Αρίστος έγραψε: 11 Ιαν 2024, 14:27
Oι ταινιες του παλιου ελληνικου κινηματογραφο ειναι παγκοσμιο φαινομενο εμπορικοτητας γιατι εκτος των εισιτηριων που εκοψαν στην εποχη τους, δινουν διαφημιστικα εσοδα σε ολα τα καναλια που τις παιζουν ανελειπως και στη βραδυνη ζωνη, επι 53 χρονια χωρις εξαιρεση μετα το τελος της δεκαετιας του 60.
είναι δηλαδή σαν τις εκπομπές που πουλάνε φίλτρα νερού.
Απλα ο κοσμος προτιμαει διαχρονικα να βλεπει καλους κωμικους απο οτι τις ταινιες του Αγγελοπουλου και του Τασιου.
.
O Tάσιος δεν είναι νέος ελληνικός κινηματογράφος
Είναι το τέλος του παλιού
gassim έγραψε: 07 Σεπ 2021, 14:12
Ωρες είναι τώρα να οικειοποιηθεί η αριστερά και την Γαλλική επανάσταση.
Αρίστος έγραψε: 11 Ιαν 2024, 14:27
Oι ταινιες του παλιου ελληνικου κινηματογραφο ειναι παγκοσμιο φαινομενο εμπορικοτητας γιατι εκτος των εισιτηριων που εκοψαν στην εποχη τους, δινουν διαφημιστικα εσοδα σε ολα τα καναλια που τις παιζουν ανελειπως και στη βραδυνη ζωνη, επι 53 χρονια χωρις εξαιρεση μετα το τελος της δεκαετιας του 60.
είναι δηλαδή σαν τις εκπομπές που πουλάνε φίλτρα νερού.
Απλα ο κοσμος προτιμαει διαχρονικα να βλεπει καλους κωμικους απο οτι τις ταινιες του Αγγελοπουλου και του Τασιου.
Δεν με απασχολει που θα καταταξουμε χρονικαω τον Τασιο.
Απλα σχολιαζω οτι την υψηλη κουλτουρα που γερνει μονομπαντα προς τα αριστερα μπορει να την τιμησαν καποια σαλονια και καποιοι διεθνεις κριτικοι αλλα δεν την αποδεχτηκε ο απλος λαος.
Και το ιδιο θα γινει τωρα με τις ταινιες του Λανθιμου.
Ρε σεις, ειλικρινά τώρα δεν βρίσκετε κωμικό το να επιχειρούν κριτική διεθνών ταινιών οι ροδοκοπανατζήδες και οι λάτρεις του μεταπολιτευτικού ελληνικού κινηματογράφου και βιντεοπαραγωγής "ταινιών" που ήταν ξεπέτα λίγων ημερών;
Το ότι υπάρχουν κοινά στοιχεία μεταξύ αυτών των δύο φαινομενικά αντίθετων κατηγοριών, παίζει έστω ως υπόθεση;
ΓΑΛΗ έγραψε: 11 Ιαν 2024, 14:55
Ρε σεις, ειλικρινά τώρα δεν βρίσκετε κωμικό το να επιχειρούν κριτική διεθνών ταινιών οι ροδοκοπανατζήδες και οι λάτρεις του μεταπολιτευτικού ελληνικού κινηματογράφου και βιντεοπαραγωγής "ταινιών" που ήταν ξεπέτα λίγων ημερών;
Το ότι υπάρχουν κοινά στοιχεία μεταξύ αυτών των δύο φαινομενικά αντίθετων κατηγοριών, παίζει έστω ως υπόθεση;
Θυμαμαι οτι ειχα παει τον ξαδελφο μου να δει το Βαρυ Πεπονι του Τασιου που παιζοταν το 1977 στο Studio...
Τελειωναμε το Λυκειο και οι δυο και εγω ημουν αριστερος ενω αυτος κεντροδεξιος.
Μετα το τελος της ταινιας προσπαθουσα να βρω καποιους λογους να τον πεισω γιατι δεν ηταν εντελως βαρετη και οτι κακως μου ελεγε οτι του εφαγα το βραδυ με μια ταινια μαπα.
Οταν ξανασυναντηθηκαμε μετα απο δεκα χρονια (γιατι αυτος σπουδασε εξωτερικο και μετα εγινε διπλωματικο σωμα) παραδεχθηκα οτι ειχε απολυτο δικιο.
Αρίστος έγραψε: 11 Ιαν 2024, 14:51
Δεν με απασχολει που θα καταταξουμε χρονικαω τον Τασιο.
υψηλη κουλτουρα
Και από πού προκύπτει ότι το κάθε παπάρας πρεσβεύει την "υψηλή κουλτούρα" βρε Αρίστο;
Οι φασιονοβικτιμάκηδες, σαφώς και είναι κατανοητή μεν αλλά απολύτως αδιάφορη κατηγορία, σε ό,τι μπορεί να επηρεάσει το ουσιαστικό και όχι ευμετάβλητο λόγω τάσεων σκεπτικό των ανθρώπων.
Είναι κάτι σαν καιρικό φαινόμενο και το ζητούμενο είναι να γίνεται αποδεκτό και κατανοητό ως τέτοιο.
Αρίστος έγραψε: 11 Ιαν 2024, 15:07
Θυμαμαι οτι ειχα παει τον ξαδελφο μου να δει το Βαρυ Πεπονι του Τασιου που παιζοταν το 1977 στο Studio...
Τελειωναμε το Λυκειο και οι δυο και εγω ημουν αριστερος ενω αυτος κεντροδεξιος.
Μετα το τελος της ταινιας προσπαθουσα να βρω καποιους λογους να τον πεισω γιατι δεν ηταν εντελως βαρετη και οτι κακως μου ελεγε οτι του εφαγα το βραδυ με μια ταινια μαπα.
Οταν ξανασυναντηθηκαμε μετα απο δεκα χρονια (γιατι αυτος σπουδασε εξωτερικο και μετα εγινε διπλωματικο σωμα) παραδεχθηκα οτι ειχε απολυτο δικιο.
.
δε μπορω ρε μαλακες
να σε καλα ρε κιαρατα κανω κονομια και στις ''πλαστελινες''
ΓΑΛΗ έγραψε: 11 Ιαν 2024, 14:55
Ρε σεις, ειλικρινά τώρα δεν βρίσκετε κωμικό το να επιχειρούν κριτική διεθνών ταινιών οι ροδοκοπανατζήδες και οι λάτρεις του μεταπολιτευτικού ελληνικού κινηματογράφου και βιντεοπαραγωγής "ταινιών" που ήταν ξεπέτα λίγων ημερών;
Το ότι υπάρχουν κοινά στοιχεία μεταξύ αυτών των δύο φαινομενικά αντίθετων κατηγοριών, παίζει έστω ως υπόθεση;
5 (πεντε) καλες ταινιες πες
Εσένα σε θεωρώ ένα ακόμη οργανικό και όχι ανακυκλώσιμο απόβλητο, ακόμη δεν το έχεις καταλάβει;
Οπότε, δεν έχω τον παραμικρό λόγο αντιπαράθεσης μαζί σας. Κάνε την ίδια σύσταση στους ομοιοπαθείς σου.
ΓΑΛΗ έγραψε: 11 Ιαν 2024, 14:55
Ρε σεις, ειλικρινά τώρα δεν βρίσκετε κωμικό το να επιχειρούν κριτική διεθνών ταινιών οι ροδοκοπανατζήδες και οι λάτρεις του μεταπολιτευτικού ελληνικού κινηματογράφου και βιντεοπαραγωγής "ταινιών" που ήταν ξεπέτα λίγων ημερών;
Το ότι υπάρχουν κοινά στοιχεία μεταξύ αυτών των δύο φαινομενικά αντίθετων κατηγοριών, παίζει έστω ως υπόθεση;
5 (πεντε) καλες ταινιες πες
Εσένα σε θεωρώ ένα ακόμη οργανικό και όχι ανακυκλώσιμο απόβλητο, ακόμη δεν το έχεις καταλάβει;
Οπότε, δεν έχω τον παραμικρό λόγο αντιπαράθεσης μαζί σας. Κάνε την ίδια σύσταση στους ομοιοπαθείς σου.
Παντως αντικειμενικα το Βαρυ Πεπονι ηταν η πιο ψυχοπλακωτικη ταινια που εχω δει, αμα θελετε να αυτοκτονησετε μπορειτε να το δειτε δυο συνεχομενες φορες.
Αρίστος έγραψε: 11 Ιαν 2024, 15:16
Παντως αντικειμενικα το Βαρυ Πεπονι ηταν η πιο ψυχοπλακωτικη ταινια που εχω δει, αμα θελετε να αυτοκτονησετε μπορειτε να το δειτε δυο συνεχομενες φορες.
.
Ρε Αρίστο, το Βαρύ Πεπόνι, το Στίγμα, η Παραγγελιά (όλες οι ταινίες του Τάσιου) δεν ήταν κουλτουριάρικες
Ήταν τα ελληνικά δράματα του 60 (Μάρθα Βούρτση) με νέο περιτύλιγμα
gassim έγραψε: 07 Σεπ 2021, 14:12
Ωρες είναι τώρα να οικειοποιηθεί η αριστερά και την Γαλλική επανάσταση.