Αρίστος έγραψε: 20 Ιουν 2024, 16:05
Κι εγω που ειμαι εντελως αναισθητος και πεζος ενοιωσα δυο φορες στη ζωη τεραστια ενεργεια να με απογειωνει σε ενα τοπο χωρις κανενα απολυτως λογο.
Η μια φορα ηταν στη Χωρα των Σφακιων και η δευτερη που αλλου; στη Σπηλια του Νταβελη.
Ειχαμε παει τοτε τεσσερεις φιλοι, οι δυο απο τους τεσσερεις ειναι σημερα δημοσιογραφοι πολυ μεγαλα ονοματα και το νοιωσαμε ολοι. Κι ας ηταν οι μισοι στην παρεα εντελως σκεπτικιστες και υλιστες.
.
Ξερεις για τις σπηλιές...
Πολλές φορές λοιπόν όπου δεν υπήρχαν κάνανε κατασκευές...
Αρίστος έγραψε: 20 Ιουν 2024, 16:05
Κι εγω που ειμαι εντελως αναισθητος και πεζος ενοιωσα δυο φορες στη ζωη τεραστια ενεργεια να με απογειωνει σε ενα τοπο χωρις κανενα απολυτως λογο.
Η μια φορα ηταν στη Χωρα των Σφακιων και η δευτερη που αλλου; στη Σπηλια του Νταβελη.
Ειχαμε παει τοτε τεσσερεις φιλοι, οι δυο απο τους τεσσερεις ειναι σημερα δημοσιογραφοι πολυ μεγαλα ονοματα και το νοιωσαμε ολοι. Κι ας ηταν οι μισοι στην παρεα εντελως σκεπτικιστες και υλιστες.
Αρίστος έγραψε: 20 Ιουν 2024, 16:05
Κι εγω που ειμαι εντελως αναισθητος και πεζος ενοιωσα δυο φορες στη ζωη τεραστια ενεργεια να με απογειωνει σε ενα τοπο χωρις κανενα απολυτως λογο.
Η μια φορα ηταν στη Χωρα των Σφακιων και η δευτερη που αλλου; στη Σπηλια του Νταβελη.
Ειχαμε παει τοτε τεσσερεις φιλοι, οι δυο απο τους τεσσερεις ειναι σημερα δημοσιογραφοι πολυ μεγαλα ονοματα και το νοιωσαμε ολοι. Κι ας ηταν οι μισοι στην παρεα εντελως σκεπτικιστες και υλιστες.
Πρέπει σώνει και καλά να φαίνεται ότι απαντάς σε κάτι, ακόμα κι αν δεν απαντάς;
Έστω ότι είναι εποχή του Χαλκού στην Ελλάδα και όχι λογοτεχνική ανάπλαση της Ελληνιστικής εποχής. (βαριέμαι να ψάξω) Τί σχέση έχει με το 8000πΧ στην Δ. Ευρώπη; 6000 χρόνια διαφορά και άλλοι λαοί.
Το αν είσαι υπέρ ή ενάντια του νιουέιτζ είναι αδιάφορο. Αυτά τα αφηγήματα για ενέργειες είναι νιου έιτζ. Δεν υπήρχαν στην αρχαία Ελλάδα. Όποιος πάει να ερμηνεύσει μύθους μ' αυτήν την σκοπιά απλά κάνει αναχρονισμούς.
Πως ειναι νιουειτζ τα αφηγηματα αφου κρατανε απο την εποχη του χαλκου;
Και οι μυθικες αφηγησεις δεν γινεται να αλλαξουν αναλογα τη χιλιετια εφοσον ειναι παγανιστικες οποτε αφορουν τις ιδιες ενεργειες της φυσης και την αλληλεπιδραση τους με τις πρωτογονες κοινοτητες.
Ο δρακος ειναι παναρχαιο συμβολο πολλων χιλιετιων και εκφραζει το ιδιο το γηινο ρευμα.
Αρίστος έγραψε: 20 Ιουν 2024, 16:05
Κι εγω που ειμαι εντελως αναισθητος και πεζος ενοιωσα δυο φορες στη ζωη τεραστια ενεργεια να με απογειωνει σε ενα τοπο χωρις κανενα απολυτως λογο.
Η μια φορα ηταν στη Χωρα των Σφακιων και η δευτερη που αλλου; στη Σπηλια του Νταβελη.
Ειχαμε παει τοτε τεσσερεις φιλοι, οι δυο απο τους τεσσερεις ειναι σημερα δημοσιογραφοι πολυ μεγαλα ονοματα και το νοιωσαμε ολοι. Κι ας ηταν οι μισοι στην παρεα εντελως σκεπτικιστες και υλιστες.
.
Ξερεις για τις σπηλιές...
Πολλές φορές λοιπόν όπου δεν υπήρχαν κάνανε κατασκευές...
Αρίστος έγραψε: 20 Ιουν 2024, 16:05
Κι εγω που ειμαι εντελως αναισθητος και πεζος ενοιωσα δυο φορες στη ζωη τεραστια ενεργεια να με απογειωνει σε ενα τοπο χωρις κανενα απολυτως λογο.
Η μια φορα ηταν στη Χωρα των Σφακιων και η δευτερη που αλλου; στη Σπηλια του Νταβελη.
Ειχαμε παει τοτε τεσσερεις φιλοι, οι δυο απο τους τεσσερεις ειναι σημερα δημοσιογραφοι πολυ μεγαλα ονοματα και το νοιωσαμε ολοι. Κι ας ηταν οι μισοι στην παρεα εντελως σκεπτικιστες και υλιστες.
.
αυτο ηταν το αιτιο
Εγω ξερω πως αναμεσα στην παρεα ηταν τοτε τοπ συμφεροντολογος σημερινος δημοσιογραφος που τοτε παραδεχτηκε οτι την ακουσε κανονικα.
Αρίστος έγραψε: 20 Ιουν 2024, 16:05
Κι εγω που ειμαι εντελως αναισθητος και πεζος ενοιωσα δυο φορες στη ζωη τεραστια ενεργεια να με απογειωνει σε ενα τοπο χωρις κανενα απολυτως λογο.
Η μια φορα ηταν στη Χωρα των Σφακιων και η δευτερη που αλλου; στη Σπηλια του Νταβελη.
Ειχαμε παει τοτε τεσσερεις φιλοι, οι δυο απο τους τεσσερεις ειναι σημερα δημοσιογραφοι πολυ μεγαλα ονοματα και το νοιωσαμε ολοι. Κι ας ηταν οι μισοι στην παρεα εντελως σκεπτικιστες και υλιστες.
.
αυτο ηταν το αιτιο
Εγω ξερω πως αναμεσα στην παρεα ηταν τοτε τοπ συμφεροντολογος σημερινος δημοσιογραφος που τοτε παραδεχτηκε οτι την ακουσε κανονικα.
Πρέπει σώνει και καλά να φαίνεται ότι απαντάς σε κάτι, ακόμα κι αν δεν απαντάς;
Έστω ότι είναι εποχή του Χαλκού στην Ελλάδα και όχι λογοτεχνική ανάπλαση της Ελληνιστικής εποχής. (βαριέμαι να ψάξω) Τί σχέση έχει με το 8000πΧ στην Δ. Ευρώπη; 6000 χρόνια διαφορά και άλλοι λαοί.
Το αν είσαι υπέρ ή ενάντια του νιουέιτζ είναι αδιάφορο. Αυτά τα αφηγήματα για ενέργειες είναι νιου έιτζ. Δεν υπήρχαν στην αρχαία Ελλάδα. Όποιος πάει να ερμηνεύσει μύθους μ' αυτήν την σκοπιά απλά κάνει αναχρονισμούς.
Πως ειναι νιουειτζ τα αφηγηματα αφου κρατανε απο την εποχη του χαλκου;
Και οι μυθικες αφηγησεις δεν γινεται να αλλαξουν αναλογα τη χιλιετια εφοσον ειναι παγανιστικες οποτε αφορουν τις ιδιες ενεργειες της φυσης και την αλληλεπιδραση τους με τις πρωτογονες κοινοτητες.
Ο δρακος ειναι παναρχαιο συμβολο πολλων χιλιετιων και εκφραζει το ιδιο το γηινο ρευμα.
.
Γιατί τίποτα από την εποχή του χαλκού δε λέει για γη ζωντανό οργανισμό και ρεύματα. Αυτά είναι του 20ου αιώνα, που προσπαθούν οι νιου-εϊτζάδες με ψευδοεπιστημονικούς όρους της εποχής να οικιοποιηθούν αρχαίες θρησκείες που ούτε τις καταλαβαίνουν, ούτε τους νοιάζει να τις καταλάβουν γιατί έχουν γραμμένη την ιστορία.
Όλα αυτά που λες είναι νιου έιτζ αφηγήματα και έχουν ακριβώς μηδενική σχέση με το πώς αντιλαμβάνονταν οι Έλληνες τη θρησκεία τους.
Δεν είμαστε Κέλτες, να μην υπάρχει γραμματεία και να λένε ότι θέλουν για δρυΐδες και άλλες πίπες.
Αρίστος έγραψε: 20 Ιουν 2024, 16:05
Κι εγω που ειμαι εντελως αναισθητος και πεζος ενοιωσα δυο φορες στη ζωη τεραστια ενεργεια να με απογειωνει σε ενα τοπο χωρις κανενα απολυτως λογο.
Η μια φορα ηταν στη Χωρα των Σφακιων και η δευτερη που αλλου; στη Σπηλια του Νταβελη.
Ειχαμε παει τοτε τεσσερεις φιλοι, οι δυο απο τους τεσσερεις ειναι σημερα δημοσιογραφοι πολυ μεγαλα ονοματα και το νοιωσαμε ολοι. Κι ας ηταν οι μισοι στην παρεα εντελως σκεπτικιστες και υλιστες.
αυτο ηταν το αιτιο
Εγω ξερω πως αναμεσα στην παρεα ηταν τοτε τοπ συμφεροντολογος σημερινος δημοσιογραφος που τοτε παραδεχτηκε οτι την ακουσε κανονικα.
μια και πηγατε στη Πεντελη μηπως περασατε και απο την κατηφορα που το αυτοκινητο τσουλαει αναποδα;
Πάντως έχει μεγάλη πλάκα το ζήτημα
Μπαίνουν διάφοροι ορθολογιστές του κώλου εδώ να ψιλοειρωνευτουν αλλά μόλις τους ρωτήσεις να πουν την γνώμη τους για την διάδοση των ντολμεν, ή θα κάνουν τον Κινέζο, ή θα φέρουν καμία έκθεση ιδεών για τις ανθρώπινες ανάγκες, ή θα πουν σιγά την υπερτεχνολογια,λες και αυτό τους ρώτησες,η θα σπάσουν το γραφικομετρο και θα πουν ότι παίζανε τον ρόλο του μπαμπούλα στους παρείσακτους
Πρέπει σώνει και καλά να φαίνεται ότι απαντάς σε κάτι, ακόμα κι αν δεν απαντάς;
Έστω ότι είναι εποχή του Χαλκού στην Ελλάδα και όχι λογοτεχνική ανάπλαση της Ελληνιστικής εποχής. (βαριέμαι να ψάξω) Τί σχέση έχει με το 8000πΧ στην Δ. Ευρώπη; 6000 χρόνια διαφορά και άλλοι λαοί.
Το αν είσαι υπέρ ή ενάντια του νιουέιτζ είναι αδιάφορο. Αυτά τα αφηγήματα για ενέργειες είναι νιου έιτζ. Δεν υπήρχαν στην αρχαία Ελλάδα. Όποιος πάει να ερμηνεύσει μύθους μ' αυτήν την σκοπιά απλά κάνει αναχρονισμούς.
Πως ειναι νιουειτζ τα αφηγηματα αφου κρατανε απο την εποχη του χαλκου;
Και οι μυθικες αφηγησεις δεν γινεται να αλλαξουν αναλογα τη χιλιετια εφοσον ειναι παγανιστικες οποτε αφορουν τις ιδιες ενεργειες της φυσης και την αλληλεπιδραση τους με τις πρωτογονες κοινοτητες.
Ο δρακος ειναι παναρχαιο συμβολο πολλων χιλιετιων και εκφραζει το ιδιο το γηινο ρευμα.
.
Γιατί τίποτα από την εποχή του χαλκού δε λέει για γη ζωντανό οργανισμό και ρεύματα. Αυτά είναι του 20ου αιώνα, που προσπαθούν οι νιου-εϊτζάδες με ψευδοεπιστημονικούς όρους της εποχής να οικιοποιηθούν αρχαίες θρησκείες που ούτε τις καταλαβαίνουν, ούτε τους νοιάζει να τις καταλάβουν γιατί έχουν γραμμένη την ιστορία.
Όλα αυτά που λες είναι νιου έιτζ αφηγήματα και έχουν ακριβώς μηδενική σχέση με το πώς αντιλαμβάνονταν οι Έλληνες τη θρησκεία τους.
Δεν είμαστε Κέλτες, να μην υπάρχει γραμματεία και να λένε ότι θέλουν για δρυΐδες και άλλες πίπες.
Το αντιθετο ακριβως: ΟΛΑ στην εποχη του χαλκου ειναι γεματα με ιστοριες για δρακους και για ηρωες που τους νικανε.
Ιασωνας, Θησεας, Καδμος, Βελερεφοντης κλπ.
Και δεν ανεδειξε το νιου ειτζ τη σημασια των μυθων αυτων αλλα ανθρωποι με τεραστιο εργο πανω στα παγανιστικα δρωμενα που εζησαν δεκαετιες η αιωνες πριν το νιου ειτζ και για τους οποιους δεν εχεις ιδεα.
Πως ειναι νιουειτζ τα αφηγηματα αφου κρατανε απο την εποχη του χαλκου;
Και οι μυθικες αφηγησεις δεν γινεται να αλλαξουν αναλογα τη χιλιετια εφοσον ειναι παγανιστικες οποτε αφορουν τις ιδιες ενεργειες της φυσης και την αλληλεπιδραση τους με τις πρωτογονες κοινοτητες.
Ο δρακος ειναι παναρχαιο συμβολο πολλων χιλιετιων και εκφραζει το ιδιο το γηινο ρευμα.
.
Γιατί τίποτα από την εποχή του χαλκού δε λέει για γη ζωντανό οργανισμό και ρεύματα. Αυτά είναι του 20ου αιώνα, που προσπαθούν οι νιου-εϊτζάδες με ψευδοεπιστημονικούς όρους της εποχής να οικιοποιηθούν αρχαίες θρησκείες που ούτε τις καταλαβαίνουν, ούτε τους νοιάζει να τις καταλάβουν γιατί έχουν γραμμένη την ιστορία.
Όλα αυτά που λες είναι νιου έιτζ αφηγήματα και έχουν ακριβώς μηδενική σχέση με το πώς αντιλαμβάνονταν οι Έλληνες τη θρησκεία τους.
Δεν είμαστε Κέλτες, να μην υπάρχει γραμματεία και να λένε ότι θέλουν για δρυΐδες και άλλες πίπες.
Το αντιθετο ακριβως: ΟΛΑ στην εποχη του χαλκου ειναι γεματα με ιστοριες για δρακους και για ηρωες που τους νικανε.
Ιασωνας, Θησεας, Καδμος, Βελερεφοντης κλπ.
Και δεν ανεδειξε το νιου ειτζ τη σημασια των μυθων αυτων αλλα ανθρωποι με τεραστιο εργο πανω στα παγανιστικα δρωμενα που εζησαν δεκαετιες η αιωνες πριν το νιου ειτζ και για τους οποιους δεν εχεις ιδεα.
.
γιατι ειναι ηρωες οσοι νικανε το δρακο ;
μαλακες δεν επρεπε να τους λεμε που εξοντωνουν τα γηινα ρευματα κ τη ζωσα γη ;