Κοιτας και ΑUDI τώρα βρε αχαΐρευτε;
Δεν είπαμε μακριά από το γκρουπ για να έχεις ήσυχο το κεφάλι σου;
Μαλάκα μου, με έχεις αγχωσει. Φοβάμαι ότι αν πάρω κάτι άλλο από Alfa ή Mazda θα ρθεις βράδυ να το κάψεις
Πολυ μετρια η ποιοτητα κατασκευης στο MAZDA , ειδα σημερα ενα CX60, μεχρι και η συζυγος εβαλε τα γελια
Έχουν ξεφύγει πάντως στις τιμές οι Γερμανοί.
Audi Q5 TDI (Ελλάδα μόνο ντίζελ για κάποιο λόγο) φουλ φουλ έξτρα εξοπλισμός* και κάποιες πινελιές ομορφιάς έξτρα, πάει 100Κ
* οκ, έχουν τα πάντα όλα από συστήματα
Let them make the first mistake. We make the last move.
Μαλάκα μου, με έχεις αγχωσει. Φοβάμαι ότι αν πάρω κάτι άλλο από Alfa ή Mazda θα ρθεις βράδυ να το κάψεις
Πολυ μετρια η ποιοτητα κατασκευης στο MAZDA , ειδα σημερα ενα CX60, μεχρι και η συζυγος εβαλε τα γελια
Έχουν ξεφύγει πάντως στις τιμές οι Γερμανοί.
Audi Q5 TDI (Ελλάδα μόνο ντίζελ για κάποιο λόγο) φουλ φουλ έξτρα εξοπλισμός* και κάποιες πινελιές ομορφιάς έξτρα, πάει 100Κ
Ερμής έγραψε: 16 Ιούλ 2024, 21:22
Όπως είπα και παραπάνω για ληζινγκ είναι οκ κ αυτό ισχύει με τις προϋποθέσεις που έχω ήδη πει και μόνο για το τεσλα, τα ID είναι για τη χωματερή μπροστά του. Θέλουν πολλά ψωμιά για να φτάσουν τα ΜΕΚ. το οτοπαιλοτ έχει χρησιμότητα μόνο σε μποτιλιαρισμα
την γνωμη μου για το ID την ξερεις, απο κει και περα το IONIQ5 ισως να ειναι και καλυτερο
Είπαμε μέχρι το αμερικανάκι, όχι ασιάτης.
Δεν είναι τυχαίο πως το τεράστιο ποσοστό των ev είναι ληζινγκ.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Πολυ μετρια η ποιοτητα κατασκευης στο MAZDA , ειδα σημερα ενα CX60, μεχρι και η συζυγος εβαλε τα γελια
Έχουν ξεφύγει πάντως στις τιμές οι Γερμανοί.
Audi Q5 TDI (Ελλάδα μόνο ντίζελ για κάποιο λόγο) φουλ φουλ έξτρα εξοπλισμός* και κάποιες πινελιές ομορφιάς έξτρα, πάει 100Κ
* οκ, έχουν τα πάντα όλα από συστήματα
ε ναι, αυτο μετραει
Με κορυφαίο όλων για μένα αυτό:
Let them make the first mistake. We make the last move.
Αυτό το σύστημα το έχει περίπου και το τεσλα
Μπορείς να οδηγείς κοιτώντας μόνο την οθόνη.
Επίσης το πιο εντυπωσιακό για εμένα δεν είναι ούτε η ροπή ούτε τα πολλά γκατζετς που έχει αλλά τα φώτα και πως αντιμετωπίζουν τους μπροστά και τους απέναντι.
Δε κατεβάζουν σκάλα αυτόματα όπως κάνουν αρκετά. Απλά Σκιαζουν μόνο την περιοχή που βρίσκεται κάποιος μπροστά και στο υπόλοιπο τμήμα συνεχίζει κανονικα η μεγάλη σκάλα.
Με πολύ μεγάλη ακρίβεια
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Ερμής έγραψε: 16 Ιούλ 2024, 23:19
Δε κατεβάζουν σκάλα αυτόματα όπως κάνουν αρκετά. Απλά Σκιαζουν μόνο την περιοχή που βρίσκεται κάποιος μπροστά και στο υπόλοιπο τμήμα συνεχίζει κανονικα η μεγάλη σκάλα.
Με πολύ μεγάλη ακρίβεια
και παλι, τα περισσοτερα αυτοκινητα το εχουν
Γενικα τα τεσλα δεν εχουν περισσοτερα ή καλυτερα γκατζετς, η μπαταρια ειναι ολη τους η ιστορια πλεον
βλεπω ομως οτι ερχεσαι στα λογια μου και αρχιζεις και εκτιμας τον εξοπλισμο
Παιδιά πιστέψτε με δεν είμαι κατά της τεχνολογίας, ειλικρινά δεν είμαι, αλλά:
Αν οδηγάς κοιτάζοντας μια οθόνη, σημαίνει ότι δεν κοιτάς τους καθρέφτες σου, δεν ξέρεις τι συμβαίνει πλάϊ σου και πίσω σου, δεν κοιτάς τις υπόλοιπες ενδείξεις στο καντράν σου. Συγνώμη αλλά για μένα είσαι επικίνδυνος και θα έπρεπε να απαγορεύεται. Αν σου πεταχτεί μέσα στο βράδυ ένα ζώο ξέρω γω και πρέπει να αποφασίσεις σε κλάσματα δευτερολέπτου αν θα πέσεις στα φρένα ή θα μπεις στην άλλη λωρίδα, για να πάρεις τη σωστή απόφαση και να μην πεθάνεις δε σου φτάνει μια οθονίτσα, πρέπει να έχεις αίσθηση γενικά γύρω-γύρω και πίσω, αίσθηση του οδοστρώματος, αίσθηση του αυτοκινήτου, ε δε γίνονται αυτά από μια οθόνη.
Επίσης, αν χρειάζεσαι αισθητήρες, υπέρυθρες, σόναρ και περισκόπιο υποβρυχίου για να ξέρεις πού αρχίζει και πού τελειώνει το αυτοκίνητό σου ώστε να παρκάρεις χωρίς να κοπανήσεις τίποτα, συγνώμη αλλά επίσης είσαι επικίνδυνος και δε θα έπρεπε να οδηγάς καθόλου. Πήγαινε σε μια αλάνα, βάλε 10 κώνους και προπονήσου μέχρι να καταλάβεις καλά τις διαστάσεις του αυτοκινήτου σου, θα σου χρειαστεί αυτή η ικανότητα όχι μόνο για το παρκάρισμα αλλά γενικότερα για την ασφάλειά σου στο δρόμο.
Αν θες να μπεις στην άλλη λωρίδα για να προσπεράσεις και βασίζεσαι στον αισθητήρα και το λαμπάκι που έχουν βάλει στους καθρέπτες, αυτό είναι πολύ καλό και αξιόπιστο 99 φορές στις 100. Ε αν οδηγάς χρόνια και δεκαετίες, κάποια στιγμή θα έρθει και η μία φορά στις 100 που δε θα δουλέψει το λαμπάκι γιατί κάηκε ξέρω γω, και εκεί είσαι 50-50 αν θα σε πατήσει νταλίκα ή όχι. Ο μόνος τρόπος που είναι 100% ασφαλής είναι γυρίσεις το κεφαλάκι σου μισό δευτερόλεπτο και να κοιτάξεις διαγώνια πίσω σου.
Και τέλος ρε παιδιά δε λέω, πολύ ωραίες και φιλότιμες οι προσπάθειες με το ναβιγκέσο, γκουγκλ ντράϊβ κλπ, μπράβο σε όλα. Αλλά εγώ είμαι δεξιόχειρας, το αριστερό μου χέρι ξέρει να βγάζει φλας και να κρατάει πηρούνι, αυτά. Και το τιμόνι μου είναι δεξιά σ'αυτή τη χώρα. Να κάθομαι τώρα να μινάρω με το αριστερό χέρι σε ένα ινφοτέϊνμεντ την ώρα που οδηγάω, ε σόρι ρε παιδιά που το ξαναλέω αλλά είναι επικίνδυνο, πώς να το κάνουμε... Και σαν αποτέλεσμα απλά βάζω γκουγκλ μαπς στο κινητό, το οποίο είναι σε θηκούλα δεξιά απ'το τιμόνι, όπως ακριβώς έκανα πριν 15 χρόνια, και τέλειωσε η υπόθεση. Το κινητό έχει τα πάντα, χάρτες, πόντκαστ, μουσική με μπλουτουθ, στην τελική την επόμενη στροφή θέλω να μου πει το γκουγκλ μαπς, δεν έχω ανάγκη να μου δείξει το χάρτη όλης της πόλης σε μια οθονάρα να. Την οθονάρα την έχω μόνιμα σβηστή και δείχνει ένα ρολόϊ μόνο. Τέλεια.
Συμπέρασμα: Οι τεχνολογίες και τα βοηθήματα είναι πολύ καλή εξέλιξη συνολικά για τον πληθυσμό, γιατί οι περισσότεροι οδηγοί είναι στο 3-4 με άριστα το δέκα, και οι τεχνολογίες τους ανεβάζουν στο 5, το οποίο είναι καλό πράγμα γενικά. Αλλά επίσης επειδή τους μαθαίνουν να βασίζονται στην τεχνολογία, τους βάζει και ταβάνι στο 5. Αν όμως οδηγάς χρόνια και δεκαετίες πρέπει να είσαι στο 6-7 για να μην βρεθείς ποτέ σε ατύχημα. Επομένως αν πρόκειται για άτομα που αγαπάτε, τα παιδιά σας, η γυναίκα σας, να τους μάθετε να οδηγάνε ΧΩΡΙΣ υποβοηθήματα. Κάποια στιγμή θα πάμε σε αυτο-οδηγούμενα αυτοκίνητα, τότε εντάξει, αλλά μέχρι τότε να τους μάθετε να γίνουν ολοκληρωμένοι οδηγοί ώστε να ξέρετε ότι όταν κάτσει η στραβή, που σε όλους κάθεται κάποια στιγμή, θα έχουν το ένστικτο και την ικανότητα να αντιδράσουν σωστά.
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba.
Chilloutbuddy έγραψε: 17 Ιούλ 2024, 06:53
Παιδιά πιστέψτε με δεν είμαι κατά της τεχνολογίας, ειλικρινά δεν είμαι, αλλά:
Αν οδηγάς κοιτάζοντας μια οθόνη, σημαίνει ότι δεν κοιτάς τους καθρέφτες σου, δεν ξέρεις τι συμβαίνει πλάϊ σου και πίσω σου, δεν κοιτάς τις υπόλοιπες ενδείξεις στο καντράν σου. Συγνώμη αλλά για μένα είσαι επικίνδυνος και θα έπρεπε να απαγορεύεται. Αν σου πεταχτεί μέσα στο βράδυ ένα ζώο ξέρω γω και πρέπει να αποφασίσεις σε κλάσματα δευτερολέπτου αν θα πέσεις στα φρένα ή θα μπεις στην άλλη λωρίδα, για να πάρεις τη σωστή απόφαση και να μην πεθάνεις δε σου φτάνει μια οθονίτσα, πρέπει να έχεις αίσθηση γενικά γύρω-γύρω και πίσω, αίσθηση του οδοστρώματος, αίσθηση του αυτοκινήτου, ε δε γίνονται αυτά από μια οθόνη.
Επίσης, αν χρειάζεσαι αισθητήρες, υπέρυθρες, σόναρ και περισκόπιο υποβρυχίου για να ξέρεις πού αρχίζει και πού τελειώνει το αυτοκίνητό σου ώστε να παρκάρεις χωρίς να κοπανήσεις τίποτα, συγνώμη αλλά επίσης είσαι επικίνδυνος και δε θα έπρεπε να οδηγάς καθόλου. Πήγαινε σε μια αλάνα, βάλε 10 κώνους και προπονήσου μέχρι να καταλάβεις καλά τις διαστάσεις του αυτοκινήτου σου, θα σου χρειαστεί αυτή η ικανότητα όχι μόνο για το παρκάρισμα αλλά γενικότερα για την ασφάλειά σου στο δρόμο.
Αν θες να μπεις στην άλλη λωρίδα για να προσπεράσεις και βασίζεσαι στον αισθητήρα και το λαμπάκι που έχουν βάλει στους καθρέπτες, αυτό είναι πολύ καλό και αξιόπιστο 99 φορές στις 100. Ε αν οδηγάς χρόνια και δεκαετίες, κάποια στιγμή θα έρθει και η μία φορά στις 100 που δε θα δουλέψει το λαμπάκι γιατί κάηκε ξέρω γω, και εκεί είσαι 50-50 αν θα σε πατήσει νταλίκα ή όχι. Ο μόνος τρόπος που είναι 100% ασφαλής είναι γυρίσεις το κεφαλάκι σου μισό δευτερόλεπτο και να κοιτάξεις διαγώνια πίσω σου.
Και τέλος ρε παιδιά δε λέω, πολύ ωραίες και φιλότιμες οι προσπάθειες με το ναβιγκέσο, γκουγκλ ντράϊβ κλπ, μπράβο σε όλα. Αλλά εγώ είμαι δεξιόχειρας, το αριστερό μου χέρι ξέρει να βγάζει φλας και να κρατάει πηρούνι, αυτά. Και το τιμόνι μου είναι δεξιά σ'αυτή τη χώρα. Να κάθομαι τώρα να μινάρω με το αριστερό χέρι σε ένα ινφοτέϊνμεντ την ώρα που οδηγάω, ε σόρι ρε παιδιά που το ξαναλέω αλλά είναι επικίνδυνο, πώς να το κάνουμε... Και σαν αποτέλεσμα απλά βάζω γκουγκλ μαπς στο κινητό, το οποίο είναι σε θηκούλα δεξιά απ'το τιμόνι, όπως ακριβώς έκανα πριν 15 χρόνια, και τέλειωσε η υπόθεση. Το κινητό έχει τα πάντα, χάρτες, πόντκαστ, μουσική με μπλουτουθ, στην τελική την επόμενη στροφή θέλω να μου πει το γκουγκλ μαπς, δεν έχω ανάγκη να μου δείξει το χάρτη όλης της πόλης σε μια οθονάρα να. Την οθονάρα την έχω μόνιμα σβηστή και δείχνει ένα ρολόϊ μόνο. Τέλεια.
Συμπέρασμα: Οι τεχνολογίες και τα βοηθήματα είναι πολύ καλή εξέλιξη συνολικά για τον πληθυσμό, γιατί οι περισσότεροι οδηγοί είναι στο 3-4 με άριστα το δέκα, και οι τεχνολογίες τους ανεβάζουν στο 5, το οποίο είναι καλό πράγμα γενικά. Αλλά επίσης επειδή τους μαθαίνουν να βασίζονται στην τεχνολογία, τους βάζει και ταβάνι στο 5. Αν όμως οδηγάς χρόνια και δεκαετίες πρέπει να είσαι στο 6-7 για να μην βρεθείς ποτέ σε ατύχημα. Επομένως αν πρόκειται για άτομα που αγαπάτε, τα παιδιά σας, η γυναίκα σας, να τους μάθετε να οδηγάνε ΧΩΡΙΣ υποβοηθήματα. Κάποια στιγμή θα πάμε σε αυτο-οδηγούμενα αυτοκίνητα, τότε εντάξει, αλλά μέχρι τότε να τους μάθετε να γίνουν ολοκληρωμένοι οδηγοί ώστε να ξέρετε ότι όταν κάτσει η στραβή, που σε όλους κάθεται κάποια στιγμή, θα έχουν το ένστικτο και την ικανότητα να αντιδράσουν σωστά.
Ερμής έγραψε: 16 Ιούλ 2024, 23:19
Δε κατεβάζουν σκάλα αυτόματα όπως κάνουν αρκετά. Απλά Σκιαζουν μόνο την περιοχή που βρίσκεται κάποιος μπροστά και στο υπόλοιπο τμήμα συνεχίζει κανονικα η μεγάλη σκάλα.
Με πολύ μεγάλη ακρίβεια
και παλι, τα περισσοτερα αυτοκινητα το εχουν
Γενικα τα τεσλα δεν εχουν περισσοτερα ή καλυτερα γκατζετς, η μπαταρια ειναι ολη τους η ιστορια πλεον
βλεπω ομως οτι ερχεσαι στα λογια μου και αρχιζεις και εκτιμας τον εξοπλισμο
Ποια περισσότερα; Τα άνω των 80-100Κ εννοείς που και πάλι λίγα το έχουν, το ΓΛΕ ας πουμε δε το έχει.
Τον εξοπλισμό πάντα τον εκτιμούσα. Δε τον εκτιμώ όμως τόσο όσο τον κινητήρα και το στήσιμο.
Όταν ενα αυτοκίνητο 15 ετών πλήρως καταπονημένο στρίβει καλύτερα απο ένα φρέσκο με όλα τα συστήματα πάνω, τότε υπάρχει θέμα.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Ελλάδα είναι η μόνη χώρα που δε βρίζω κόσμο που παίρνει σουβ αντί για κανονικά αυτοκίνητα
Υπάρχει θέμα με τις λακούβες και τα πεζοδρόμια που πρέπει να καβαληθούν
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba.