Την απειλούσε πριν ακόμη φύγει απ'το σπίτι της. Για ξυλίκι και διάφορους άλλους εκβιασμούς. Δεν πήγε ποτέ στην Αστυνομία να κάνει καταγγελία, ή να αιτηθεί ασφαλιστικά μέτρα για την σωματική της ακεραιότητα. Οπότε ποιός συντηρεί μια κατάσταση που πάει με μαθηματική ακρίβεια στο διάολο; Όταν κάποιος όντως επιθυμεί να είναι ασφαλής, κάνει τα πάντα γι'αυτό. Όχι ημίμετρα και σου'πα μου'πες. Απλά πράγματα.
Φιλενάδα, έλα να σου πω κάτι στ' αυτί παραμύθια της χαλιμάς είναι το στόρι, αλλά βοηθά να σκοτώνουμε την ώρα μας
Και τότε πώς δικαιολογούνται τόσα νεύρα? Ετούτη εδώ μπάσταρδους ανεβάζει, καθάρματα κατεβάζει.
Είναι εκφραστικό μέσο και σκηνοθετικό εφεύρημα της καλλιτέχνιδας στον νέο ρόλο. Προσπαθεί, μέσω της οξυμένης συναισθηματικής φόρτισης, να διεγείρει την επικοινωνιακή ικανότητα και την διαδραστική ανταπόκριση των συμμετεχόντων στην νέα δραματική κατάσταση.
Βέβαια, ως ένα σημείο αντιγράφει γνωστές μανιέρες.
Την απειλούσε πριν ακόμη φύγει απ'το σπίτι της. Για ξυλίκι και διάφορους άλλους εκβιασμούς. Δεν πήγε ποτέ στην Αστυνομία να κάνει καταγγελία, ή να αιτηθεί ασφαλιστικά μέτρα για την σωματική της ακεραιότητα. Οπότε ποιός συντηρεί μια κατάσταση που πάει με μαθηματική ακρίβεια στο διάολο; Όταν κάποιος όντως επιθυμεί να είναι ασφαλής, κάνει τα πάντα γι'αυτό. Όχι ημίμετρα και σου'πα μου'πες. Απλά πράγματα.
Φιλενάδα, έλα να σου πω κάτι στ' αυτί παραμύθια της χαλιμάς είναι το στόρι, αλλά βοηθά να σκοτώνουμε την ώρα μας
Καλημερα και χρόνια πολλά στους εορτάζοντες!
γτ καλέ κακό ειναι;
αφου σας διαβάζω όλους και μου αρεσουν όσα γράφονται!
Καταρχάς πως μας προλαβαίνεις και δευτερευόντως πως θα ξεχωρίσεις τους ξεχωριστούς αν μοιράζεις αβέρτα την αγάπη σου;;;αχαχαχαχαχα..,τι ροη ειν τούτη! Δεν λέω ανδρομαχη για σενα
Ναύτης έγραψε: 07 Νοέμ 2023, 14:14
Φιλενάδα, έλα να σου πω κάτι στ' αυτί παραμύθια της χαλιμάς είναι το στόρι, αλλά βοηθά να σκοτώνουμε την ώρα μας
Και τότε πώς δικαιολογούνται τόσα νεύρα? Ετούτη εδώ μπάσταρδους ανεβάζει, καθάρματα κατεβάζει.
Είναι εκφραστικό μέσο και σκηνοθετικό εφεύρημα της καλλιτέχνιδας στον νέο ρόλο. Προσπαθεί, μέσω της οξυμένης συναισθηματικής φόρτισης, να διεγείρει την επικοινωνιακή ικανότητα και την διαδραστική ανταπόκριση των συμμετεχόντων στην νέα δραματική κατάσταση.
Βέβαια, ως ένα σημείο αντιγράφει γνωστές μανιέρες.
O παπούς ποιός είναι? Ο Τάπας? Τον τραβολογάει να κάμνουνε σέκς και αυτός δε θέλει?