talaipwros έγραψε: 14 Ιαν 2024, 02:42
Τί σπάνια, τα περισσότερα Lexus ειναι ομορφα
Π.χ
Όλα τα αυτοκίνητα που ξεκινάνε από USD $100k οι περισσότεροι θα τα βρούν εντυπωσιακά τουλάχιστον, ευχαριστώ πολύ
Μιλάμε για καθημερινά αυτοκίνητα που βλέπεις μπόλικα στο δρόμο
πχ ωραία φόρμα της λέξους σε νορμάλ αυτοκίνητο είναι το IS, και γι'αυτό πούλησε πολύ παρόλο που θεωρείται παπουδίστικο
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba.
Ρε Ταλ είπαμε να είσαι προκατειλημμένος αλλά όχι κι έτσι.
Καλή,χρυσή,νοικοκυρά,μαγείρισσα,καταφερτζου η Γεωργία Βασιλειάδου αλλά Μόνικα Μπελούτσι δεν είναι.
Τι να κάνουμε τώρα.Με το στανιό να μας βγάλεις γκαβούς;
να πουμε οτι η δευτερη γενια Yaris gr ειναι σαφως γρηγοροτερη απο τη πρωτη, εχει μεγαλυτερη ιπποδυναμη (απο 257 σε 276bhp) ενω το Lexus θα εχει ακομα μεγαλυτερη ιπποδυναμη στα 300bhp
Ωραίο εργαλείο.
Βέβαια το μπάτζετ μου για αυτοκίνητο έπεσε πολύ πλέον, γιατί προέκυψε μια επαγγελματική ευκαιρία και θα φύγουν χρήματα εκεί.
Ξεχνάμε το Volvo λοιπόν.
Και πλέον κοιτάζω προς το νέο CHR ώστε με 40K (+/- 2000) να κλείσω με αυτοκίνητο για τώρα.
Let them make the first mistake. We make the last move.
να πουμε οτι η δευτερη γενια Yaris gr ειναι σαφως γρηγοροτερη απο τη πρωτη, εχει μεγαλυτερη ιπποδυναμη (απο 257 σε 276bhp) ενω το Lexus θα εχει ακομα μεγαλυτερη ιπποδυναμη στα 300bhp
Ωραίο εργαλείο.
Βέβαια το μπάτζετ μου για αυτοκίνητο έπεσε πολύ πλέον, γιατί προέκυψε μια επαγγελματική ευκαιρία και θα φύγουν χρήματα εκεί.
Ξεχνάμε το Volvo λοιπόν.
Και πλέον κοιτάζω προς το νέο CHR ώστε με 40K (+/- 2000) να κλείσω με αυτοκίνητο για τώρα.
Μιλά με το λογιστή σου για leasing
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
talaipwros έγραψε: 13 Ιαν 2024, 23:39
καλα, εμεις θεμε αυτοματο οπως εχει η φορμουλα ενα και η φερραρι, εσυ παρε μηχανικο
Τώρα σοβαρά τι συγκρίνεις;
Όσο για τη σύγκριση γρ με λεξους στα είπε μια χαρά ο τσιλ παραπάνω.
The other big news is a new (and optional) race-inspired eight-speed auto from the Gazoo Racing department, which Toyota says produced faster lap times than the existing six-speed manual in testing.
Toyota has been developing the compact eight-speed automatic in endurance racing and rallying and says that it shifts almost as quickly as a DCT, is reliable and requires less servicing. It says it reduces the driver work load in endurance events and will open up new markets. Around Jarama it was effective, always in the right gear and shifting quickly and seamlessly, though general road driving, where your pace can fluctuate corner to corner, is arguably a stiffer test.
The new GR Yaris takes the original recipe and elevates it significantly, fixing the ergonomics, bringing a sportier interior and unlocking more of the car’s dynamic potential. It’s only January and we’ve already got a contender for evo car of the year.
talaipwros έγραψε: 13 Ιαν 2024, 23:39
καλα, εμεις θεμε αυτοματο οπως εχει η φορμουλα ενα και η φερραρι, εσυ παρε μηχανικο
Τώρα σοβαρά τι συγκρίνεις;
Όσο για τη σύγκριση γρ με λεξους στα είπε μια χαρά ο τσιλ παραπάνω.
The other big news is a new (and optional) race-inspired eight-speed auto from the Gazoo Racing department, which Toyota says produced faster lap times than the existing six-speed manual in testing.
Μη μου δείχνεις πράγματα που παίζει να τα ξέρω πριν από εσένα. Δε σου λέω πως τα αυτόματα είναι για κουλους καταναγκη , σου λέω ότι για ένα τέτοιο αυτοκίνητο προτιμώ ΠΡΟΣΩΠΙΚΆ το μηχανικό. Ελπίζω να έγινα επιτέλους κατανοητός
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
να πουμε οτι η δευτερη γενια Yaris gr ειναι σαφως γρηγοροτερη απο τη πρωτη, εχει μεγαλυτερη ιπποδυναμη (απο 257 σε 276bhp) ενω το Lexus θα εχει ακομα μεγαλυτερη ιπποδυναμη στα 300bhp
Ωραίο εργαλείο.
Βέβαια το μπάτζετ μου για αυτοκίνητο έπεσε πολύ πλέον, γιατί προέκυψε μια επαγγελματική ευκαιρία και θα φύγουν χρήματα εκεί.
Ξεχνάμε το Volvo λοιπόν.
Και πλέον κοιτάζω προς το νέο CHR ώστε με 40K (+/- 2000) να κλείσω με αυτοκίνητο για τώρα.
Μιλά με το λογιστή σου για leasing
Το είχα σκεφτεί και αυτό κάποια στιγμή
Let them make the first mistake. We make the last move.
να πουμε οτι η δευτερη γενια Yaris gr ειναι σαφως γρηγοροτερη απο τη πρωτη, εχει μεγαλυτερη ιπποδυναμη (απο 257 σε 276bhp) ενω το Lexus θα εχει ακομα μεγαλυτερη ιπποδυναμη στα 300bhp
Ωραίο εργαλείο.
Βέβαια το μπάτζετ μου για αυτοκίνητο έπεσε πολύ πλέον, γιατί προέκυψε μια επαγγελματική ευκαιρία και θα φύγουν χρήματα εκεί.
Ξεχνάμε το Volvo λοιπόν.
Και πλέον κοιτάζω προς το νέο CHR ώστε με 40K (+/- 2000) να κλείσω με αυτοκίνητο για τώρα.
να πουμε οτι η δευτερη γενια Yaris gr ειναι σαφως γρηγοροτερη απο τη πρωτη, εχει μεγαλυτερη ιπποδυναμη (απο 257 σε 276bhp) ενω το Lexus θα εχει ακομα μεγαλυτερη ιπποδυναμη στα 300bhp
Ωραίο εργαλείο.
Βέβαια το μπάτζετ μου για αυτοκίνητο έπεσε πολύ πλέον, γιατί προέκυψε μια επαγγελματική ευκαιρία και θα φύγουν χρήματα εκεί.
Ξεχνάμε το Volvo λοιπόν.
Και πλέον κοιτάζω προς το νέο CHR ώστε με 40K (+/- 2000) να κλείσω με αυτοκίνητο για τώρα.
στα 46 με αυτο τον κινητηρα και εξοπλισμο
ειναι εξαιρετικα απιθανο να πας να τους δωκεις 42 και να πουν οχι
Συμπτωματικά, είδα ένα τέτοιο χτες στο βενζινάδικο. Ωραίο ήταν.
Το πιο ωραίο X1 από όσα έχουν βγει.
Μάλλον αυτό θα το έχω τον Μάρτιο, οπότε θα σου πω.
Ο λόγος που κάνω leasing σουβ είναι μόνο για να δω αν ισχύει αυτό που πιστεύω
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"