Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Μία από τις πλέον επιτυχημένες φθινοπωρινές θεατρικές παραστάσεις στο Παρίσι είναι του Πορτογάλου σκηνοθέτη και συγγραφέα Τιάγκο Ροντρίγκες με τίτλο «Καταρίνα και η ομορφιά τού να σκοτώνεις φασίστες». Αφορά μια φανταστική οικογένεια, της οποίας όλες οι γυναίκες φέρουν το όνομα της γιαγιάς τους, Καταρίνα, που το 1952 σκότωσε τον φασίστα που δολοφόνησε την καλύτερή της φίλη και στη συνέχεια άφησε ευχή και κατάρα στις κόρες της και στις εγγονές της να «γιορτάζουν» κάθε χρόνο το συμβάν σκοτώνοντας και αυτές έναν φασίστα.
Η παράδοση κράτησε εβδομήντα χρόνια, δηλαδή ώς τη στιγμή που μια Καταρίνα είπε, κρατώντας το πιστόλι, πως δεν μπορεί ούτε θέλει να σκοτώσει τον φασίστα που είχε ήδη απαγάγει. Το αποτέλεσμα ήταν να σκοτωθούν μεταξύ τους όλα τα μέλη της οικογένειας αφήνοντας ζωντανό μόνο τον φασίστα, ο οποίος, ενώ κατά το πρώτο δίωρο της παράστασης δεν είχε ανοίξει το στόμα του, άρχισε αμέσως και για περίπου μισή ώρα να εκφωνεί μια παραληρηματική ομιλία εξαναγκάζοντας κυριολεκτικά κάποια στιγμή τους θεατές είτε να φωνάξουν «σκάσε», είτε να αρχίσουν να αποχωρούν. Και εκεί τελειώνει απότομα η παράσταση.
ΓΑΛΗ έγραψε: 18 Νοέμ 2023, 16:01
Αλλά αυτό ας το πρόσεχαν πριν βάλουν τον συγκεκριμένο τίτλο.
ας πρόσεχαν αυτοί επειδή εσύ και οι άλλοι culture warriors είστε τεμπέληδες και δεν μπορείτε να διαβάσετε κάτι παραπάνω απο τον τίτλο πριν αρχίσετε την πολιτιστική μάχη του πληκτρολογίου? Μήπως να μην είστε τεμπέληδες;
Βρε ζουζούνι, ήμουν η πρώτη που έθιξα την υπόθεση του έργου πριν επηρεασθώ από τον τίτλο.
ΓΑΛΗ έγραψε: 18 Νοέμ 2023, 16:01
Αλλά αυτό ας το πρόσεχαν πριν βάλουν τον συγκεκριμένο τίτλο.
ας πρόσεχαν αυτοί επειδή εσύ και οι άλλοι culture warriors είστε τεμπέληδες και δεν μπορείτε να διαβάσετε κάτι παραπάνω απο τον τίτλο πριν αρχίσετε την πολιτιστική μάχη του πληκτρολογίου? Μήπως να μην είστε τεμπέληδες;
Βρε ζουζούνι, ήμουν η πρώτη που έθιξα την υπόθεση του έργου πριν επηρεασθώ από τον τίτλο.
Χαλάρωσε.
Πάρε πίσω το ζουζούνι. Δε σε έβρισα...πάρει πίσω το ζουζούνι αμέσως
Exodus έγραψε: 18 Νοέμ 2023, 17:13
Πού είπαμε ότι σχολιάζουν παραστάσεις που δεν είδανε;
Κάτι έγραψα παραπάνω για την υπόθεση αλλά επίσης διευκρίνησα ότι ο τίτλος είναι επαρκώς πιασάρικος ώστε να σχολιασθεί.
Κατά τα άλλα, εδώ μιλάμε για ένα πχόρουμ που σχολιάζονται συγγραφείς από τύπους που δεν έχουν διαβάσει ούτε ένα έργο τους, στην παράσταση θα κολλήσεις;
Όχι, δεν κολλάω, ούτε εκπλήσσομαι, εδώ μιλάν όλοι για όλα.
Και λοιπόν; Ποιος είναι αυτός που θα καθορίσει ποιος μπορεί να μιλάει για τι;
Κάτι έγραψα παραπάνω για την υπόθεση αλλά επίσης διευκρίνησα ότι ο τίτλος είναι επαρκώς πιασάρικος ώστε να σχολιασθεί.
Κατά τα άλλα, εδώ μιλάμε για ένα πχόρουμ που σχολιάζονται συγγραφείς από τύπους που δεν έχουν διαβάσει ούτε ένα έργο τους, στην παράσταση θα κολλήσεις;
Όχι, δεν κολλάω, ούτε εκπλήσσομαι, εδώ μιλάν όλοι για όλα.
Και λοιπόν; Ποιος είναι αυτός που θα καθορίσει ποιος μπορεί να μιλάει για τι;
Για πες.
Όποιος έχει ιδέα περί τίνος πρόκειται. Εγώ δηλαδή.
ΕΙΔΟΝ ΕΓΩ ΤΑΣ ΠΑΓΙΔΑΣ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ HΠΛΩΜΕΝΑΣ ΕΠΙ ΠΑΣΑΝ ΤΗΝ ΓΗΝ ΚΑΙ ΗΡΩΤΗΘΗΝ : ΑΡΑ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΑΙ ΕΚΦΥΓΕΙΝ ΤΑΥΤΑΣ; ΚΑΙ ΗΚΟΥΣΑ ΦΩΝΗΝ ΛΕΓΟΥΣΑΝ ΜΟΙ : "Ο ΤΑΠΕΙΝΟΣ".
ας πρόσεχαν αυτοί επειδή εσύ και οι άλλοι culture warriors είστε τεμπέληδες και δεν μπορείτε να διαβάσετε κάτι παραπάνω απο τον τίτλο πριν αρχίσετε την πολιτιστική μάχη του πληκτρολογίου? Μήπως να μην είστε τεμπέληδες;
Βρε ζουζούνι, ήμουν η πρώτη που έθιξα την υπόθεση του έργου πριν επηρεασθώ από τον τίτλο.
Χαλάρωσε.
Πάρε πίσω το ζουζούνι. Δε σε έβρισα...πάρει πίσω το ζουζούνι αμέσως
Χαϊδευτικά το είπα βρε ευέξαπτο πλάσμα.
Κατά τα άλλα, είμαι ήδη συνηθισμένη σε βρισιές από ζουζούνια, οπότε και να με βρίσεις δεν θα πάθω κάτι.
ας πρόσεχαν αυτοί επειδή εσύ και οι άλλοι culture warriors είστε τεμπέληδες και δεν μπορείτε να διαβάσετε κάτι παραπάνω απο τον τίτλο πριν αρχίσετε την πολιτιστική μάχη του πληκτρολογίου? Μήπως να μην είστε τεμπέληδες;
Έλα τώρα. Στα υποσυνείδητα μυνήματα παίζουν ρόλο και οι τίτλοι. Ο τύπος - κινούμενη διαταρραχή που έγραψε το σενάριο ξέρει πολύ καλά ότι προωθεί συγκεκριμένα μυνήματα και με τον διεστραμμένο τίτλο του και με την κεντρική ιδέα του σεναρίου, δηλαδή την οικογένεια που έχει παράδοση να δολοφονεί φασίστες.
υποσυνείδητα μηνύματα τι είναι, σαν αυτά που έδειχνε η Σεμίνα στα 90'ς στους δίσκους των μέιντεν όταν τους έπαιζες ανάποδα;
Είναι αυτά τα οποία περνά η προπαγάνδα στις συνειδήσεις,
Exodus έγραψε: 18 Νοέμ 2023, 17:30
Όχι, δεν κολλάω, ούτε εκπλήσσομαι, εδώ μιλάν όλοι για όλα.
Και λοιπόν; Ποιος είναι αυτός που θα καθορίσει ποιος μπορεί να μιλάει για τι;
Για πες.
Όποιος έχει ιδέα περί τίνος πρόκειται. Εγώ δηλαδή.
Ε, τότε να απαιτήσεις να σε κάνουν συντονιστή για τα καλλιτεχνικά. Έτσι, για να βάλεις μια τάξη γιατί κάπου έχουμε μπλέξει τα μπατζανάκιδα κονέ με τις καλλιτεχνικές προσεγγίσεις.
ΓΑΛΗ έγραψε: 18 Νοέμ 2023, 17:47Ε, τότε να απαιτήσεις να σε κάνουν συντονιστή για τα καλλιτεχνικά. Έτσι, για να βάλεις μια τάξη γιατί κάπου έχουμε μπλέξει τα μπατζανάκιδα κονέ με τις καλλιτεχνικές προσεγγίσεις.
Οι εποχές Συντονισμού παρήλθαν. Τώρα με το ζόρι γράφουμε. Σήμερα είμαι άρρωστος σπίτι, και η Κυρά φευγάτη σε ταξίδι, ενώ ο διάδοχος επιδίδεται σε ντρίπλες, πάσες, και τακουνάκια, εγώ χορεύω εδώ.
ΕΙΔΟΝ ΕΓΩ ΤΑΣ ΠΑΓΙΔΑΣ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ HΠΛΩΜΕΝΑΣ ΕΠΙ ΠΑΣΑΝ ΤΗΝ ΓΗΝ ΚΑΙ ΗΡΩΤΗΘΗΝ : ΑΡΑ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΑΙ ΕΚΦΥΓΕΙΝ ΤΑΥΤΑΣ; ΚΑΙ ΗΚΟΥΣΑ ΦΩΝΗΝ ΛΕΓΟΥΣΑΝ ΜΟΙ : "Ο ΤΑΠΕΙΝΟΣ".
ΓΑΛΗ έγραψε: 18 Νοέμ 2023, 17:47Ε, τότε να απαιτήσεις να σε κάνουν συντονιστή για τα καλλιτεχνικά. Έτσι, για να βάλεις μια τάξη γιατί κάπου έχουμε μπλέξει τα μπατζανάκιδα κονέ με τις καλλιτεχνικές προσεγγίσεις.
Οι εποχές Συντονισμού παρήλθαν. Τώρα με το ζόρι γράφουμε. Σήμερα είμαι άρρωστος σπίτι, και η Κυρά φευγάτη σε ταξίδι, ενώ ο διάδοχος επιδίδεται σε ντρίπλες, πάσες, και τακουνάκια, εγώ χορεύω εδώ.
Κάτι κατάλαβα από τη μαγειρική. Τα σουβλάκια για τον διάδοχο και οι γίγαντες για σένα. Εύγε.
Golden Age έγραψε: 18 Νοέμ 2023, 17:35
Κριτική για την παράσταση στη Γαλλία.
Καταρίνες
26.10.22
Μία από τις πλέον επιτυχημένες φθινοπωρινές θεατρικές παραστάσεις στο Παρίσι είναι του Πορτογάλου σκηνοθέτη και συγγραφέα Τιάγκο Ροντρίγκες με τίτλο «Καταρίνα και η ομορφιά τού να σκοτώνεις φασίστες». Αφορά μια φανταστική οικογένεια, της οποίας όλες οι γυναίκες φέρουν το όνομα της γιαγιάς τους, Καταρίνα, που το 1952 σκότωσε τον φασίστα που δολοφόνησε την καλύτερή της φίλη και στη συνέχεια άφησε ευχή και κατάρα στις κόρες της και στις εγγονές της να «γιορτάζουν» κάθε χρόνο το συμβάν σκοτώνοντας και αυτές έναν φασίστα.
Η παράδοση κράτησε εβδομήντα χρόνια, δηλαδή ώς τη στιγμή που μια Καταρίνα είπε, κρατώντας το πιστόλι, πως δεν μπορεί ούτε θέλει να σκοτώσει τον φασίστα που είχε ήδη απαγάγει. Το αποτέλεσμα ήταν να σκοτωθούν μεταξύ τους όλα τα μέλη της οικογένειας αφήνοντας ζωντανό μόνο τον φασίστα, ο οποίος, ενώ κατά το πρώτο δίωρο της παράστασης δεν είχε ανοίξει το στόμα του, άρχισε αμέσως και για περίπου μισή ώρα να εκφωνεί μια παραληρηματική ομιλία εξαναγκάζοντας κυριολεκτικά κάποια στιγμή τους θεατές είτε να φωνάξουν «σκάσε», είτε να αρχίσουν να αποχωρούν. Και εκεί τελειώνει απότομα η παράσταση.
Golden Age έγραψε: 18 Νοέμ 2023, 17:35
Κριτική για την παράσταση στη Γαλλία.
Καταρίνες
26.10.22
Μία από τις πλέον επιτυχημένες φθινοπωρινές θεατρικές παραστάσεις στο Παρίσι είναι του Πορτογάλου σκηνοθέτη και συγγραφέα Τιάγκο Ροντρίγκες με τίτλο «Καταρίνα και η ομορφιά τού να σκοτώνεις φασίστες». Αφορά μια φανταστική οικογένεια, της οποίας όλες οι γυναίκες φέρουν το όνομα της γιαγιάς τους, Καταρίνα, που το 1952 σκότωσε τον φασίστα που δολοφόνησε την καλύτερή της φίλη και στη συνέχεια άφησε ευχή και κατάρα στις κόρες της και στις εγγονές της να «γιορτάζουν» κάθε χρόνο το συμβάν σκοτώνοντας και αυτές έναν φασίστα.
Η παράδοση κράτησε εβδομήντα χρόνια, δηλαδή ώς τη στιγμή που μια Καταρίνα είπε, κρατώντας το πιστόλι, πως δεν μπορεί ούτε θέλει να σκοτώσει τον φασίστα που είχε ήδη απαγάγει. Το αποτέλεσμα ήταν να σκοτωθούν μεταξύ τους όλα τα μέλη της οικογένειας αφήνοντας ζωντανό μόνο τον φασίστα, ο οποίος, ενώ κατά το πρώτο δίωρο της παράστασης δεν είχε ανοίξει το στόμα του, άρχισε αμέσως και για περίπου μισή ώρα να εκφωνεί μια παραληρηματική ομιλία εξαναγκάζοντας κυριολεκτικά κάποια στιγμή τους θεατές είτε να φωνάξουν «σκάσε», είτε να αρχίσουν να αποχωρούν. Και εκεί τελειώνει απότομα η παράσταση.