Συμπέρασμα; Ήταν οι αρχαίοι Ρωμαίοι αρχαίοι Έλληνες;Befaios έγραψε: 28 Ιούλ 2024, 12:15Σαββάτιε δεν γελοιοποιήται κανένας όταν απλώς έχει μια άποψη. Γελοιποιήται όταν αυτή η άποψη αποδεικνύεται λάθος και αυτός συνεχίζει στα ίδια χωρίς να παραδέχεται ότι είναι λάθος.
Από εκεί και πέρα ο ίδιος έγραψες ότι «ο ενδιαφερόμενος σχηματίζει άποψη από τα βιβλία των ειδικών». Οι ειδικοί σε αυτή τη περίπτωση μοιάζουν με τους «αθάνατους» της επιτροπής των ολυμπιακών αγώνων. Κανένας δεν μπορεί να το παίξει παντογνώστης, ούτε ποτέ έχει αποσαφηνιστεί κάτι τόσο πολύ που δεν παίρνει αμφισβήτηση. Με λίγα λόγια κανείς δεν μπορεί να το παίξει Θεός και να ορίσει πράγματα που εσύ ορίζεις επειδή σου αρέσουν.
Γράφεις ότι οι Ρωμαίοι επινόησαν τον μύθο του Αινεία. Μα ο Αινείας δεν είχε σχέση μόνο με την ρωμαϊκή μυθολογία είχε και με την ελληνική. Και δεν ήταν μόνο ο Αινείας που μαρτυρείται ότι είχε κάνει αποικίες.
Η ίδια η μυθολογία έχει τόσα στοιχεία που δείχνουν ότι οι Τρώες ήταν ίδιος λαός με τους Αχαιούς, ώστε οι όποιοι «φιλέλληνες» δεν μπορούν να ισχυριστούν το αντίθετο παρά μόνο αυθαίρετα.
Οι Ρωμαίοι αν θέλανε να φαίνονται άλλος λαός από τους Έλληνες, τότε δεν θα είχαν την ίδια μυθολογία και τους ίδιους θεούς, ήθη και έθιμα.
Και δεν είναι μόνο η ίδρυση της Ρώμης, ο μύθος λέει για το λόφο του Κρόνου (λόφος Καπιτωλίου) πολύ πριν την ίδρυση της Ρώμης. Ο μύθος του Ιανού που αποίκησε από τη γη της Θεσσαλίας επίσης τοποθετείται στα χρόνια του χαλκού.
Οι ίδιοι οι Ρωμαίοι ζήτησαν να παίρνουν και αυτοί μέρος στους ολυμπιακούς αγώνες επειδή ισχυρίζονταν καταγωγή από την Ελλάδα.
Όσο για τους Τρώες ο μύθος πάλι μας λέει ότι ήταν άποικοι από την Κρήτη, εξού και το όνομα Μυσία από τα ποντίκια του μύθου, εξού και το όρος Ίδη ομώνυμο με της Κρήτης. Οι θεοί και εκεί ήταν ίδιοι με των Αχαιών, τα ονόματα ελληνικά επίσης.
Ακόμα και το όνομα «Μυσία» είναι ελληνικό (μυς = ποντίκι) και αν υπήρχε ξένη ορολογία θα μαρτυρούταν έστω και λίγο.
Ο Βιργίλιος στην Αινειάδα, στο 3ο βιβλίο περίγράφει τον Αγχίση, πατέρα του Αινεία να θυμίζει την κρητική καταγωγή τους, φέρνοντας και το στοιχείο ότι η Ίδη στην Τρωάδα ονομαζόυταν έτσι όπως και στη Κρήτη. Παίρνουν χρησμό που τους λέει να ιδρύσουν πόλη στην «αρχαία μητέρα» τους και ξεκινούν να ιδρύσουν πόλη στην Κρήτη. Η συνέχεια αλλάζει, αλλά τα στοιχεία έχουν προλάβει να δοθούν.
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Ήταν το Βυζάντιο Εβραϊκό;
Re: Ήταν το Βυζάντιο Εβραϊκό;
Re: Ήταν το Βυζάντιο Εβραϊκό;
Τα ελληνικά εδάφη είναι η Θράκη και η Μικρά Ασία; Γράφεις δεν υπήρχαν ειδωλολάτρες. Ναι δεν υπήρχαν και ουνίτες. Ο Πλήθωνας, οι μαθητές του και ο ευρύτερος κύκλος τους ήταν ή δεν ήταν ουνιτοπαγανιστές;Befaios έγραψε: 28 Ιούλ 2024, 12:22Η έννοια «Έλληνας» δεν είχε μόνο μία σημασία. Όπως εδώ τώρα υπάρχουν εκ διαμέτρου αντίθετες απόψεις και άλλη ορολογία κατανόησης, έτσι και τότε δεν ήταν ανίκανοι να καταλάβουν ότι η ορολογία «Έλληνες» πήγαινε και στην εθνική καταγωγή.Σαββάτιος έγραψε: 28 Ιούλ 2024, 12:01 Μπορεί η Βίβλος να κυκλοφορούσε και στα ελληνικά αλλά η Βίβλος παρήγαγε και την έννοια της λέξης "Έλληνας": ειδωλολάτρης. Άρα δεν μπορούσαν οι ελληνόφωνοι Χριστιανοί της «Βυζαντινής» περιόδου και της Τουρκοκρατίας να ήταν Έλληνες τα τελευταία 2000 χρόνια
Κανένας δεν ήταν φαντασιόπληκτος και έτσι ξαφνικά όρισε τον όρο Έλληνες έτσι ξαφνικά.
Απλώς η γλώσσα και το γεγονός ότι η αυτοκρατορία μίκρυνε τόσο ώστε να καταλαμβάνει τα ιστορικά μέρη των αρχαίων Ελλήνων, τους έκανε να ορίσουν αυτό που όρισαν. Επίσης έπαιξε ρόλο και το γεγονός πάλι ότι ειδωλολάτρες δεν υπήρχαν πλέον.
Αυτό λέει η λογική.
- taxalata xalasa
- Δημοσιεύσεις: 20638
- Εγγραφή: 27 Αύγ 2021, 20:52
Re: Ήταν το Βυζάντιο Εβραϊκό;
εσύ, τι νοείς;Σαββάτιος έγραψε: 28 Ιούλ 2024, 13:04Συμπέρασμα; Ήταν οι αρχαίοι Ρωμαίοι αρχαίοι Έλληνες;Befaios έγραψε: 28 Ιούλ 2024, 12:15Σαββάτιε δεν γελοιοποιήται κανένας όταν απλώς έχει μια άποψη. Γελοιποιήται όταν αυτή η άποψη αποδεικνύεται λάθος και αυτός συνεχίζει στα ίδια χωρίς να παραδέχεται ότι είναι λάθος.
Από εκεί και πέρα ο ίδιος έγραψες ότι «ο ενδιαφερόμενος σχηματίζει άποψη από τα βιβλία των ειδικών». Οι ειδικοί σε αυτή τη περίπτωση μοιάζουν με τους «αθάνατους» της επιτροπής των ολυμπιακών αγώνων. Κανένας δεν μπορεί να το παίξει παντογνώστης, ούτε ποτέ έχει αποσαφηνιστεί κάτι τόσο πολύ που δεν παίρνει αμφισβήτηση. Με λίγα λόγια κανείς δεν μπορεί να το παίξει Θεός και να ορίσει πράγματα που εσύ ορίζεις επειδή σου αρέσουν.
Γράφεις ότι οι Ρωμαίοι επινόησαν τον μύθο του Αινεία. Μα ο Αινείας δεν είχε σχέση μόνο με την ρωμαϊκή μυθολογία είχε και με την ελληνική. Και δεν ήταν μόνο ο Αινείας που μαρτυρείται ότι είχε κάνει αποικίες.
Η ίδια η μυθολογία έχει τόσα στοιχεία που δείχνουν ότι οι Τρώες ήταν ίδιος λαός με τους Αχαιούς, ώστε οι όποιοι «φιλέλληνες» δεν μπορούν να ισχυριστούν το αντίθετο παρά μόνο αυθαίρετα.
Οι Ρωμαίοι αν θέλανε να φαίνονται άλλος λαός από τους Έλληνες, τότε δεν θα είχαν την ίδια μυθολογία και τους ίδιους θεούς, ήθη και έθιμα.
Και δεν είναι μόνο η ίδρυση της Ρώμης, ο μύθος λέει για το λόφο του Κρόνου (λόφος Καπιτωλίου) πολύ πριν την ίδρυση της Ρώμης. Ο μύθος του Ιανού που αποίκησε από τη γη της Θεσσαλίας επίσης τοποθετείται στα χρόνια του χαλκού.
Οι ίδιοι οι Ρωμαίοι ζήτησαν να παίρνουν και αυτοί μέρος στους ολυμπιακούς αγώνες επειδή ισχυρίζονταν καταγωγή από την Ελλάδα.
Όσο για τους Τρώες ο μύθος πάλι μας λέει ότι ήταν άποικοι από την Κρήτη, εξού και το όνομα Μυσία από τα ποντίκια του μύθου, εξού και το όρος Ίδη ομώνυμο με της Κρήτης. Οι θεοί και εκεί ήταν ίδιοι με των Αχαιών, τα ονόματα ελληνικά επίσης.
Ακόμα και το όνομα «Μυσία» είναι ελληνικό (μυς = ποντίκι) και αν υπήρχε ξένη ορολογία θα μαρτυρούταν έστω και λίγο.
Ο Βιργίλιος στην Αινειάδα, στο 3ο βιβλίο περίγράφει τον Αγχίση, πατέρα του Αινεία να θυμίζει την κρητική καταγωγή τους, φέρνοντας και το στοιχείο ότι η Ίδη στην Τρωάδα ονομαζόυταν έτσι όπως και στη Κρήτη. Παίρνουν χρησμό που τους λέει να ιδρύσουν πόλη στην «αρχαία μητέρα» τους και ξεκινούν να ιδρύσουν πόλη στην Κρήτη. Η συνέχεια αλλάζει, αλλά τα στοιχεία έχουν προλάβει να δοθούν.
Πολλών δ’ ανθρώπων ίδεν άστεα και νόον έγνων.
Re: Ήταν το Βυζάντιο Εβραϊκό;
Μίλησα για ανόητο μεγαλείο της σχιζοφρένειας του Νεοελληνικού εθνικισμού. Όχι για ανόητο εθνισκισμό. Τι θα μου χώσεις ακριβώς;nemo έγραψε: 28 Ιούλ 2024, 12:12σταματα τις μπουρδες εσυ περι ανοητου εθνικισμου για να μην αρχισω να στα χωνω και εγωΣαββάτιος έγραψε: 28 Ιούλ 2024, 12:01Η σχιζοφρένεια του Νεοελληνικού εθνικισμού στο (ανόητο) μεγαλείο της.Στρακαστρουκας έγραψε: 28 Ιούλ 2024, 01:26 Βασικος λογος που παρα το γεγονος οτι για 2000 χρονια δεν ειχαμε δικο μας κρατος αλλα παραμειναμε Ελληνες ηταν το γεγονος οτι η Βιβλος ηταν γραμμενη στα αρχαια ελληνικα. Μπορεις να πυξεις ελευθερα.![]()
Μπορεί η Βίβλος να κυκλοφορούσε και στα ελληνικά αλλά η Βίβλος παρήγαγε και την έννοια της λέξης "Έλληνας": ειδωλολάτρης. Άρα δεν μπορούσαν οι ελληνόφωνοι Χριστιανοί της «Βυζαντινής» περιόδου και της Τουρκοκρατίας να ήταν Έλληνες τα τελευταία 2000 χρόνια![]()
![]()
Re: Ήταν το Βυζάντιο Εβραϊκό;
Οι αρχαίοι Έλληνες νομίζω τους αναγνώριζαν σαν μιξο-Έλληνες. Πολλά ελληνικά φύλλα είχαν αποικίσει την Ιταλία από την εποχή του χαλκού και είχαν συνενωθεί και με άλλους λαούς.
Ο Ιωάννης Ρωμανίδης είχε κάνει μια έρευνα όπου δείχνει ότι οι πρώτοι Ρωμαίοι ιστορικοί έγραφαν στα Ελληνικά.
(Οι πρώτοι τέσσερις Ρωμαίοι χρονογράφοι που έγραψαν στα Ελληνικά ήταν οι Quintus Fabius Pictor, Lucius Cincius Alimentus, Gaius Acilius and Aulus Postumius Albinus.)
Το πρώτο κείμενο στα αρχαϊκά Λατινικά ήταν ο κώδικας των Δώδεκα Δέλτων που δημοσιεύθηκε το 450 π.Χ. αποκλειστικά για τους Πληβείους.
Σύμφωνα με τον Κικέρωνα ένας από τους πρώτους Ρωμαίους που έγραψαν πεζά κείμενα στα Λατινικά ήταν ο Sabine Claudius, Appius Caecus ο οποίος ήταν Ύπατος το 307 και το 296 π.Χ.
https://www.pontosnews.gr/294932/ellada ... ion-romai/
Re: Ήταν το Βυζάντιο Εβραϊκό;
Κάποια μέρη της Θράκης και της Μ. Ασίας πάντα θεωρούνταν ελληνικά. Η Κωνσταντινούπολη στη Θράκη βρίσκεται, η Μυσία στη Μ. Ασία βρίσκεται.Σαββάτιος έγραψε: 28 Ιούλ 2024, 13:05 Τα ελληνικά εδάφη είναι η Θράκη και η Μικρά Ασία; Γράφεις δεν υπήρχαν ειδωλολάτρες. Ναι δεν υπήρχαν και ουνίτες. Ο Πλήθωνας, οι μαθητές του και ο ευρύτερος κύκλος τους ήταν ή δεν ήταν ουνιτοπαγανιστές;
Για τον Πλήθωνα δεν καταλαβαίνω γιατί με ρωτάς. Για μένα τέτοιες περιπτώσεις μοιάζουν με τον Ρομπέρτο Μπάτζο ή τον Ρίτσαρντ Γκιρ που έγιναν Βουδιστές. Δικαίωμα τους...
Re: Ήταν το Βυζάντιο Εβραϊκό;
που ειδες την σχιζοφρενεια στο νεοελληνικο κρατος; δωσε μερικα παραδειγματαΣαββάτιος έγραψε: 28 Ιούλ 2024, 13:11Μίλησα για ανόητο μεγαλείο της σχιζοφρένειας του Νεοελληνικού εθνικισμού. Όχι για ανόητο εθνισκισμό. Τι θα μου χώσεις ακριβώς;nemo έγραψε: 28 Ιούλ 2024, 12:12σταματα τις μπουρδες εσυ περι ανοητου εθνικισμου για να μην αρχισω να στα χωνω και εγωΣαββάτιος έγραψε: 28 Ιούλ 2024, 12:01
Η σχιζοφρένεια του Νεοελληνικού εθνικισμού στο (ανόητο) μεγαλείο της.![]()
Μπορεί η Βίβλος να κυκλοφορούσε και στα ελληνικά αλλά η Βίβλος παρήγαγε και την έννοια της λέξης "Έλληνας": ειδωλολάτρης. Άρα δεν μπορούσαν οι ελληνόφωνοι Χριστιανοί της «Βυζαντινής» περιόδου και της Τουρκοκρατίας να ήταν Έλληνες τα τελευταία 2000 χρόνια![]()
![]()
Re: Ήταν το Βυζάντιο Εβραϊκό;
Προφανώς και οι αρχαίοι Ρωμαίοι δεν ήταν αρχαίοι Έλληνες. Ο Αινείας ήταν Τρώας άρα εχθρός των Αχαιών άρα όχι Έλληνας. Το ότι οι αρχαίοι Ρωμαίοι δανείστηκαν πάρα πολλά πολιτισμικά στοιχεία από τους «θηλυπρεπείς» «Γραικούς» δεν σημαίνει ότι ήταν ή έγιναν Έλληνες. Ο Ιανός ήταν Ιταλική θεότητα. Δεν έχει σχέση ότι υπήρχε μύθος θεσσαλικής καταγωγής του. Και ο Αινείας ήταν από την Τρωάδα αλλά οι αρχαίοι Ρωμαίοι προφανώς και δεν ήταν Τρώες. Οι αρχαίοι Ρωμαίοι για να συμμετάσχουν στους Ολυμπιακούς αγώνες έπρεπε για να διατηρηθούν τα προσχήματα να υποστηρίξουν μια περιστασιακή ελληνική καταγωγή όπως και οι Μικρασιατικές πόλεις στο Πανελλήνιο του Αδριανού. Κάτι ανευ ουσίας αφού η ελληνική ταυτότητα της περιόδου που συζητάμε ήταν ανεθνοτική (άρα δεν οριζόταν βάσει καταγωγής και ο καθένας δημιουργούσε αλλά και αποδομούσε όποτε ήθελε μια μυθική κοινή καταγωγή). Περιττό να αναφέρω ότι κανένας δεν πίστεψε ούτε την νεοεφευρεθείσα μεν, ούτε τις νεοεφευρεθείσες δε. Και όταν έπαψε να υπάρχει ο λόγος ύπαρξης αυτής της υποκρισίας απλά κανένας δεν θυμόταν πλέον αυτές τις φαντασιώσεις. Περιττό επίσης να αναφέρω ότι οι Ρωμαίοι όντας κατακτητές θα επέβαλλαν ό,τι ήθελαν και οι Έλληνες απλά αποδέκτηκαν την συμμετοχή των Ρωμαίων με τους (υποκριτές) Ρωμαίους να κρατούν τα προσχήματα.taxalata xalasa έγραψε: 28 Ιούλ 2024, 13:10εσύ, τι νοείς;Σαββάτιος έγραψε: 28 Ιούλ 2024, 13:04Συμπέρασμα; Ήταν οι αρχαίοι Ρωμαίοι αρχαίοι Έλληνες;Befaios έγραψε: 28 Ιούλ 2024, 12:15
Σαββάτιε δεν γελοιοποιήται κανένας όταν απλώς έχει μια άποψη. Γελοιποιήται όταν αυτή η άποψη αποδεικνύεται λάθος και αυτός συνεχίζει στα ίδια χωρίς να παραδέχεται ότι είναι λάθος.
Από εκεί και πέρα ο ίδιος έγραψες ότι «ο ενδιαφερόμενος σχηματίζει άποψη από τα βιβλία των ειδικών». Οι ειδικοί σε αυτή τη περίπτωση μοιάζουν με τους «αθάνατους» της επιτροπής των ολυμπιακών αγώνων. Κανένας δεν μπορεί να το παίξει παντογνώστης, ούτε ποτέ έχει αποσαφηνιστεί κάτι τόσο πολύ που δεν παίρνει αμφισβήτηση. Με λίγα λόγια κανείς δεν μπορεί να το παίξει Θεός και να ορίσει πράγματα που εσύ ορίζεις επειδή σου αρέσουν.
Γράφεις ότι οι Ρωμαίοι επινόησαν τον μύθο του Αινεία. Μα ο Αινείας δεν είχε σχέση μόνο με την ρωμαϊκή μυθολογία είχε και με την ελληνική. Και δεν ήταν μόνο ο Αινείας που μαρτυρείται ότι είχε κάνει αποικίες.
Η ίδια η μυθολογία έχει τόσα στοιχεία που δείχνουν ότι οι Τρώες ήταν ίδιος λαός με τους Αχαιούς, ώστε οι όποιοι «φιλέλληνες» δεν μπορούν να ισχυριστούν το αντίθετο παρά μόνο αυθαίρετα.
Οι Ρωμαίοι αν θέλανε να φαίνονται άλλος λαός από τους Έλληνες, τότε δεν θα είχαν την ίδια μυθολογία και τους ίδιους θεούς, ήθη και έθιμα.
Και δεν είναι μόνο η ίδρυση της Ρώμης, ο μύθος λέει για το λόφο του Κρόνου (λόφος Καπιτωλίου) πολύ πριν την ίδρυση της Ρώμης. Ο μύθος του Ιανού που αποίκησε από τη γη της Θεσσαλίας επίσης τοποθετείται στα χρόνια του χαλκού.
Οι ίδιοι οι Ρωμαίοι ζήτησαν να παίρνουν και αυτοί μέρος στους ολυμπιακούς αγώνες επειδή ισχυρίζονταν καταγωγή από την Ελλάδα.
Όσο για τους Τρώες ο μύθος πάλι μας λέει ότι ήταν άποικοι από την Κρήτη, εξού και το όνομα Μυσία από τα ποντίκια του μύθου, εξού και το όρος Ίδη ομώνυμο με της Κρήτης. Οι θεοί και εκεί ήταν ίδιοι με των Αχαιών, τα ονόματα ελληνικά επίσης.
Ακόμα και το όνομα «Μυσία» είναι ελληνικό (μυς = ποντίκι) και αν υπήρχε ξένη ορολογία θα μαρτυρούταν έστω και λίγο.
Ο Βιργίλιος στην Αινειάδα, στο 3ο βιβλίο περίγράφει τον Αγχίση, πατέρα του Αινεία να θυμίζει την κρητική καταγωγή τους, φέρνοντας και το στοιχείο ότι η Ίδη στην Τρωάδα ονομαζόυταν έτσι όπως και στη Κρήτη. Παίρνουν χρησμό που τους λέει να ιδρύσουν πόλη στην «αρχαία μητέρα» τους και ξεκινούν να ιδρύσουν πόλη στην Κρήτη. Η συνέχεια αλλάζει, αλλά τα στοιχεία έχουν προλάβει να δοθούν.
Οι Τρώες δεν ήταν Έλληνες και δεν είχαν Ελληνικά ονόματα αλλά είχαν Ανατολιακά ονόματα. Το κοινό όνομα της Τρωικής Ίδης και της Κρητικής Ίδης εξηγείται από το κοινό προελληνικό Ανατολιακό υπόστρωμα των δύο περιοχών (Τρώες, Μινωίτες).
Re: Ήταν το Βυζάντιο Εβραϊκό;
μαζι μιλατε και χωρια καταλαβαινετε ο ενας τον αλλονΣέλευκας έγραψε: 25 Ιούλ 2024, 23:54Οι Έλληνες δεν άντεχαν τη ρωμαϊκή βαρβαρότητα. Ο χριστιανισμός αποτελείωσε κάτι που φαινόταν να μην τελειώνει ποτέ , έδωσε φως στο τούνελ της απελπισίας των ανθρώπων. Οι Έλληνες έχτισαν θέατρα και οι Ρωμαίοι τα έκαναν αρένες με λιοντάρια . Γι'αυτό ο χριστιανισμός αναπτύχθηκε στον ελληνικό κόσμο και όχι στον βαρβαρικό. Ήταν η προσφορά των Ελλήνων στον κόσμο.taxalata xalasa έγραψε: 17 Ιούλ 2024, 19:30 Πέτυχαν τον σκοπό τους που ήταν η διάλυση του Ρωμαϊκού κράτους ;
Ναι ή Όχι;
εδω αναφερεται στα τελευταια χρονια της ρωμαικης αυτοκ.
και ναι ηταν μισο βημα πριν την ολοκληρωση της βαρβαροτητας
Re: Ήταν το Βυζάντιο Εβραϊκό;
Το ότι οι αρχαίοι Ρωμαίοι λόγιοι είχαν αρχικά (μέχρι τον Χρυσό αιώνα της Λατινικής Λογοτεχνίας) ως μόνη λόγια γλώσσα τα ελληνικά (και πράγματι έγραφαν αρχικά μόνο σε αυτή) και ονόμαζαν τα λατινικά, τη μητρική τους γλώσσα "βαρβαρική" (κάτι που άλλαξε ο Κικέρωνας) απλά δεικνύει το διεθνές κύρος της ελληνικής εκείνη την ιστορική περιόδο όχι ότι οι αρχαίοι Ρωμαίοι ήταν ελληνόφωνοι ή ακόμη χειρότερα Έλληνες.Befaios έγραψε: 28 Ιούλ 2024, 13:11Οι αρχαίοι Έλληνες νομίζω τους αναγνώριζαν σαν μιξο-Έλληνες. Πολλά ελληνικά φύλλα είχαν αποικίσει την Ιταλία από την εποχή του χαλκού και είχαν συνενωθεί και με άλλους λαούς.
Ο Ιωάννης Ρωμανίδης είχε κάνει μια έρευνα όπου δείχνει ότι οι πρώτοι Ρωμαίοι ιστορικοί έγραφαν στα Ελληνικά.
(Οι πρώτοι τέσσερις Ρωμαίοι χρονογράφοι που έγραψαν στα Ελληνικά ήταν οι Quintus Fabius Pictor, Lucius Cincius Alimentus, Gaius Acilius and Aulus Postumius Albinus.)
Το πρώτο κείμενο στα αρχαϊκά Λατινικά ήταν ο κώδικας των Δώδεκα Δέλτων που δημοσιεύθηκε το 450 π.Χ. αποκλειστικά για τους Πληβείους.
Σύμφωνα με τον Κικέρωνα ένας από τους πρώτους Ρωμαίους που έγραψαν πεζά κείμενα στα Λατινικά ήταν ο Sabine Claudius, Appius Caecus ο οποίος ήταν Ύπατος το 307 και το 296 π.Χ.
https://www.pontosnews.gr/294932/ellada ... ion-romai/
Re: Ήταν το Βυζάντιο Εβραϊκό;
Οι αρχαίοι Έλληνες (γιατί αυτοί ορίζουν την ελληνικότητα αφού όταν ψάχνουμε για ελληνική συνέχεια ψάχνουμε για συνέχεια από αυτούς) δεν θεωρούσαν ότι η Θράκη ή η Μικρά Ασία ήταν ελληνικές περιοχές για αυτό είχαν αποικίες στις περιοχές αυτές. Ο Πλήθωνας και οι υπόλοιποι είναι οι γονείς της σύγχρονής μας νεοελληνικής ταυτότητας. Αυτοί υποστήριξαν πρώτοι μια καθαρή ελληνική ταυτότητα για τον συγχρονικό τους ελληνόφωνο πληθυσμό.Befaios έγραψε: 28 Ιούλ 2024, 13:22Κάποια μέρη της Θράκης και της Μ. Ασίας πάντα θεωρούνταν ελληνικά. Η Κωνσταντινούπολη στη Θράκη βρίσκεται, η Μυσία στη Μ. Ασία βρίσκεται.Σαββάτιος έγραψε: 28 Ιούλ 2024, 13:05 Τα ελληνικά εδάφη είναι η Θράκη και η Μικρά Ασία; Γράφεις δεν υπήρχαν ειδωλολάτρες. Ναι δεν υπήρχαν και ουνίτες. Ο Πλήθωνας, οι μαθητές του και ο ευρύτερος κύκλος τους ήταν ή δεν ήταν ουνιτοπαγανιστές;
Για τον Πλήθωνα δεν καταλαβαίνω γιατί με ρωτάς. Για μένα τέτοιες περιπτώσεις μοιάζουν με τον Ρομπέρτο Μπάτζο ή τον Ρίτσαρντ Γκιρ που έγιναν Βουδιστές. Δικαίωμα τους...
Re: Ήταν το Βυζάντιο Εβραϊκό;
μιληστε και για τις διαφορες θηβαιων και αθηναιων ....που τους χωριζαν μερικα χιλιομετραΣαββάτιος έγραψε: 28 Ιούλ 2024, 13:29Το ότι οι αρχαίοι Ρωμαίοι λόγιοι είχαν αρχικά (μέχρι τον Χρυσό αιώνα της Λατινικής Λογοτεχνίας) ως μόνη λόγια γλώσσα τα ελληνικά (και πράγματι έγραφαν αρχικά μόνο σε αυτή) και ονόμαζαν τα λατινικά, τη μητρική τους γλώσσα "βαρβαρική" (κάτι που άλλαξε ο Κικέρωνας) απλά δεικνύει το διεθνές κύρος της ελληνικής εκείνη την ιστορική περιόδο όχι ότι οι αρχαίοι Ρωμαίοι ήταν ελληνόφωνοι ή ακόμη χειρότερα Έλληνες.Befaios έγραψε: 28 Ιούλ 2024, 13:11Οι αρχαίοι Έλληνες νομίζω τους αναγνώριζαν σαν μιξο-Έλληνες. Πολλά ελληνικά φύλλα είχαν αποικίσει την Ιταλία από την εποχή του χαλκού και είχαν συνενωθεί και με άλλους λαούς.
Ο Ιωάννης Ρωμανίδης είχε κάνει μια έρευνα όπου δείχνει ότι οι πρώτοι Ρωμαίοι ιστορικοί έγραφαν στα Ελληνικά.
(Οι πρώτοι τέσσερις Ρωμαίοι χρονογράφοι που έγραψαν στα Ελληνικά ήταν οι Quintus Fabius Pictor, Lucius Cincius Alimentus, Gaius Acilius and Aulus Postumius Albinus.)
Το πρώτο κείμενο στα αρχαϊκά Λατινικά ήταν ο κώδικας των Δώδεκα Δέλτων που δημοσιεύθηκε το 450 π.Χ. αποκλειστικά για τους Πληβείους.
Σύμφωνα με τον Κικέρωνα ένας από τους πρώτους Ρωμαίους που έγραψαν πεζά κείμενα στα Λατινικά ήταν ο Sabine Claudius, Appius Caecus ο οποίος ήταν Ύπατος το 307 και το 296 π.Χ.
https://www.pontosnews.gr/294932/ellada ... ion-romai/
Re: Ήταν το Βυζάντιο Εβραϊκό;
Έγραψες ότι τα τελευταία 2000 χρόνια ο ελληνόφωνος πληθυσμός δεν είχε κράτος. Υπήρχε ελληνικό κράτος πριν τα 2000 χρόνια; Ναι ή Όχι; Ισχύει ότι ο ελληνόφωνος πληθυσμός δεν είχε κράτος εντός των τελευταίων 2000 χρόνων;nemo έγραψε: 28 Ιούλ 2024, 13:23που ειδες την σχιζοφρενεια στο νεοελληνικο κρατος; δωσε μερικα παραδειγματα
Έγραψες ότι οι ελληνόφωνοι παρέμειναν (εθνοτικοί) Έλληνες τα τελευταία δύο χιλιάδες χρόνια χωρίς να έχουν κράτος(!!!). Ξέρεις εσύ κάποια άλλη εθνότητα να διατηρεί την ύπαρξή της μετά από 2000 χρόνια σκλαβιάς και έκθεσης σε ξένους θεσμούς;
Έγραψες ότι οι ελληνόφωνοι παρέμειναν Έλληνες γιατί η Βίβλος ήταν γραμμένη στα ελληνικά. Ισχύει αυτό; Κατ' αρχάς οι λατινόφωνοι της σημερινής «Γαλλίας» παρέμειναν λατινόφωνοι εθνοτικοί Ρωμαίοι τα τελευταία 1500 χρόνια μετά την κατάρρευση του δυτικού Ρωμαϊκού κράτους επειδή υπήρχε η λατινική μετάφραση της Αγίας Γραφής;
Γνωρίζεις ότι στην ελληνόφωνη χριστιανική ορολογία "Έλληνας" = ειδωλολάτρης; Μπορείς να αντιληφθείς ότι αυτό προϋποθέτει ότι στην (ελληνόφωνη) Χριστιανική κοσμοθεωρία οι Έλληνες ήταν ο τωόντι ειδωλαλατρικός λαός με τον ίδιο τρόπο που όταν εμείς λέμε ότι κάποιος μιλάει Κινέζικα και εννούμε ότι μιλάει μη κατανοητά εξυπακούεται ότι θεωρούμε ότι οι Κινέζοι είναι ο λαός που μιλάει την τωόντι μη κατανοητή σε εμάς γλώσσα; Ένας ελληνόφωνος Χριστιανικός πληθυσμός που χρησιμοποιεί αυτή την ορολογία ("Έλληνας" = ειδωλολάτρης) μπορεί να θεωρεί ότι είναι ο ίδιος λαός με τους αρχαίους Έλληνες;
- taxalata xalasa
- Δημοσιεύσεις: 20638
- Εγγραφή: 27 Αύγ 2021, 20:52
Re: Ήταν το Βυζάντιο Εβραϊκό;
στο 1450;nemo έγραψε: 28 Ιούλ 2024, 13:28μαζι μιλατε και χωρια καταλαβαινετε ο ενας τον αλλονΣέλευκας έγραψε: 25 Ιούλ 2024, 23:54Οι Έλληνες δεν άντεχαν τη ρωμαϊκή βαρβαρότητα. Ο χριστιανισμός αποτελείωσε κάτι που φαινόταν να μην τελειώνει ποτέ , έδωσε φως στο τούνελ της απελπισίας των ανθρώπων. Οι Έλληνες έχτισαν θέατρα και οι Ρωμαίοι τα έκαναν αρένες με λιοντάρια . Γι'αυτό ο χριστιανισμός αναπτύχθηκε στον ελληνικό κόσμο και όχι στον βαρβαρικό. Ήταν η προσφορά των Ελλήνων στον κόσμο.taxalata xalasa έγραψε: 17 Ιούλ 2024, 19:30 Πέτυχαν τον σκοπό τους που ήταν η διάλυση του Ρωμαϊκού κράτους ;
Ναι ή Όχι;
εδω αναφερεται στα τελευταια χρονια της ρωμαικης αυτοκ.
Πολλών δ’ ανθρώπων ίδεν άστεα και νόον έγνων.
Re: Ήταν το Βυζάντιο Εβραϊκό;
Τι θέλεις να πούμε για αυτούς;nemo έγραψε: 28 Ιούλ 2024, 13:34μιληστε και για τις διαφορες θηβαιων και αθηναιων ....που τους χωριζαν μερικα χιλιομετραΣαββάτιος έγραψε: 28 Ιούλ 2024, 13:29Το ότι οι αρχαίοι Ρωμαίοι λόγιοι είχαν αρχικά (μέχρι τον Χρυσό αιώνα της Λατινικής Λογοτεχνίας) ως μόνη λόγια γλώσσα τα ελληνικά (και πράγματι έγραφαν αρχικά μόνο σε αυτή) και ονόμαζαν τα λατινικά, τη μητρική τους γλώσσα "βαρβαρική" (κάτι που άλλαξε ο Κικέρωνας) απλά δεικνύει το διεθνές κύρος της ελληνικής εκείνη την ιστορική περιόδο όχι ότι οι αρχαίοι Ρωμαίοι ήταν ελληνόφωνοι ή ακόμη χειρότερα Έλληνες.Befaios έγραψε: 28 Ιούλ 2024, 13:11
Οι αρχαίοι Έλληνες νομίζω τους αναγνώριζαν σαν μιξο-Έλληνες. Πολλά ελληνικά φύλλα είχαν αποικίσει την Ιταλία από την εποχή του χαλκού και είχαν συνενωθεί και με άλλους λαούς.
Ο Ιωάννης Ρωμανίδης είχε κάνει μια έρευνα όπου δείχνει ότι οι πρώτοι Ρωμαίοι ιστορικοί έγραφαν στα Ελληνικά.
(Οι πρώτοι τέσσερις Ρωμαίοι χρονογράφοι που έγραψαν στα Ελληνικά ήταν οι Quintus Fabius Pictor, Lucius Cincius Alimentus, Gaius Acilius and Aulus Postumius Albinus.)
Το πρώτο κείμενο στα αρχαϊκά Λατινικά ήταν ο κώδικας των Δώδεκα Δέλτων που δημοσιεύθηκε το 450 π.Χ. αποκλειστικά για τους Πληβείους.
Σύμφωνα με τον Κικέρωνα ένας από τους πρώτους Ρωμαίους που έγραψαν πεζά κείμενα στα Λατινικά ήταν ο Sabine Claudius, Appius Caecus ο οποίος ήταν Ύπατος το 307 και το 296 π.Χ.
https://www.pontosnews.gr/294932/ellada ... ion-romai/
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 71 Απαντήσεις
- 2635 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από taxalata xalasa
-
- 5 Απαντήσεις
- 936 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από ΑΙΝΕΙΑΝ06
-
- 11 Απαντήσεις
- 663 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Σενέκας
-
- 0 Απαντήσεις
- 322 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από tanipteros