Frappezitis έγραψε: 24 Νοέμ 2023, 07:48
TRAINOSE SA (TrainOSE)
Εταιρεία
Η Hellenic Train Α.Ε., μέλος της ιταλικής κρατικής εταιρείας Ferrovie Dello Stato Italiane, είναι ιδιωτική εταιρεία και ο βασικός πάροχος σιδηροδρομικής μεταφοράς επιβατών και εμπορευμάτων στην Ελλάδα. Βικιπαίδεια
Κάτοχος: Trenitalia
Οικονομικός διευθυντής (CFO): Λορέντζο Τζεντίλε
Αριθμός εργαζομένων: 1.063 (2020)
Γονικός οργανισμός: Ιταλικοί Κρατικοί Σιδηρόδρομοι
Έσοδα: 106,3 εκατομμύρια EUR (2020)
Ίδρυση: 27 Δεκεμβρίου 1996
Έδρα: Πετμεζά 13, 11743, Αθήνα, Ελλάδα
Summary of passenger train services, 11 June 2023[14]
Suburban (Athens) Ano Liosia–Athens Airport 24 Eight peak hour return trips (42xx) start and finish at Paiania–Kantza instead of Athens Airport.
Piraeus–Athens Airport 18 The first train (1200) departs from Athens central station instead of Piraeus.
Πάλι μπέρδεψαν τα κλειδιά οι ανεύθυνοι δημοσιουπάλληλοι που έμειναν στον παλιό ΟΣΕ...
Ο Μητσοτάκης θα φταίει πάλι...
Απολύστε τους... Χθες...
Τους το έχουν εξηγησει χιλιάδες φορές και ακόμα να περάσει μέσα στο σκατοκεφαλό τους. Κόλλημα μεγάλο
Το οτι δημοσιοι υπάλληλοι είναι ακομα υπευθυνοι για τις γραμμες, το ειχαμε μαθει εδω και καιρο.
Μονο ο καθυστερημενος νηματοθετης κανει τον ανηξερο για να πουλησει προπαγανδα απο τα λιντλ.
Οι γνωστοί άγνωστοι συνεχίζουν τις παπαριές. Όλοι βλέπουμε το εγκληματικό γεγονός του διαχωρισμού του τμήματος διαχείρισης και συγκοινωνιακού έργου του ΟΣΕ. Δεν είναι τυχαίο ότι οι μαλακίες αυξήθηκαν μετά το διαχωρισμό ΟΣΕ - ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Έχεις δύο εταιρείες με διαφορετικό κέντρο διοίκησης και οργανόγραμμα να μη μπορούν να συνεννοηθούν.
Νομίζω ότι αξίζει Νόμπελ ανικανότητας σε αυτόν που το σκέφτηκε..
Πάλι μπέρδεψαν τα κλειδιά οι ανεύθυνοι δημοσιουπάλληλοι που έμειναν στον παλιό ΟΣΕ...
Ο Μητσοτάκης θα φταίει πάλι...
Απολύστε τους... Χθες...
Τους το έχουν εξηγησει χιλιάδες φορές και ακόμα να περάσει μέσα στο σκατοκεφαλό τους. Κόλλημα μεγάλο
Το οτι δημοσιοι υπάλληλοι είναι ακομα υπευθυνοι για τις γραμμες, το ειχαμε μαθει εδω και καιρο.
Μονο ο καθυστερημενος νηματοθετης κανει τον ανηξερο για να πουλησει προπαγανδα απο τα λιντλ.
Τώρα που θα βγεί κυβέρνηση η ΝΔ θα τους κανονίσει.
Τους το έχουν εξηγησει χιλιάδες φορές και ακόμα να περάσει μέσα στο σκατοκεφαλό τους. Κόλλημα μεγάλο
Το οτι δημοσιοι υπάλληλοι είναι ακομα υπευθυνοι για τις γραμμες, το ειχαμε μαθει εδω και καιρο.
Μονο ο καθυστερημενος νηματοθετης κανει τον ανηξερο για να πουλησει προπαγανδα απο τα λιντλ.
Τώρα που θα βγεί κυβέρνηση η ΝΔ θα τους κανονίσει.
Είναι τόσο δυσαρεστημένοι που την άλλη φορά θα τους ψηφίσουν με μισή καρδιά
panos291 έγραψε: 24 Νοέμ 2023, 22:34
Το οτι δημοσιοι υπάλληλοι είναι ακομα υπευθυνοι για τις γραμμες, το ειχαμε μαθει εδω και καιρο.
Μονο ο καθυστερημενος νηματοθετης κανει τον ανηξερο για να πουλησει προπαγανδα απο τα λιντλ.
Τώρα που θα βγεί κυβέρνηση η ΝΔ θα τους κανονίσει.
Είναι τόσο δυσαρεστημένοι που την άλλη φορά θα τους ψηφίσουν με μισή καρδιά
Δεν σε έχει προβληματίσει ότι ακόμα και έτσι εσείς παίρνετε τις μπάλες του Κούλη ενδελεχώς?
Κάθε λαός έχει τους ηγέτες που του αξίζουν. Οι πολίτες δεν θέλουν εξάλειψη της διαφθοράς, θέλουν περισσότερες ευκαιρίες να συμμετέχουν σ΄ αυτή. Δεν θέλουν ευνομία, θέλουν ανοχή της δικής τους ανομίας.
panos291 έγραψε: 24 Νοέμ 2023, 22:34
Το οτι δημοσιοι υπάλληλοι είναι ακομα υπευθυνοι για τις γραμμες, το ειχαμε μαθει εδω και καιρο.
Μονο ο καθυστερημενος νηματοθετης κανει τον ανηξερο για να πουλησει προπαγανδα απο τα λιντλ.
Τώρα που θα βγεί κυβέρνηση η ΝΔ θα τους κανονίσει.
Είναι τόσο δυσαρεστημένοι που την άλλη φορά θα τους ψηφίσουν με μισή καρδιά
Τους το έχουν εξηγησει χιλιάδες φορές και ακόμα να περάσει μέσα στο σκατοκεφαλό τους. Κόλλημα μεγάλο
Κάποτε θα πρέπει να το πάρουμε απόφαση και να απολύσουμε όλους αυτούς το δημοσιουπάλληλους που δημιουργούν πρόβλημα...
Να δεχθούμε πως θα μείνουμε χωρίς τραίνα,έναν, δύο, τρείς, έξι μήνες ή όσο χρειάζεται και να αναθέσουμε σε νέες προσλήψεις και νέους ανθρώπους την διαχείριση του δικτύου...
Νέοι άνθρωποι που θα καταλαβαίνουν τις νέες τεχνολογίες και δεν θα κοιτάνε τις οθόνες σαν αγελάδες που βλέπουν τα τραίνα να περνάνε...
Αυτό που έκανε ο Ρήγκαν με τους ελεγκτές εναέρια κυκλοφορίας το 1981...
Άλλη λύση δεν υπάρχει...
Ρε νούμερο τον ανίκανο σταθμάρχη στα Τέμπη εσείς τον τοποθετήσατε με αλλαγή του νόμου και μιλάτε για απολύσεις και νέους ανθρώπους;
ΖΩΑ ΓΙΔΙΑ ΖΌΜΠΙ
Ποιον σταθμάρχη και ιστορίες για αγρίους ρε ανεγκέφαλε αριστερέ?
Αφού είπαμε πως το τραίνο το οδηγούσε ο Μητσοτάκης...
Κάποτε θα πρέπει να το πάρουμε απόφαση και να απολύσουμε όλους αυτούς το δημοσιουπάλληλους που δημιουργούν πρόβλημα...
Να δεχθούμε πως θα μείνουμε χωρίς τραίνα,έναν, δύο, τρείς, έξι μήνες ή όσο χρειάζεται και να αναθέσουμε σε νέες προσλήψεις και νέους ανθρώπους την διαχείριση του δικτύου...
Νέοι άνθρωποι που θα καταλαβαίνουν τις νέες τεχνολογίες και δεν θα κοιτάνε τις οθόνες σαν αγελάδες που βλέπουν τα τραίνα να περνάνε...
Αυτό που έκανε ο Ρήγκαν με τους ελεγκτές εναέρια κυκλοφορίας το 1981...
Άλλη λύση δεν υπάρχει...
Ρε νούμερο τον ανίκανο σταθμάρχη στα Τέμπη εσείς τον τοποθετήσατε με αλλαγή του νόμου και μιλάτε για απολύσεις και νέους ανθρώπους;
ΖΩΑ ΓΙΔΙΑ ΖΌΜΠΙ
Ποιον σταθμάρχη και ιστορίες για αγρίους ρε ανεγκέφαλε αριστερέ?
Αφού είπαμε πως το τραίνο το οδηγούσε ο Μητσοτάκης...
- Η βασική γραμμή, σκελετός Αθήνα - Θεσσαλονίκη δε λειτουργεί.
- Το δίκτυο της Πελοποννήσου δε λειτουργεί.
- Το δίκτυο του Προαστιακού της Πάτρας χάλασε.
- Ο οδοντωτός της γραμμής Καλάβρυτα - Διακοπτό χάλασε.
- Η γραμμή Αλεξανδρούπολη - Δικαία δε λειτουργεί.
- Η γραμμή προς Καλαμπάκα δε λειτουργεί πλήρως
- Γραμμή Λάρισα - Βόλος δε λειτουργεί.
- Ο Προαστιακός της Αθήνας είναι αφερέγγυος και κινδυνεύεις να βρεθείς στα Λιόσια αντί για το αεροδρόμιο χάνοντας πτήσεις.
Και για όλα αυτά δεν παραιτείται κανείς, ακόμη χειρότερα δεν τιμωρείται κανείς και οι κουλίστας απλά τα ρίχνουν στον Αντρέα...