Tilemachos Chormovitis
3 ώρ. ·
Οι πιο αστείοι τύποι σε όλη αυτή την ιστορία με τους γκέι γάμους είναι κάτι ασήμαντα δημοσιογραφάκια που χώθηκαν σε εφημερίδες και τηλεοπτικές εκπομπές μόνο και μόνο επειδή καβάλησαν την μόδα του woke. Αυτοί οι φίλοι μας λοιπόν ,που μπορεί να μην τους θυμάται ούτε η μάνα τους σε δέκα χρόνια αλλά θεωρούν τους εαυτούς τους ικανούς και άξιους να διατυπώνουν τη γνώμη τους περί παντός επιστητού, έχουν το θράσος να λένε ότι η Εκκλησία -ένας θεσμός με ιστορία 2000 χρόνων, ένας θεσμός που διαμόρφωσε τον Ελληνισμό - δεν έχει δικαίωμα να εκφράζει τη γνώμη της για τον γκέι γάμο. Αν ήμουν fan της ψυχιατρικής θα τους έλεγα ότι πάσχουν από "ψευδαισθήσεις μεγαλείου", τώρα απλά θα τους συμβούλευα να ξεκαβαλήσουν το καλάμι τους.
https://www.facebook.com/tilemachos.cho ... 7W38W1MdGl
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Η κυβερνηση φερνει τη τεκνοθεσια στα ομοφυλα ζευγαρια
- Golden Age
- Δημοσιεύσεις: 35786
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:24
Re: Η κυβερνηση φερνει τη τεκνοθεσια στα ομοφυλα ζευγαρια
Re: Η κυβερνηση φερνει τη τεκνοθεσια στα ομοφυλα ζευγαρια
εγραψε μια λιγο γρια που παλευει με τις 12 γατες της στο διαμερισμα της
οτι ο θεσμος της οικογενειας ειναι παλιακος και οτι η κοινωνια πρεπει να προχωρησει προς τα μπροστα
και μαλιστα χαμογελουσε αριστερα οταν τα εγραφε ...μηπως εννοουσε
να αφησουμε τα παλιακα για τους μωεμεθανους που γεννοβολανε σαν κουνελες;
και εμεις οι λευκοι χριστιανοι οσο ζησουμε
οτι ο θεσμος της οικογενειας ειναι παλιακος και οτι η κοινωνια πρεπει να προχωρησει προς τα μπροστα
και μαλιστα χαμογελουσε αριστερα οταν τα εγραφε ...μηπως εννοουσε
να αφησουμε τα παλιακα για τους μωεμεθανους που γεννοβολανε σαν κουνελες;
και εμεις οι λευκοι χριστιανοι οσο ζησουμε
- ΠΑΓΧΡΗΣΤΟΣ
- Δημοσιεύσεις: 2401
- Εγγραφή: 24 Σεπ 2019, 15:07
Re: Η κυβερνηση φερνει τη τεκνοθεσια στα ομοφυλα ζευγαρια
Ο γάμος ως ένωση δύο προσώπων διαφορετικού φύλου
ΤΟ ΒΗΜΑ 15/1/2024
Γαμικοί δή νόμοι πρῶτοι κινδυνεύουσιν τιθέμενοι καλῶς ἂν τίθεσθαι πρός ὀρθότητα πάσῃ πόλει (Πλάτωνος Νόμοι, 721α). Κατά τον Πλάτωνα, είναι τόσο σημαντικοί οι νόμοι για το γάμο, ώστε αν θεσπίζονται σωστά, συνεπάγονται το καλό και την ευημερία όλης της πόλης. Η επικαιρότητα απασχολείται έντονα με το ζήτημα της εισαγωγής του γάμου μεταξύ προσώπων του ιδίου φύλου στη χώρα μας. Πολλά ερωτήματα ζητούν απάντηση: Τι ισχύει καταρχάς σήμερα; Υπάρχει ανάγκη νέας νομοθεσίας και μήπως αυτό επιβάλλεται από το ευρωπαϊκό δίκαιο; Μήπως επιβάλλεται από την αρχή της ισότητας; Ποιες θα είναι οι συνέπειες και ιδίως ως προς τα παιδιά; Πώς θα προστατευθούν τα παιδιά; Επειδή το θέμα είναι πολύ σοβαρό, ας μου επιτραπούν μερικές σκέψεις.
Ως προς το ισχύον δίκαιο: Ο γάμος, πολιτικός ή θρησκευτικός, συνάπτεται στο δίκαιό μας μεταξύ προσώπων διαφορετικού φύλου, αλλιώς είναι ανυπόστατος και δεν έχει έννομες συνέπειες. Κατά τον Άρειο Πάγο, για το στοιχείο της διαφοράς φύλου, θα ληφθεί υπόψη ο αξεπέραστος ορισμός του Μοδεστίνου («γάμος εστί ανδρός και γυναικός συνάφεια προς συγκλήρωσιν του βίου παντός, θείου τε και ανθρωπίνου δικαίου κοινωνία» = ο γάμος είναι η συνάφεια του άνδρα και της γυναίκας με σκοπό την κοινή πορεία και το μοίρασμα όλου του βίου, συγχρόνως δε η κοινωνία του θείου και ανθρώπινου δικαίου), όπου η διαφορά φύλου αναφέρεται ως στοιχείο της υπόστασης του γάμου. Αυτό δεν αντίκειται στην αρχή της ισότητας και της ελεύθερης ανάπτυξης της προσωπικότητας που κατοχυρώνονται από το Σύνταγμα, διότι η αρχή της ισότητας, η οποία αποκλείει χαριστικές ρυθμίσεις ή την αδικαιολόγητη εξομοίωση ανόμοιων καταστάσεων, επιβάλλει την ομοιόμορφη μεταχείριση των προσώπων, τα οποία βρίσκονται κάτω από τις ίδιες και όχι διαφορετικές συνθήκες. Με άλλα λόγια, η μη αναγνώριση του γάμου μεταξύ προσώπων του ιδίου φύλου είναι δικαιολογημένη, διότι βρίσκονται κάτω από διαφορετικές συνθήκες.
Ως προς την αρχή της ισότητας και της ισονομίας στο γάμο, πολλές εφαρμογές περιέχει το Οικογενειακό μας Δίκαιο. Για παράδειγμα, για τη σύναψη του γάμου απαιτούνται απολύτως οι ίδιες θετικές προϋποθέσεις, λ.χ. και ο άνδρας και η γυναίκα πρέπει να έχουν κλείσει τα δεκαοκτώ τους χρόνια. Οι σύζυγοι αποφασίζουν μαζί για κάθε θέμα του συζυγικού βίου και έχουν την υποχρέωση να συνεισφέρουν από κοινού, ανάλογα με τις δυνάμεις του καθενός για την αντιμετώπιση των οικογενειακών αναγκών. Καθήκον και δικαίωμα εξάλλου των γονέων – συζύγων είναι η γονική μέριμνα για το ανήλικο τέκνο και αυτή ασκείται από κοινού, ακόμη και μετά τη λύση του γάμου, εκτός αν είναι δικαιολογημένο και συμφέρον για το παιδί να ασκείται από τον ένα σύζυγο.
Αλλά και το άρθρο 12 της Ευρωπαϊκής Σύμβασης για τον Δικαιώματα του Ανθρώπου (ΕΣΔΑ), σύμφωνα με το οποίο ο άνδρας και η γυναίκα έχουν το δικαίωμα να συνάπτουν γάμο, διακρίνει τη διαφορά φύλου στη σύναψη γάμου.
Kατά το άρθρο 21 § 1 του Συντάγματος, Η οικογένεια, ως θεμέλιο της συντήρησης και προαγωγής του Έθνους, καθώς και ο γάμος, η μητρότητα και η παιδική ηλικία τελούν υπό την προστασία του Κράτους. Η συνταγματική έννοια του γάμου περιορίζεται στα ουσιώδη στοιχεία του που ισχύουν διαχρονικά στην ελληνική κοινωνία και στις θεμελιώδεις αρχές που τον διέπουν στη δική μας έννομη τάξη, άρα πρόκειται για μια μόνιμη συμβίωση δύο προσώπων διαφορετικού φύλου, που συνάπτεται ελεύθερα και κατά ορισμένη διαδικασία και διέπεται από την ισονομία των συζύγων. Ο κοινός νομοθέτης δεν μπορεί να μεταβάλει αυτά τα θεμελιώδη χαρακτηριστικά του γάμου. Δεν συνάγεται μεν απαγόρευση ρύθμισης ελεύθερων ενώσεων, αλλά αυτές δεν θα προστατεύονται από το άρθρο 21 § 1. Ούτε μπορεί να θεσπισθεί νομοθετικά άλλος γάμος από αυτόν που προστατεύει το Σύνταγμα στο άρθρο 21 § 1, διότι αυτό θα ήταν αντισυνταγματικό.
Επομένως στο δίκαιό μας, η διαφορά φύλου είναι θεμελιώδης προϋπόθεση τέλεσης γάμου και η έλλειψή της καθιστά τον γάμο ανυπόστατο και αντισυνταγματικό. Οι σχέσεις των συζύγων διέπονται από την ισονομία και τη συναπόφαση.
Ως προς την ανάγκη νομοθέτησης και τις συνέπειες:
1.Δεν επιβάλλεται από την ΕΣΔΑ και το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (ΕΔΔΑ) να εισαχθεί γάμος μεταξύ προσώπων του ιδίου φύλου. Υπάρχει υποχρέωση για θέσπιση εναλλακτικού μορφώματος που δεν είναι απαραίτητο να επιφέρει απαράλλακτες συνέπειες με το γάμο, π.χ. να επιτρέπει την υιοθεσία. Κάτι τέτοιο υπάρχει στη χώρα μας και είναι το σύμφωνο συμβίωσης που επιτρέπεται ανεξαρτήτως διαφοράς φύλου. Το σύμφωνο έχει αποτελέσματα περίπου όμοια με το γάμο και κατοχυρώνει τα δικαιώματα των παιδιών. Ένα παιδί που γεννιέται σε σύμφωνο (προσώπων διαφορετικού φύλου) είναι όπως ένα παιδί που γεννιέται σε γάμο. Δεν επιτρέπει την κοινή υιοθεσία για να προστατεύσει τα παιδιά, διότι το σύμφωνο λύεται και μονομερώς και αυτό είναι σύμφωνο με το ΕΔΔΑ. Η θέσπιση του συμφώνου συμβίωσης μεταξύ προσώπων ιδίου φύλου καθιστά περιττή τη θέσπιση γάμου. Ασχέτως των αντιρρήσεων για τη θέσπιση του συμφώνου, επιλύονται τα προβλήματα καταγωγής των παιδιών, διατροφής, κληρονομικού δικαίου, ασφαλιστικά και συνταξιοδοτικά.
2.Δεν είναι θέμα ισότητας στο γάμο. Για παράδειγμα, προβλέπονται διαφορετικοί τρόποι δημιουργίας της συγγένειας ανάλογα με το φύλο. Μήπως είναι και αυτό αντίθετο στην ισότητα; Ισότητα θα πει να προηγείται το συμφέρον του παιδιού, να συμμετέχουν οι γονείς αναλογικά στις ανάγκες της οικογένειας και να ασκούν την επιμέλεια μαζί. Βεβαίως προβλήματα μεταξύ των συζύγων και γονέων υπάρχουν πολλά, δεν λύνονται όμως με τη θέσπιση γάμου μεταξύ προσώπων του ιδίου φύλου, ούτε τεκμαίρεται ότι αυτοί θα είναι κατάλληλοι γονείς.
3.Το παιδί χρειάζεται δύο πρότυπα, του πατέρα και της μητέρας. Το παιδί σε ένα γάμο προσώπων του ιδίου φύλου με τον πατέρα 1 και τον πατέρα 2, δεν θα αποκαλέσει ποτέ κάποια γυναίκα «μητέρα» ή, αντιστρόφως, κάποιον άνδρα «πατέρα».
4.Ερωτάται πώς θα προστατευθεί το παιδί, αν δύο άνθρωποι του ιδίου φύλου το μεγαλώνουν και πάθει κάτι ο ένας. Το δίκαιό μας έχει μηχανισμούς προστασίας του παιδιού, όπως η επιτροπεία και η αναδοχή ανηλίκων. Δεν καταλήγει το παιδί στο ίδρυμα τόσο εύκολα.
5.Η τεχνητή συγγένεια της υιοθεσίας έχει ως σκοπό να εξασφαλίσει μια οικογένεια στο παιδί και όχι να επιλύσει με κάθε τρόπο την ατεκνία. Επιτρέπεται στο δίκαιό μας και σε εγγάμους, αλλά και σε αγάμους. Οι έγγαμοι όμως συνήθως πλεονεκτούν ως υποψήφιοι θετοί γονείς, διότι το συμφέρον του παιδιού εξυπηρετείται καλύτερα, όταν αυτό μεγαλώνει σε οικογένεια με το πρότυπο του πατέρα και της μητέρας. Επιπλέον μόνον στους εγγάμους επιτρέπεται η λεγόμενη κοινή υιοθεσία, δηλαδή να υιοθετήσουν και οι δύο σύζυγοι το ίδιο παιδί. Εάν θεσπισθεί ο «γάμος» μεταξύ προσώπων του ιδίου φύλου, είναι αναπόφευκτο ότι θα επιτραπεί και η υιοθεσία, αλλιώς θα θεωρηθεί αυτό διάκριση. Είναι όμως αυτό ό,τι πραγματικά συμφέρει το παιδί, που όπως τονίσαμε, στερείται της ευκαιρίας να έχει πατρικό και μητρικό πρότυπο; Εξάλλου και οι κοινωνικές υπηρεσίες θα αντιμετωπίσουν ανυπέρβλητες δυσκολίες με το μητρώο υποψηφίων θετών γονέων. Εάν προτείνουν να μην εγγραφεί ένα ζεύγος προσώπων ιδίου φύλου ή, αντιστρόφως, να εγγραφεί ένα ζεύγος συζύγων διαφορετικού φύλου, διότι αυτό συμφέρει τον ανήλικο, θα κατηγορηθούν για διάκριση από ένα ζεύγος «εγγάμων» προσώπων του ιδίου φύλου. Και πάλι το θύμα θα είναι το ανήλικο παιδί.
Συμπέρασμα: Το νομικό πλαίσιο στη χώρα μας αναγνωρίζει μόνον το γάμο μεταξύ προσώπων διαφορετικού φύλου, ο οποίος προστατεύεται από το Σύνταγμα. Η διαφορά φύλου είναι αυτονόητη και θεμελιώδης προϋπόθεση και προστατεύει το συμφέρον των παιδιών με το πρότυπο πατέρα και μητέρας. Θέσπιση γάμου και από πρόσωπα ιδίου φύλου δεν επιβάλλεται από το ευρωπαϊκό δίκαιο, είναι αντισυνταγματική και υποβιβάζει την έννοια του γάμου αντί να την ενισχύει. Με τους θεσμούς ας μην παίζουμε.
Η Ρόη Δ. Παντελίδου, είναι καθηγήτρια του Αστικού Δικαίου στη Νομική Σχολή του Δ.Π.Θράκης.
ΤΟ ΒΗΜΑ 15/1/2024
Γαμικοί δή νόμοι πρῶτοι κινδυνεύουσιν τιθέμενοι καλῶς ἂν τίθεσθαι πρός ὀρθότητα πάσῃ πόλει (Πλάτωνος Νόμοι, 721α). Κατά τον Πλάτωνα, είναι τόσο σημαντικοί οι νόμοι για το γάμο, ώστε αν θεσπίζονται σωστά, συνεπάγονται το καλό και την ευημερία όλης της πόλης. Η επικαιρότητα απασχολείται έντονα με το ζήτημα της εισαγωγής του γάμου μεταξύ προσώπων του ιδίου φύλου στη χώρα μας. Πολλά ερωτήματα ζητούν απάντηση: Τι ισχύει καταρχάς σήμερα; Υπάρχει ανάγκη νέας νομοθεσίας και μήπως αυτό επιβάλλεται από το ευρωπαϊκό δίκαιο; Μήπως επιβάλλεται από την αρχή της ισότητας; Ποιες θα είναι οι συνέπειες και ιδίως ως προς τα παιδιά; Πώς θα προστατευθούν τα παιδιά; Επειδή το θέμα είναι πολύ σοβαρό, ας μου επιτραπούν μερικές σκέψεις.
Ως προς το ισχύον δίκαιο: Ο γάμος, πολιτικός ή θρησκευτικός, συνάπτεται στο δίκαιό μας μεταξύ προσώπων διαφορετικού φύλου, αλλιώς είναι ανυπόστατος και δεν έχει έννομες συνέπειες. Κατά τον Άρειο Πάγο, για το στοιχείο της διαφοράς φύλου, θα ληφθεί υπόψη ο αξεπέραστος ορισμός του Μοδεστίνου («γάμος εστί ανδρός και γυναικός συνάφεια προς συγκλήρωσιν του βίου παντός, θείου τε και ανθρωπίνου δικαίου κοινωνία» = ο γάμος είναι η συνάφεια του άνδρα και της γυναίκας με σκοπό την κοινή πορεία και το μοίρασμα όλου του βίου, συγχρόνως δε η κοινωνία του θείου και ανθρώπινου δικαίου), όπου η διαφορά φύλου αναφέρεται ως στοιχείο της υπόστασης του γάμου. Αυτό δεν αντίκειται στην αρχή της ισότητας και της ελεύθερης ανάπτυξης της προσωπικότητας που κατοχυρώνονται από το Σύνταγμα, διότι η αρχή της ισότητας, η οποία αποκλείει χαριστικές ρυθμίσεις ή την αδικαιολόγητη εξομοίωση ανόμοιων καταστάσεων, επιβάλλει την ομοιόμορφη μεταχείριση των προσώπων, τα οποία βρίσκονται κάτω από τις ίδιες και όχι διαφορετικές συνθήκες. Με άλλα λόγια, η μη αναγνώριση του γάμου μεταξύ προσώπων του ιδίου φύλου είναι δικαιολογημένη, διότι βρίσκονται κάτω από διαφορετικές συνθήκες.
Ως προς την αρχή της ισότητας και της ισονομίας στο γάμο, πολλές εφαρμογές περιέχει το Οικογενειακό μας Δίκαιο. Για παράδειγμα, για τη σύναψη του γάμου απαιτούνται απολύτως οι ίδιες θετικές προϋποθέσεις, λ.χ. και ο άνδρας και η γυναίκα πρέπει να έχουν κλείσει τα δεκαοκτώ τους χρόνια. Οι σύζυγοι αποφασίζουν μαζί για κάθε θέμα του συζυγικού βίου και έχουν την υποχρέωση να συνεισφέρουν από κοινού, ανάλογα με τις δυνάμεις του καθενός για την αντιμετώπιση των οικογενειακών αναγκών. Καθήκον και δικαίωμα εξάλλου των γονέων – συζύγων είναι η γονική μέριμνα για το ανήλικο τέκνο και αυτή ασκείται από κοινού, ακόμη και μετά τη λύση του γάμου, εκτός αν είναι δικαιολογημένο και συμφέρον για το παιδί να ασκείται από τον ένα σύζυγο.
Αλλά και το άρθρο 12 της Ευρωπαϊκής Σύμβασης για τον Δικαιώματα του Ανθρώπου (ΕΣΔΑ), σύμφωνα με το οποίο ο άνδρας και η γυναίκα έχουν το δικαίωμα να συνάπτουν γάμο, διακρίνει τη διαφορά φύλου στη σύναψη γάμου.
Kατά το άρθρο 21 § 1 του Συντάγματος, Η οικογένεια, ως θεμέλιο της συντήρησης και προαγωγής του Έθνους, καθώς και ο γάμος, η μητρότητα και η παιδική ηλικία τελούν υπό την προστασία του Κράτους. Η συνταγματική έννοια του γάμου περιορίζεται στα ουσιώδη στοιχεία του που ισχύουν διαχρονικά στην ελληνική κοινωνία και στις θεμελιώδεις αρχές που τον διέπουν στη δική μας έννομη τάξη, άρα πρόκειται για μια μόνιμη συμβίωση δύο προσώπων διαφορετικού φύλου, που συνάπτεται ελεύθερα και κατά ορισμένη διαδικασία και διέπεται από την ισονομία των συζύγων. Ο κοινός νομοθέτης δεν μπορεί να μεταβάλει αυτά τα θεμελιώδη χαρακτηριστικά του γάμου. Δεν συνάγεται μεν απαγόρευση ρύθμισης ελεύθερων ενώσεων, αλλά αυτές δεν θα προστατεύονται από το άρθρο 21 § 1. Ούτε μπορεί να θεσπισθεί νομοθετικά άλλος γάμος από αυτόν που προστατεύει το Σύνταγμα στο άρθρο 21 § 1, διότι αυτό θα ήταν αντισυνταγματικό.
Επομένως στο δίκαιό μας, η διαφορά φύλου είναι θεμελιώδης προϋπόθεση τέλεσης γάμου και η έλλειψή της καθιστά τον γάμο ανυπόστατο και αντισυνταγματικό. Οι σχέσεις των συζύγων διέπονται από την ισονομία και τη συναπόφαση.
Ως προς την ανάγκη νομοθέτησης και τις συνέπειες:
1.Δεν επιβάλλεται από την ΕΣΔΑ και το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (ΕΔΔΑ) να εισαχθεί γάμος μεταξύ προσώπων του ιδίου φύλου. Υπάρχει υποχρέωση για θέσπιση εναλλακτικού μορφώματος που δεν είναι απαραίτητο να επιφέρει απαράλλακτες συνέπειες με το γάμο, π.χ. να επιτρέπει την υιοθεσία. Κάτι τέτοιο υπάρχει στη χώρα μας και είναι το σύμφωνο συμβίωσης που επιτρέπεται ανεξαρτήτως διαφοράς φύλου. Το σύμφωνο έχει αποτελέσματα περίπου όμοια με το γάμο και κατοχυρώνει τα δικαιώματα των παιδιών. Ένα παιδί που γεννιέται σε σύμφωνο (προσώπων διαφορετικού φύλου) είναι όπως ένα παιδί που γεννιέται σε γάμο. Δεν επιτρέπει την κοινή υιοθεσία για να προστατεύσει τα παιδιά, διότι το σύμφωνο λύεται και μονομερώς και αυτό είναι σύμφωνο με το ΕΔΔΑ. Η θέσπιση του συμφώνου συμβίωσης μεταξύ προσώπων ιδίου φύλου καθιστά περιττή τη θέσπιση γάμου. Ασχέτως των αντιρρήσεων για τη θέσπιση του συμφώνου, επιλύονται τα προβλήματα καταγωγής των παιδιών, διατροφής, κληρονομικού δικαίου, ασφαλιστικά και συνταξιοδοτικά.
2.Δεν είναι θέμα ισότητας στο γάμο. Για παράδειγμα, προβλέπονται διαφορετικοί τρόποι δημιουργίας της συγγένειας ανάλογα με το φύλο. Μήπως είναι και αυτό αντίθετο στην ισότητα; Ισότητα θα πει να προηγείται το συμφέρον του παιδιού, να συμμετέχουν οι γονείς αναλογικά στις ανάγκες της οικογένειας και να ασκούν την επιμέλεια μαζί. Βεβαίως προβλήματα μεταξύ των συζύγων και γονέων υπάρχουν πολλά, δεν λύνονται όμως με τη θέσπιση γάμου μεταξύ προσώπων του ιδίου φύλου, ούτε τεκμαίρεται ότι αυτοί θα είναι κατάλληλοι γονείς.
3.Το παιδί χρειάζεται δύο πρότυπα, του πατέρα και της μητέρας. Το παιδί σε ένα γάμο προσώπων του ιδίου φύλου με τον πατέρα 1 και τον πατέρα 2, δεν θα αποκαλέσει ποτέ κάποια γυναίκα «μητέρα» ή, αντιστρόφως, κάποιον άνδρα «πατέρα».
4.Ερωτάται πώς θα προστατευθεί το παιδί, αν δύο άνθρωποι του ιδίου φύλου το μεγαλώνουν και πάθει κάτι ο ένας. Το δίκαιό μας έχει μηχανισμούς προστασίας του παιδιού, όπως η επιτροπεία και η αναδοχή ανηλίκων. Δεν καταλήγει το παιδί στο ίδρυμα τόσο εύκολα.
5.Η τεχνητή συγγένεια της υιοθεσίας έχει ως σκοπό να εξασφαλίσει μια οικογένεια στο παιδί και όχι να επιλύσει με κάθε τρόπο την ατεκνία. Επιτρέπεται στο δίκαιό μας και σε εγγάμους, αλλά και σε αγάμους. Οι έγγαμοι όμως συνήθως πλεονεκτούν ως υποψήφιοι θετοί γονείς, διότι το συμφέρον του παιδιού εξυπηρετείται καλύτερα, όταν αυτό μεγαλώνει σε οικογένεια με το πρότυπο του πατέρα και της μητέρας. Επιπλέον μόνον στους εγγάμους επιτρέπεται η λεγόμενη κοινή υιοθεσία, δηλαδή να υιοθετήσουν και οι δύο σύζυγοι το ίδιο παιδί. Εάν θεσπισθεί ο «γάμος» μεταξύ προσώπων του ιδίου φύλου, είναι αναπόφευκτο ότι θα επιτραπεί και η υιοθεσία, αλλιώς θα θεωρηθεί αυτό διάκριση. Είναι όμως αυτό ό,τι πραγματικά συμφέρει το παιδί, που όπως τονίσαμε, στερείται της ευκαιρίας να έχει πατρικό και μητρικό πρότυπο; Εξάλλου και οι κοινωνικές υπηρεσίες θα αντιμετωπίσουν ανυπέρβλητες δυσκολίες με το μητρώο υποψηφίων θετών γονέων. Εάν προτείνουν να μην εγγραφεί ένα ζεύγος προσώπων ιδίου φύλου ή, αντιστρόφως, να εγγραφεί ένα ζεύγος συζύγων διαφορετικού φύλου, διότι αυτό συμφέρει τον ανήλικο, θα κατηγορηθούν για διάκριση από ένα ζεύγος «εγγάμων» προσώπων του ιδίου φύλου. Και πάλι το θύμα θα είναι το ανήλικο παιδί.
Συμπέρασμα: Το νομικό πλαίσιο στη χώρα μας αναγνωρίζει μόνον το γάμο μεταξύ προσώπων διαφορετικού φύλου, ο οποίος προστατεύεται από το Σύνταγμα. Η διαφορά φύλου είναι αυτονόητη και θεμελιώδης προϋπόθεση και προστατεύει το συμφέρον των παιδιών με το πρότυπο πατέρα και μητέρας. Θέσπιση γάμου και από πρόσωπα ιδίου φύλου δεν επιβάλλεται από το ευρωπαϊκό δίκαιο, είναι αντισυνταγματική και υποβιβάζει την έννοια του γάμου αντί να την ενισχύει. Με τους θεσμούς ας μην παίζουμε.
Η Ρόη Δ. Παντελίδου, είναι καθηγήτρια του Αστικού Δικαίου στη Νομική Σχολή του Δ.Π.Θράκης.
Από την αποπλανητική έλξη στον σημειωτικό τυχοδιωκτισμό μια αμφίκρημνη παλινδρομία
Re: Η κυβερνηση φερνει τη τεκνοθεσια στα ομοφυλα ζευγαρια
Καλά τα λέει η γλυκιά νεράιδα Ρόη Παντελίδου.
Re: Η κυβερνηση φερνει τη τεκνοθεσια στα ομοφυλα ζευγαρια
29.01.2024
Ταφόπλακα στην ελληνική οικογένεια και την κοινωνία, βάζουν οι υπερασπιστές της διαστροφής, της κυβέρνησης Μητσοτάκη...
Νομοθετούν τον θρησκευτικό γάμο ομοφύλων και τον Γονέα 1-2!
Καταργείται ο όρος «πατέρας» και αντικαθίσταται από τον όρο «δυο γονείς» – Παρένθετη μητρότης από το «παράθυρο».

https://www.newsbreak.gr/ellada/557152/ ... gonea-1-2/
30/01/2024
Στην Τουρκία ισλαμιστής κήρυκας προωθεί τον παιδοφιλικό γάμο και στη φιλελεύθερη ΕΕ επιβάλλεται ο γάμος ομοφυλοφιλων.
Ποσο απέχει ο εξτρεμιστικός φιλελευθερισμός από το ριζοσπαστικό ισλαμισμό;

‘‘Στην Τουρκία ο ισλαμιστής κήρυκας Nurettin Yıldız εμψυχώνει και προωθεί το γάμο με παιδιά, επιχειρηματολογώντας ότι δεν υπάρχει κανένα διευκρινισμένο ηλικιακό όριο στο Κοράνι. Πολυάριθμες πολιτικές προσωπικότητες καταγγέλουν αυτές τις προτάσεις ως παιδοφιλία.’‘
Πόσο απέχει στη διαστροφή ο γάμος με παιδιά από το γάμο ομοφυλοφιλων ; Aποβλητέος και ο πρώτος καταδικαστέος και ο δεύτερος. Ο ισλαμιστής σκοταδιστής προτείνει το παιδοφιλικό γάμο και ο ανθρωπιστής/διαφωτιστής, φιλελεύθερος ή σοσιαλδημοκράτης, αριστεροαμερικανός Woke της ακυρωτικής κουλτούρας προτείνει τον ομοφυλοφιλικό γάμο.. Τι σχέση η πρόοδος με την οπισθοδρόμηση το φως με το σκοτάδι; Ο καθολικισμός ευλογεί τα ομοφυλόφιλα ζεύγη και οι ισλαμιστές το παιδοφιλικό ζεύγος. Πόσο απέχουν αυτές οι λογικές; Tι είναι προοδευτικό και τι αντιδραστικό. Ο Μητσοτάκης είπε ότι θέτει το νόμο για διαβούλευση μέχρι 2 Φλεβάρη και βουβάθηκε το σύμπαν. Πνεύμα κωφόν κι άλαλον πρώτη και καλύτερη κατέλαβε την Εκκλησία.. έβγαλε την υποχρέωση με ένα φιρμάνι θα στείλει και επιστολές στο κενό δηλ. στους βουλευτές θα διαβάσει κι ένα ανακοινωθέν κεκλεισμένων των θυρών στους ναούς και αυτό ήταν…
ΣΟΔΟΜΙΣ-ΤΑΝ ‘Η ΕΠΙ ΤΑΣ . Ερωτική Μπανανία η χώρα.. Ο πολύχρωμος φασιστο-Τσιτσιολινισμός Μπερλουσκονισμός επιβάλλεται ως προοδευτισμός.. Οι πολύχρωμοι γάμοι του Φίγκαρο.
https://katohika.gr/ellada/stin-tourkia ... mo-sodomi/


Ταφόπλακα στην ελληνική οικογένεια και την κοινωνία, βάζουν οι υπερασπιστές της διαστροφής, της κυβέρνησης Μητσοτάκη...
Νομοθετούν τον θρησκευτικό γάμο ομοφύλων και τον Γονέα 1-2!
Καταργείται ο όρος «πατέρας» και αντικαθίσταται από τον όρο «δυο γονείς» – Παρένθετη μητρότης από το «παράθυρο».

https://www.newsbreak.gr/ellada/557152/ ... gonea-1-2/
30/01/2024
Στην Τουρκία ισλαμιστής κήρυκας προωθεί τον παιδοφιλικό γάμο και στη φιλελεύθερη ΕΕ επιβάλλεται ο γάμος ομοφυλοφιλων.
Ποσο απέχει ο εξτρεμιστικός φιλελευθερισμός από το ριζοσπαστικό ισλαμισμό;

‘‘Στην Τουρκία ο ισλαμιστής κήρυκας Nurettin Yıldız εμψυχώνει και προωθεί το γάμο με παιδιά, επιχειρηματολογώντας ότι δεν υπάρχει κανένα διευκρινισμένο ηλικιακό όριο στο Κοράνι. Πολυάριθμες πολιτικές προσωπικότητες καταγγέλουν αυτές τις προτάσεις ως παιδοφιλία.’‘
Πόσο απέχει στη διαστροφή ο γάμος με παιδιά από το γάμο ομοφυλοφιλων ; Aποβλητέος και ο πρώτος καταδικαστέος και ο δεύτερος. Ο ισλαμιστής σκοταδιστής προτείνει το παιδοφιλικό γάμο και ο ανθρωπιστής/διαφωτιστής, φιλελεύθερος ή σοσιαλδημοκράτης, αριστεροαμερικανός Woke της ακυρωτικής κουλτούρας προτείνει τον ομοφυλοφιλικό γάμο.. Τι σχέση η πρόοδος με την οπισθοδρόμηση το φως με το σκοτάδι; Ο καθολικισμός ευλογεί τα ομοφυλόφιλα ζεύγη και οι ισλαμιστές το παιδοφιλικό ζεύγος. Πόσο απέχουν αυτές οι λογικές; Tι είναι προοδευτικό και τι αντιδραστικό. Ο Μητσοτάκης είπε ότι θέτει το νόμο για διαβούλευση μέχρι 2 Φλεβάρη και βουβάθηκε το σύμπαν. Πνεύμα κωφόν κι άλαλον πρώτη και καλύτερη κατέλαβε την Εκκλησία.. έβγαλε την υποχρέωση με ένα φιρμάνι θα στείλει και επιστολές στο κενό δηλ. στους βουλευτές θα διαβάσει κι ένα ανακοινωθέν κεκλεισμένων των θυρών στους ναούς και αυτό ήταν…
ΣΟΔΟΜΙΣ-ΤΑΝ ‘Η ΕΠΙ ΤΑΣ . Ερωτική Μπανανία η χώρα.. Ο πολύχρωμος φασιστο-Τσιτσιολινισμός Μπερλουσκονισμός επιβάλλεται ως προοδευτισμός.. Οι πολύχρωμοι γάμοι του Φίγκαρο.
https://katohika.gr/ellada/stin-tourkia ... mo-sodomi/


Re: Η κυβερνηση φερνει τη τεκνοθεσια στα ομοφυλα ζευγαρια
Θεωρούσα ότι δεν υπάρχει χειρότερος ταλιμπανέζος από τον Αμβρόσιο.
Λάθος μου.
Λάθος μου.
Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ: Όσοι ψηφίσουν τον γάμο ομοφυλόφιλων να μην ξαναέρθουν στις εκκλησίες
Σε παροξυσμό ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ κατηγόρησε τους ομοφυλόφιλους για «θανάσιμη αμαρτία» και έστειλε μήνυμα στους βουλευτές και τους υπουργούς.
Ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ, σε νέα του παρέμβαση για το νομοσχέδιο σχετικά με τον γάμο των ομοφυλόφιλων, χαρακτήρισε ως «θανάσιμη αμαρτία» την ομοφυλοφιλία και προειδοποίησε τους βουλευτές και τους υπουργούς που θα τον ψηφίσουν πως δεν θα μπορούν να έρχονται στο εξής στην εκκλησία.
«Η κυβέρνηση νομοθετεί την απενοχοποίηση της ομοφυλοφιλίας και του κακού. Το κάνουν θεσμό δικαίου και αυτό για την εκκλησία έχει συνέπειες», είπε και πρόσθεσε πως «όσοι το ψηφίσουν δεν μπορούν να παραμείνουν μέλη της εκκλησίας». «Δεν μπορούν να έρχονται στις εκκλησίες, από μόνοι τους έχουν εκπέσει από την Εκκλησία», τόνισε.
Συνεχίζοντας την επίθεσή του, ο Μητροπολίτης στράφηκε κατά των ομοφυλόφιλων τους οποίους κατηγόρησε για «θανάσιμη αμαρτία από το νόμο του Θεού». «Ο ομοφυλόφιλος αμαρτάνει θανασίμως και θα πρέπει να μετανοήσει», είπε και συνέχισε λέγοντας πως «οι ομοφυλόφιλοι δεν μπορούν να είναι χριστιανοί». «Η εκκλησία έχει ένα ήθος, ένα δόγμα, δεν μπορεί ο καθένας να κάνει ό,τι θέλει και να λέει πως είναι στην εκκλησία».
(...)
«Δεν μπορείς να είσαι ομοφυλόφιλος και μέλος της Εκκλησίας», είπε, ενώ όταν ρωτήθηκε εάν υπάρχουν ομοφυλόφιλοι στο χώρο της Εκκλησίας, ο Μητροπολίτης Πειραιώς απάντησε πως «όλα αυτά είναι συκοφαντίες».
Τέλος ερωτηθείς για το θέμα της βάφτισης υποστήριξε πως τα παιδιά μιας οικογένειας ομοφυλόφιλων δεν θα πρέπει να βαφτίζονται για τρεις λόγους: Πρώτον, είπε, «επειδή ελλείπει η πίστη των κηδεμόνων που σύμφωνα με την εκκλησία αναπληρώνει την ελλείπουσα πίστη του νηπίου».
Δεύτερος, συνέχισε, «ο ιερέας πρέπει να συμπράξει στη βάφτιση και με αυτόν τον τρόπο θα υποχρεωθεί να αναγνωρίσει τον γάμο των ομοφυλόφιλων». Και τρίτον, συμπλήρωσε, «από αγάπη προς τα παιδιά δεν θα πρέπει να τα βαφτίζουμε γιατί με αυτόν τον τρόπο απενοχοποιούμε τις πράξεις των κηδεμόνων τους».
«Δεν θα καταλάβουν (σ.σ. τα παιδιά) ότι η ομοφυλοφιλία είναι μια αμαρτωλή και κακή πράξη και τελικά θα γίνουν και αυτά ομοφυλόφιλοι. Μη βαφτίζοντας τα τους λέμε πως αυτό που κάνουν οι κηδεμόνες τους δεν είναι σωστό, δεν είναι ορθό, δεν είναι ανθρωπολογικά σωστό, ούτε δέον κατά Θεόν» (...)
- Καβαλάρης
- Δημοσιεύσεις: 2504
- Εγγραφή: 01 Ιαν 2019, 18:07
- Phorum.gr user: Doc McCoy
- Τοποθεσία: Άγρια Δύση
Re: Η κυβερνηση φερνει τη τεκνοθεσια στα ομοφυλα ζευγαρια
Μια χαρά τα λέει ο Σεραφείμ. Αυτοί είναι οι κανόνες μας κύριοι, αν δεν τους ασπάζεστε δεν είστε μέλη μας.
Re: Η κυβερνηση φερνει τη τεκνοθεσια στα ομοφυλα ζευγαρια
Επειδή ως χώρα πήραμε φόρα, νομίζω ότι θα περάσει πολύ πιο γρήγορα τόσο ο θρησκευτικός γάμος όσο και τα βαφτίσια.
Και τότε θα ξεχάσουν όλοι τα αναφορικά με τον τυφλό δογματισμό των χριστοταλιμπάνων και θα αρχίσουν πάλι το ποιηματάκι της ισότητας και στα θρησκευτικά παρεπόμενα.
Θα είναι ακόμη μία νίκη, ακόμη μία γροθιά στο στομάχι των κυρπαντελήδων.
Και τότε θα ξεχάσουν όλοι τα αναφορικά με τον τυφλό δογματισμό των χριστοταλιμπάνων και θα αρχίσουν πάλι το ποιηματάκι της ισότητας και στα θρησκευτικά παρεπόμενα.
Θα είναι ακόμη μία νίκη, ακόμη μία γροθιά στο στομάχι των κυρπαντελήδων.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
Re: Η κυβερνηση φερνει τη τεκνοθεσια στα ομοφυλα ζευγαρια
1) Δεν συμφωνούν ούτε μεταξύ τους όμωςΚαβαλάρης έγραψε: 01 Φεβ 2024, 09:53 Μια χαρά τα λέει ο Σεραφείμ. Αυτοί είναι οι κανόνες μας κύριοι, αν δεν τους ασπάζεστε δεν είστε μέλη μας.
2) Αφού είναι έτσι ας αφορίσει τον Μητσοτάκη που είναι ο πρωτεργάτης του νομοσχεδίου. Τολμάει η κοτούλα;
3) Την επόμενη φορά που θα πάει στην εκκλησία του βουλευτής που θα έχει υπερψηφίσει το νομοσχέδιο, ας του ζητήσει να περάσει έξω. Τολμάει η κοτούλα;
"Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that" - George Carlin
- Καβαλάρης
- Δημοσιεύσεις: 2504
- Εγγραφή: 01 Ιαν 2019, 18:07
- Phorum.gr user: Doc McCoy
- Τοποθεσία: Άγρια Δύση
Re: Η κυβερνηση φερνει τη τεκνοθεσια στα ομοφυλα ζευγαρια
Τι εννοείς;
Δεν ξέρω τι προβλέπεται με τους αφορισμούς, αλλά δεν θα ιδρώσει και κανά αυτί.micmic έγραψε: 01 Φεβ 2024, 09:572) Αφού είναι έτσι ας αφορίσει τον Μητσοτάκη που είναι ο πρωτεργάτης του νομοσχεδίου. Τολμάει η κοτούλα;
Αυτό θα είναι όντως το σωστό.micmic έγραψε: 01 Φεβ 2024, 09:573) Την επόμενη φορά που θα πάει στην εκκλησία του βουλευτής που θα έχει υπερψηφίσει το νομοσχέδιο, ας του ζητήσει να περάσει έξω. Τολμάει η κοτούλα;
Re: Η κυβερνηση φερνει τη τεκνοθεσια στα ομοφυλα ζευγαρια
Εννοώ ότι άλλοι ομότιμοί του λένε ότι όλοι είναι ευπρόσδεκτοι στην εκκλησία, ακόμα και οι ομοφυλόφιλοι.
"Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that" - George Carlin
- Καβαλάρης
- Δημοσιεύσεις: 2504
- Εγγραφή: 01 Ιαν 2019, 18:07
- Phorum.gr user: Doc McCoy
- Τοποθεσία: Άγρια Δύση
Re: Η κυβερνηση φερνει τη τεκνοθεσια στα ομοφυλα ζευγαρια
Στην λειτουργία εννοείς; Διότι δεν είδα κανέναν να εγκρίνει τις πράξεις τους.micmic έγραψε: 01 Φεβ 2024, 10:01Εννοώ ότι άλλοι ομότιμοί του λένε ότι όλοι είναι ευπρόσδεκτοι στην εκκλησία, ακόμα και οι ομοφυλόφιλοι.
Re: Η κυβερνηση φερνει τη τεκνοθεσια στα ομοφυλα ζευγαρια
Ναι, αυτό λέω. Έρχεται σε αντίθεση με αυτό που λέει ο Σεραφείμ ότι «Δεν μπορείς να είσαι ομοφυλόφιλος και μέλος της Εκκλησίας».
"Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that" - George Carlin
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 86 Απαντήσεις
- 2905 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από micmic
-
- 2 Απαντήσεις
- 132 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Nantia114
-
- 0 Απαντήσεις
- 175 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Frappezitis
-
- 0 Απαντήσεις
- 217 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Kauldron

