!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Ρέθυμνο: Μαθητής γυμνασίου χτύπησε έγκυο καθηγήτρια εν ώρα μαθήματος..
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Re: Ρέθυμνο: Μαθητής γυμνασίου χτύπησε έγκυο καθηγήτρια εν ώρα μαθήματος..
Δεν ξέρω λεπτομέρειες για το περιστατικό. Και οι λεπτομέρειες μπορεί να έχουν τεράστια σημασία. Αλλιώς θα αντιμετωπιστεί ένα κακομαθημένο παιδί που δρα χωρίς όρια, αλλιώς ένα παιδί που έχει ήδη μπλέξει με ουσίες, αλλιώς ένα παιδί από προβληματική ή διαλυμένη οικογένεια, αλλιώς ένα παιδί που έχει υποστεί κακοποίηση στο σπίτι του, κοκ.
Γενικά πάντως οι παιδαγωγικές οδηγίες δεν είναι καθόλου στην κατεύθυνση που φαντάζεστε με σκληρά μέτρα, φυλακές, αναμορφωτήρια κλπ. Η τρέχουσα παιδαγωγική προσέγγιση απαιτεί διερεύνηση των αιτίων που προκαλούν ξεσπάσματα βίας στους μαθητές, διερεύνηση του οικογενειακού περιβάλλοντος και του κύκλου τους και ενέργειες που θα τα βοηθήσουν να ενταχτούν ομαλά στο σύνολο, παρά ενέργειες αποκλεισμού τους από την ομάδα.
Δεν παίρνω θέση αν τα παραπάνω είναι παιδαγωγικώς σωστά ή λάθος. Σας λέω ποιες είναι οι οδηγίες που δίνονται και η προσέγγιση που θεωρείται προτιμητέα.
Γενικά πάντως οι παιδαγωγικές οδηγίες δεν είναι καθόλου στην κατεύθυνση που φαντάζεστε με σκληρά μέτρα, φυλακές, αναμορφωτήρια κλπ. Η τρέχουσα παιδαγωγική προσέγγιση απαιτεί διερεύνηση των αιτίων που προκαλούν ξεσπάσματα βίας στους μαθητές, διερεύνηση του οικογενειακού περιβάλλοντος και του κύκλου τους και ενέργειες που θα τα βοηθήσουν να ενταχτούν ομαλά στο σύνολο, παρά ενέργειες αποκλεισμού τους από την ομάδα.
Δεν παίρνω θέση αν τα παραπάνω είναι παιδαγωγικώς σωστά ή λάθος. Σας λέω ποιες είναι οι οδηγίες που δίνονται και η προσέγγιση που θεωρείται προτιμητέα.
Re: Ρέθυμνο: Μαθητής γυμνασίου χτύπησε έγκυο καθηγήτρια εν ώρα μαθήματος..
μήπως είναι παιδί όμοφυλου ζευγαριού και βγήκε έτσι;
Re: Ρέθυμνο: Μαθητής γυμνασίου χτύπησε έγκυο καθηγήτρια εν ώρα μαθήματος..
Dwarven Blacksmith έγραψε: 26 Ιαν 2024, 23:06ενώ γενικά είσαι η εικόνα της ψυχικής σταθερότητας.OANNHSEA έγραψε: 26 Ιαν 2024, 15:53 Ξέρουμε σε ποιόν βαθμό φταίει η καθηγήτρια;
Γιατί και εγώ είχα δασκάλους και καθηγητές που θα ήθελα πάρα πολύ να τους βρω σήμερα και να τους κάψω ζωντανούς μαζί με τα μπάσταρδα τους...
.
Θα πρέπει να ξέρεις ότι όλοι οι άνθρωποι έχουν ψυχολογικά προβλήματα.
Άλλο όμως να υποστηρίζεις τα κινεζικά φασιστικά σκατά και άλλο να υποστηρίζεις έναν δημοκρατικό κόσμο π.χ. με ελάχιστο έγκλημα...
.
Bellum omnium contra omnes
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
Re: Ρέθυμνο: Μαθητής γυμνασίου χτύπησε έγκυο καθηγήτρια εν ώρα μαθήματος..
Aitwlos έγραψε: 26 Ιαν 2024, 23:09Δεν είχαν διαβάσει ούτε ένα βιβλίο ιολογιας;OANNHSEA έγραψε: 26 Ιαν 2024, 15:53 Ξέρουμε σε ποιόν βαθμό φταίει η καθηγήτρια;
Γιατί και εγώ είχα δασκάλους και καθηγητές που θα ήθελα πάρα πολύ να τους βρω σήμερα και να τους κάψω ζωντανούς μαζί με τα μπάσταρδα τους...
.
Α μπράβο!!!
Ειδικότερα μία φιλόλογος... Τι να σου λέω...
.
Bellum omnium contra omnes
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
Re: Ρέθυμνο: Μαθητής γυμνασίου χτύπησε έγκυο καθηγήτρια εν ώρα μαθήματος..
ΓΑΛΗ έγραψε: 26 Ιαν 2024, 12:00 Οπότε, το ζήτημα είναι να μην αποβληθεί η καθηγήτρια αν προχώρησε σε διαδικασίες που εγκυμονούν κινδύνους για τη στιγματοποίηση του παιδιού.![]()
#toosoon
Κυριάκος ο Χρυσογέννητος, του Οίκου των Μητσοτακιδών, Πρώτος του Ονόματός του, Κύριος των Κρητών και των Πρώτων Ελλήνων, Προστάτης της Ελλάδος, Μπαμπάς της Δρακογενιάς, ο Κούλης του Οίνοπα Πόντου, ο Ατσαλάκωτος, ο Απελευθερωτής από τα Δεσμά των Μνημονίων.
Re: Ρέθυμνο: Μαθητής γυμνασίου χτύπησε έγκυο καθηγήτρια εν ώρα μαθήματος..
Και αφού γίνουν όλες αυτές οι διερευνήσεις, τι γίνεται μετά, τύπε;ST48410 έγραψε: 26 Ιαν 2024, 23:38 Δεν ξέρω λεπτομέρειες για το περιστατικό. Και οι λεπτομέρειες μπορεί να έχουν τεράστια σημασία. Αλλιώς θα αντιμετωπιστεί ένα κακομαθημένο παιδί που δρα χωρίς όρια, αλλιώς ένα παιδί που έχει ήδη μπλέξει με ουσίες, αλλιώς ένα παιδί από προβληματική ή διαλυμένη οικογένεια, αλλιώς ένα παιδί που έχει υποστεί κακοποίηση στο σπίτι του, κοκ.
Γενικά πάντως οι παιδαγωγικές οδηγίες δεν είναι καθόλου στην κατεύθυνση που φαντάζεστε με σκληρά μέτρα, φυλακές, αναμορφωτήρια κλπ. Η τρέχουσα παιδαγωγική προσέγγιση απαιτεί διερεύνηση των αιτίων που προκαλούν ξεσπάσματα βίας στους μαθητές, διερεύνηση του οικογενειακού περιβάλλοντος και του κύκλου τους και ενέργειες που θα τα βοηθήσουν να ενταχτούν ομαλά στο σύνολο, παρά ενέργειες αποκλεισμού τους από την ομάδα.
Δεν παίρνω θέση αν τα παραπάνω είναι παιδαγωγικώς σωστά ή λάθος. Σας λέω ποιες είναι οι οδηγίες που δίνονται και η προσέγγιση που θεωρείται προτιμητέα.
Dein Herz, meine Gier
Ab jetzt gehörst du nur mir
Ab jetzt gehörst du nur mir
Re: Ρέθυμνο: Μαθητής γυμνασίου χτύπησε έγκυο καθηγήτρια εν ώρα μαθήματος..
Να του επιβληθεί η μέγιστη των ποινών.
Απαγόρευση iPad, Ps4/5, Nintendo για 1 χρόνο.
Απαγόρευση iPad, Ps4/5, Nintendo για 1 χρόνο.
https://i.imgur.com/p7krvsa.jpg
Πρόεδρος του Σ.Φ.Σ.Σ.Κ.Π.Ο
Ωραίο πρωτάθλημα ρε κατσικοειδή φυστικοβουτηρομένα λοβοτομημένα καγκουροειδή κατσίκια!
Πρόεδρος του Σ.Φ.Σ.Σ.Κ.Π.Ο
Ωραίο πρωτάθλημα ρε κατσικοειδή φυστικοβουτηρομένα λοβοτομημένα καγκουροειδή κατσίκια!
Re: Ρέθυμνο: Μαθητής γυμνασίου χτύπησε έγκυο καθηγήτρια εν ώρα μαθήματος..
Εξαρτάται τη φύση του προβλήματος. Αν υπάρχει κάποια στήριξη που μπορεί να προσφερθεί στην οικογένεια, φαντάζομαι ότι μιλάει η δευτεροβάθμια με τους παιδοψυχολόγους/κοινωνικούς λειτουργούς/ό,τι έχουν και κάνουν ότι παρέμβαση μπορούν. Αν υπάρχει ενδοοικογενειακή βία ίσως εμπλακεί και η αστυνομία με αμφίβολα αποτελέσματα. Γενικώς ενημερώνονται δάσκαλοι, σύλλογος κλπ ώστε να μπορέσουν να κάνουν κάτι. Τι και πόσο αποτελεσματικό θα είναι δεν ξέρω. Ξέρω όμως ότι υπάρχουν δάσκαλοι που το ψάχνουν, πάνε στα σπίτια, μιλάνε με γονείς. Εξαίρεση; Ίσως. Δεν είμαι τόσο μέσα στα πράγματα. Ο Στύγιος ή κάποιος άλλος εκπαιδευτικός θα μπορούσε να σας πει κάτι παραπάνω.Feindflug έγραψε: 27 Ιαν 2024, 08:12Και αφού γίνουν όλες αυτές οι διερευνήσεις, τι γίνεται μετά, τύπε;ST48410 έγραψε: 26 Ιαν 2024, 23:38 Δεν ξέρω λεπτομέρειες για το περιστατικό. Και οι λεπτομέρειες μπορεί να έχουν τεράστια σημασία. Αλλιώς θα αντιμετωπιστεί ένα κακομαθημένο παιδί που δρα χωρίς όρια, αλλιώς ένα παιδί που έχει ήδη μπλέξει με ουσίες, αλλιώς ένα παιδί από προβληματική ή διαλυμένη οικογένεια, αλλιώς ένα παιδί που έχει υποστεί κακοποίηση στο σπίτι του, κοκ.
Γενικά πάντως οι παιδαγωγικές οδηγίες δεν είναι καθόλου στην κατεύθυνση που φαντάζεστε με σκληρά μέτρα, φυλακές, αναμορφωτήρια κλπ. Η τρέχουσα παιδαγωγική προσέγγιση απαιτεί διερεύνηση των αιτίων που προκαλούν ξεσπάσματα βίας στους μαθητές, διερεύνηση του οικογενειακού περιβάλλοντος και του κύκλου τους και ενέργειες που θα τα βοηθήσουν να ενταχτούν ομαλά στο σύνολο, παρά ενέργειες αποκλεισμού τους από την ομάδα.
Δεν παίρνω θέση αν τα παραπάνω είναι παιδαγωγικώς σωστά ή λάθος. Σας λέω ποιες είναι οι οδηγίες που δίνονται και η προσέγγιση που θεωρείται προτιμητέα.
Αυτό που ήθελα να επισημάνω είναι η κατεύθυνση. Και η κατεύθυνση δεν είναι να στείλεις το παιδί σε αναμορφωτήριο αλλά, αν γίνεται (μεγάλο και δύσκολο ΑΝ), να βρεις τις αιτίες της επιθετικής συμπεριφοράς και να κάνεις κάτι για αυτό. Θεωρείς δηλαδή ότι ένα παιδί είναι ακόμα ένας άνθρωπος που μπορεί να σωθεί, που έχει περιθώρια να κοινωνικοποιηθεί καλύτερα και να αλλάξει συμπεριφορά.
- Σιχαμερίων Αθλιοζήλευτος
- Δημοσιεύσεις: 1096
- Εγγραφή: 04 Φεβ 2022, 18:19
Re: Ρέθυμνο: Μαθητής γυμνασίου χτύπησε έγκυο καθηγήτρια εν ώρα μαθήματος..
επιτρεπονται τα κινητά στο σχολείο ;
Βούτυρα-Έλαια-Λίπη
Re: Ρέθυμνο: Μαθητής γυμνασίου χτύπησε έγκυο καθηγήτρια εν ώρα μαθήματος..
Όσο και στον στρατό
Juno έγραψε: 15 Μάιος 2024, 23:50 Τελικά όλο δεξιούς πολιτικούς δολοφονούν παγκοσμίως. Έχουν δολοφονήσει κανέναν αριστερό;
Re: Ρέθυμνο: Μαθητής γυμνασίου χτύπησε έγκυο καθηγήτρια εν ώρα μαθήματος..
Το πρόβλημα για μένα, δικέ μου, με όλο το σωφρονιστικό και δικαστικό σύστημα ενηλίκων, ανηλίκων, ανθρώπων και ζώων, είναι η ατιμωρησία και η έλλειψη πραγματικών συνεπειών για τις πράξεις του θύτη.ST48410 έγραψε: 27 Ιαν 2024, 08:50Εξαρτάται τη φύση του προβλήματος. Αν υπάρχει κάποια στήριξη που μπορεί να προσφερθεί στην οικογένεια, φαντάζομαι ότι μιλάει η δευτεροβάθμια με τους παιδοψυχολόγους/κοινωνικούς λειτουργούς/ό,τι έχουν και κάνουν ότι παρέμβαση μπορούν. Αν υπάρχει ενδοοικογενειακή βία ίσως εμπλακεί και η αστυνομία με αμφίβολα αποτελέσματα. Γενικώς ενημερώνονται δάσκαλοι, σύλλογος κλπ ώστε να μπορέσουν να κάνουν κάτι. Τι και πόσο αποτελεσματικό θα είναι δεν ξέρω. Ξέρω όμως ότι υπάρχουν δάσκαλοι που το ψάχνουν, πάνε στα σπίτια, μιλάνε με γονείς. Εξαίρεση; Ίσως. Δεν είμαι τόσο μέσα στα πράγματα. Ο Στύγιος ή κάποιος άλλος εκπαιδευτικός θα μπορούσε να σας πει κάτι παραπάνω.Feindflug έγραψε: 27 Ιαν 2024, 08:12Και αφού γίνουν όλες αυτές οι διερευνήσεις, τι γίνεται μετά, τύπε;ST48410 έγραψε: 26 Ιαν 2024, 23:38 Δεν ξέρω λεπτομέρειες για το περιστατικό. Και οι λεπτομέρειες μπορεί να έχουν τεράστια σημασία. Αλλιώς θα αντιμετωπιστεί ένα κακομαθημένο παιδί που δρα χωρίς όρια, αλλιώς ένα παιδί που έχει ήδη μπλέξει με ουσίες, αλλιώς ένα παιδί από προβληματική ή διαλυμένη οικογένεια, αλλιώς ένα παιδί που έχει υποστεί κακοποίηση στο σπίτι του, κοκ.
Γενικά πάντως οι παιδαγωγικές οδηγίες δεν είναι καθόλου στην κατεύθυνση που φαντάζεστε με σκληρά μέτρα, φυλακές, αναμορφωτήρια κλπ. Η τρέχουσα παιδαγωγική προσέγγιση απαιτεί διερεύνηση των αιτίων που προκαλούν ξεσπάσματα βίας στους μαθητές, διερεύνηση του οικογενειακού περιβάλλοντος και του κύκλου τους και ενέργειες που θα τα βοηθήσουν να ενταχτούν ομαλά στο σύνολο, παρά ενέργειες αποκλεισμού τους από την ομάδα.
Δεν παίρνω θέση αν τα παραπάνω είναι παιδαγωγικώς σωστά ή λάθος. Σας λέω ποιες είναι οι οδηγίες που δίνονται και η προσέγγιση που θεωρείται προτιμητέα.
Αυτό που ήθελα να επισημάνω είναι η κατεύθυνση. Και η κατεύθυνση δεν είναι να στείλεις το παιδί σε αναμορφωτήριο αλλά, αν γίνεται (μεγάλο και δύσκολο ΑΝ), να βρεις τις αιτίες της επιθετικής συμπεριφοράς και να κάνεις κάτι για αυτό. Θεωρείς δηλαδή ότι ένα παιδί είναι ακόμα ένας άνθρωπος που μπορεί να σωθεί, που έχει περιθώρια να κοινωνικοποιηθεί καλύτερα και να αλλάξει συμπεριφορά.
Θεωρώ σωστό όταν πρόκειται για παιδί, να διερευνηθούν πιο ενδελεχώς τα αίτια της παραβατικότητος, να γίνουν οι απαραίτητες κινήσεις για την διόρθωση αυτών των αιτιών, αλλά παράλληλα να υπάρξει και μια είδους τιμωρία. Η κοινωνία δεν είναι ένα απέραντο ψυχολογικό συνέδριο στο οποίο θα αναλύσουμε αιτίες, συμπεριφορές και συμπλέγματα επ' αόριστον για να δικαιολογήσουμε εγκληματικές πράξεις. Καλή η θεωρητική ανάλυση, αλλά ζούμε σε μια πρακτική πραγματικότητα στην οποία υπάρχουν ένστικτα, αίσθηση δικαιοσύνης και προστασία των μελών της κοινωνίας από παραβατικά άτομα και ομάδες.
Δεν είμαι ψυχολόγος και δεν έχω καταλάβει γιατί υπάρχει αυτή η άρνηση της τιμωρίας στον σύγχρονο δυτικό κόσμο. Είναι τόσο μη ενδεδειγμένη; Τόσο χειρότερη γίνεται η κοινωνία και τα μέλη της με την τιμωρία; Και πού είναι τα δικαιώματα του θύματος; Τόση ώρα μιλάμε για τον θύτη και πώς, γιατί, αρχέγονα συμπλέγματα, οικογενειακές ιστορίες, τραύματα από την βρεφική ηλικία και ότι άλλο μπορούμε να βρούμε για να δικαιολογήσουμε μια εγκληματική πράξη. Άλλα πόσα άτομα και ώρες ερευνών χρειάζονται για να μελετηθεί η ψυχολογία του θύματος και η αποκατάσταση της βλάβης του;
Dein Herz, meine Gier
Ab jetzt gehörst du nur mir
Ab jetzt gehörst du nur mir
- Οργισμένος
- Δημοσιεύσεις: 22067
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:21
Re: Ρέθυμνο: Μαθητής γυμνασίου χτύπησε έγκυο καθηγήτρια εν ώρα μαθήματος..
Κρυσταλλινη εικονα θα προσθετα...Dwarven Blacksmith έγραψε: 26 Ιαν 2024, 23:06ενώ γενικά είσαι η εικόνα της ψυχικής σταθερότητας.OANNHSEA έγραψε: 26 Ιαν 2024, 15:53 Ξέρουμε σε ποιόν βαθμό φταίει η καθηγήτρια;
Γιατί και εγώ είχα δασκάλους και καθηγητές που θα ήθελα πάρα πολύ να τους βρω σήμερα και να τους κάψω ζωντανούς μαζί με τα μπάσταρδα τους...
.
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
Re: Ρέθυμνο: Μαθητής γυμνασίου χτύπησε έγκυο καθηγήτρια εν ώρα μαθήματος..
Εγώ πάντως αν το έκανε στη γυναίκα μου θα τον είχα κάνει τόπι.
Re: Ρέθυμνο: Μαθητής γυμνασίου χτύπησε έγκυο καθηγήτρια εν ώρα μαθήματος..
σε γενικες γραμμες συμφωνω, να ορισουμε ομως τι θεωρουμε παιδι.ST48410 έγραψε: 27 Ιαν 2024, 08:50Εξαρτάται τη φύση του προβλήματος. Αν υπάρχει κάποια στήριξη που μπορεί να προσφερθεί στην οικογένεια, φαντάζομαι ότι μιλάει η δευτεροβάθμια με τους παιδοψυχολόγους/κοινωνικούς λειτουργούς/ό,τι έχουν και κάνουν ότι παρέμβαση μπορούν. Αν υπάρχει ενδοοικογενειακή βία ίσως εμπλακεί και η αστυνομία με αμφίβολα αποτελέσματα. Γενικώς ενημερώνονται δάσκαλοι, σύλλογος κλπ ώστε να μπορέσουν να κάνουν κάτι. Τι και πόσο αποτελεσματικό θα είναι δεν ξέρω. Ξέρω όμως ότι υπάρχουν δάσκαλοι που το ψάχνουν, πάνε στα σπίτια, μιλάνε με γονείς. Εξαίρεση; Ίσως. Δεν είμαι τόσο μέσα στα πράγματα. Ο Στύγιος ή κάποιος άλλος εκπαιδευτικός θα μπορούσε να σας πει κάτι παραπάνω.Feindflug έγραψε: 27 Ιαν 2024, 08:12Και αφού γίνουν όλες αυτές οι διερευνήσεις, τι γίνεται μετά, τύπε;ST48410 έγραψε: 26 Ιαν 2024, 23:38 Δεν ξέρω λεπτομέρειες για το περιστατικό. Και οι λεπτομέρειες μπορεί να έχουν τεράστια σημασία. Αλλιώς θα αντιμετωπιστεί ένα κακομαθημένο παιδί που δρα χωρίς όρια, αλλιώς ένα παιδί που έχει ήδη μπλέξει με ουσίες, αλλιώς ένα παιδί από προβληματική ή διαλυμένη οικογένεια, αλλιώς ένα παιδί που έχει υποστεί κακοποίηση στο σπίτι του, κοκ.
Γενικά πάντως οι παιδαγωγικές οδηγίες δεν είναι καθόλου στην κατεύθυνση που φαντάζεστε με σκληρά μέτρα, φυλακές, αναμορφωτήρια κλπ. Η τρέχουσα παιδαγωγική προσέγγιση απαιτεί διερεύνηση των αιτίων που προκαλούν ξεσπάσματα βίας στους μαθητές, διερεύνηση του οικογενειακού περιβάλλοντος και του κύκλου τους και ενέργειες που θα τα βοηθήσουν να ενταχτούν ομαλά στο σύνολο, παρά ενέργειες αποκλεισμού τους από την ομάδα.
Δεν παίρνω θέση αν τα παραπάνω είναι παιδαγωγικώς σωστά ή λάθος. Σας λέω ποιες είναι οι οδηγίες που δίνονται και η προσέγγιση που θεωρείται προτιμητέα.
Αυτό που ήθελα να επισημάνω είναι η κατεύθυνση. Και η κατεύθυνση δεν είναι να στείλεις το παιδί σε αναμορφωτήριο αλλά, αν γίνεται (μεγάλο και δύσκολο ΑΝ), να βρεις τις αιτίες της επιθετικής συμπεριφοράς και να κάνεις κάτι για αυτό. Θεωρείς δηλαδή ότι ένα παιδί είναι ακόμα ένας άνθρωπος που μπορεί να σωθεί, που έχει περιθώρια να κοινωνικοποιηθεί καλύτερα και να αλλάξει συμπεριφορά.
γιατι αν φτασουμε στα 16-17, εχει χαθει η μπαλα, ισως χωρις επιστροφη. μεχρι τα 10 μπορουν να γινουν παρα πολλα, απο κει και περα, ολο και λιγοτερα.
δυστυχως οι δασκαλοι που λες ειναι σπανια εξαιρεση.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Re: Ρέθυμνο: Μαθητής γυμνασίου χτύπησε έγκυο καθηγήτρια εν ώρα μαθήματος..
Ποινική δίωξη σε 13χρονους- Διακίνησαν παραποιημένες πορνογραφικές φωτογραφίες συμμαθητριών τους
Ποινική δίωξη σε βαθμό κακουργήματος ασκήθηκε σε δύο 13χρονους στο Ηράκλειο- ένα αγόρι και ένα κορίτσι- για τη διακίνηση παραποιημένων πορνογραφικών φωτογραφιών συμμαθητριών τους.
Οι δύο ανήλικοι κατηγορούνται ότι διακινούσαν μέσω εφαρμογών- κυρίως του Instagram- παραποιημένες πορνογραφικές φωτογραφίες δύο συμμαθητριών τους, για να τις εκδικηθούν. Η έρευνα για την υπόθεση ξεκίνησε μετά την καταγγελία που έκαναν οι γονείς των δύο κοριτσιών.
Σύμφωνα με τη δικογραφία, οι δύο 13χρονοι φέρεται να χρησιμοποίησαν φωτογραφίες που είχαν αναρτήσει στο Instagram οι δύο συμμαθήτριές τους, με τις οποίες είχαν διαφορές. Η 13χρονη φέρεται να απείλησε με ξυλοδαρμό τον συμμαθητή της, προκειμένου να φτιάξει φωτογραφίες με τα πρόσωπα των δύο κοριτσιών και τα σώματα γυναικών από πορνογραφικό υλικό.
Ο 13χρονος υποστηρίζει ότι η συγκατηγορούμενή του τον εκβίαζε, χρησιμοποιώντας και δικές του φωτογραφίες και πως του έκανε bullying τα τελευταία δύο χρόνια. Από την πλευρά της, η 13χρονη ισχυρίζεται ότι εκείνος της έστειλε τις επεξεργασμένες φωτογραφίες των συμμαθητριών τους και αρνείται κάθε εμπλοκή.
Σε βάρος των δύο μαθητών ασκήθηκε ποινική δίωξη για διακίνηση πορνογραφικού υλικού ανηλίκων. Μετά την απολογία τους οι δύο 13χρονοι αφέθηκαν ελεύθεροι με τον περιοριστικό όρο να παρακολουθήσουν ειδικό συμβουλευτικό πρόγραμμα στο Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο.
https://www.lifo.gr/now/greece/poiniki- ... otografies
Χωρίς σχόλια.
Ποινική δίωξη σε βαθμό κακουργήματος ασκήθηκε σε δύο 13χρονους στο Ηράκλειο- ένα αγόρι και ένα κορίτσι- για τη διακίνηση παραποιημένων πορνογραφικών φωτογραφιών συμμαθητριών τους.
Οι δύο ανήλικοι κατηγορούνται ότι διακινούσαν μέσω εφαρμογών- κυρίως του Instagram- παραποιημένες πορνογραφικές φωτογραφίες δύο συμμαθητριών τους, για να τις εκδικηθούν. Η έρευνα για την υπόθεση ξεκίνησε μετά την καταγγελία που έκαναν οι γονείς των δύο κοριτσιών.
Σύμφωνα με τη δικογραφία, οι δύο 13χρονοι φέρεται να χρησιμοποίησαν φωτογραφίες που είχαν αναρτήσει στο Instagram οι δύο συμμαθήτριές τους, με τις οποίες είχαν διαφορές. Η 13χρονη φέρεται να απείλησε με ξυλοδαρμό τον συμμαθητή της, προκειμένου να φτιάξει φωτογραφίες με τα πρόσωπα των δύο κοριτσιών και τα σώματα γυναικών από πορνογραφικό υλικό.
Ο 13χρονος υποστηρίζει ότι η συγκατηγορούμενή του τον εκβίαζε, χρησιμοποιώντας και δικές του φωτογραφίες και πως του έκανε bullying τα τελευταία δύο χρόνια. Από την πλευρά της, η 13χρονη ισχυρίζεται ότι εκείνος της έστειλε τις επεξεργασμένες φωτογραφίες των συμμαθητριών τους και αρνείται κάθε εμπλοκή.
Σε βάρος των δύο μαθητών ασκήθηκε ποινική δίωξη για διακίνηση πορνογραφικού υλικού ανηλίκων. Μετά την απολογία τους οι δύο 13χρονοι αφέθηκαν ελεύθεροι με τον περιοριστικό όρο να παρακολουθήσουν ειδικό συμβουλευτικό πρόγραμμα στο Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο.
https://www.lifo.gr/now/greece/poiniki- ... otografies
Χωρίς σχόλια.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 61 Απαντήσεις
- 880 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από ΓΑΛΗ
-
- 8 Απαντήσεις
- 237 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ληστοσυμμορίτης
-
- 1 Απαντήσεις
- 248 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Frappezitis
-
- 60 Απαντήσεις
- 1707 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από runner