Aρκετούς εγκληματικούς κοπρίτες ταίσαμε δεκαετίες τώρα. Μία στα τρένα, μία στα πλοία. Στα σπίτια τους λοιπόν, η ας κάνουν αιτήσεις στον ιδιωτικό τομέα.
Α δεν είναι ιδιωτική η Hellenic Train, πρώην ΤΡΑΙΝΟΣΕ;
Ρε γιατί κοροϊδευομαστε μεταξύ μας; Ή καλύτερα, γιατί μας δουλεύετε μέσα στα μούτρα μας;
ΠΑΣΟΚ, ΝΔ και ΚΚΕ βάλανε την πλειοψηφία των υπαλλήλων της Hellenic Train επί ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Japetus έγραψε: 03 Οκτ 2023, 10:33
Η Ελλάδα κατέβηκε από το τρένο ήδη από τη δεκαετία του '60 όταν ο Καραμανλής ως υπουργός τότε μεταφορών, ίδρυσε τα ΚΤΕΛ.
Από τότε ξεκίνησε σταδιακά η προσπάθεια αποδομησης του σιδηροδρόμου καθώς τα φράγκα για μασούλημα ήταν πάρα πολλά...
Η Σιδηροδρομική Γραμμή Λαυρίου - Αγίων Αναργύρων της οποίας η λειτουργία διεκόπη το 1957, λογικά εξυπηρετούσε αρκετό κόσμο, καθώς συνέδεε Λαύριο, Κερατέα κλπ. με την Αθήνα.
Επειδή περνούσε και από περιοχή που μένω και μιλάμε για εποχή με ελάχιστα ΙΧ, προφανώς θα ήταν θέμα το ότι σταμάτησε να εξυπηρετεί και έμενε ως μόνη επιλογή το ΚΤΕΛ.
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"
Aρκετούς εγκληματικούς κοπρίτες ταίσαμε δεκαετίες τώρα. Μία στα τρένα, μία στα πλοία. Στα σπίτια τους λοιπόν, η ας κάνουν αιτήσεις στον ιδιωτικό τομέα.
Στον ιδιωτικό τομέα και αν γίνονται απολύσεις. Αν είσαι υπερ του να απαγορευονται οι απολύσεις στον ιδιωτικο τομέα με μεγάλες αυξήσεις στους μισθούς το συζητάμε. Αλλιώς μισείς και τους εργαζόμενους στον ιδιωτικό. Γενικά μισείς τους εργαζόμενους. Δεν ξέρω αν χρειάζεται να δουλέψεις για να ζήσεις ή είσαι εισοδηματίας.
Καπιταλισμός ένα σύστημα που σαπίζει
Έγκλημα της Πύλου: ο θάνατος διακοπές στη μεσόγειο πάει.
Rakomelofronas έγραψε: 03 Οκτ 2023, 10:56
Ένα κανονικό σιδηροδρομικό δίκτυο θα έκανε μεγάλο καλό πρωτίστως στη Θεσσαλονίκη, το επίνειο των Κεντρικών Βαλκανίων, αλλά και στην Πάτρα, που δεν έχει καν ούτε υποτυπώδη σιδηροδρομική γραμμή.
Ας περιμένουμε να ρίξει κονδύλια η ΕΕ αν και λογικά στον κεντρικό σχεδιασμό τους προηγούνται οι ηλεκτρικές νταλίκες ή κάτι τέτοιο
Θυμόμουν από παλιά και το επιβεβαίωσα τώρα οτι το λιμάνι της είναι ρηχό (12 μέτρα έναντι 18 του Πειραιά).
Το ίδιο και η θάλασσα νότια, που κινδυνεύει να κλείσει από τις προσχώσεις των 3 ποταμών.
.
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
Aρκετούς εγκληματικούς κοπρίτες ταίσαμε δεκαετίες τώρα. Μία στα τρένα, μία στα πλοία. Στα σπίτια τους λοιπόν, η ας κάνουν αιτήσεις στον ιδιωτικό τομέα.
Α δεν είναι ιδιωτική η Hellenic Train, πρώην ΤΡΑΙΝΟΣΕ;
Ρε γιατί κοροϊδευομαστε μεταξύ μας; Ή καλύτερα, γιατί μας δουλεύετε μέσα στα μούτρα μας;
ΠΑΣΟΚ, ΝΔ και ΚΚΕ βάλανε την πλειοψηφία των υπαλλήλων της Hellenic Train επί ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Μπορεί. Εδώ για να πάει κάποιος εργοδηγός στην Τέρνα ή ταμίας στο Σκλαβενίτη και τον βάζει κάποιο κόμμα...
Α δεν είναι ιδιωτική η Hellenic Train, πρώην ΤΡΑΙΝΟΣΕ;
Ρε γιατί κοροϊδευομαστε μεταξύ μας; Ή καλύτερα, γιατί μας δουλεύετε μέσα στα μούτρα μας;
ΠΑΣΟΚ, ΝΔ και ΚΚΕ βάλανε την πλειοψηφία των υπαλλήλων της Hellenic Train επί ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Μπορεί. Εδώ για να πάει κάποιος εργοδηγός στην Τέρνα ή ταμίας στο Σκλαβενίτη και τον βάζει κάποιο κόμμα...
Ναι αλλά εδώ μιλάμε για απατεώνες, ούνα φάτσα, ούνα ράτσα. Όταν το Θεσσαλονίκη Αθήνα θεωρείται άγονη γραμμή και το κράτος τσοντάρει για να γίνει το δρομολόγιο σημαίνει πως όλη η χώρα είναι μια άγονη γραμμή (σύμφωνα με την κυβέρνηση και τους Ιταλούς). Στην ουσία πουλήσαμε τον ΟΣΕ, ακόμη πληρώνουμε για τα βύσματα αλλά τώρα πληρώνουμε και τους Ιταλούς.
Rakomelofronas έγραψε: 03 Οκτ 2023, 10:56
Ένα κανονικό σιδηροδρομικό δίκτυο θα έκανε μεγάλο καλό πρωτίστως στη Θεσσαλονίκη, το επίνειο των Κεντρικών Βαλκανίων, αλλά και στην Πάτρα, που δεν έχει καν ούτε υποτυπώδη σιδηροδρομική γραμμή.
Ας περιμένουμε να ρίξει κονδύλια η ΕΕ αν και λογικά στον κεντρικό σχεδιασμό τους προηγούνται οι ηλεκτρικές νταλίκες ή κάτι τέτοιο
Αν θέλουμε το λιμάνι του Πειραιά να γίνει όντως μεγάλο κέντρο τότε χρειάζεται αξιόπιστη σύνδεση με την κεντρική Ευρώπη, να πηγαίνουν τα κοντεινερ από και προς συνέχεια, ιδανικά με απευθείας φόρτωμα στα βαγόνια. Με νταλίκες δεν είναι ούτε οικονομικό, ούτε βιώσιμο.
Αυτό οι Κινέζοι το έχουν πει από την πρώτη στιγμή που ήρθαν και έχουν σχεδόν 20 χρόνια στο λιμάνι .Είδες το κράτος να κάνει κάτι; Εδώ για τρία χλμ και δεν έκαναν στον Πειραια. Στην ΑΛεξανδρούπολη για ένα χλμ γραμμών ήρθαν οι Αμερικάνοι. Για την Θεσσαλονική δεν λέω θα γέλασει ο κάθε πικραμένος
Βάλε ότι έχουμε και μεγάλη αύξηση των εταιρείων Logistics με φορτηγά που πρέπει να ναι γερό λόμπυ
.
Δεν είναι κρίμα κι άδικο.....παράξενο μεγάλο.....να περπατούν οι ζωντανοί με τους αποθαμένους ;;; εεεεε πού δεν τόν πήραν οι Σινέζοι ;;; .
.
Ταφόπλακα τού Μέλλοντος τών Παιδιών μας η Γραφειοκρατεία καί οί Συντάξεις άνω τών 400 € ....
Δουλειά δέν έχει ό Διάολος γαμάει τά Παιδιά του .... Έλληνική Λαική Σοφία
Ρε γιατί κοροϊδευομαστε μεταξύ μας; Ή καλύτερα, γιατί μας δουλεύετε μέσα στα μούτρα μας;
ΠΑΣΟΚ, ΝΔ και ΚΚΕ βάλανε την πλειοψηφία των υπαλλήλων της Hellenic Train επί ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Μπορεί. Εδώ για να πάει κάποιος εργοδηγός στην Τέρνα ή ταμίας στο Σκλαβενίτη και τον βάζει κάποιο κόμμα...
Ναι αλλά εδώ μιλάμε για απατεώνες, ούνα φάτσα, ούνα ράτσα. Όταν το Θεσσαλονίκη Αθήνα θεωρείται άγονη γραμμή και το κράτος τσοντάρει για να γίνει το δρομολόγιο σημαίνει πως όλη η χώρα είναι μια άγονη γραμμή (σύμφωνα με την κυβέρνηση και τους Ιταλούς). Στην ουσία πουλήσαμε τον ΟΣΕ, ακόμη πληρώνουμε για τα βύσματα αλλά τώρα πληρώνουμε και τους Ιταλούς.
Τελικά η γραμμή είχε κίνηση ή πήγαιναν άδεια τα τραίνα;
Μπορεί. Εδώ για να πάει κάποιος εργοδηγός στην Τέρνα ή ταμίας στο Σκλαβενίτη και τον βάζει κάποιο κόμμα...
Ναι αλλά εδώ μιλάμε για απατεώνες, ούνα φάτσα, ούνα ράτσα. Όταν το Θεσσαλονίκη Αθήνα θεωρείται άγονη γραμμή και το κράτος τσοντάρει για να γίνει το δρομολόγιο σημαίνει πως όλη η χώρα είναι μια άγονη γραμμή (σύμφωνα με την κυβέρνηση και τους Ιταλούς). Στην ουσία πουλήσαμε τον ΟΣΕ, ακόμη πληρώνουμε για τα βύσματα αλλά τώρα πληρώνουμε και τους Ιταλούς.
Τελικά η γραμμή είχε κίνηση ή πήγαιναν άδεια τα τραίνα;
Είχε. Το απέδειξε και η τραγωδία. Απλά η λογική του τραίνου δεν είναι η κερδοφορία οπότε επιδοτείται ώστε να είναι κερδοφόρος ο ανάδοχος.
Ναι αλλά εδώ μιλάμε για απατεώνες, ούνα φάτσα, ούνα ράτσα. Όταν το Θεσσαλονίκη Αθήνα θεωρείται άγονη γραμμή και το κράτος τσοντάρει για να γίνει το δρομολόγιο σημαίνει πως όλη η χώρα είναι μια άγονη γραμμή (σύμφωνα με την κυβέρνηση και τους Ιταλούς). Στην ουσία πουλήσαμε τον ΟΣΕ, ακόμη πληρώνουμε για τα βύσματα αλλά τώρα πληρώνουμε και τους Ιταλούς.
Τελικά η γραμμή είχε κίνηση ή πήγαιναν άδεια τα τραίνα;
Είχε. Το απέδειξε και η τραγωδία. Απλά η λογική του τραίνου δεν είναι η κερδοφορία οπότε επιδοτείται ώστε να είναι κερδοφόρος ο ανάδοχος.
Το ότι ένα τραίνο ήταν γεμάτο δεν σημαίνει τίποτε. Ύστερα δεν ξέρω την πυκνότητα των δρομολογίων και πόσο αντιστοιχούν σε 6, 7 εκατομμύρια κατοίκους. Προσωπικά, αν και σαν μέσο μού αρέσει πολύ, δεν με βόλεψε ποτέ, γιατί από σταθμό σε σταθμό πας, αλλά μετά είσαι έρμαιο των κακών ΜΜΜ. Οπότε καλύτερα με το αυτοκινητάκι σου.
Τελικά η γραμμή είχε κίνηση ή πήγαιναν άδεια τα τραίνα;
Είχε. Το απέδειξε και η τραγωδία. Απλά η λογική του τραίνου δεν είναι η κερδοφορία οπότε επιδοτείται ώστε να είναι κερδοφόρος ο ανάδοχος.
Το ότι ένα τραίνο ήταν γεμάτο δεν σημαίνει τίποτε. Ύστερα δεν ξέρω την πυκνότητα των δρομολογίων και πόσο αντιστοιχούν σε 6, 7 εκατομμύρια κατοίκους. Προσωπικά, αν και σαν μέσο μού αρέσει πολύ, δεν με βόλεψε ποτέ, γιατί από σταθμό σε σταθμό πας, αλλά μετά είσαι έρμαιο των κακών ΜΜΜ. Οπότε καλύτερα με το αυτοκινητάκι σου.
Τι εννοείς; από το κέντρο της Αθήνας στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, ή στο κέντρο της Πάτρας. Εννοείς ότι δεν περνάει έξω από το σπίτι σου;
Εμπεδοκλής έγραψε: 04 Οκτ 2023, 09:10
Είχε. Το απέδειξε και η τραγωδία. Απλά η λογική του τραίνου δεν είναι η κερδοφορία οπότε επιδοτείται ώστε να είναι κερδοφόρος ο ανάδοχος.
Το ότι ένα τραίνο ήταν γεμάτο δεν σημαίνει τίποτε. Ύστερα δεν ξέρω την πυκνότητα των δρομολογίων και πόσο αντιστοιχούν σε 6, 7 εκατομμύρια κατοίκους. Προσωπικά, αν και σαν μέσο μού αρέσει πολύ, δεν με βόλεψε ποτέ, γιατί από σταθμό σε σταθμό πας, αλλά μετά είσαι έρμαιο των κακών ΜΜΜ. Οπότε καλύτερα με το αυτοκινητάκι σου.
Τι εννοείς; από το κέντρο της Αθήνας στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, ή στο κέντρο της Πάτρας. Εννοείς ότι δεν περνάει έξω από το σπίτι σου;
Αν μένεις στο κέντρο και πηγαίνεις στο κέντρο, οκ. Συνήθως είναι διαφορετικά τα πράγματα.
Όλες οι μνημονιακές υποχρεώσεις του 2010 τηρούνται απαρέγκλιτα 13 χρόνια μετά. Μία από αυτές ήταν και το κλείσιμο γραμμών του ΟΣΕ.
Τεσπα μια αναπτυξιακή υποδομή πάει στα σκουπίδια
Το ότι ένα τραίνο ήταν γεμάτο δεν σημαίνει τίποτε. Ύστερα δεν ξέρω την πυκνότητα των δρομολογίων και πόσο αντιστοιχούν σε 6, 7 εκατομμύρια κατοίκους. Προσωπικά, αν και σαν μέσο μού αρέσει πολύ, δεν με βόλεψε ποτέ, γιατί από σταθμό σε σταθμό πας, αλλά μετά είσαι έρμαιο των κακών ΜΜΜ. Οπότε καλύτερα με το αυτοκινητάκι σου.
Τι εννοείς; από το κέντρο της Αθήνας στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, ή στο κέντρο της Πάτρας. Εννοείς ότι δεν περνάει έξω από το σπίτι σου;
Αν μένεις στο κέντρο και πηγαίνεις στο κέντρο, οκ. Συνήθως είναι διαφορετικά τα πράγματα.