hellegennes έγραψε: 03 Δεκ 2023, 13:21
Πρωτογενώς πάντα ο πωλητής καλείται να καλύψει το προϊόν. Μετά ζητάει από την κατασκευάστρια αποζημίωση.
Πως; Τρέχεις την όποια Dell στα δικαστήρια; Αφού ξεκάθαρα σου λέει ότι το τάδε λάπτοπ ή μόνιτορ έχει 1 χρόνο εγγύηση
hellegennes έγραψε: 03 Δεκ 2023, 13:21
Η κατασκευάστρια επίσης πουλάει το προϊόν της στον λιανέμπορο, οπότε επίσης είναι υποχρεωμένη να δίνει 2 χρόνια εγγύηση, τουλάχιστον εντός της ΕΕ.
Καταλαβαίνω ότι αυτό που μου λες είναι επόμενο της εφαρμογής της Ευρωπαϊκής οδηγίας. Ρωτάω απλά τι γίνεται στην πράξη όταν ρητά σου αναφέρει ο πωλητής ότι το τάδε ηλεκτρονικό έχει 1 χρόνο εγγύηση από τον κατασκευαστή. Πως λύνεται αυτό χωρίς να μπλέξεις με δικηγόρους και υπηρεσίες;
hellegennes έγραψε: 03 Δεκ 2023, 13:21
Πρωτογενώς πάντα ο πωλητής καλείται να καλύψει το προϊόν. Μετά ζητάει από την κατασκευάστρια αποζημίωση.
Πως; Τρέχεις την όποια Dell στα δικαστήρια; Αφού ξεκάθαρα σου λέει ότι το τάδε λάπτοπ ή μόνιτορ έχει 1 χρόνο εγγύηση
hellegennes έγραψε: 03 Δεκ 2023, 13:21
Η κατασκευάστρια επίσης πουλάει το προϊόν της στον λιανέμπορο, οπότε επίσης είναι υποχρεωμένη να δίνει 2 χρόνια εγγύηση, τουλάχιστον εντός της ΕΕ.
Καταλαβαίνω ότι αυτό που μου λες είναι επόμενο της εφαρμογής της Ευρωπαϊκής οδηγίας. Ρωτάω απλά τι γίνεται στην πράξη όταν ρητά σου αναφέρει ο πωλητής ότι το τάδε ηλεκτρονικό έχει 1 χρόνο εγγύηση από τον κατασκευαστή. Πως λύνεται αυτό χωρίς να μπλέξεις με δικηγόρους και υπηρεσίες;
Με την ίδια λογική γιατί να στο καλύψει στον ένα χρόνο ή στον ένα μήνα;
Αν αρνούνται να εφαρμόσουν αυτό που πρέπει επικοινωνείς, κρατάς αποδείξεις της επικοινωνίας και κάνεις καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή με τα στοιχεία. Το πρόβλημα είναι δικό τους όχι δικό σου.
"Taxation is theft, purely and simply even though it is theft on a grand and colossal scale which no acknowledged criminals could hope to match. It is a compulsory seizure of the property of the State’s inhabitants, or subjects."
Awesomatic έγραψε: 03 Δεκ 2023, 13:54
Με την ίδια λογική γιατί να στο καλύψει στον ένα χρόνο ή στον ένα μήνα;
Γιστί στον ένα χρόνο θα τους καλύψει ο κατασκευαστής. Μετά ποιός; Αρκετά ηλεκτρονικά έχουν μικρό περιθώριο κέρδους και δεν είναι εύκολο να βάλει ένα πχ 10% παραπάνω στην τιμή για να το καλύψει το κατάστημα.
Έχω δει στην πράξη να μην δίνεται εγγύηση άνω του έτους δεκάδες φορές λόγω δουλειάς. Δεν σας μιλάω για κάτι υποθετικό.
Awesomatic έγραψε: 03 Δεκ 2023, 13:54
Με την ίδια λογική γιατί να στο καλύψει στον ένα χρόνο ή στον ένα μήνα;
Γιστί στον ένα χρόνο θα τους καλύψει ο κατασκευαστής. Μετά ποιός; Αρκετά ηλεκτρονικά έχουν μικρό περιθώριο κέρδους και δεν είναι εύκολο να βάλει ένα πχ 10% παραπάνω στην τιμή για να το καλύψει το κατάστημα.
Έχω δει στην πράξη να μην δίνεται εγγύηση άνω του έτους δεκάδες φορές λόγω δουλειάς. Δεν σας μιλάω για κάτι υποθετικό.
6 μηνες εγγυηση πλακέτας για καινουργιο πλυντηριο γνωστης μαρκας σε γνωστο μεγαλο καταστημα δεν ειναι απατη?
Μαδουραίος έγραψε: 03 Δεκ 2023, 14:28
6 μηνες εγγυηση πλακέτας για καινουργιο πλυντηριο γνωστης μαρκας σε γνωστο μεγαλο καταστημα δεν ειναι απατη?
Σαν να δηλώνει ότι ειναι προβληματική η σειρά.
Δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη για το νομικό σκέλος του θέματος. Δεν ξέρω καθόλου από πλυντήρια και τι δίνει η ίδια εταιρεία σε άλλα της προϊόντα ή γενικά ο ανταγωνισμός στις πλακέτες των πλυντηρίων. Το θέμα είναι αν ρητά ενημερώνουν για τους όρους εγγύησης που πρόκειται να τηρήσουν κατά την αγορά αλλά σχεδόν κανείς μας δεν ασχολείται να ρωτήσει τέτοιες λεπτομέρειες. Ούτε που θα μου πήγαινε το μυαλό ότι η πλακέτα έχει άλλη διάρκεια εγγύησης από το μηχάνημα συνολικά.
Υποθέτω 6 μήνες σου δίνει το κατάστημα, δηλαδή εάν χαλάσει στο αντικαθιστούν αυτοί απευθείας. 2 χρόνια σου δίνει ο κατασκευαστής, εάν πχ χαλάσει πάνω στον χρόνο το κατάστημα θα επικοινωνήσει με το service του κατασκευαστή για να δει εάν μπορεί να διορθωθεί και εάν δεν σώζεται ή δεν συμφέρει το αντικαθιστά ο κατασκευαστής.
GoBzi έγραψε: 03 Δεκ 2023, 14:46
Υποθέτω 6 μήνες σου δίνει το κατάστημα, δηλαδή εάν χαλάσει στο αντικαθιστούν αυτοί απευθείας. 2 χρόνια σου δίνει ο κατασκευαστής, εάν πχ χαλάσει πάνω στον χρόνο το κατάστημα θα επικοινωνήσει με το service του κατασκευαστή για να δει εάν μπορεί να διορθωθεί και εάν δεν σώζεται ή δεν συμφέρει το αντικαθιστά ο κατασκευαστής.
Γιατι μονο στην πλακετα και οχι στα υπολοιπα μηχανικα μερη?
hellegennes έγραψε: 03 Δεκ 2023, 13:21
Πρωτογενώς πάντα ο πωλητής καλείται να καλύψει το προϊόν. Μετά ζητάει από την κατασκευάστρια αποζημίωση.
Πως; Τρέχεις την όποια Dell στα δικαστήρια; Αφού ξεκάθαρα σου λέει ότι το τάδε λάπτοπ ή μόνιτορ έχει 1 χρόνο εγγύηση
Τι πώς; Αν αρνούνται να καλύψουν το προϊόν είναι παράνομοι και κάνεις ό,τι θα έκανες σε οποιαδήποτε άλλη παρανομία.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
hellegennes έγραψε: 03 Δεκ 2023, 22:14
Τι πώς; Αν αρνούνται να καλύψουν το προϊόν είναι παράνομοι και κάνεις ό,τι θα έκανες σε οποιαδήποτε άλλη παρανομία.
Δεν ξέρω φίλε μου. Είναι πάρα πολλά τα προϊόντα που ο κατασκευαστής δεν δίνει δεύτερο χρόνο εγγύησης. Δεν είναι η εξαίρεση στα οικιακά ηλεκτρονικά. Πως θα το καλύψει ο μεταπωλητής αυτό; Από την τσέπη του;
Αν έχει κάποιος γνωστό σε καμία μεγάλη αλυσίδα τύπου πλαισίου, ας ρωτήσει να μας πει.
hellegennes έγραψε: 03 Δεκ 2023, 22:14
Τι πώς; Αν αρνούνται να καλύψουν το προϊόν είναι παράνομοι και κάνεις ό,τι θα έκανες σε οποιαδήποτε άλλη παρανομία.
Δεν ξέρω φίλε μου. Είναι πάρα πολλά τα προϊόντα που ο κατασκευαστής δεν δίνει δεύτερο χρόνο εγγύησης. Δεν είναι η εξαίρεση στα οικιακά ηλεκτρονικά. Πως θα το καλύψει ο μεταπωλητής αυτό; Από την τσέπη του;
Αν έχει κάποιος γνωστό σε καμία μεγάλη αλυσίδα τύπου πλαισίου, ας ρωτήσει να μας πει.
Επειδή πουλάω κι εγώ ηλεκτρικές συσκευές, σε βεβαιώ ότι όσοι πουλάνε στην ΕΕ συμμορφώνονται με την κείμενη νομοθεσία. Ακόμη και ηλίθιες κινέζικες εταιρείες. Εγώ πάντα λέω στον πελάτη να κρατήσει το κουτί με την απόδειξη μέσα και έχει 2 χρόνια εγγύηση. Μου έχει συμβεί αρκετές φορές να πάθουν βλάβη μέσα στα 2 χρόνια. Συνήθως ο πελάτης επιλέγει να πάρει παρόμοια συσκευή και να πληρώσει την διαφορά ή το αντίθετο αν είναι φθηνότερη. Πάντα τις επιστρέφω, ποτέ δεν συνάντησα πρόβλημα με την εφοδιαστική αλυσίδα.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.