Στύξ έγραψε: 30 Μαρ 2024, 12:24
Δε θα μαζεύουμε κινητά βρε παιδιά. Μ' αυτή τη λογική θα πρέπει ένας δάσκαλος ή καθηγητής να μην κάνει μάθημα αλλά να είναι μόνιμη υπηρεσία για να συλλέγει κινητά και να κολλάει αυτοκόλλητα με τα ονόματα επάνω. Το ζούμε κάθε χρόνο στην επιτήρηση των πανελληνίων, αλλά εκεί είναι 40-50 το πολύ και λίγες μέρες.
Φαντάζεστε 300-400 κινητά κάθε μέρα;
Αυτό το πρόβλημα δεν το χαμε σκεφτεί εδώ στη ΝΔ
Γι αυτό και η συμμετοχή σου στο νήμα ειναι πολύτιμη
***μη σου πω πως πρέπει να σε πάρουμε και στο επιτελείο μας
看起来和闻起来像狗屎的东西,您无需舔以确保它是狗屎..... Spoiler
Ότι φαίνεται σκατά και μυρίζει σαν σκατά δεν χρειάζεται να το γλείψεις για να βεβαιωθείς ότι είναι σκατά..
Στύξ έγραψε: 30 Μαρ 2024, 12:24
Δε θα μαζεύουμε κινητά βρε παιδιά. Μ' αυτή τη λογική θα πρέπει ένας δάσκαλος ή καθηγητής να μην κάνει μάθημα αλλά να είναι μόνιμη υπηρεσία για να συλλέγει κινητά και να κολλάει αυτοκόλλητα με τα ονόματα επάνω. Το ζούμε κάθε χρόνο στην επιτήρηση των πανελληνίων, αλλά εκεί είναι 40-50 το πολύ και λίγες μέρες.
Φαντάζεστε 300-400 κινητά κάθε μέρα;
Αυτό το πρόβλημα δεν το χαμε σκεφτεί εδώ στη ΝΔ
Γι αυτό και η συμμετοχή σου στο νήμα ειναι πολύτιμη
***μη σου πω πως πρέπει να σε πάρουμε και στο επιτελείο μας
Αδυνατον να συμβει στην ελλαδα με αυτους τους εκπαιδευτικους που διαθετουμε. Δεν μπορουν ειναι πολυασχολοι. Ευτυχως εδω πανω Σουηδια μια χαρα ολα τα παιδια παραδιδουν καθε τα κινητα τους στον εκαστοτε δασκαλο μια χαρουλα.
Στύξ έγραψε: 30 Μαρ 2024, 12:24
Δε θα μαζεύουμε κινητά βρε παιδιά. Μ' αυτή τη λογική θα πρέπει ένας δάσκαλος ή καθηγητής να μην κάνει μάθημα αλλά να είναι μόνιμη υπηρεσία για να συλλέγει κινητά και να κολλάει αυτοκόλλητα με τα ονόματα επάνω. Το ζούμε κάθε χρόνο στην επιτήρηση των πανελληνίων, αλλά εκεί είναι 40-50 το πολύ και λίγες μέρες.
Φαντάζεστε 300-400 κινητά κάθε μέρα;
Αυτό το πρόβλημα δεν το χαμε σκεφτεί εδώ στη ΝΔ
Γι αυτό και η συμμετοχή σου στο νήμα ειναι πολύτιμη
***μη σου πω πως πρέπει να σε πάρουμε και στο επιτελείο μας
Αδυνατον να συμβει στην ελλαδα με αυτους τους εκπαιδευτικους που διαθετουμε. Δεν μπορουν ειναι πολυασχολοι. Ευτυχως εδω πανω Σουηδια μια χαρα ολα τα παιδια παραδιδουν καθε τα κινητα τους στον εκαστοτε δασκαλο μια χαρουλα.
Και χωρίς έξτρα επίδομα κινητών ;
***λόγω πρόσθετης εργασίας και επικινδυνότητας απ την αυξημένη ακτινοβολία απ τη μαζική έκθεση στο σήμα 300 κινητών
看起来和闻起来像狗屎的东西,您无需舔以确保它是狗屎..... Spoiler
Ότι φαίνεται σκατά και μυρίζει σαν σκατά δεν χρειάζεται να το γλείψεις για να βεβαιωθείς ότι είναι σκατά..
Στύξ έγραψε: 30 Μαρ 2024, 12:24
Δε θα μαζεύουμε κινητά βρε παιδιά. Μ' αυτή τη λογική θα πρέπει ένας δάσκαλος ή καθηγητής να μην κάνει μάθημα αλλά να είναι μόνιμη υπηρεσία για να συλλέγει κινητά και να κολλάει αυτοκόλλητα με τα ονόματα επάνω. Το ζούμε κάθε χρόνο στην επιτήρηση των πανελληνίων, αλλά εκεί είναι 40-50 το πολύ και λίγες μέρες.
Φαντάζεστε 300-400 κινητά κάθε μέρα;
Αυτό το πρόβλημα δεν το χαμε σκεφτεί εδώ στη ΝΔ
Γι αυτό και η συμμετοχή σου στο νήμα ειναι πολύτιμη
***μη σου πω πως πρέπει να σε πάρουμε και στο επιτελείο μας
Αδυνατον να συμβει στην ελλαδα με αυτους τους εκπαιδευτικους που διαθετουμε. Δεν μπορουν ειναι πολυασχολοι. Ευτυχως εδω πανω Σουηδια μια χαρα ολα τα παιδια παραδιδουν καθε τα κινητα τους στον εκαστοτε δασκαλο μια χαρουλα.
Αχ τι ωραία που τα λέτε. Κι αν έχουν το ίδιο μοντέλο και χρώμα 10 διαφορετικοί μαθητές,αστέρι μου;
Γι αυτό και η συμμετοχή σου στο νήμα ειναι πολύτιμη
***μη σου πω πως πρέπει να σε πάρουμε και στο επιτελείο μας
Αδυνατον να συμβει στην ελλαδα με αυτους τους εκπαιδευτικους που διαθετουμε. Δεν μπορουν ειναι πολυασχολοι. Ευτυχως εδω πανω Σουηδια μια χαρα ολα τα παιδια παραδιδουν καθε τα κινητα τους στον εκαστοτε δασκαλο μια χαρουλα.
Αχ τι ωραία που τα λέτε. Κι αν έχουν το ίδιο μοντέλο και χρώμα 10 διαφορετικοί μαθητές,αστέρι μου;
Να τα αφήνουν σπίτι τους
gassim έγραψε: 07 Σεπ 2021, 14:12
Ωρες είναι τώρα να οικειοποιηθεί η αριστερά και την Γαλλική επανάσταση.
Στύξ έγραψε: 30 Μαρ 2024, 13:29
Ένας θεούλης διευθυντής παλιότερα τα είχε μαζέψει σ' ένα μεγάλο κάδο ,πήρε κι ένα σκουπόξυλο και τα ανακάτευε . Just epic
ποσο πληρωσε, και ποσο ξυλο εφαγε;
To be old and wise, you must first be young and stupid.
Απλά δε θέλουν τα κινητά για να μην βγαίνει προς τα έξω πόσο της πουτανας γίνεται στα σχολεία του Κούλη , ειδικά με την πανδημία και μετά. Κατά τα λοιπά, νόμος και τάξη. Ένα χαοτικό μπουρδέλο είμαστε γενικώς
Για μένα, το λοιπόν, το πιο εκπληκτικό,
πιο επιβλητικό, πιο μυστηριακό και πιο μεγάλο,
είναι ένας μπαχαλος που τον μποδίζουν να βαδίζει,
είναι ένας μπαχαλος που τον αλυσοδένουνε.
Στύξ έγραψε: 30 Μαρ 2024, 13:29
Ένας θεούλης διευθυντής παλιότερα τα είχε μαζέψει σ' ένα μεγάλο κάδο ,πήρε κι ένα σκουπόξυλο και τα ανακάτευε . Just epic
ποσο πληρωσε, και ποσο ξυλο εφαγε;
Α δεν ξέρω, ντόπιος ήταν κι είχε να κάνει με ντόπιους , οπότε μάλλον τη γλίτωσε.
«Στην πλειονότητά μας σήμερα, οι γονείς των εφήβων είναι σαν να παρακολουθούμε τα παιδιά μας να κάνουν χρήση ναρκωτικών μέσα στο σαλόνι του σπιτιού μας και να μην κάνουμε τίποτα γιατί απλά το κάνουν όλοι»
看起来和闻起来像狗屎的东西,您无需舔以确保它是狗屎..... Spoiler
Ότι φαίνεται σκατά και μυρίζει σαν σκατά δεν χρειάζεται να το γλείψεις για να βεβαιωθείς ότι είναι σκατά..
Η Ομοσπονδία εκφράζει διαφωνία με «την τακτική της εύκολης και αβασάνιστης προσφυγής σε απαγορευτικά μέτρα που, πέρα από τις δυσκολίες της εφαρμογής τους, παραγνωρίζουν τη σημασία του διαλόγου ως μέσου για την από κοινού αντιμετώπιση των προβλημάτων που απασχολούν τη σχολική κοινότητα
Πρωτόγνωρο, πρωτοφανές, πρωτάκουστο.
ΓΑΛΗ έγραψε: 26 Μαρ 2024, 13:24
Αναμένεται αντίδραση της ολμε/συλλόγων γονέων/λοιπών για το θέμα.
Εκτός αν περιμένει κανείς να παίξει κάτι περισσότερο από τη διαχρονική αυτή στάση.
Σημερινό
看起来和闻起来像狗屎的东西,您无需舔以确保它是狗屎..... Spoiler
Ότι φαίνεται σκατά και μυρίζει σαν σκατά δεν χρειάζεται να το γλείψεις για να βεβαιωθείς ότι είναι σκατά..
Η ΟΛΜΕ διαχρονικά είναι ΓΤΠΚ , δεν περιμένω τίποτα καλό απ' αυτούς.
Δείτε και τι μού έστειλε ένας αιρετός Spoiler
Εάν αντίθετα η πλειοψηφία των συναδέλφων ΔΕΝ επιθυμεί την αξιολόγηση, τότε
η ΟΛΜΕ να προκηρύξει:
1. Απεργία διαρκείας μέσα στις πανελλαδικές εξετάσεις.
2. Αποχή των εκπαιδευτικών από όλες τις εκδρομές και κάθε είδους
μετακινήσεις.
3. Αποχή των εκπαιδευτικών από όλες τις δράσεις, που δεν ανήκουν στα
υποχρεωτικά καθήκοντά τους.