πλεον κυριως αφορουν ζητηματα ταξης και ασφαλειας(δηλ να ψηφιζουν τοπικους και οχι μονο αρχοντες με λιγοτερα μεταπολιτευτικα κοληματα)...μακαρι να ξηλωναν και καποια κτιρια στο κεντρο να επανεφεραν την εικονα του μεσοπολεμου,αλλα αυτο εχει τρελο κοστος ισως σταδιακα οταν παλιωσουν τα κτιρια και γκρεμιστουν να μπουν τετοιοι κανονες....μια ομαλη μεταβαση ...διχως κοστος,μετατροπη σε θεματικο νεοκλασικο παρκο δηλ του κεντρου καθως το ειχαν στησει οι βαυαροι
πολυ σωστα επισης εγινε η εγνατια οδος στην βορεια ελλαδα.
η Θεσσαλονικη δεν χρειαζεται πολλα πολλα,το μετρο ειναι το ενα,γινεται.καποιες υπογειοποιησεις και πεντε αλλα πραγματα πρεπει να γινουν και μεταφορα της ΔΕΘ,αν δεν τα κανουν ή αν δεν μπορουν καλυτερα να παραιτηθουν και οι τοπικοι και οι κεντρικοι...αρχοντες
μαλιστα σε επομενο σταδιο αφου γινουν και αυτα δεν θα ηταν ασχημη ιδεα ενα τμημα τηςπαραλιακης να στρωθει με αμμο κ.λπ για ηλιοθεραπεια κατα τα προτυπα του παρισιου που το εκανε στον σηκουανα,αλλα πρωταπρεπει να γινουν τα βασικα.δεν ειναι τπτ φοβερο,ουσιαστικα τοπιο δυσκολο σημειο ειναι η πεζοδρομηση της παραλιακης με παραλληλο δρομο υποθαλασσιο