Σταύρακας έγραψε: 08 Νοέμ 2018, 22:02
Το άγιο Πνεύμα ομιλεί παντού στην αγία Γραφή, είναι λοιπόν αδύνατον να υπάρχουν διιστάμενες δοξασίες. Η ζώσα πίστη (πλήρης δηλ. θείας χάριτος) σώζει και εξ αυτής πάντα απορρέουν καλά έργα.
Τί είναι λάθος στην πίστη των δαιμόνων; Γνωρίζουν την αλήθεια, ότι δηλ. υπάρχει ένας Θεός. Πιστεύουν, αλλά όχι στο πρόσωπο του Σωτήρα Χριστού. Η πίστη τους δεν είναι πίστη που σώζει, αλλά πεποίθηση, διανοητική γνώμη. Δεν έχουν έργα για να επικυρώσουν αυτή την πίστη τους, η πίστη τους είναι απλά όπως η ανθρώπινη στείρα πίστη.
Τί δουλειά έχει η πίστη των δαιμόνων σε νήμα για αθέους;
Υπονοείς κάτι;
.
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
Σταύρακας έγραψε: 08 Νοέμ 2018, 22:02
Το άγιο Πνεύμα ομιλεί παντού στην αγία Γραφή, είναι λοιπόν αδύνατον να υπάρχουν διιστάμενες δοξασίες. Η ζώσα πίστη (πλήρης δηλ. θείας χάριτος) σώζει και εξ αυτής πάντα απορρέουν καλά έργα.
Τί είναι λάθος στην πίστη των δαιμόνων; Γνωρίζουν την αλήθεια, ότι δηλ. υπάρχει ένας Θεός. Πιστεύουν, αλλά όχι στο πρόσωπο του Σωτήρα Χριστού. Η πίστη τους δεν είναι πίστη που σώζει, αλλά πεποίθηση, διανοητική γνώμη. Δεν έχουν έργα για να επικυρώσουν αυτή την πίστη τους, η πίστη τους είναι απλά όπως η ανθρώπινη στείρα πίστη.
Τί δουλειά έχει η πίστη των δαιμόνων σε νήμα για αθέους;
Υπονοείς κάτι;
.
Κάποιων η συμπεριφορά είναι κατάφωρα δαιμονική. Αλαζονική, σκληροτράχηλη, υποκριτική.
Σταύρακας έγραψε: 08 Νοέμ 2018, 22:02
Το άγιο Πνεύμα ομιλεί παντού στην αγία Γραφή, είναι λοιπόν αδύνατον να υπάρχουν διιστάμενες δοξασίες. Η ζώσα πίστη (πλήρης δηλ. θείας χάριτος) σώζει και εξ αυτής πάντα απορρέουν καλά έργα.
Τί είναι λάθος στην πίστη των δαιμόνων; Γνωρίζουν την αλήθεια, ότι δηλ. υπάρχει ένας Θεός. Πιστεύουν, αλλά όχι στο πρόσωπο του Σωτήρα Χριστού. Η πίστη τους δεν είναι πίστη που σώζει, αλλά πεποίθηση, διανοητική γνώμη. Δεν έχουν έργα για να επικυρώσουν αυτή την πίστη τους, η πίστη τους είναι απλά όπως η ανθρώπινη στείρα πίστη.
Τί δουλειά έχει η πίστη των δαιμόνων σε νήμα για αθέους;
Υπονοείς κάτι;
Κάποιων η συμπεριφορά είναι κατάφωρα δαιμονική. Αλαζονική, σκληροτράχηλη, υποκριτική.
Μόνο των αθέων και όχι των ενθέων; :
.
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
Σταύρακας έγραψε: 08 Νοέμ 2018, 22:02
Το άγιο Πνεύμα ομιλεί παντού στην αγία Γραφή, είναι λοιπόν αδύνατον να υπάρχουν διιστάμενες δοξασίες. Η ζώσα πίστη (πλήρης δηλ. θείας χάριτος) σώζει και εξ αυτής πάντα απορρέουν καλά έργα.
Τί είναι λάθος στην πίστη των δαιμόνων; Γνωρίζουν την αλήθεια, ότι δηλ. υπάρχει ένας Θεός. Πιστεύουν, αλλά όχι στο πρόσωπο του Σωτήρα Χριστού. Η πίστη τους δεν είναι πίστη που σώζει, αλλά πεποίθηση, διανοητική γνώμη. Δεν έχουν έργα για να επικυρώσουν αυτή την πίστη τους, η πίστη τους είναι απλά όπως η ανθρώπινη στείρα πίστη.
Δε υπαρχουν δαιμονες Σταυρακα. Αυτα ειναι ονειρα θερινης νυκτος αρχαιων.
Οσο για το Αγιο Πνευμα που δεν επιτρεπει να υπαρχουν διισταμενες δοξασιες και μια και μιλαμε για τον Παυλο εξηγησε μου αυτο (στην ιδια επιστολη), αν θελεις.
Οσο για το Αγιο Πνευμα που δεν επιτρεπει να υπαρχουν διισταμενες δοξασιες και μια και μιλαμε για τον Παυλο εξηγησε μου αυτο (στην ιδια επιστολη), αν θελεις.
Είτε ήταν πιωμένος, είτε ήταν διπλοπρόφιλο της εποχής.
.
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
Σταύρακας έγραψε: 08 Νοέμ 2018, 22:02
Το άγιο Πνεύμα ομιλεί παντού στην αγία Γραφή, είναι λοιπόν αδύνατον να υπάρχουν διιστάμενες δοξασίες. Η ζώσα πίστη (πλήρης δηλ. θείας χάριτος) σώζει και εξ αυτής πάντα απορρέουν καλά έργα.
Τί είναι λάθος στην πίστη των δαιμόνων; Γνωρίζουν την αλήθεια, ότι δηλ. υπάρχει ένας Θεός. Πιστεύουν, αλλά όχι στο πρόσωπο του Σωτήρα Χριστού. Η πίστη τους δεν είναι πίστη που σώζει, αλλά πεποίθηση, διανοητική γνώμη. Δεν έχουν έργα για να επικυρώσουν αυτή την πίστη τους, η πίστη τους είναι απλά όπως η ανθρώπινη στείρα πίστη.
Δε υπαρχουν δαιμονες Σταυρακα. Αυτα ειναι ονειρα θερινης νυκτος αρχαιων.
Οσο για το Αγιο Πνευμα που δεν επιτρεπει να υπαρχουν διισταμενες δοξασιες και μια και μιλαμε για τον Παυλο εξηγησε μου αυτο (στην ιδια επιστολη), αν θελεις.
Συνήθως προτεστάντες ανακαλύπτουν αντίφαση σε αυτά τα δύο χωρία της επιστολής. Ίσως διότι τους διαφεύγει ότι αυτή η επιστολή απευθύνεται και σε Εθνικούς και σε Ιουδαίους. Στο πρώτο χωρίο ο Παύλος λέει ότι όσοι τηρήσουν τον μωσαϊκό νόμο θα δικαιωθούν, ενώ στο δεύτερο ότι ουδείς είναι ικανός να τηρήσει τον νόμο, διότι δεν είναι αυτός ο σκοπός του νόμου. Θέλει να δείξει ότι και οι μεν και οι δε είναι ίσοι εμπρός στον Θεό, ότι είναι εξίσου αμαρτωλοί και θνητοί (παρακάτω δέ λέει τὰ γὰρ ὀψώνια τῆς ἁμαρτίας θάνατος).
Σταύρακας έγραψε: 08 Νοέμ 2018, 23:32
Συνήθως προτεστάντες ανακαλύπτουν αντίφαση σε αυτά τα δύο χωρία της επιστολής. Ίσως διότι τους διαφεύγει ότι αυτή η επιστολή απευθύνεται και σε Εθνικούς και σε Ιουδαίους. Στο πρώτο χωρίο ο Παύλος λέει ότι όσοι τηρήσουν τον μωσαϊκό νόμο θα δικαιωθούν, ενώ στο δεύτερο ότι ουδείς είναι ικανός να τηρήσει τον νόμο, διότι δεν είναι αυτός ο σκοπός του νόμου. Θέλει να δείξει ότι και οι μεν και οι δε είναι ίσοι εμπρός στον Θεό, ότι είναι εξίσου αμαρτωλοί και θνητοί (παρακάτω δέ λέει τὰ γὰρ ὀψώνια τῆς ἁμαρτίας θάνατος).
Δεν συμφωνω και θα σου πω το γιατι.
Στο πρωτο (Ρωμ 2:13) αναφερει οτι οι Ιουδαιοι θα κριθουν βασει του Νομου, αλλα εξηγει πιο κατω 2:14 Ὅταν οἱ ἐθνικοὶ ποὺ δὲν ἔχουν τὸν νόμον, ἐφαρμόζουν τὰς διατάξεις τοῦ νόμου ἐκ φύσεως, τότε, ἂν καὶ δὲν ἔχουν νόμον, ἔχουν τὸν ἑαυτόν τους διὰ νόμον ...16 ὅπως θὰ φανῇ τὴν ἡμέραν, ὅταν, σύμφωνα μὲ τὸ εὐαγγέλιόν μου, ὁ Θεὸς θὰ κρίνῃ τὰ κρυφὰ τῶν ἀνθρώπων διὰ τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ.
Τι εχει πραξει δηλαδη ο καθενας συμφωνα με τον Νομο ή με τον νομο του εαυτου τους, της καρδιας τους ή και απο τα εργα τους (Ρωμ 2:6 6 ὁ ὁποῖος (Θεος) θὰ ἀποδώσῃ εἰς τὸν καθένα σύμφωνα μὲ τὰ ἔργα του),
Στο δευτερο (Ρωμ 3:20) ξεγραφει τον Νομο τελειως. Αναφερει οτι ΟΛΟΙ οι ανθρωποι Ιουδαιοι και εθνικοι ειναι ενοχοι και κανενας δεν ειναι καλυτερος απο τον αλλον. Στο δε συγκεκριμενο χωριο αναφερει οτι ΚΑΝΕΝΑΣ (ουτε Ιουδαιος, ουτε εθνικος) δεν σωζεται με τον Νομο, ακομα και αν τον τηρησει (20 διότι κανεὶς ἄνθρωπος δὲν θὰ δικαιωθῇ ἐμπρός του ἐπειδὴ ἐτήρησε τὸν νόμον.
Υποστηριζει οτι η δικαιωση ερχεται μονο δια της πιστεως στον Ιησου (28 Πιστεύομεν λοιπὸν ὅτι ὁ ἄνθρωπος δικαιώνεται μὲ τὴν πίστιν χωρὶς τὰ ἔργα τοῦ νόμου} και Ρωμ 10:9 Ἐὰν ὁμολογήσῃς μὲ τὸ στόμα σου ὅτι ὁ Ἰησοῦς εἶναι Κύριος καὶ πιστέψῃς μὲ τὴν καρδιά σου ὅτι ὁ Θεὸς τὸν ἀνέστησε ἐκ νεκρῶν, τότε θὰ σωθῇς..
Καραμπινατη αντιφαση.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Alphabet την 09 Νοέμ 2018, 01:02, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Δυο πραγματα ειναι αχωριστα απο το ψεμα, οι πολλες υποσχεσεις και οι πολλες δικαιολογιες.
Οσο για το Αγιο Πνευμα που δεν επιτρεπει να υπαρχουν διισταμενες δοξασιες και μια και μιλαμε για τον Παυλο εξηγησε μου αυτο (στην ιδια επιστολη), αν θελεις.
Είτε ήταν πιωμένος, είτε ήταν διπλοπρόφιλο της εποχής.
.
Το μονο που μπορω να σκεφτω ειναι ή οτι αλλαζε γνωμη καθε μερα ή δεν θυμοταν τι ειχε υπαγορευσει στον γραφια του την προηγουμενη μερα.
Γιατι υπαρχει και τριτη εκδοχη απο τον Παυλο. Οτι ολοι οσοι σωθουν, ηταν διαλεγμενοι απο τον Θεο πριν καν γεννηθουν.
Μιλαμε οτι ...δεν γινονται αυτα. Οτι να 'ναι .. με πατατες που ελεγε καποιος στο παλιο πχορουμ.
Δυο πραγματα ειναι αχωριστα απο το ψεμα, οι πολλες υποσχεσεις και οι πολλες δικαιολογιες.
Σταύρακας έγραψε: 08 Νοέμ 2018, 23:32
Συνήθως προτεστάντες ανακαλύπτουν αντίφαση σε αυτά τα δύο χωρία της επιστολής. Ίσως διότι τους διαφεύγει ότι αυτή η επιστολή απευθύνεται και σε Εθνικούς και σε Ιουδαίους. Στο πρώτο χωρίο ο Παύλος λέει ότι όσοι τηρήσουν τον μωσαϊκό νόμο θα δικαιωθούν, ενώ στο δεύτερο ότι ουδείς είναι ικανός να τηρήσει τον νόμο, διότι δεν είναι αυτός ο σκοπός του νόμου. Θέλει να δείξει ότι και οι μεν και οι δε είναι ίσοι εμπρός στον Θεό, ότι είναι εξίσου αμαρτωλοί και θνητοί (παρακάτω δέ λέει τὰ γὰρ ὀψώνια τῆς ἁμαρτίας θάνατος).
Δεν συμφωνω και θα σου πω το γιατι.
Στο πρωτο (Ρωμ 2:13) αναφερει οτι οι Ιουδαιοι θα κριθουν βασει του Νομου, αλλα εξηγει πιο κατω 2:14 Ὅταν οἱ ἐθνικοὶ ποὺ δὲν ἔχουν τὸν νόμον, ἐφαρμόζουν τὰς διατάξεις τοῦ νόμου ἐκ φύσεως, τότε, ἂν καὶ δὲν ἔχουν νόμον, ἔχουν τὸν ἑαυτόν τους διὰ νόμον ...16 ὅπως θὰ φανῇ τὴν ἡμέραν, ὅταν, σύμφωνα μὲ τὸ εὐαγγέλιόν μου, ὁ Θεὸς θὰ κρίνῃ τὰ κρυφὰ τῶν ἀνθρώπων διὰ τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ.
Τι εχει πραξει δηλαδη ο καθενας συμφωνα με τον Νομο ή με τον νομο του εαυτου τους, της καρδιας τους ή και απο τα εργα τους (Ρωμ 2:6 6 ὁ ὁποῖος (Θεος) θὰ ἀποδώσῃ εἰς τὸν καθένα σύμφωνα μὲ τὰ ἔργα του),
Στο δευτερο (Ρωμ 3:20) ξεγραφει τον Νομο τελειως. Αναφερει οτι ΟΛΟΙ οι ανθρωποι Ιουδαιοι και εθνικοι ειναι ενοχοι και κανενας δεν ειναι καλυτερος απο τον αλλον. Στο δε συγκεκριμενο χωριο αναφερει οτι ΚΑΝΕΝΑΣ (ουτε Ιουδαιος, ουτε εθνικος) δεν σωζεται με τον Νομο, ακομα και αν τον τηρησει (20 διότι κανεὶς ἄνθρωπος δὲν θὰ δικαιωθῇ ἐμπρός του ἐπειδὴ ἐτήρησε τὸν νόμον.
Υποστηριζει οτι η δικαιωση ερχεται μονο δια της πιστεως στον Ιησου (28 Πιστεύομεν λοιπὸν ὅτι ὁ ἄνθρωπος δικαιώνεται μὲ τὴν πίστιν χωρὶς τὰ ἔργα τοῦ νόμου} και Ρωμ 10:9 Ἐὰν ὁμολογήσῃς μὲ τὸ στόμα σου ὅτι ὁ Ἰησοῦς εἶναι Κύριος καὶ πιστέψῃς μὲ τὴν καρδιά σου ὅτι ὁ Θεὸς τὸν ἀνέστησε ἐκ νεκρῶν, τότε θὰ σωθῇς..
Καραμπινατη αντιφαση.
Στο 2 η πράξη καλών έργων και η τήρηση του νόμου απορρέουν από μετανοημένη και περιτμημένη (αναγεννημένη εν Χριστώ) καρδιά. Στο 3 όμως, η τήρηση του νόμου είναι απόρροια της σάρκας, προσπάθεια περιορισμού του Θεού και των εντολών Του σε τυπικότητες, χωρίς αληθινή μετάνοια. Ο νόμος δεν είναι μόνο οι εξωτερικές απαιτήσεις του Θεού, αλλά οι απαιτήσεις Του επί της βαθείας καρδίας του ανθρώπου, επί του πυρήνα του, οπότε είναι αδύνατον να τηρηθούν διά της σάρκας και εντός του αισθητού και πεπερασμένου κόσμου. Ακόμη και το απολίθωμα που είναι ο μωσαϊκός νόμος πρέπει να προσεγγισθεί με θερμή απ' την μετάνοια πίστη.
Σταύρακας έγραψε: 09 Νοέμ 2018, 11:28
Στο 2 η πράξη καλών έργων και η τήρηση του νόμου απορρέουν από μετανοημένη και περιτμημένη (αναγεννημένη εν Χριστώ) καρδιά.
Δεν βλεπω οτι μπορει να γινει συζητηση ετσι αγαπητε. Βαζεις λεξεις που δεν υπαρχουν. Δεν αναφερει πουθενα για αναγεννημενη εν Χριστω καρδια, ουτε για απαραιτητη πιστη. Δεν γραφει καν σε αυτο το κεφαλαιο για τον Ιησου. Μιλαει γενικα για Ιουδαιους και εθνικους και εξηγει οτι οσοι κανουν καλα εργα θα δικαιωθουν απο τον Θεο, ενω οσοι δεν μετανιωσουν και παραμεινουν σκληροι και εγωιστες θα καταδικαστουν.
7 εἰς ἐκείνους ποὺ ἀσχολούμενοι μὲ ὑπομονὴν σὲ καλὰ ἔργα, ἐπιδιώκουν δόξαν καὶ τιμὴν καὶ ἀθανασίαν, θὰ ἀποδώσῃ ζωὴν αἰώνιον,
Σταύρακας έγραψε: 09 Νοέμ 2018, 11:28
Στο 3 όμως, η τήρηση του νόμου είναι απόρροια της σάρκας, προσπάθεια περιορισμού του Θεού και των εντολών Του σε τυπικότητες, χωρίς αληθινή μετάνοια. Ο νόμος δεν είναι μόνο οι εξωτερικές απαιτήσεις του Θεού, αλλά οι απαιτήσεις Του επί της βαθείας καρδίας του ανθρώπου, επί του πυρήνα του, οπότε είναι αδύνατον να τηρηθούν διά της σάρκας και εντός του αισθητού και πεπερασμένου κόσμου. Ακόμη και το απολίθωμα που είναι ο μωσαϊκός νόμος πρέπει να προσεγγισθεί με θερμή απ' την μετάνοια πίστη.
Ας υποθεσουμε λοιπον προς χαριν της συζητησης οτι αυτα που γραφεις ειναι σωστα, αν και παλι δεν υπαρχουν πουθενα στο κεφ 3.
Και η πιστη που μονο αυτη σωζει που κολλαει σε σχεση με το κεφ 2; Γιατι δεν χρειαζονται τα εργα πια; Αλλαξε το συστημα ο Θεος;
28 Πιστεύομεν λοιπὸν ὅτι ὁ ἄνθρωπος δικαιώνεται μὲ τὴν πίστιν χωρὶς τὰ ἔργα τοῦ νόμου.
Ασε που κατα τον Παυλο ςν αντιθεσει με το κεφ 2 ...12 δὲν ὑπάρχει κανένας ποὺ νὰ κάνῃ τὸ καλόν, δὲν ὑπάρχει οὔτε ἕνας.
Ρεζιλικια..
Υ.Γ. Πρεπει να ανοιχτει ενα νημα για τον Παυλο αλλα δυστυχως δεν εχω τοσο χρονο. Ειναι τοσο εξωφρενικα και αντιφατικα αυτα που γραφει ως προς τα γραπτα του αλλα και ως προς την διδασκαλια του Ιησου την οποια την πεταξε ως αχρηστη, που ο ανθρωπος πρεπει να ειχε διχασμενη προσωπικοτητα ή να ηταν τελειως σαλεμενος.
Δυο πραγματα ειναι αχωριστα απο το ψεμα, οι πολλες υποσχεσεις και οι πολλες δικαιολογιες.
Ωστε ο Παυλος γραφει οτι ολοι τον απεστραφησαν στην Ασια επειδη δεν πηγαν να τον δουν στην Ρωμη που ηταν φυλακισμενος.
Ακομη και και ετσι να ηταν, ειχε την απαιτηση να ξεκινησουν ολοι απο την Εφεσο εκεινη την εποχη για να πανε στην Ρωμη να τον δουν; Σοβαρολογεις τωρα;
Ξερεις τι σημαινει το ρημα αποστρεφομαι; Αν δεν το ξερεις, σημαινει αντιπαθώ, απεχθάνομαι, σιχαίνομαι, αποφευγω.
αποστρέφομαι (μεταβατικό) ενοχλούμαι από κάτι έντονα και το αποφεύγω (γιατί οι νέοι αποστρέφονται την πολιτική;)
Πείτε μου αν μπορείτε να δώσετε κάποια ερμηνεία δική σας ( αντιπαθώ απεχθάνομαι σιχαίνομαι)
Μόνο η ερμηνεία του «αποφεύγω» είναι εφαρμόσιμη στα των Ασιατών (φίλων) του αποστόλου μας γιατί η αποφυγή είχε την αιτιολογία στο φόβο για τους διωγμούς των χριστιανών στη Ρώμη (επί Νέρωνος), όπου ευρίσκετο ο Απόστολος.
«...γιατί σκοπός μας δεν είναι να μάθουμε πολλά. Σκοπός μας είναι μέσα από την εξάσκησή μας να φέρουμε σε κατάσταση κβαντισμού τον ίδιο το νου μας...»
1Βασιλ. 31
9 καί ἀποστρέφουσιν αὐτὸν καὶ ἐξέδυσαν τὰ σκεύη αὐτοῦ καὶ ἀποστέλλουσιν αὐτὰ εἰς γῆν ἀλλοφύλων κύκλῳ εὐαγγελίζοντες τοῖς εἰδώλοις αὐτῶν καὶ τῷ λαῷ.
Πείτε μου αν μπορείτε να δώσετε κάποια ερμηνεία δική σας ( αντιπαθώ απεχθάνομαι σιχαίνομαι)
Μόνο η ερμηνεία του «αποφεύγω» είναι εφαρμόσιμη στα των Ασιατών (φίλων) του αποστόλου μας γιατί η αποφυγή είχε την αιτιολογία στο φόβο για τους διωγμούς των χριστιανών στη Ρώμη (επί Νέρωνος), όπου ευρίσκετο ο Απόστολος.
1Βασιλ. 31
9 καί ἀποστρέφουσιν αὐτὸν καὶ ἐξέδυσαν τὰ σκεύη αὐτοῦ καὶ ἀποστέλλουσιν αὐτὰ εἰς γῆν ἀλλοφύλων κύκλῳ εὐαγγελίζοντες τοῖς εἰδώλοις αὐτῶν καὶ τῷ λαῷ.
Πείτε μου αν μπορείτε να δώσετε κάποια ερμηνεία δική σας ( αντιπαθώ απεχθάνομαι σιχαίνομαι)
Μόνο η ερμηνεία του «αποφεύγω» είναι εφαρμόσιμη στα των Ασιατών (φίλων) του αποστόλου μας γιατί η αποφυγή είχε την αιτιολογία στο φόβο για τους διωγμούς των χριστιανών στη Ρώμη (επί Νέρωνος), όπου ευρίσκετο ο Απόστολος.
Δωστε λινκ για τα υπόλοιπα. Βλέπω να αναλύει αμετάβατο «αποστρέφομαι ;» (κι όχι μεταβατικό;) , αλλά το ζητούμενο είναι πως στους χρόνους της Παλαιάς Διαθήκης, όπου χρησιμοποιείται κατά κόρον
Το αποστροφή, αποστρέφομαι, δεν μπορείς να μεταφράσεις με τις σημασίες αυτές που προβάλλει το λεξικό σας. Δείτε τα πρώτα παραδείγματα που έγραψα, κι αν θέλετε να σας γράψω πολύ περισσότερα, οπου το «αποστρέφομαι» δεν έχει ουδεμία σχέση με τις έννοιες που θέλετε να στηρίξετε το παράδοξο επιχείρημά σας για αισθήματα μίσους, σιχασιάς κλπ εκ μέρους των φίλων του Αποστόλου των εν Ασία, αλλά εκ των συναισθημάτων ανασφάλειας (εξαιτίας των διωγμών των χριστιανών στη Ρώμη) που χρησιμοποιήθηκε το «αποστρεφομαι», αποδίδεται θαυμάσια με την ερμηνεία «αποφεύγω».
Γεν. 15,16, 16,9, 22,19, 38,22
Αριθμοι 14,43 14,45 23,6 23,16 23,17 24,25
Δευτερ. 5,30 20,5
......
Μερικά παραδείγματα χρήσης του «αποστρέφομαι» χωρίς τη σχέση των εννοιών που θέλετε να προσδώσετε, από τα τρία εκ των αρχικών κεφαλαίων (Γένεση Δευτερονόμιο Αριθμοί) !
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος jey_pap την 09 Νοέμ 2018, 14:32, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
«...γιατί σκοπός μας δεν είναι να μάθουμε πολλά. Σκοπός μας είναι μέσα από την εξάσκησή μας να φέρουμε σε κατάσταση κβαντισμού τον ίδιο το νου μας...»