Όταν τελειώσω μαζί σου ανθρωπάκι θα εύχεσαι να είχες όντως αντιμετωπίσει τον Χουλκ.
Το ξέρω ότι έχεις στριμωχτεί άγρια αλλά αυτά είναι τα γεγονότα ψευταρά. Σίγουρα δεν μπορείς να αποδώσεις την επιγραφή στους Αιγυπτίους. Για να αποδείξεις ότι πρόκειται για μεταγενέστερη δουλειά πρέπει να την ερμηνεύσεις. Διαφορετικά το συμπέρασμα είναι ότι ανήκει στους κατασκευαστές.Jimmy81 έγραψε: 31 Μάιος 2024, 10:03Για κάτι χιλιετίες ακάλυπτη η είσοδος της πυραμίδας και γενικά η πυραμίδα αλλά όποια ακαταλαβίστικη σαχλαμάρα γράψει κάποιος απ'έξω πρέπει να αποδοθεί αποκλειστικά σε προϊστορικούς κατασκευαστές του προκατακλυσμιαίου 10.000 π.Χ.
Ξέρω πολύ καλά τι γράφει. Και οι δικαιολογίες σου είναι ως συνήθως πανηλίθιες.
Ο Βάις προφανώς πόνταρε στο γεγονός ότι κάτι τέτοιο θα συνιστούσε άσκοπη καταστροφή του μνημείου. Και είχε δίκιο. Γεγονός είναι ότι ουδέποτε τεκμηριώθηκε η γνησιότητά τους.Jimmy81 έγραψε: 31 Μάιος 2024, 10:03Θα μπορούσε κάποιος μελλοντικά να χρησιμοποιήσει εκρηκτικά και να καταστρέψει μέρος του ή να τον κόψει/τρυπήσει με εργαλεία της εποχής του Βάις. Θα μπορούσε να κόψει ακόμα και λίγο σε συγκεκριμένα σημεία, ίσα ίσα για να δει αν συνεχίζει το γκράφιτι ή το έφτιαξε σκόπιμα έτσι ο υποτιθέμενος πλαστογράφος.
Δεν χρειάζεται να συμπεριλάβεις τις σταθερές. Απλώς χτίζεις πυραμίδες άρτιες τεχνικά. Και αυτό απλά δεν συνέβη.Jimmy81 έγραψε: 31 Μάιος 2024, 10:03Είδαμε το π και το φ και σε μεταγενέστερη πυραμίδα. Ομως και το να έχεις συγκεκριμένες γνώσεις δεν σημαίνει ότι θα κτίζεις μόνο με συγκεκριμένη φόρμουλα που να "αποκωδικοποιεί τους δύο αυτούς αριθμούς.
Λογικό άλμα. Οι γνώσεις μπορούν να ξεχαστούν μετά από καταστροφές. Οπότε πρέπει να βρεις αποδείξεις ότι οι Αιγύπτιοι γνώριζαν την μέθοδο.Jimmy81 έγραψε: 31 Μάιος 2024, 10:03Η μέθοδος για κάποιο πρωιμο "τσιμέντο" ήταν γνωστή ήδη στους Γκεμεπκλί Τεπέ είδαμε. Δεχόμαστε ότι δεν θα ξεχάστηκε μια τέτοια γνώση και ότι με την επικοινωνία των πολιτισμών ανταλάσσονται ιδέες και προϊόντα.
Η ύπαρξη του αλατιού δεν αμφισβητείται. Και το είχε λάβει υπ' όψιν ο Σερ Φλίντερς Πέτρι στις μετρήσεις του.Jimmy81 έγραψε: 31 Μάιος 2024, 10:03Ας επιβεβαιώσουμε πρώτα ότι έγινε αυτό που λες, δηλαδή την ύπαρξη του αλατιού και σε ποια κατάσταση βρέθηκε. Είπες δεν έχεις έρευνα συγκεκριμένη από όσο θυμάμαι επομένως τι συζητάμε...
The size of the chamber (after allowing suitably in each part for the incrustation of salt) is on an average 205.85 wide, and 226.47 long, 184.47 high on N. and S. walls, and 245.1 high to the top of the roof ridge on E. and W. walls.
Παπαριές.Jimmy81 έγραψε: 31 Μάιος 2024, 10:03Κατ'αρχάς τα κομμάτια γρανίτη που θα χωριστούν μεταξύ τους μετά από κοπή από τον ίδιο ογκόλιθο έτσι κι αλλιώς θα ταιριάζουν μια χαρά αν τα ενώσεις στο σημείο όπου κόπηκαν. Οι Αιγύπτιοι θα είχαν υπολογίσει από πριν τι διαστάσεις ήθελαν να κόψουν ώστε να τοποθετηθούν οι γρανιτένιες πέτρες με τάξη και καλή συναρμογή στον θάλαμο του βασιλιά. Αυτές που στηρίζουν τον θάλαμο στην οροφή είναι πολύ πιο ακανόνιστες σαν σχήματα, επομένως εκεί δεν μας νοιάζει η (και δεν έχουν) καλή συναρμογή.
Jimmy81 έγραψε: 31 Μάιος 2024, 10:03Επίσης μην ξεχνάμε ότι στο θάλαμο του βασιλιά άψογη συναρμογή φαίνεται στις πέτρες από την πλευρά που βλέπουμε εντός του θαλάμου. Στις αθέατες πίσω πλευρές δεν ξέρουμε πόσο τέλεια κομμένες και λειασμένες είναι.
Αυτό απλά το φαντάζεσαι. Δεν το δείχνει πουθενά. Η πραγματικότητα είναι διαφορετική:Jimmy81 έγραψε: 31 Μάιος 2024, 10:03Με ένα μείγμα από κομματάκια γρανίτη, ασβεστόλιθου, χαλαζία, κορούνδιου λειαίνει τις επιφάνειες του γρανίτη πολύ καλά ώστε να μη μένουν μικροεξογκώματα που θα "εμπόδιζαν" τη συναρμογή. Αν βάλεις τέτοιες επιφάνειες τη μια δίπλα στην άλλη θα δείχνουν άψογα ενωμένες.

Ο αρμός δεν δείχνει καμμία απολύτως λείανση αλλά πηγμένο υγρό.
Και είναι όλα ΑΣΧΕΤΑ. Πουθενά δεν γίνεται συναρμογή πετρών.Jimmy81 έγραψε: 31 Μάιος 2024, 10:03Ολα αυτά δείχνουν ότι οι Αιγύπτιοι μια χαρά μπορούσαν να δουλέψουν τον γρανίτη και να του δώσουν ποικίλα σχήματα.
Η ουσία είναι ότι το μίγμα υπήρξε. Δεν μπορείς να το ξεγράψεις τώρα.Jimmy81 έγραψε: 31 Μάιος 2024, 10:03Για τους Ινκας δεν απέρριψα τη χρήση εργαλείων παράλληλα με εκείνο το όξυνο μείγμα. Το βίντεο που έφερα έλεγε ότι παρά τη χρήση του μίγματος χρησιμοποιούσαν και τα εργαλεία τους για να δουλεύουν τις λεπτομέρειες.
Τα γεωπολυμερή όντως δεν είναι κάποια ιδιαίτερη "τεχνολογία".Jimmy81 έγραψε: 31 Μάιος 2024, 10:03Στο θάλαμο του βασιλιά δεν είναι. Για τις άλλες επιφυλάσσομαι. Αλλά και πάλι δεν πιστεύω ότι χρειαζόταν ιδιαίτερη τεχνολογία για να γίνουν αυτές οι κατασκευές.
Κάποια έχουν ανεβεί στην σελίδα του.Jimmy81 έγραψε: 31 Μάιος 2024, 10:03Ο Νταβίντοβιτς τώρα ποιες συγκεκριμένες πέτρες εξέτασε από το Ναό της Κοιλάδας; Εξέτασε και εκείνη από το site σου όπου φαίνεται το χέρι να την δείχνει στη βάση μιας πυραμίδας; Για δώσε στοιχεία.
https://www.geopolymer.org/archaeology/ ... evidences/
Άλλες έρευνες:
https://www.researchgate.net/publicatio ... s_of_Egypt
https://www.nuclear.lu.se/fileadmin/nuc ... Cheops.pdf
Ο Νταβίντοβιτς έφτιαξε πέτρες την ώρα που οι υπόλοιποι φτιάχνουν καρτούν.
Jimmy81 έγραψε: 31 Μάιος 2024, 10:03 2,3 εκατομμύρια δηλαδή μόνο για τη Μεγάλη Πυραμίδα. Φαντάσου μετά πόση ξυλεία θα χρειάζονταν για αυτά
Πραγματικά δίνεις άλλο νόημα στην λέξη βλάκας. Τις πέτρες τις φτιάχνεις σταδιακά. Δεν χρειάζεσαι εκατομμύρια καλούπια ταυτοχρόνως.
Δεν είπαμε. Οι απατεώνες που έφερες το είπαν. Και φυσικά είναι ψέμματα.
Fixed. Το σύμβολο για το 1 είναι όπως είπα και όπως βλέπουμε στον πίνακα του τερατοψευταρά μια γραμμή. Δεν μοιάζει με 5.Jimmy81 έγραψε: 31 Μάιος 2024, 10:03Υπάρχουν παραλλαγές για τα ιερατικά μαθηματικά σύμβολα. Εδώ ένας αναλυτικός πίνακας όπου βλέπουμε ότι τα σύμβολα που βρέθηκαν στην πυραμίδα μοιάζουνε με παραλλαγές για τα 1, 20, 100 ή 200 πόσο ξεδιάντροπος και παθολογικός ψευταράς είμαι.

Ομοίως τα σύμβολα για το 20 και το 100 είναι διαφορετικά από τα σημάδια στο πάτωμα. Να τα δούμε όλα μαζί:

Αυτά από τους "ειδικούς".
