ναι δεν είναι απλό, αλλα πριν 20 χρονια μια δσλ, 1μιτ, έκανε 200 ευρώ τον μήνα, και είχε αναμονή εξάμηνο να σε συνδέσουν. Το δύσκολο ήταν να φτιάξουν τα αμάξια, τώρα δεν γυρνάει νομίζω.OANNHSEA έγραψε: 18 Ιαν 2024, 20:53Δεν είναι τόσο απλό πράγμα οι υποδομές - σκέφτεσαι μόνο τα ΙΧ και τα ελάχιστα ηλεκτρικά που υπάρχουν σήμερα...enaon έγραψε: 18 Ιαν 2024, 18:42 έρμη τα έχουμε ξανά ακούσει αυτα, το βίντεο δεν θα πεθάνει γιατι δεν υπάρχουν υποδομές για στρεαμινγ, η φωτογραφία θα είναι παντα στο χαρτί γιατί δεν έχουν ανάλυση οι σενσορες και οι οθόνες ειναι μάπα, παιχνιδια ολα αυτα. Δεν υπάρχει λόγος να λες το ίδιο πράγμα συνεχεια νομιζω, οκ δεν έχουμε υποδομές, θα φτιάξουμε, ότι φτάσαμε να λέμε θέμα υποδομών είναι απίστευτο ομως, τα μεκ πέθαναν.
Για βάλε μέσα και επαγγελματικά, μέχρι και νταλίκες, και τότε θα καταλάβεις ότι θα προκύψει μεγάλο θέμα!!!
.
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Επίσης ακούω πως πρέπει να μελετάμε και να μαθαίνουμε ποια είναι η πραγματική αυτονομία και όχι αυτή που λέει η διαφήμιση.
Για πείτε πως τη μαθαίνουμε; πως τη βρίσκουμε; υπάρχει κάποιος τύπος;
Για πείτε πως τη μαθαίνουμε; πως τη βρίσκουμε; υπάρχει κάποιος τύπος;
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
ειναι μεταβλητη η χωρητικότητα, φαντάσου ένα κουβά νερό, που αν τον αδειάζεις αργά είναι κουβάς, αν πας να τον αδειάσεις αποτομα γινεται μπολακι. Οποτε κυριως εχει να κάνει με τον ρυθμό αποφορτισης για την ώρα, και την συνολικη απόδοση του συστήματος βέβαια.Ερμής έγραψε: 18 Ιαν 2024, 20:59 Επίσης ακούω πως πρέπει να μελετάμε και να μαθαίνουμε ποια είναι η πραγματική αυτονομία και όχι αυτή που λέει η διαφήμιση.
Για πείτε πως τη μαθαίνουμε; πως τη βρίσκουμε; υπάρχει κάποιος τύπος;
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Ωραία. Η αυτονομία που δίνει ο κατασκευαστής για το 3 του τεσλα είναι γύρω στα 400χλμ.ποσο είναι η πραγματική;enaon έγραψε: 18 Ιαν 2024, 21:03ειναι μεταβλητη η χωρητικότητα, φαντάσου ένα κουβά νερό, που αν τον αδειάζεις αργά είναι κουβάς, αν πας να τον αδειάσεις αποτομα γινεται μπολακι. Οποτε κυριως εχει να κάνει με τον ρυθμό αποφορτησης για την ώρα, και την συνολικη απόδοση του συστήματος βέβαια.Ερμής έγραψε: 18 Ιαν 2024, 20:59 Επίσης ακούω πως πρέπει να μελετάμε και να μαθαίνουμε ποια είναι η πραγματική αυτονομία και όχι αυτή που λέει η διαφήμιση.
Για πείτε πως τη μαθαίνουμε; πως τη βρίσκουμε; υπάρχει κάποιος τύπος;
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
ποιο τεσλα 3; το απλό με λφπ; αν ναι πάνω απο 400, αν είναι το πιο παλιό, λίγο κάτω από 400. τα τεσλα του 2024-25 πάντως θα πάνε 600 σίγουρα, έχει συνεργασία με την κατλ.Ερμής έγραψε: 18 Ιαν 2024, 21:04Ωραία. Η αυτονομία που δίνει ο κατασκευαστής για το 3 του τεσλα είναι γύρω στα 400χλμ.ποσο είναι η πραγματική;enaon έγραψε: 18 Ιαν 2024, 21:03ειναι μεταβλητη η χωρητικότητα, φαντάσου ένα κουβά νερό, που αν τον αδειάζεις αργά είναι κουβάς, αν πας να τον αδειάσεις αποτομα γινεται μπολακι. Οποτε κυριως εχει να κάνει με τον ρυθμό αποφορτησης για την ώρα, και την συνολικη απόδοση του συστήματος βέβαια.Ερμής έγραψε: 18 Ιαν 2024, 20:59 Επίσης ακούω πως πρέπει να μελετάμε και να μαθαίνουμε ποια είναι η πραγματική αυτονομία και όχι αυτή που λέει η διαφήμιση.
Για πείτε πως τη μαθαίνουμε; πως τη βρίσκουμε; υπάρχει κάποιος τύπος;
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Το μοντέλο του 2022.enaon έγραψε: 18 Ιαν 2024, 21:06ποιο τεσλα 3; το απλό με λφπ; αν ναι πάνω απο 400, αν είναι το πιο παλιό, λίγο κάτω από 400. τα τεσλα του 2024-25 πάντως θα πάνε 600 σίγουρα, έχει συνεργασία με την κατλ.Ερμής έγραψε: 18 Ιαν 2024, 21:04Ωραία. Η αυτονομία που δίνει ο κατασκευαστής για το 3 του τεσλα είναι γύρω στα 400χλμ.ποσο είναι η πραγματική;enaon έγραψε: 18 Ιαν 2024, 21:03
ειναι μεταβλητη η χωρητικότητα, φαντάσου ένα κουβά νερό, που αν τον αδειάζεις αργά είναι κουβάς, αν πας να τον αδειάσεις αποτομα γινεται μπολακι. Οποτε κυριως εχει να κάνει με τον ρυθμό αποφορτησης για την ώρα, και την συνολικη απόδοση του συστήματος βέβαια.
Εμενα στα περίπου 250χλμ η μπαταρία του ήταν στο 7%. Σε πραγματικές συνθήκες.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
δεν είμαι και σίγουρος αλλα νομιζω ασια και μετά Αμερική μπήκαν οι λφπ πρωτα, το 23 Ευρώπη μάλλον, αλλα παλι λιγα μοιαζουν τα 250. ήταν διαδρομή αλε ρετουρ, κατεβηκες δηλαδη οτι ανεβηκες και εβγαλες μονο 250; Αν ναι, μάλλον έπρεπε να ρίξεις 20 χιλιόμετρα μέση ταχύτητα, θελει μερικες δοκιμες μαλλον, αλλα εχει σημασια ο ρυθμός αποφορτισης.Ερμής έγραψε: 18 Ιαν 2024, 21:12
Το μοντέλο του 2022.
Εμενα στα περίπου 250χλμ η μπαταρία του ήταν στο 7%. Σε πραγματικές συνθήκες.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Αθήνα Γύθειο. Κάποια χλμ έξω από τη Σπάρτη στο 7%, οπότε αναγκαστικά το έβαλα στον μοναδικό ταχυφορτιστη που έχει η νότια Πελοπόννησος.enaon έγραψε: 18 Ιαν 2024, 21:17δεν είμαι και σίγουρος αλλα νομιζω ασια και μετά Αμερική μπήκαν οι λφπ πρωτα, το 23 Ευρώπη μάλλον, αλλα παλι λιγα μοιαζουν τα 250. ήταν διαδρομή αλε ρετουρ, κατεβηκες δηλαδη οτι ανεβηκες και εβγαλες μονο 250; Αν ναι, μάλλον έπρεπε να ρίξεις 20 χιλιόμετρα μέση ταχύτητα, θελει μερικες δοκιμες μαλλον, αλλα εχει σημασια ο ρυθμός αποφορτισης.Ερμής έγραψε: 18 Ιαν 2024, 21:12
Το μοντέλο του 2022.
Εμενα στα περίπου 250χλμ η μπαταρία του ήταν στο 7%. Σε πραγματικές συνθήκες.
Όχι να χαρείς, δε θέλω να κάνω διαφορικές εξισώσεις για να μη με αφήσει το αμαξι στο δρόμο, αυτό ας το κανουν τα μαθ φρικς, σίγουρα όχι εγώ
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
ναι οκ, αν η διαδρομή δεν ειναι με επιστροφη, το τεστ σου δεν σε βοηθάει πολύ να βγάλεις έγκυρο συμπέρασμα. Γενικά γύρω στα 6 χιλιόμετρα η κιλοβατώρα πάντως για την ώρα, απλά είπαμε η χωρητικότητα της μπαταρίας αλλαζει με την θερμοκρασία και την πίεση φορτίου, οποτε θελει εμπειρια οπως ελεγες και στον ασεβαστο.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος enaon την 18 Ιαν 2024, 21:31, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Όταν επέστρεψα το έβαλα πάλι για φόρτιση λίγο μετά την Τρίπολη γιατί αλλιώς δε θα με έβγαζε μέχρι Αθήνα και μετά από εκεί δεν έχει ταχυφορτιστη πριν τα Μέγαρα.enaon έγραψε: 18 Ιαν 2024, 21:28 ναι οκ, αν η διαδρομή δεν ειναι με επιστροφη, το τεστ σου δεν σε βοηθάει πολύ να βγάλεις έγκυρο συμπέρασμα. Γενικά γύρω στα 6 χιλιόμετρα η κιλοβατώρα πάντως για την ώρα.
Για το Αθήνα Λαμία βγήκε χωρίς φόρτιση με περίπου 12-13% υπόλοιπο και το έβαλα στο σπίτι στον οικιακο φορτιστή που ήθελε 14-15 ώρες να φορτίσει.
Βεβαια Αθήνα Λαμία δεν έχει τόσες ανηφόρες όσες το Αθήνα Γύθειο. Σου είπα δε θα κάτσω να κάνω εξισώσεις για ένα ταξίδι, αυτά ας τα κάνουν άλλοι.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
δεν είναι θέμα εξισώσεων, όπως έχουμε ενσωματώσει τόσα θα ενσωματωσουμε και αυτό. Αλλα οκ, υπάρχει αυτό που περιγράφεις, range anxiety το λένε και είναι σπαστικό πράγματι, απλά δεν είναι τόσο άσχημα όσο τα λες, βελτιώνονται δηλαδή πιο γρήγορα από το αναμενόμενο νομίζω.
πάντως χειροτερα απο πριν 30 χρονια με το αμάξι δεν θα είναι, αττική δεν έβρισκες βενζιναδικο μετα τισ 12, καλυτερα να είχαν πετάλια.
πάντως χειροτερα απο πριν 30 χρονια με το αμάξι δεν θα είναι, αττική δεν έβρισκες βενζιναδικο μετα τισ 12, καλυτερα να είχαν πετάλια.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Πάντως η παραπανω πρόκληση που είπα στον Ασέβαστο ισχύει για όλους.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
ποια λες; οκ το διάβασα, δεν καταλαβαίνω γιατί τα γράφεις αυτά ομως, και στο βιντεοκλάμπ πιο γρήγορο ήταν να πας από το να κατεβάσεις ταινία όταν είχε βγει το χβμσ, το κοδι, μια μέρα ήθελε. Το βίντεο είχε πεθάνει όμως, απλά έπρεπε να πληρώσει ο χρόνος.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος enaon την 18 Ιαν 2024, 21:41, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
talaipwros
- Δημοσιεύσεις: 27573
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 18:54
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Αν τηρούνται τα όρια, οποιαδήποτε δυο αυτοκίνητα θα πρέπει να φτασουν μαζί, η διαφορά είναι στην άνεση .Ερμής έγραψε: 18 Ιαν 2024, 21:38 Πάντως η παραπανω πρόκληση που είπα στον Ασέβαστο ισχύει για όλους.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Αθήνα Θεσσαλονίκη. Εσύ με όποιο ηλεκτρικό θες που υπάρχει σήμερα στην Ελ αγορά, εγώ με το C4 των 415χιλ χλμ. Αν φτάσεις πρώτος σου κάνω δώρο το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, αν φτάσω εγώ πρώτος μου δίνεις σε μετρητο τα μισά χρήματα της αξίας του ηλεκτρικού.
Όταν έρθεις Ελλάδα πάμε να το δοκιμάσουμε.talaipwros έγραψε: 18 Ιαν 2024, 21:40Αν τηρούνται τα όρια, οποιαδήποτε δυο αυτοκίνητα θα πρέπει να φτασουν μαζί, η διαφορά είναι στην άνεση .Ερμής έγραψε: 18 Ιαν 2024, 21:38 Πάντως η παραπανω πρόκληση που είπα στον Ασέβαστο ισχύει για όλους.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 3 Απαντήσεις
- 234 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από The Rebel
-
- 2 Απαντήσεις
- 404 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ληστοσυμμορίτης
-
- 12 Απαντήσεις
- 502 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Kauldron
-
- 35 Απαντήσεις
- 616 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Δημοκράτης