Ασέβαστος έγραψε: 04 Ιαν 2024, 08:51
γιατι γελαμε ρε παιδια; που ειναι το αστειο και δεν τοπιασα;
Το αστειο ειναι οτι σου πλασαρουν ενα νεο οχημα τελευταιας τεχνολογιας και αιχμης,στην προκειμενη mild hybdrid,ζητανε ενα σκασμο λεφτα και εχει κερδος απο την 48βολτη μπαταρια μολις 1 χιλιομετρο αυτονομια.Ειναι αστειο και για γελια ναι.
Να δωκουν επιδοτηση πρωτα στα υβριδικα που ειναι πανακριβια,να βγει η 10ετια και μετα βλεπουμε για τα ηλεκτρικα.
γκρινιάζει ο Δανός μηχανικός γιατί δεν έπιασε τους στόχους για μπόνους και ότι για να κάνει καλά τη δουλειά του πρέπει να δουλέψει στον ελεύθερο χρόνο του.
άλλο κακό να μη σ'έβρει αγόρι μου
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba.
VW Claims Solid State Battery Made By QuantumScape Only Lost 5% Capacity After 1000 Charge Cycles
Via: PC World:
Volkswagen did not create the new battery; it was developed by QuantumScape, a California-based battery technology company. QuantumScape provided a prototype to Volkswagen Group-owned PowerCo, which then tested its performance over several months.
The results far exceeded expectations. PowerCo says the cell retained 95% of its range capacity after 1,000 charging cycles, or the equivalent of roughly 300,000 miles. The current industry standard for EVs targets 20% capacity loss over 700 charging cycles, which means an EV that starts out with a 250-mile range could end its life with a 200-mile range. But with the QuantumScape solid-state battery, it would theoretically only go down to approximately 240 miles of range after much more driving.
…
Keep in mind, this battery isn’t likely to show up in EVs in the next few years. Singh says the company still has “more work to do” to bring it to market. The next step is finalizing the mass production process.
Ασέβαστος έγραψε: 04 Ιαν 2024, 08:51
γιατι γελαμε ρε παιδια; που ειναι το αστειο και δεν τοπιασα;
Το αστειο ειναι οτι σου πλασαρουν ενα νεο οχημα τελευταιας τεχνολογιας και αιχμης,στην προκειμενη mild hybdrid,ζητανε ενα σκασμο λεφτα και εχει κερδος απο την 48βολτη μπαταρια μολις 1 χιλιομετρο αυτονομια.Ειναι αστειο και για γελια ναι.
Να δωκουν επιδοτηση πρωτα στα υβριδικα που ειναι πανακριβια,να βγει η 10ετια και μετα βλεπουμε για τα ηλεκτρικα.
αυτο το κατασκευασμα ειναι απλως ενα βημα παραπανω απο το start and stop. κανει οικονομια στο μποτιλιαρισμα, αντε και ανακτα λιγη ενεργεια απο το φρεναρισμα.
αυτο ειναι, αυτο σου πουλανε. στο χερι καθενος αν τον εξυπηρετει και αν θελει να το αγορασει. δεν βλεπω καπου αστειο η κοροιδια
To be old and wise, you must first be young and stupid.
01-08-2024 Χαμό φέρνει η «πράσινη μετάβαση»:Γιατί δίνουν οδηγίες ασφαλείας στους πολίτες;
Ανατινάζονται... ξαφνικά και προκαλούν ανησυχία!
Μεγάλο θέμα στις ΗΠΑ γίνονται οι ξαφνικές… εκρήξεις, που οφείλονται σε ηλεκτρικά οχήματα (αυτοκίνητα, μηχανάκια, ποδήλατα κ.α.), στον απόηχο των μέτρων που εξετάζονται για τη μεταφορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων με τα πλοία (https://www.el.gr/nea-taxh/erchetai-to- ... kiniton-i/).
Όσο η χρήση τους αυξάνεται τόσο περισσότερο το θέμα γιγαντώνεται καθώς όλο και περισσότεροι πέφτουν θύματα ελαττωματικών μπαταριών:
«Εάν οι μπαταρίες ιόντων λιθίου κατασκευάζονται ή χρησιμοποιούνται ακατάλληλα, τα αποτελέσματα μπορεί να είναι εκρηκτικά. Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου ευθύνονται για τουλάχιστον 220 πυρκαγιές στη Νέα Υόρκη το 2022, σύμφωνα με αριθμούς πόλεων, και ευθύνονται επίσης για τουλάχιστον 10 θανάτους και 226 τραυματισμούς το 2021 και το 2022».
Ο αυξανόμενος αριθμός περιστατικών με μπαταρίες λιθίου σε αεροπλάνα ανησυχεί επίσης τους πιλότους και τους αεροσυνοδούς, που ζητούν μέτρα προστασίας!
Μπαταρίες ιόντων λιθίου σε ηλεκτρικά ποδήλατα και σκούτερ φέρονται να ευθύνονται για μία σειρά από περιστατικά πυρκαγιάς στις ΗΠΑ.
Η Επίτροπος Πυροσβεστικής της Νέας Υόρκης, Laura Kavanagh Kavanagh, σύμφωνα με το CBS, έχει προειδοποιήσει πολλές φορές για τους κινδύνους των μπαταριών ιόντων λιθίου, ειδικά σε ηλεκτρικά ποδήλατα και σκούτερ.
«Μπορεί ανά πάσα στιγμή να προκληθεί κάποια έκρηξη».
Οργανώσεις στις ΗΠΑ συμβουλεύουν πλέον τους αγοραστές να αγοράζουν πάντα από αξιόπιστες εταιρείες και να αναζητούν μπαταρίες με πολλαπλές πιστοποιήσεις ασφαλείας για να μετριάσουν τον κίνδυνο.
«Οι αγοραστές δεν πρέπει να αναμειγνύουν τις μπαταρίες και τους φορτιστές των κατασκευαστών ή να αφήνουν τις συσκευές να φορτίζονται χωρίς επίβλεψη ή κοντά σε εύφλεκτα αντικείμενα».
Τεράστιο είναι επίσης το πρόβλημα και στην Αυστραλία. Δεκάδες είναι τα περιστατικά -κάποια από κοστίζουν ακόμα και ζωές- από ξαφνικές πυρκαγιές που προκαλούνται λόγω μπαταριών ιόντων λιθίου.
Υπολογίζεται -και αυτό είναι το πιο ανησυχητικό- πως τα αμέσως επόμενα χρόνια λόγω της πράσινης μετάβασης, κάθε νοικοκυριό θα έχει κατά μέσο όρο 33 μπαταρίες ιόντων λιθίου!!!
Αυτό που ανησυχεί ιδιαίτερα τους ειδικούς είναι ο εξαιρετικά γρήγορος βαθμός με τον οποίο εξαπλώνονται αυτές οι πυρκαγιές.
Τα ΜΜΕ στο εξωτερικό δίνουν μαζικά οδηγίες ασφαλείας πλέον στον κόσμο καθώς τα περιστατικά αυξάνονται:
Ρε συ τα σπίτια μας είναι γεμάτα με μπαταρίες λιθίου, κυρίως κινητά, λάπτοπ, ταμπλέτες και εργαλεία χειρός. Αν είναι να φοβάσαι τις φωτιές τότε κανονικά δεν πρέπει να κοιμάσαι το βράδυ αν δε βάλεις πρώτα όλες σου τις συσκευές σε θήκες πυροπροστασίας. Παλιά που η τεχνολογία ατμιστών ήταν λίγο πρωτόγονη είχα μια τέτοια θήκη και τον έβαζα εκεί το βράδυ, αλλά τώρα δεν έχει νόημα, το σπίτι έχει δεκάδες συσκευές λιθίου.
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba.
Chilloutbuddy έγραψε: 13 Ιαν 2024, 08:17
Ρε συ τα σπίτια μας είναι γεμάτα με μπαταρίες λιθίου, κυρίως κινητά, λάπτοπ, ταμπλέτες και εργαλεία χειρός. Αν είναι να φοβάσαι τις φωτιές τότε κανονικά δεν πρέπει να κοιμάσαι το βράδυ αν δε βάλεις πρώτα όλες σου τις συσκευές σε θήκες πυροπροστασίας. Παλιά που η τεχνολογία ατμιστών ήταν λίγο πρωτόγονη είχα μια τέτοια θήκη και τον έβαζα εκεί το βράδυ, αλλά τώρα δεν έχει νόημα, το σπίτι έχει δεκάδες συσκευές λιθίου.
Οντως,αλλα ολα αυτα δεν κοστιζουν καποιες δεκαδες χιλιαδες ευρω,ουτε μου επεβαλλε καποιος με το ζορι (οπως ουσιστικα γινεται τωρα) να τα αγορασω και ουτε ειχα ποτε τετοιο μπελα στο κεφαλι μου να τρεμω σε καμμια στουκα μην λαμπαδιασει σαν καρναβαλος το αμαξι μου.
Chilloutbuddy έγραψε: 13 Ιαν 2024, 08:17
Ρε συ τα σπίτια μας είναι γεμάτα με μπαταρίες λιθίου, κυρίως κινητά, λάπτοπ, ταμπλέτες και εργαλεία χειρός. Αν είναι να φοβάσαι τις φωτιές τότε κανονικά δεν πρέπει να κοιμάσαι το βράδυ αν δε βάλεις πρώτα όλες σου τις συσκευές σε θήκες πυροπροστασίας. Παλιά που η τεχνολογία ατμιστών ήταν λίγο πρωτόγονη είχα μια τέτοια θήκη και τον έβαζα εκεί το βράδυ, αλλά τώρα δεν έχει νόημα, το σπίτι έχει δεκάδες συσκευές λιθίου.
Οντως,αλλα ολα αυτα δεν κοστιζουν καποιες δεκαδες χιλιαδες ευρω,ουτε μου επεβαλλε καποιος με το ζορι (οπως ουσιστικα γινεται τωρα) να τα αγορασω και ουτε ειχα ποτε τετοιο μπελα στο κεφαλι μου να τρεμω σε καμμια στουκα μην λαμπαδιασει σαν καρναβαλος το αμαξι μου.
Ό,τι και να οδηγάς, αν σου τύχει στούκα (χτύπα ξύλο) καλό να θεωρείς δεδομένο έτσι κι αλλιώς ότι το αμάξι μπορεί να λαμπαδιάσει και να απομακρυνθείς λίγο. Κατά τ'άλλα συμφωνώ εννοείται ότι δεν πρέπει να σπρώξουν τα ηλεκτρικά με το ζόρι σε κανέναν, για πολλούς λόγους. Ας τα πάρουν μόνοι τους αυτοί που τους βολεύει αυτό το είδος αυτοκινήτου, όπως έγινε με όλα τα άλλα αυτοκίνητα. Για μένα αυτούς που κάνουν πολλά χιλιόμετρα αλλά ποτέ μακριά απ'το σπίτι τους (που είναι άπειροι) και έχουν γκαράζ (που ειναι λίγοι στην Ελλάδα) θα τους βολέψει το ηλεκτρικό.
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba.
Chilloutbuddy έγραψε: 13 Ιαν 2024, 08:17
το σπίτι έχει δεκάδες συσκευές λιθίου.
μικρές μπαταριουλες, και lfp οι πιο πολλες, δεν σκάνε. Ένα τεσλα λιγο πιο παλιά είχε 7χιλιαδες 18650 μπαταρίες μέσα, παρκαρισμενες διπλα σε άλλες 7χιλιαδες στο γκαράζ, θα συζητούσαμε για προβλημα στο κτίριο αν γινόταν ατυχημα. Ηταν προβλημα τσιλ νομιζω, αλλαξαν σε λφπ.
Chilloutbuddy έγραψε: 13 Ιαν 2024, 08:17
το σπίτι έχει δεκάδες συσκευές λιθίου.
μικρές μπαταριουλες, και lfp οι πιο πολλες, δεν σκάνε. Ένα τεσλα λιγο πιο παλιά είχε 7χιλιαδες 18650 μπαταρίες μέσα, παρκαρισμενες διπλα σε άλλες 7χιλιαδες στο γκαράζ, θα συζητούσαμε για προβλημα στο κτίριο αν γινόταν ατυχημα. Ηταν προβλημα τσιλ νομιζω, αλλαξαν σε λφπ.
αν δε βαριέσαι, τι διαφορά έχουν οι λφπ στην πράξη να μην ψάχνω; δεν είναι εύφλεκτες;
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba.
Chilloutbuddy έγραψε: 13 Ιαν 2024, 08:37
αν δε βαριέσαι, τι διαφορά έχουν οι λφπ στην πράξη να μην ψάχνω; δεν είναι εύφλεκτες;
στα συν έχουν έως 4χιλ κύκλους φόρτισης, δεν έχουν runaway- δεν σκάνε ακόμα και αν τις τρυπήσεις, σταθερη ταση
στα μείον μικρότερη ενεργειακή πυκνοτητα, και πιο δύσκολο να μετρήσεις την χωρητικότητα
είναι οι lifepo4 που έχουν από πιο παλια τα δρονε κλπ, εκείνο δεν είναι κίνδυνος, ο ατμιστης με 2 inr 18650 είναι άλλο πράγμα, δεν λέω να τον βάλεις σε κουτάκι αλλα μην τα συνδέεις νομίζω.
Chilloutbuddy έγραψε: 13 Ιαν 2024, 08:37
αν δε βαριέσαι, τι διαφορά έχουν οι λφπ στην πράξη να μην ψάχνω; δεν είναι εύφλεκτες;
στα συν έχουν έως 4χιλ κύκλους φόρτισης, δεν έχουν runaway- δεν σκάνε ακόμα και αν τις τρυπήσεις, σταθερη ταση
στα μείον μικρότερη ενεργειακή πυκνοτητα, και πιο δύσκολο να μετρήσεις την χωρητικότητα
είναι οι lifepo4 που έχουν από πιο παλια τα δρονε κλπ, εκείνο δεν είναι κίνδυνος, ο ατμιστης με 2 inr 18650 είναι άλλο πράγμα, δεν λέω να τον βάλεις σε κουτάκι αλλα μην τα συνδέεις νομίζω.
όχι δε συνδέω τίποτα, είμαι πανάσχετος. Μία 18650 μου φτάνει για όλη τη μέρα, μετά την αφήνω στο φορτιστή όλο το βράδυ όμως
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba.
της κόβει ζωή η επιμονη στο 100% αλλα κινδυνος δεν είναι. Μια χαρά είναι και αυτές, απλά όταν είναι χιλιάδες μαζί είναι πολύ δυνατές, και αφού μπορούν νε ξεφύγουν ήταν σοβαρό πρόβλημα, σχεδον μαυρο χιουμορ.
η μεγάλη διαφορα στην ασφάλεια είναι η συνδεσμολογια της "μπαταριας". Όταν η συσκευή δουλεύει στα 5 βολτ, δηλαδή τάση από μια λιθιου και stepup στα 5, δεν υπάρχει πρόβλημα να λυθεί, ο φορτιστής ποτε δεν περνάει την τάση κίνδυνου, το κελί δεν ξεφεύγει κλπ, πολύ δύσκολο να υπάρξει πρόβλημα.
όταν μπαίνουν τα κελιά σε σειρά για να μεγαλώσει η τάση της "μπαταρίας" τα τροφοδοτουμε όλα μαζι, βασιζόμαστε στην ισσοροπια τους για να μην βρεθεί ένα μισό βολτ πάνω από ένα άλλο, θελει εποπτεια, ειναι μπερδεμα.
Γενικά η παραγωγή αυτοκινητων με λιθιου κελια μικρα ηταν ταλιμπανια νομιζω, σύγχρονη ιστορία άγριας δύσης.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος enaon την 13 Ιαν 2024, 11:07, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.