Jimmy81 έγραψε: 03 Ιουν 2024, 04:27Και τα γκράφιτι στη γειτονιά μου δεν ερμηνεύονται. Άρα φτιάχτηκαν μαζί με τους τοίχους που είναι γραμμένα, ακόμα κι αν σε εκείνη την εποχή δεν είχαν γεννηθεί οι πιτσιρικάδες που τα έγραψαν.
Πανηλίθιες υπεκφυγές. Αυτά τα γκραφίτι δεν έχουν ερμηνεία. Ζωγραφιές είναι. Εδώ έχουμε επιγραφή από συγκεκριμένα σύμβολα. Και δεν έχεις ιδέα τι είναι.
Jimmy81 έγραψε: 03 Ιουν 2024, 04:27Οσο για τη γνησιότητα των επιγραφών όρισε την επιστημονική μέθοδο που θα σε έπειθε ότι είναι γνήσια.
Δεν έχω να ορίσω κάτι. Τα λάθη που υπάρχουν αποδεικνύουν την πλαστότητά τους.
Jimmy81 έγραψε: 03 Ιουν 2024, 04:27Δεν υπάρχει καμία πυραμίδα, άρτια τεχνικά. Ολες έχουν ελαττώματα, άλλες πιο φανερά, άλλες λιγότερο φανερά. Και το "άρτιο τεχνικά" είναι λίγο-πολύ σχετική έννοια. Εγώ δεν βλέπω κάτι άρτιο στα εξογκώματα που άφησαν στις λαμπερές πέτρες της επίστρωσης της πυραμίδας του Μυκερίνου ή στα αναρίθμητα κενά μεταξύ των ασβεστολιθικών πετρών των τριών πυραμίδων. Ούτε στα ακανόνιστα σχήματά τους.
Υπεκφυγές.
Jimmy81 έγραψε: 03 Ιουν 2024, 04:27Και μόνο που οι ερευνητές των γεωπολυμερών που εσύ έφερες, ισχυρίζονται ότι η ανάλυσή τους σε ορισμένες πέτρες έδειξε "πολυμερή", είναι αυτόματα απόδειξη ότι ήξεραν να τα κάνουν (αν οι αναλύσεις είναι σωστές φυσικά-πράγμα που δεν αμφισβητείς).
Λάθος ψευταρά. Η ύπαρξη πολυμερών δεν ταυτοποιεί τους κατασκευαστές.
Και αυτό το έχαψες χωρίς δεύτερη σκέψη (εσύ δεν μας έλεγες για κοψίματα και λειάνσεις;;;). Τοίχο με τούβλα φτιάχνουν ψευταρά. Φαίνεται στην επάνω εικόνα που απέκρυψες:
Jimmy81 έγραψε: 03 Ιουν 2024, 04:27Οσο για το "τσιμέντο" terrazzo που ήξεραν από την εποχή του Γκεμεπκλί Τεπέ, ορίστε τι άλλο μαθαίνουμε.
Δεν μας ενδιαφέρουν τα μωσαϊκά.
Jimmy81 έγραψε: 03 Ιουν 2024, 04:27Το αλάτι μπορεί να είναι και εκατομμυρίων χρόνων πριν, όταν η Αίγυπτος βρισκόταν κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας.
Στον θάλαμο της βασίλισσας ήταν το αλάτι ρε γελοίε! Εκατομμυρίων ετών είναι η πυραμίδα;
Jimmy81 έγραψε: 03 Ιουν 2024, 04:27Δεν ξέρουμε τι δείχνει.
Φυσικά και ξέρουμε. Το βλέπουμε.
Jimmy81 έγραψε: 03 Ιουν 2024, 04:27 Μπορεί να είναι σύγχρονη προσθήκη. Μπορεί να είναι εξογκώματα της ίδιας της πέτρας.
Με τα μπορεί δεν πρόκειται να ξεφύγεις.
Jimmy81 έγραψε: 03 Ιουν 2024, 04:27Να θυμίσουμε εδώ τις μεταγενέστερες εργασίες επιδιορθώσεων όπως τις επιβεβαιώνουν οι Αιγυπτιολόγοι.
Ηλίθιες δικαιολογίες.
Jimmy81 έγραψε: 03 Ιουν 2024, 04:27Αφού λοιπόν υποχωρήσαμε από τις θέσεις περί κοψίματος και διαμόρφωσης του γρανίτη ακόμα και σε δύσκολα καμπυλωτά σχήματα με τα μέσα που είχαν οι Αιγύπτιοι,
Ποια υποχώρηση ρε ψευταρά; Πάλι ονειρώξεις έχεις;
Jimmy81 έγραψε: 03 Ιουν 2024, 04:27έχουμε να ξεδιαλύνουμε το πώς δύο πέτρες άψογα δουλεμένες στις επιφάνειες που αναμένεται να ενωθούν...ενώνονται. Μα φυσικά τις τοποθετείς δίπλα δίπλα μέχρι να ακουμπήσουν η μια επιφάνεια την άλλη.
Αλλά παραδόξως.... κανένας δεν το κάνει!
Και φυσικά, σε περιπτώσεις λείανσης οι αρμοί θα ήταν απολύτως ίσιοι. Αλλά δεν συμβαίνει. Εδώ πχ ο κάτω αρμός δεν είναι ευθεία (χώρια ότι οι πέτρες καμπυλώνουν).
Jimmy81 έγραψε: 03 Ιουν 2024, 04:27Δεν έχω σκοπό να το ξεγράψω. Ίσα ίσα απαντάει στις βλακώδεις θεωρίες περί υπεραναπτγμένης τεχνολογίας Ατλάντειων με σώβρακα μινέρβα.
Για Ατλάντιους πάντως δεν έγραψα, οπότε αλλού αυτά.
Jimmy81 έγραψε: 03 Ιουν 2024, 04:27Τη συγκεκριμένη πέτρα με τον αρμό-πηγμένο υγρό την έχει εξετάσει; Αυτό σε ρώτησα. Θα ξεδιάλυνε κάποια πράγματα.
Γιατί να εξετάσει την συγκεκριμένη ψευταρά;;; Αν χρησιμοποιήθηκαν γεωπολυμερή εξετάζεις όποια πέτρα θες.
Jimmy81 έγραψε: 03 Ιουν 2024, 04:27Πυραμίδα έφτιαξε σε συνθήκες αρχαίας Αιγύπτου; Δηλαδή να βάλει νεροκουβαλητές από το Νείλο να μαζεύουν νερά για το μείγμα, να βάλει εργάτες να θρυμματίζουν τον ασβεστόλιθο (για να τον ξανακάνουν όγκο ασβεστόλιθου

), να δείξει την παρασκευή των άλλων υλικών του μείγματος, τη μεταφορά όλων αυτών με ράμπες πάνω στις πυραμίδες, την αναμονή για τη στερεοποίηση, την σωστή και χωρίς φθορές τοποθέτηση κλπ. Τα έχει κάνει όλα αυτά για να υπολογίσουμε χρόνους και το εφικτό της υπόθεσης;
Μπλα, μπλα, μπλα...
Τους ογκόλιθους τους έφτιαξε και μάλιστα πολύ γρήγορα. Δεν χρειάζεσαι καν ράμπες για να μεταφέρεις τα υλικά!
Jimmy81 έγραψε: 03 Ιουν 2024, 04:27Ακόμη περισσότερος χρόνος δηλαδή.
Ποιος περισσότερος χρόνος ρε τερατοψευταρά απατεώνα; Αν τις μεταφέρεις τις πέτρες θα τις τοποθετήσεις ταυτοχρόνως;;;;
Jimmy81 έγραψε: 03 Ιουν 2024, 04:27Και όσο περισσότερα καλούπια θεωρείς ότι υπήρξαν τόσο αυξάνονται οι απαιτήσεις εύρεσής ενός αριθμού από αυτά στα αρχαιολογικά ευρήματα.
Ένα καλούπι είναι εκ των πραγμάτων δύσκολο να βρεθεί. Είναι μικρό σε μέγεθος και αφού φτιαχτεί η πέτρα το αποσυναρμολογείς.
Jimmy81 έγραψε: 03 Ιουν 2024, 04:27Η κομπίνα εδώ είναι ότι συγκρίνεις καθαρογραμμένα σύμβολα σε χαρτί και υπολογιστή, με σύμβολα που γράφτηκαν με πρόχειρα μέσα από εργάτες πάνω σε ανώμαλες επιφάνειες πετρών και αφού έχουν περάσει τουλάχιστον 4500 χρόνια (οπότε τα σύμβολα μπορούν να έχουν αλλοιωθεί και λίγο).
Τα ιερογλυφικά του Βάιζ είναι μια χαρά αλλά εδώ όλα πήγαν στραβά! Τα σύμβολα είναι πρόχειρα, η επιφάνεια είναι ανώμαλη, τα χρόνια περάσανε....
Και αναρωτιόμουν ρε κολοσσιαίε διαπλανητικέ τερατοψευταρά τι
ΠΑΠΑΡΟΜΑΛΑΚΙΕΣ θα αραδιάσεις πάλι μετά το τρομπόνι που έφαγες. Δεν μας απογοήτευσες. Και τολμάς να γράφεις για κομπίνες!!!!
Πρώτον ΤΕΡΑΤΟΨΕΥΤΑΡΑ η μοναδική αλλοίωση που μπορεί να φέρει ο χρόνος είναι ξεθώριασμα. Ένα σύμβολο δεν αλλάζει σχήμα με τον χρόνο. Όσο για τις υπόλοιπες μαλακίες:
Jimmy81 έγραψε: 03 Ιουν 2024, 04:27Τώρα το συμβόλο για το ένα, πέρα από τη γραμμή υπάρχει και σε εκδοχή με καμπυλωτά σχήματα στην κάτω και πάνω πλευρά.
Δεν υπάρχει κανένα "καμπυλωτό" σχήμα για το ένα! Υπάρχει απλώς μια εκδοχή που μοιάζει με μαγκούρα. Τίποτα άλλο. Δεν υπάρχει καμμία απολύτως δικαιολογία και κανένας απολύτως τρόπος να το ταυτίσεις μ' ένα σχήμα που μοιάζει ξεκάθαρα με 5. Ακόμα και τύφλα στο μεθύσι να ήταν ο γραφέας δεν το έγραφε έτσι.
Απλώς αποδεικνύεις ότι προκειμένου να σου βγει το παραμύθι δεν διστάζεις να γράψεις οποιοδήποτε ψέμμα.
Jimmy81 έγραψε: 03 Ιουν 2024, 04:27Το σύμβολο για το 20 είναι ακόμα πιο όμοιο. Το γεγονός ότι στην πέτρα φαίνεται η κεφαλή να είναι μια ενοποιημένη βούλα προφανώς οφείλεται ή στο ότι απλώθηκε η ώχρα συν τω χρόνω ή ότι στο ότι ο γράφων χρησιμοποιούσε χοντρό μέσο (ξύλο, πινέλο κλπ) και καθώς πήγε να ζωγραφίσει την άνω καμπύλη, η γραμμή ενώθηκε και βγήκε αυτό το σχήμα "βούλας".
Θες ψυχίατρο αγόρι μου.
Jimmy81 έγραψε: 03 Ιουν 2024, 04:27Η πρόθεση όμως να φτιάξει ένα σχήμα που μοιάζει με το καθαρογραμμένο "20" είναι φανερή αφού η όλη δομή του σχήματος μοιάζει με το καθαρογραμμένο 20 (2 "πόδια" κάτω ενωμένα, στη συνέχεια μια κάθετη γραμμή εκεί που εφάπτονται και στην κορυφή της ένα καμπυλωτό σχήμα).
Καμμία τέτοια πρόθεση δεν υπάρχει ψεύτη. Απλά βλέπεις αυτά που θέλεις να δεις. Το ιερατικό 20 είναι σαν ελληνικό λ με μια προβοσκίδα στην κορυφή. Το σύμβολο στο φρεάτιο δεν δείχνει καμμία απόπειρα να σχεδιαστεί η προβοσκίδα αλλά ξεκάθαρα μια βούλα.
Θα μπορούσα να πάω τώρα στην πυραμίδα και να ζωγραφίσω ένα ελληνικό λ και με τις ηλίθιες δικαιολογίες σου θα το παρουσίαζες για ιερογλυφικό!
Jimmy81 έγραψε: 03 Ιουν 2024, 04:27Τα ίδια μπορούν να υποστηριχτούν και για το 100 ή 200 αφού αρχικά έχει σωθεί αυτή η προσπάθεια να γραφτεί ένα καμπυλωτό, σπειροειδές σχήμα.
Πού το είδες το καμπυλωτό σπειροειδές σχήμα ρε ΨΕΥΤΗ;;;; Το σχήμα που διασώζεται μοιάζει με ανάποδο L και δεν παρουσιάζει καμμία καμπύλη!
Πάμε πάλι. Αυτά είναι τα ιερογλυφικά του Βάιζ:
Για φαντάσου! Εδώ όλα πήγαν μια χαρά! Ούτε οι πέτρες ήταν ανώμαλες, ούτε τα σύμβολα ξεθωριάσανε, ούτε οι εργάτες γράφανε καλικατζούρες κλπ. Μια απλή ματιά και καταλαβαίνουμε ότι είναι αιγυπτιακά.
Στο φρεάτιο:
Εδώ όλα πήγαν στραβά! Τα σύμβολα ξεθωριάσανε, οι πέτρες ήταν ανώμαλες, οι εργάτες ήταν μεθυσμένοι, το πινέλο ήταν χοντρό, η ώχρα απλώθηκε (!!!), μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα....
Για γέλια; Για κλάματα; Μήπως για δέσιμο;