Α τα θέλει και σένα ο έτσι σου ε.
Να τον κουνάς περισσότερο, αμάν πχια, όλα από τους άλλους τα περιμένεις.
Και σε είπαμε κιόλα περί τίνος.
Α τα θέλει και σένα ο έτσι σου ε.
ναι, αλλά θέλω λεπτομέρειες, να το φχαριστηθεί ο έτσι μου
Ποιος ρε πηγε μετα απο 25 μερες να παρει δειγματα;enaon έγραψε: 04 Μαρ 2024, 17:42ναι τωρα ειναι δυσκολα, τα λεω μπερδεμενα,Alex Amsterdam έγραψε: 04 Μαρ 2024, 17:39 Δεν καταλαβα Χριστο
Ποιοι πηραν δειγματα μετα το τελος των ερευνων;Σε ποιος αναφερεσαι και βαλε πηγη.
αλεξ, καποιος εξηξε την ερευνα και μπαζωσε. Μετα απο 25 μερες πηγαν να παρουν δειγματα, και μετα ξεχασαν να ζητήσουν το υλικό απο τις καμερες. Ποια ερευνα εληξε, αφου δεν αρχισε και καμια, το πουλι τους παιζουν.
Έπεσα κοντάAlex Amsterdam έγραψε: 04 Μαρ 2024, 17:27Τα χαρακτηριστικα του επιμαχου ελαιου βρισκονται στο σχετικο πορισμαΓαληνός έγραψε: 04 Μαρ 2024, 17:25 Βρήκα ένα ωραιότατο υγρό σιλικόνης, το συγκεκριμένο χημικό Methyl Phenyl Siloxane (MPS)
Στο οποίο στο MSDS του κατασκευαστή αναγράφει: ΔΕΝ εκρήγνυται...!
Να είχαν κατώτερης ποιότητας έλαια;...! Πχ το μη συνθετικό -mineral είναι πιο flammable.. Αυτά της βιομηχανίας έχουν προδιαγραφές άνω των 300 βαθμών...
Το πιο πανω δεν εκρήγνυται τεκμηριωμένα επιστημονικά...
σελ.247=258
https://www.documentcloud.org/documents ... 8_2_2023-1
Whenever working with Baysilone Fluid MH 15,[
it should be borne in mind that hydrogen may evolve under the reaction conditions which apply here (cf. the section on
“Properties and reactions
”).
Precautions should therefore be taken to ensure that no combustible or explosive gas mixture can form.

η υπηρεσια της λαρισας νιμιζω, και τα εστειλε στο χημειο του κρατους. Ο ανακρητής πρεπει να ειναι αυτα, εκεινος που κανει ερευνα, την ερευνα που καποιος μαλακας εχει ληξει απριν 25 μερες, ποιος ξερεις;Alex Amsterdam έγραψε: 04 Μαρ 2024, 17:44 Ποιος ρε πηγε μετα απο 25 μερες να παρει δειγματα;
Ποσες φορες πρεπει να σε ρωτησω;
Ποιος;
Τα ειπαμεΓαληνός έγραψε: 04 Μαρ 2024, 17:50
Δες όμως αυτό το πιναξα του κατασκευαστή και συγκρινετο με το ξυλολιο/ τολουολιο για να δεις ποσο ασφαλές είναι το έλαιο σιλικόνης....
![]()
Μπορεί να μην περνάει από ολονώνε το μυαλό, δε ξέρω, ίσως, αλλά σίγουρα κάτι πρέπει να υπάρχει σε εκείνη την θέση για να περάσει κάτι.enaon έγραψε: 04 Μαρ 2024, 17:48 ξερει κανεις αν ειναι παρανομο να συζητήσουμε αν εχουν λαδωθει στην εισαγγελια; Γιαυτο δεν το λεμε καθόλου, ή δεν μας περναει απο το μυαλό;
Τι μαλακιες γραφεις παλι;enaon έγραψε: 04 Μαρ 2024, 17:52η υπηρεσια της λαρισας νιμιζω, και τα εστειλε στο χημειο του κρατους. Ο ανακρητής πρεπει να ειναι αυτα, εκεινος που κανει ερευνα, την ερευνα που καποιος μαλακας εχει ληξει απριν 25 μερες, ποιος ξερεις;Alex Amsterdam έγραψε: 04 Μαρ 2024, 17:44 Ποιος ρε πηγε μετα απο 25 μερες να παρει δειγματα;
Ποσες φορες πρεπει να σε ρωτησω;
Ποιος;
https://www.documentcloud.org/documents ... 8_2_2023-1Πρώτες Ενέργειες
Ως πραγματογνώμονες, μετά τον προφορικό αρχικά διορισμό μας, μεταβήκαμε στο σημείο του συμβάντος περί τις 4:00 πρωινή της 1/3/2023 όπου ήταν σε πλήρη εξέλιξη η διαδικασία απεγκλωβισμού των θυμάτων και των τραυματιών του δυστυχήματος, ώστε να αποκτήσουμε ιδίαν εντύπωση του συμβάντος.
Περί τις 6:30 – 7:00 μεταβήκαμε στο Τ.Τ. Λάρισας όπου παρελήφθη ο διορισμός μας και στη συνέχεια μεταβήκαμε στο σταθμαρχείο Λάρισας, όπου πραγματοποιήθηκε αυτοψία επί του Τοπικού Πίνακα Χειρισμών του σταθμαρχείου και επί των γραμμών για την διαπίστωση της σωστής λειτουργίας του Πίνακα και της ανταπόκρισης του κλειδιού διακλάδωσης σιδηροτροχιών Νο118 στους χειρισμούς του Τοπικού Πίνακα Χειρισμών.
Περί τις 11:00 – 14:00 πραγματοποιήθηκε αυτοψία εκ νέου στον τόπο του συμβάντος όπου ελέγχθηκε το σιδηροδρομικό δίκτυο σε κοντινή απόσταση από το δυστύχημα και προς τις δύο κατευθύνσεις (Αθήνα - Θεσσαλονίκη), όπου διαπιστώθηκε η ύπαρξη ραδιοφάρων (balise) του συστήματος ETCS επί της γραμμής καθόδου. Περί τις 17:00 – 19:00 μεταβήκαμε στον σταθμό του ΟΣΕ στη Λάρισα, όπου παρουσία αξιωματικών του Τ.Τ. Λάρισας, εκπροσώπου του ΟΣΕ, εκπροσώπου της Hellenic Train, εκπροσώπου της ΕΡΓΟΣΕ και εκπροσώπου της ALSTOM εξήχθησαν τα δεδομένα από το σύστημα καταγραφής συμβάντων με βάση τις κινήσεις που έγιναν ιδίως στον Τοπικό Πίνακα Χειρισμού & Οπτικού Ελέγχου του ΣΣ Λάρισας, αναφορικά με το χρονικό διάστημα μεταξύ Τρίτης, 28 Φεβρουαρίου 2023 και ώρας 21:50:36 και Τετάρτης, 1 Μαρτίου 2023 και ώρας 02:39:45 π.μ.
Τις επόμενες ημέρες, Πέμπτη 2.3.2023 & Παρασκευή 3.3.2023 πέραν της ολοήμερης παρουσίας μας στο χώρο του δυστυχήματος για την συλλογή ευρημάτων και την παρακολούθηση των εργασιών απομάκρυνσης των συντριμμιών, προβήκαμε επίσης στην ανάληψη του βιντεοσκοπικού
υλικού από τις εταιρείες "Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου ΑΕ" και "MCK ΑΕ" και στην σύνταξη και αποστολή των αιτήσεων μας προς:
● Hellenic Train Α.Ε. ● ΟΣΕ Α.Ε. ● ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε. ● ΓΑΙΑΟΣΕ Α.Ε. ● ΡΑΣ για την απόκτηση του απαραίτητου για την έρευνά μας υλικού.
Σάββατο 4.3.2023 Περί τις 11:00 – 14:30 μεταβήκαμε στον τόπο του συμβάντος για την αποτίμηση και την καταγραφή των ζημιών των γραμμών ανόδου και καθόδου καθώς και της υποδομής του δικτύου Μέσης Τάσης ηλεκτροδότησης της γραμμής. Μεταβήκαμε, επίσης, στον τόπο φύλαξης (φυλασσόμενο οικόπεδο του ΟΣΕ δίπλα από το αμαξοστάσιο του Δήμου Λαρισαίων στο Κουλούρι Λάρισας) όπου και μεταφέρθηκαν τα υπολείμματα των αμαξοστοιχιών μαζί με τα συντρίμμια τους. Κατά την επιτόπια έρευνα μας διαπιστώθηκε η ύπαρξη των καταγραφικών ταχύτητας εντός των δύο ηλεκτραμαξών της εμπορικής αμαξοστοιχίας.
Κυριακή 5.3.2023 Μεταβήκαμε εκ νέου στον τόπο φύλαξης για την ανάκτηση των καταγραφικών (Hasler-TELOC) παρουσία αξιωματικών του Τ.Τ. Λάρισας και εκπροσώπων της Hellenic Train και του ΟΣΕ. Τα δύο (2) καταγραφικά ανακτήθηκαν μέσα από τις ηλεκτράμαξες με κωδικούς 120-022 και 120-012 (Φώτος 1-4). Ανακτήθηκαν, επίσης, μια οθόνη της εταιρείας AnsaldoSTC (Φώτο 5) μέσα από την ηλεκτράμαξα 120-022 καθώς και τρεις (3) κεραίες (Φώτο 6 και 7) της εταιρείας AnsaldoSTC, μέσα από τα συντρίμμια που μεταφέρθηκαν στον τόπο φύλαξης, που ανήκαν στο σύστημα ETCS (σύστημα ασφαλούς κίνησης συρμών που θα αναλυθεί παρακάτω) γεγονός που αποδεικνύει την προηγούμενη εγκατάστασή του στις ανωτέρω ηλεκτράμαξες.
Alex Amsterdam έγραψε: 04 Μαρ 2024, 17:58Τι μαλακιες γραφεις παλι;enaon έγραψε: 04 Μαρ 2024, 17:52η υπηρεσια της λαρισας νιμιζω, και τα εστειλε στο χημειο του κρατους. Ο ανακρητής πρεπει να ειναι αυτα, εκεινος που κανει ερευνα, την ερευνα που καποιος μαλακας εχει ληξει απριν 25 μερες, ποιος ξερεις;Alex Amsterdam έγραψε: 04 Μαρ 2024, 17:44 Ποιος ρε πηγε μετα απο 25 μερες να παρει δειγματα;
Ποσες φορες πρεπει να σε ρωτησω;
Ποιος;
σελ 5-6https://www.documentcloud.org/documents ... 8_2_2023-1Πρώτες Ενέργειες
Ως πραγματογνώμονες, μετά τον προφορικό αρχικά διορισμό μας, μεταβήκαμε στο σημείο του συμβάντος περί τις 4:00 πρωινή της 1/3/2023 όπου ήταν σε πλήρη εξέλιξη η διαδικασία απεγκλωβισμού των θυμάτων και των τραυματιών του δυστυχήματος, ώστε να αποκτήσουμε ιδίαν εντύπωση του συμβάντος.
Περί τις 6:30 – 7:00 μεταβήκαμε στο Τ.Τ. Λάρισας όπου παρελήφθη ο διορισμός μας και στη συνέχεια μεταβήκαμε στο σταθμαρχείο Λάρισας, όπου πραγματοποιήθηκε αυτοψία επί του Τοπικού Πίνακα Χειρισμών του σταθμαρχείου και επί των γραμμών για την διαπίστωση της σωστής λειτουργίας του Πίνακα και της ανταπόκρισης του κλειδιού διακλάδωσης σιδηροτροχιών Νο118 στους χειρισμούς του Τοπικού Πίνακα Χειρισμών.
Περί τις 11:00 – 14:00 πραγματοποιήθηκε αυτοψία εκ νέου στον τόπο του συμβάντος όπου ελέγχθηκε το σιδηροδρομικό δίκτυο σε κοντινή απόσταση από το δυστύχημα και προς τις δύο κατευθύνσεις (Αθήνα - Θεσσαλονίκη), όπου διαπιστώθηκε η ύπαρξη ραδιοφάρων (balise) του συστήματος ETCS επί της γραμμής καθόδου. Περί τις 17:00 – 19:00 μεταβήκαμε στον σταθμό του ΟΣΕ στη Λάρισα, όπου παρουσία αξιωματικών του Τ.Τ. Λάρισας, εκπροσώπου του ΟΣΕ, εκπροσώπου της Hellenic Train, εκπροσώπου της ΕΡΓΟΣΕ και εκπροσώπου της ALSTOM εξήχθησαν τα δεδομένα από το σύστημα καταγραφής συμβάντων με βάση τις κινήσεις που έγιναν ιδίως στον Τοπικό Πίνακα Χειρισμού & Οπτικού Ελέγχου του ΣΣ Λάρισας, αναφορικά με το χρονικό διάστημα μεταξύ Τρίτης, 28 Φεβρουαρίου 2023 και ώρας 21:50:36 και Τετάρτης, 1 Μαρτίου 2023 και ώρας 02:39:45 π.μ.
Τις επόμενες ημέρες, Πέμπτη 2.3.2023 & Παρασκευή 3.3.2023 πέραν της ολοήμερης παρουσίας μας στο χώρο του δυστυχήματος για την συλλογή ευρημάτων και την παρακολούθηση των εργασιών απομάκρυνσης των συντριμμιών, προβήκαμε επίσης στην ανάληψη του βιντεοσκοπικού
υλικού από τις εταιρείες "Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου ΑΕ" και "MCK ΑΕ" και στην σύνταξη και αποστολή των αιτήσεων μας προς:
● Hellenic Train Α.Ε. ● ΟΣΕ Α.Ε. ● ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε. ● ΓΑΙΑΟΣΕ Α.Ε. ● ΡΑΣ για την απόκτηση του απαραίτητου για την έρευνά μας υλικού.
Σάββατο 4.3.2023 Περί τις 11:00 – 14:30 μεταβήκαμε στον τόπο του συμβάντος για την αποτίμηση και την καταγραφή των ζημιών των γραμμών ανόδου και καθόδου καθώς και της υποδομής του δικτύου Μέσης Τάσης ηλεκτροδότησης της γραμμής. Μεταβήκαμε, επίσης, στον τόπο φύλαξης (φυλασσόμενο οικόπεδο του ΟΣΕ δίπλα από το αμαξοστάσιο του Δήμου Λαρισαίων στο Κουλούρι Λάρισας) όπου και μεταφέρθηκαν τα υπολείμματα των αμαξοστοιχιών μαζί με τα συντρίμμια τους. Κατά την επιτόπια έρευνα μας διαπιστώθηκε η ύπαρξη των καταγραφικών ταχύτητας εντός των δύο ηλεκτραμαξών της εμπορικής αμαξοστοιχίας.
Κυριακή 5.3.2023 Μεταβήκαμε εκ νέου στον τόπο φύλαξης για την ανάκτηση των καταγραφικών (Hasler-TELOC) παρουσία αξιωματικών του Τ.Τ. Λάρισας και εκπροσώπων της Hellenic Train και του ΟΣΕ. Τα δύο (2) καταγραφικά ανακτήθηκαν μέσα από τις ηλεκτράμαξες με κωδικούς 120-022 και 120-012 (Φώτος 1-4). Ανακτήθηκαν, επίσης, μια οθόνη της εταιρείας AnsaldoSTC (Φώτο 5) μέσα από την ηλεκτράμαξα 120-022 καθώς και τρεις (3) κεραίες (Φώτο 6 και 7) της εταιρείας AnsaldoSTC, μέσα από τα συντρίμμια που μεταφέρθηκαν στον τόπο φύλαξης, που ανήκαν στο σύστημα ETCS (σύστημα ασφαλούς κίνησης συρμών που θα αναλυθεί παρακάτω) γεγονός που αποδεικνύει την προηγούμενη εγκατάστασή του στις ανωτέρω ηλεκτράμαξες.