Θα απογειωθεί γιατί οι τουρμπίνες είναι που το κινούν, όχι οι ρόδες.
Κάτσε ρε, γιατί μπερδύτηκα τώρα, ή δεν το κατάλαβα σωστά. Σύμφωνα με την εκφώνηση, ο ιμάντας ματσάρει τη ταχύτητα των τροχών, άρα όσο και να πάει να τρέξει το αεροπλάνο λόγω τουρμπίνων, θα μένει στατικό γιατί θα... "φεύγει το έδαφος κάτω απ' τα πόδια τις ρόδες του", σωστά; Μού θυμίζει λίγο την ισορροπία δυνάμεων βαρύτητας και άνωσης αέρα σε αλεξίπτωτο, ή κάπως έτσι τέλος πάντων. Θέλω να πω, μόλις θα κάνει να κινηθεί μπροστά λόγω πρόωσης, θα ρολάρει ο ιμάντας και το σκάφος πρακτικά θα μλενει συνεχώς στην ίδια (περίπου, έστω) θέση. Λάθος κάνω;
Αν ισχύει αυτό, στο σύστημα αεροπλάνο-αέρας, το αεροπλάνο θα έχει μηδενική ταχύτητα, οπότε... ποια απογείωση;
λαθος.
οσο και να ρολλαρει ο ιμαντας το μονο που θα καταφερνει ειναι να περιστρεφει τις ροδες, το υπολοιπο αεροπλανο στα παπαρια του, θα κινηθει κανονικα.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
Θα απογειωθεί γιατί οι τουρμπίνες είναι που το κινούν, όχι οι ρόδες.
Κάτσε ρε, γιατί μπερδύτηκα τώρα, ή δεν το κατάλαβα σωστά. Σύμφωνα με την εκφώνηση, ο ιμάντας ματσάρει τη ταχύτητα των τροχών, άρα όσο και να πάει να τρέξει το αεροπλάνο λόγω τουρμπίνων, θα μένει στατικό γιατί θα... "φεύγει το έδαφος κάτω απ' τα πόδια τις ρόδες του", σωστά; Μού θυμίζει λίγο την ισορροπία δυνάμεων βαρύτητας και άνωσης αέρα σε αλεξίπτωτο, ή κάπως έτσι τέλος πάντων. Θέλω να πω, μόλις θα κάνει να κινηθεί μπροστά λόγω πρόωσης, θα ρολάρει ο ιμάντας και το σκάφος πρακτικά θα μλενει συνεχώς στην ίδια (περίπου, έστω) θέση. Λάθος κάνω;
Αν ισχύει αυτό, στο σύστημα αεροπλάνο-αέρας, το αεροπλάνο θα έχει μηδενική ταχύτητα, οπότε... ποια απογείωση;
λαθος.
οσο και να ρολλαρει ο ιμαντας το μονο που θα καταφερνει ειναι να περιστρεφει τις ροδες, το υπολοιπο αεροπλανο στα παπαρια του, θα κινηθει κανονικα.
Λες ε; Κάτσε να το σκεφτώ λίγο, και να δω αν έχεις δίκιο...
Ασέβαστος έγραψε: 07 Σεπ 2024, 19:14
ωπα, ειπαμε καπου οτι δουλευουν οι κινητηρες του αεροπλανου;
απο περιέρργεια, πως φαντάστηκες οτι γυρνάει ο τροχός και αρα ο διαδρομος αν οι κινητήρες δεν δουλεύουν στο πρώτο σου πόστ;
ε πατάς γκάζι, τα πιστόνια ανεβοκατεβαίνουν, κινείται ο στροφαλοφόρος άξονας και η κίνηση πηγαίνει στις ρόδες.
Απορώ γιατί το κουράζουμε. Αν η σχετική ταχύτητα μεταξύ αεροπλάνου και ανέμου είναι μηδενική δεν θα πετάξει το αεροπλάνο, τόσο απλά. Aν το αεροπλάνο ήταν στο κενό πάλι δεν θα μπορούσε να πετάξει όση ταχύτητα και να έπιανε. Aν το αεροπλάνο παραμενει ακίνητο μπορεί να πετάξει αν κινείται ο αέρας γύρω του, π.χ. αν φυσήξεις μια σαίτα ή αν έχεις ένα υπό κλίμακα αεροπλάνο σε ανεμοσήραγγα. Οι τροχοί και η πρσόφυση για κάποιο λόγο μπερδεύουν πολύ κόσμο. Αν δεν υπάρχει πρόσφυση, τότε οι τουρμπίνες σμπρώχνουν το αεροπλάνο αλλά λόγω έλλειψης πρόσφυσης απλά γυρνάνε οι ρόδες και απραμένει το αεροπλάνο στατικό. Αν υπάρχει πρόσφυση τότε όσο κινείται μπροστά το αεροπλάνο τόσο πίσω πηγαίνει λόγω της κίνησης του διεαδρόμου άρα πάλι μηδεν σχετική ταχύτητα με τον αέρα.
Θα απογειωθεί γιατί οι τουρμπίνες είναι που το κινούν, όχι οι ρόδες.
Κάτσε ρε, γιατί μπερδύτηκα τώρα, ή δεν το κατάλαβα σωστά. Σύμφωνα με την εκφώνηση, ο ιμάντας ματσάρει τη ταχύτητα των τροχών, άρα όσο και να πάει να τρέξει το αεροπλάνο λόγω τουρμπίνων, θα μένει στατικό γιατί θα... "φεύγει το έδαφος κάτω απ' τα πόδια τις ρόδες του", σωστά; Μού θυμίζει λίγο την ισορροπία δυνάμεων βαρύτητας και άνωσης αέρα σε αλεξίπτωτο, ή κάπως έτσι τέλος πάντων. Θέλω να πω, μόλις θα κάνει να κινηθεί μπροστά λόγω πρόωσης, θα ρολάρει ο ιμάντας και το σκάφος πρακτικά θα μλενει συνεχώς στην ίδια (περίπου, έστω) θέση. Λάθος κάνω;
Αν ισχύει αυτό, στο σύστημα αεροπλάνο-αέρας, το αεροπλάνο θα έχει μηδενική ταχύτητα, οπότε... ποια απογείωση;
Υπάρχουν δυο εκδοχές στο ερώτημα. Η αρχική εκδοχή (του πρώτου ποστ) μιλάει για την ταχύτητα των τροχών. Δεν έχει ιδιαίτερη σημασία που η ταχύτητα των τροχών και του ιμάντα είναι ίδια γιατί η ώση από τις μηχανές θα κάνει το αεροπλάνο να κινηθεί μπροστά, άσχετα με το τι κάνουν ο ιμάντας και οι ρόδες. Θα χρειαστεί λίγο μεγαλύτερο διάδρομο γιατί υπάρχει μια μικρή αντίθετη ώση αλλά το αεροπλάνο θα πετάξει κανονικά. Απλά οι ρόδες θα έχουν διπλάσια ταχύτητα.
Η δεύτερη, σούπερ αντιρεαλιστική εκδοχή, υποθέτει έναν ιμάντα με δυνατότητα να επιταχύνει διαρκώς με δύναμη ίση με την δύναμη ώσης του κινητήρα. Αυτό είναι πρακτικά ανέφικτο γιατί θέλεις ιμάντα που να πιάνει υπερηχητική ταχύτητα. Ακόμη όμως και σ' αυτήν την περίπτωση το αεροπλάνο μπορεί να πετάξει υπό προϋποθέσεις, γιατί ο ιμάντας θα δημιουργήσει μετωπικό άνεμο και μετά από κάποια ταχύτητα το αεροπλάνο θα φτάσει σε ταχύτητα απογείωσης.
στη δετερη εκδοχη, οι ροδες φτανουν την ταχυτητα του φωτος και δεν εχει αλλο, μετα πεταμε
To be old and wise, you must first be young and stupid.
Θα απογειωθεί γιατί οι τουρμπίνες είναι που το κινούν, όχι οι ρόδες.
Κάτσε ρε, γιατί μπερδύτηκα τώρα, ή δεν το κατάλαβα σωστά. Σύμφωνα με την εκφώνηση, ο ιμάντας ματσάρει τη ταχύτητα των τροχών, άρα όσο και να πάει να τρέξει το αεροπλάνο λόγω τουρμπίνων, θα μένει στατικό γιατί θα... "φεύγει το έδαφος κάτω απ' τα πόδια τις ρόδες του", σωστά; Μού θυμίζει λίγο την ισορροπία δυνάμεων βαρύτητας και άνωσης αέρα σε αλεξίπτωτο, ή κάπως έτσι τέλος πάντων. Θέλω να πω, μόλις θα κάνει να κινηθεί μπροστά λόγω πρόωσης, θα ρολάρει ο ιμάντας και το σκάφος πρακτικά θα μλενει συνεχώς στην ίδια (περίπου, έστω) θέση. Λάθος κάνω;
Αν ισχύει αυτό, στο σύστημα αεροπλάνο-αέρας, το αεροπλάνο θα έχει μηδενική ταχύτητα, οπότε... ποια απογείωση;
λαθος.
οσο και να ρολλαρει ο ιμαντας το μονο που θα καταφερνει ειναι να περιστρεφει τις ροδες, το υπολοιπο αεροπλανο στα παπαρια του, θα κινηθει κανονικα.
αν είναι σβηστός ο κινητήτας θα κινηθεί το αεροπλάνο μαζί με τον ιμάντα ή όχι?
Isildur έγραψε: 06 Σεπ 2024, 23:34
Κάτσε ρε, γιατί μπερδύτηκα τώρα, ή δεν το κατάλαβα σωστά. Σύμφωνα με την εκφώνηση, ο ιμάντας ματσάρει τη ταχύτητα των τροχών, άρα όσο και να πάει να τρέξει το αεροπλάνο λόγω τουρμπίνων, θα μένει στατικό γιατί θα... "φεύγει το έδαφος κάτω απ' τα πόδια τις ρόδες του", σωστά; Μού θυμίζει λίγο την ισορροπία δυνάμεων βαρύτητας και άνωσης αέρα σε αλεξίπτωτο, ή κάπως έτσι τέλος πάντων. Θέλω να πω, μόλις θα κάνει να κινηθεί μπροστά λόγω πρόωσης, θα ρολάρει ο ιμάντας και το σκάφος πρακτικά θα μλενει συνεχώς στην ίδια (περίπου, έστω) θέση. Λάθος κάνω;
Αν ισχύει αυτό, στο σύστημα αεροπλάνο-αέρας, το αεροπλάνο θα έχει μηδενική ταχύτητα, οπότε... ποια απογείωση;
λαθος.
οσο και να ρολλαρει ο ιμαντας το μονο που θα καταφερνει ειναι να περιστρεφει τις ροδες, το υπολοιπο αεροπλανο στα παπαρια του, θα κινηθει κανονικα.
αν είναι σβηστός ο κινητήτας θα κινηθεί το αεροπλάνο μαζί με τον ιμάντα ή όχι?
Εξαρτάται. Αν είναι σε ανηφόρα, όχι. Αν είναι σε μεγάλη ανηφόρα, ναι αλλά προς τα πίσω.
Δεν θα απογειωθεί. Όντως μπορείς να σκεφτείς τους τροχούς ως "λυτούς", καμία σχέση με το αμάξι. Οπότε η ώση του κινητήρα κάνει τους τροχούς απλά να ρολάρουν και το αεροπλάνο ΔΕΝ βασίζεται στην τριβή των τροχών για να πάει μπρος όπως ένα αμάξι.
Όμως, εδώ σου λέει μαγικά ο διάδρομος θα πηγαίνει πίσω τόσο όσο θα πηγαίνουν μπροστά οι τροχοί. Όση δλδ και να είναι η ώση των κινητήρων, το αεροπλάνο δεν θα το κουνήσει ρούπι ως προς τον αέρα ώστε να αποκτήσει το αναγκαίο flow στα φτερά για να πετάξει...
αυτά
Αυτό που λες προϋποθέτει ότι η προσφυση στα λάστιχα θα παρει ολη τηωδυναμη του κινητήρα.
Δεν ξέρω αν το εννοεί έτσι.
οχι η προσφυση στα λαστιχα. η τριβη στα ρουλεμαν των τροχων, που ειναι κοντα στο μηδεν.
Η πρόσφυση στα λάστιχα είναι η επαφή με το δρόμο.
Τα ρουλεμάν είναι μεταξύ τροχού αεροπλάνου.
Dwarven Blacksmith έγραψε: 06 Σεπ 2024, 13:26
Όχι, οι ροδες κουνιούνται αλλά σημασία έχει ο αέρας κάτω από τα φτερά. Για τον αέρα τον αεροπλάνο είναι ακίνητο.
εχουν περασει κοντα 37 χρονια απο την φυσικη λυκειου, αλλα μηπως δεν λαμβανεις υποψη την τουρμπινα απο πισω;
να σου πω ενα παραδειγμα; φαντασου τους τροχους του αεροπλανου στο μηδεν, τον ιμαντα στο μηδεν και μηδενικη τριβη. Η τουρμπινα θα το συρει και εφυγε
H τουρμπίνα το σπρώχνει μπροστά και ο ιμάντας πίσω. αποτέλεσμα μηδέν.
ο ιμαντας δεν το σπρωχνει πισω. απλως σβουριζει τις ροδες, κανει ακτι εντελως ασημαντο, που δεν σταματα το αεροπλανο.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
εχουν περασει κοντα 37 χρονια απο την φυσικη λυκειου, αλλα μηπως δεν λαμβανεις υποψη την τουρμπινα απο πισω;
να σου πω ενα παραδειγμα; φαντασου τους τροχους του αεροπλανου στο μηδεν, τον ιμαντα στο μηδεν και μηδενικη τριβη. Η τουρμπινα θα το συρει και εφυγε
H τουρμπίνα το σπρώχνει μπροστά και ο ιμάντας πίσω. αποτέλεσμα μηδέν.
ο ιμαντας δεν το σπρωχνει πισω. απλως σβουριζει τις ροδες, κανει ακτι εντελως ασημαντο, που δεν σταματα το αεροπλανο.