Τι είστε εσείς ρε
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
δολοφονησαν λοιπον τον κωσταντη
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
- Otto Weininger
- Δημοσιεύσεις: 38340
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 00:29
- Τοποθεσία: Schwarzspanierstraße 15
Re: δολοφονησαν λοιπον τον κωσταντη
Τι είστε εσείς ρε
Let them make the first mistake. We make the last move.
Re: δολοφονησαν λοιπον τον κωσταντη
http://www.msn.com/el-gr/news/national/ ... id=U356DHP
Απίστευτο. Ο Εισαγγελέας Τιράνων σχηματίζει δικογραφία κατά του ... νεκρού ομογενή Κωνσταντίνου Κατσίφα όπου παραμένει άταφος για έκτη μέρα, για απόπειρα ανθρωποκτονίας κατά ένστολων αστυνομικών, παράνομη οπλοφορία και οπλοχρησία.
Μάλιστα ο πατέρας του θύματος, Ιωάννης Κατσιφας, μεταβαίνει αυτή την ώρα στα Τίρανα, όχι για να παραλάβει τη σωρό του παιδιού του, αλλά για να καταθέσει για τη συγκεκριμένη σχηματιζόμενη δικογραφία που θα «ξεκλειδώσει» την παράδοση του νεκρού στην οικογένεια.
Με δηλώσεις του ο δικηγόρος της οικογένειας Κωνσταντίνος Γιοβανόπουλος επισημαίνει πώς συνιστά πρωτοφανή ενέργεια στα παγκόσμια νομικά χρονικά , η αλβανική Δικαιοσύνη να έχει σχηματίσει δικογραφία για απόπειρα ανθρωποκτονίας κατά ένστολων αστυνομικών, παράνομη οπλοφορία και οπλοχρησία, ζητώντας να υπάρξει αντίδραση του νομικού κόσμου σε Ελλάδα και Ευρώπη.
Παραμένει άγνωστο εάν τελικά παραδοθεί σήμερα στην οικογένεια η σωρός του άτυχου νέου ή αν θα συνεχιστεί η κωλυσιεργία των αλβανικών Αρχών με στόχο όχι μόνο την συγκάλυψη της υπόθεσης αλλά και το να αποτραπεί το ενδεχόμενο μετατροπής της κηδείας του Κωνσταντίνου Κατσίφα σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας Βορειοηπειρωτών κατά των μεθοδεύσεων των Τιράνων.
φορτωνουν τον νεκρο με κατηγοριες οι τουρκαλβανοι
Απίστευτο. Ο Εισαγγελέας Τιράνων σχηματίζει δικογραφία κατά του ... νεκρού ομογενή Κωνσταντίνου Κατσίφα όπου παραμένει άταφος για έκτη μέρα, για απόπειρα ανθρωποκτονίας κατά ένστολων αστυνομικών, παράνομη οπλοφορία και οπλοχρησία.
Μάλιστα ο πατέρας του θύματος, Ιωάννης Κατσιφας, μεταβαίνει αυτή την ώρα στα Τίρανα, όχι για να παραλάβει τη σωρό του παιδιού του, αλλά για να καταθέσει για τη συγκεκριμένη σχηματιζόμενη δικογραφία που θα «ξεκλειδώσει» την παράδοση του νεκρού στην οικογένεια.
Με δηλώσεις του ο δικηγόρος της οικογένειας Κωνσταντίνος Γιοβανόπουλος επισημαίνει πώς συνιστά πρωτοφανή ενέργεια στα παγκόσμια νομικά χρονικά , η αλβανική Δικαιοσύνη να έχει σχηματίσει δικογραφία για απόπειρα ανθρωποκτονίας κατά ένστολων αστυνομικών, παράνομη οπλοφορία και οπλοχρησία, ζητώντας να υπάρξει αντίδραση του νομικού κόσμου σε Ελλάδα και Ευρώπη.
Παραμένει άγνωστο εάν τελικά παραδοθεί σήμερα στην οικογένεια η σωρός του άτυχου νέου ή αν θα συνεχιστεί η κωλυσιεργία των αλβανικών Αρχών με στόχο όχι μόνο την συγκάλυψη της υπόθεσης αλλά και το να αποτραπεί το ενδεχόμενο μετατροπής της κηδείας του Κωνσταντίνου Κατσίφα σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας Βορειοηπειρωτών κατά των μεθοδεύσεων των Τιράνων.
φορτωνουν τον νεκρο με κατηγοριες οι τουρκαλβανοι
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος run την 02 Νοέμ 2018, 19:01, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
αθάνατος καραίσκος" ρωτηκσα τον μπουτζον μου πασά και μουπε να μη σε προσκυνησω"
Re: δολοφονησαν λοιπον τον κωσταντη
https://www.defence-point.gr/news/o-kon ... ellinismou
Η εν ψυχρώ εκτέλεση του Κωσταντίνου Κατσίφα, ενός παιδιού από φτωχή λαϊκή οικογένεια, όπως συνέβη σχεδόν πριν είκοσι χρόνια με τον Σολωμό Σολωμού, στην Κύπρο συνιστά και μια ζωντανή καταγγελία για την ένοχη συνείδησή μας. Αυτός, τη στιγμή που σύσσωμες οι ελληνικές ελίτ και το ελληνικό κράτος, έχουν εγκαταλείψει τη ελληνική μειονότητα στη μοίρα της, θυσίασε κυριολεκτικά τη ζωή του, μια και δεν έβλεπε πλέον καμιά δυνατότητα για να κρατήσει την αξιοπρέπεια και τον εθνισμό του.
Tου Γιώργου Καραμπελιά (πρωτοδημοσιεύτηκε στο liberal.gr)
ΠΗΓΗ: ΑΡΔΗΝ
Η Βόρειος Ήπειρος, όπως όλα τα ακριτικά σημεία του ελληνισμού, κατοικείται από έναν λαό, κυριολεκτικά μαρτυρικό, που άντεξε επί εκατοντάδες χρόνια τους χειρότερους διωγμούς, τις γενοκτονίες, τους βίαιους εξισλαμισμούς, τις απαγορεύσεις της θρησκευτικής, γλωσσικής και εθνικής του ταυτότητας, για να φτάσει, σήμερα, στην «δημοκρατική εποχή» μας, να απειλείται με ιστορική εξαφάνιση.
Χαρακτηριστικά, το χωριό του Κατσίφα, το Βουλιαράτι, στην απογραφή του 2005, από 1464 κατοίκους που είχε θεωρητικά, κατέγραφε 1220 μετανάστες. Και όπως σημείωνε ο Παναγιώτης Κονδύλης το 1997, οι Βορειοηπειρώτες έρχονται να ολοκληρώσουν αυτή τηn τεράστια, μέσα σε εκατό χρόνια, αιμορραγία του οικουμενικού ελληνισμού.
Μετά το 1920… αρχίζει η αντίστροφη μέτρηση, που διαρκεί ως σήμερα. Το έθνος συνέπεσε εν τέλει με το κράτος…. γιατί το έθνος ακρωτηριάσθηκε και συρρικνώθηκε, γιατί αφανίσθηκε ή εκτοπίσθηκε ο ελληνισμός της Ρωσίας (μετά το 1919), της Μ. Ασίας (μετά το 1922), των Βαλκανίων και της Μέσης Ανατολής (ιδίως μετά το 1945).
Ακολούθησε η εκδίωξη του ελληνισμού από την Κωνσταντινούπολη (1955) και την βόρειο Κύπρο (1974), ενώ σήμερα παρευρισκόμαστε μάρτυρες της αποσύνθεσης και της μαζικής φυγής του ελληνισμού της Βορείου Ηπείρου. Πρόκειται για μιαν εξαιρετικά πυκνή αλυσίδα εθνικών καταστροφών μέσα σε διάστημα ελάχιστο από ιστορική άποψη – εβδομήντα μόλις χρόνια*.
Προς στιγμήν, όταν κατέρρευσε το καθεστώς Ενβέρ Χότζα-Ραμίζ Αλία, στα τέλη της δεκαετίας του 1980, οι Έλληνες πίστεψαν πως επιτέλους είχε έρθει η ώρα, αν όχι να εκπληρωθούν οι προσδοκίες και τα όνειρά που είχαν καταποντιστεί το 1914 με την αναίρεση της αυτονομίας της Βορείου Ηπείρου–, τουλάχιστον να μπορούν ανενόχλητοι να ασκούν τα δικαιώματά που θεωρητικώς τους αναγνωρίζει το αλβανικό Σύνταγμα, το οποίο τους χαρακτηρίζει ως «ελληνική εθνική μειονότητα».
Οι Βορειοηπειρώτες είχαν επιτέλους τη δυνατότητα να ταξιδέψουν στη μητέρα πατρίδα και να φιλήσουν τα χώματά της, όπως έκαναν μαζικά, περνώντας τα σύνορα. Ελληνικά σχολεία και εκκλησίες ξανάνοιγαν μετά από σαράντα ή πενήντα χρόνια και οι ορθόδοξοι πληθυσμοί της Αλβανίας (που αποτελούν το 25% του πληθυσμού) στράφηκαν αποφασιστικά προς την Ελλάδα.
Όμως, τα όνειρα και οι ελπίδες κράτησαν πολύ λίγο. Ο αλβανικός εθνικισμός, υποδαυλιζόμενος και συνεπικουρούμενος από τους Τούρκους, αντί να κατευναστεί από το γεγονός ότι η Αλβανία επιβίωνε κυριολεκτικά από τα εμβάσματα των εκατοντάδων χιλιάδων Αλβανών που βρίσκονταν στην Ελλάδα, αντίθετα, αναζωπυρώθηκε. Έβαλε πλέον ως στόχο να συρρικνώσει και να αφανίσει οριστικά τη μειονότητα και να αποκόψει τις οκτακόσιες χιλιάδες των ορθοδόξων από των ελληνισμό.
Τα μέσα που χρησιμοποίησαν οι αλβανικές κυβερνήσεις είναι αναρίθμητα. Μετακινήσεις πληθυσμών, «αποχαρακτηρισμός» ελληνικών χωριών και εγκατάσταση Τσάμηδων γύρω από τη Χιμάρα και τις άλλες μειονοτικές περιοχές. Διαρκείς και μόνιμες πιέσεις για να αποχωρήσουν οι Βορειοηπειρώτες προς την Ελλάδα, υποδαύλιση του αλβανικού εθνικισμού μέσω των διεκδικήσεων των Τσάμηδων και έντονου ανθελληνισμού στην εκπαίδευση. Αντί να υπάρξει προσέγγιση Ελλήνων και Αλβανών, συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο.
Και τα κατάφεραν όλα αυτά γιατί οι ελληνικές κυβερνήσεις, ιδιαίτερα με τον Κώστα Σημίτη και τον Γιώργο Παπανδρέου όχι μόνο δεν στήριξαν τους Έλληνες και τους ορθόδοξους της Αλβανίας, αλλά έκαναν, αντίθετα, ό,τι μπορούσαν για να τους αποδυναμώσουν.
Θα μπορούσαν να οργανώσουν την οικονομική στήριξη της ελληνικής μειονότητας στο εσωτερικό της Βορείου Ηπείρου, ενισχύοντας την εγκατάσταση επιχειρήσεων με προνομιακό δανεισμό για τους Έλληνες μειονοτικούς, ώστε να ζήσουν στον τόπο τους.
Αλλά για τους Έλληνες ιθύνοντες οι Βορειοηπειρώτες αποτελούσαν ένα «πρόβλημα», και τους αντιμετώπισαν, όπως και το αλβανικό κράτος, διευκολύνοντας, στην ουσία, τη μετακίνησή τους προς τις πόλεις και τα χωριά της Ελλάδας, όπου αντιμετωπίζονταν ως «Αλβανοί» ή ως Έλληνες δεύτερης κατηγορίας.
Μέσα σε μια τριακονταετία, κουτσουρεύτηκαν τα φτερά των Βορειοηπειρωτών, το μεγαλύτερο μέρος τους μετανάστευσε στην Ελλάδα, επιτάθηκε ο αφελληνισμός των ελληνικών περιοχών και οι Βορειοηπειρώτες πήραν το σκληρό μάθημα που τους έδωσαν, οι «Τουρκαλβανοί» και η μητριά μάνα τους, ταυτόχρονα.
Αφού σίγησαν σταδιακά οι φωνές και οι διαμαρτυρίες της βορειοηπειρωτικής κοινότητας που ακουγόταν στη δεκαετία του 1990 και του 2000, δεν έμενε στους πατριώτες Βορειοηπειρώτες παρά ο δρόμος της φυγής ή της ατομικής αντίστασης.
Ο Κωνσταντίνος Κατσίφας, ο νεαρός Βορειοηπειρώτης, που γνώρισε σε νεαρή ηλικία τη δύσκολη ζωή της προσφυγιάς, αποφάσισε, πέντε χρόνια πριν, να επιστρέψει στα πατρογονικά εδάφη και να προσπαθήσει να αντιστρέψει, μόνος του ει δυνατόν, το κύμα του οριστικού αφελληνισμού.
Στους Βουλιαράτες, προσπαθούσε να εμψυχώσει τους λίγους μόνιμους συμπατριώτες του και να ενισχύσει τις παραγωγικές δραστηριότητες. Ύψωσε νόμιμα την ελληνική σημαία –διότι η ελληνική μειονότητα είναι αναγνωρισμένη ως εθνική– και είχε βάλει ως στόχο να δημιουργήσει μία νέα ελληνική εκκλησία, γενικότερα να αναζωογονήσει τον τόπο του που ερήμωνε. Γι’ αυτό και ήταν επικίνδυνος για το αλβανικό καθεστώς.
Η τακτική των Αλβανών ήταν να τον προκαλούν διαρκώς, να τον καλούν στο αστυνομικό τμήμα, να τον απειλούν, θέλοντας να τον υποχρεώσουν είτε να σιγήσει είτε να φύγει, είτε, εν τέλει, να τον εξοντώσουν. Έτσι και την ημέρα της εκτέλεσής του, στην εθνική γιορτή των Ελλήνων, την 28η Οκτωβρίου, κατέβασαν προκλητικά από την πλατεία του χωριού την ελληνική σημαία.
Αυτός, μόνος του, μη μετρώντας συσχετισμούς και συμβάσεις, νιώθοντας κυνηγημένος από τη μια και εγκαταλελειμμένος από την ίδια την πατρίδα του, που θα έσπευδε να τον χαρακτηρίσει «εθνικιστή», συγκρούστηκε με την αλβανική εξουσία και εκτελέστηκε.
Καθόλου τυχαία, στην Ελλάδα, τα ΜΜΕ, οι «εχέφρονες» εθνομηδενιστές και σύσσωμο το πολιτικό σύστημα προσπάθησαν να συσκοτίσουν τα γεγονότα. Όχι μόνο συκοφάντησαν τον Κατσίφα, αλλά άφησαν αναπάντητες τις προκλήσεις του Ράμα που σκύλευσε τον νεκρό Κατσίφα, και τέλος κατάντησαν να απολογούνται στην αλβανική κυβέρνηση. Ενώ θα έπρεπε να τους έχουν καθίσει στο σκαμνί του κατηγορούμενου, η ελληνική κυβέρνηση άφησε τους δολοφόνους του Κατσίφα να μεταβληθούν από κατηγορούμενοι σε κατηγόρους.
Μπροστά στη μοίρα ενός ελληνισμού που αργοπεθαίνει, ο Κωνσταντίνος Κατσίφας θέλησε να αντισταθεί, μόνος. Και όπως συνέβη με τον Σολωμό Σολωμού στην Κύπρο, ο θάνατός του αποτελεί εν τέλει μία υπόμνηση πως υπάρχουν ακόμα Έλληνες που αντιστέκονται, ακόμα και αν ξέρουν καμιά φορά πως μπορεί οι Τρώες και να διαβούν στο τέλος. Άραγε ο τραγικός και ηρωικός θάνατός του, θα λειτουργήσει έστω ως μηχανισμός αφύπνισης για την υπνώττουσα συνείδησή μας;
*Το Άρδην οργανώνει την Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2018 στις 19.30 εκδήλωση με θέμα:
Η δολοφονία του Κ. Κατσίφα και πώς διαμορφώνονται οι ελληνοαλβανικές σχέσεις
Θα μιλήσουν:
Γιώργος Καραμπελιάς, συγγραφέας
Άγγελος Συρίγος, αναπληρωτής καθ. Διεθνών Σχέσεων στο Πάντειο Πανεπιστήμιο
Λεωνίδας Παππάς, τ. πρόεδρος της Ομόνοιας
Συντονίζει ο δημοσιογράφος Δημοσθένης Γκαβέας
Η εν ψυχρώ εκτέλεση του Κωσταντίνου Κατσίφα, ενός παιδιού από φτωχή λαϊκή οικογένεια, όπως συνέβη σχεδόν πριν είκοσι χρόνια με τον Σολωμό Σολωμού, στην Κύπρο συνιστά και μια ζωντανή καταγγελία για την ένοχη συνείδησή μας. Αυτός, τη στιγμή που σύσσωμες οι ελληνικές ελίτ και το ελληνικό κράτος, έχουν εγκαταλείψει τη ελληνική μειονότητα στη μοίρα της, θυσίασε κυριολεκτικά τη ζωή του, μια και δεν έβλεπε πλέον καμιά δυνατότητα για να κρατήσει την αξιοπρέπεια και τον εθνισμό του.
Tου Γιώργου Καραμπελιά (πρωτοδημοσιεύτηκε στο liberal.gr)
ΠΗΓΗ: ΑΡΔΗΝ
Η Βόρειος Ήπειρος, όπως όλα τα ακριτικά σημεία του ελληνισμού, κατοικείται από έναν λαό, κυριολεκτικά μαρτυρικό, που άντεξε επί εκατοντάδες χρόνια τους χειρότερους διωγμούς, τις γενοκτονίες, τους βίαιους εξισλαμισμούς, τις απαγορεύσεις της θρησκευτικής, γλωσσικής και εθνικής του ταυτότητας, για να φτάσει, σήμερα, στην «δημοκρατική εποχή» μας, να απειλείται με ιστορική εξαφάνιση.
Χαρακτηριστικά, το χωριό του Κατσίφα, το Βουλιαράτι, στην απογραφή του 2005, από 1464 κατοίκους που είχε θεωρητικά, κατέγραφε 1220 μετανάστες. Και όπως σημείωνε ο Παναγιώτης Κονδύλης το 1997, οι Βορειοηπειρώτες έρχονται να ολοκληρώσουν αυτή τηn τεράστια, μέσα σε εκατό χρόνια, αιμορραγία του οικουμενικού ελληνισμού.
Μετά το 1920… αρχίζει η αντίστροφη μέτρηση, που διαρκεί ως σήμερα. Το έθνος συνέπεσε εν τέλει με το κράτος…. γιατί το έθνος ακρωτηριάσθηκε και συρρικνώθηκε, γιατί αφανίσθηκε ή εκτοπίσθηκε ο ελληνισμός της Ρωσίας (μετά το 1919), της Μ. Ασίας (μετά το 1922), των Βαλκανίων και της Μέσης Ανατολής (ιδίως μετά το 1945).
Ακολούθησε η εκδίωξη του ελληνισμού από την Κωνσταντινούπολη (1955) και την βόρειο Κύπρο (1974), ενώ σήμερα παρευρισκόμαστε μάρτυρες της αποσύνθεσης και της μαζικής φυγής του ελληνισμού της Βορείου Ηπείρου. Πρόκειται για μιαν εξαιρετικά πυκνή αλυσίδα εθνικών καταστροφών μέσα σε διάστημα ελάχιστο από ιστορική άποψη – εβδομήντα μόλις χρόνια*.
Προς στιγμήν, όταν κατέρρευσε το καθεστώς Ενβέρ Χότζα-Ραμίζ Αλία, στα τέλη της δεκαετίας του 1980, οι Έλληνες πίστεψαν πως επιτέλους είχε έρθει η ώρα, αν όχι να εκπληρωθούν οι προσδοκίες και τα όνειρά που είχαν καταποντιστεί το 1914 με την αναίρεση της αυτονομίας της Βορείου Ηπείρου–, τουλάχιστον να μπορούν ανενόχλητοι να ασκούν τα δικαιώματά που θεωρητικώς τους αναγνωρίζει το αλβανικό Σύνταγμα, το οποίο τους χαρακτηρίζει ως «ελληνική εθνική μειονότητα».
Οι Βορειοηπειρώτες είχαν επιτέλους τη δυνατότητα να ταξιδέψουν στη μητέρα πατρίδα και να φιλήσουν τα χώματά της, όπως έκαναν μαζικά, περνώντας τα σύνορα. Ελληνικά σχολεία και εκκλησίες ξανάνοιγαν μετά από σαράντα ή πενήντα χρόνια και οι ορθόδοξοι πληθυσμοί της Αλβανίας (που αποτελούν το 25% του πληθυσμού) στράφηκαν αποφασιστικά προς την Ελλάδα.
Όμως, τα όνειρα και οι ελπίδες κράτησαν πολύ λίγο. Ο αλβανικός εθνικισμός, υποδαυλιζόμενος και συνεπικουρούμενος από τους Τούρκους, αντί να κατευναστεί από το γεγονός ότι η Αλβανία επιβίωνε κυριολεκτικά από τα εμβάσματα των εκατοντάδων χιλιάδων Αλβανών που βρίσκονταν στην Ελλάδα, αντίθετα, αναζωπυρώθηκε. Έβαλε πλέον ως στόχο να συρρικνώσει και να αφανίσει οριστικά τη μειονότητα και να αποκόψει τις οκτακόσιες χιλιάδες των ορθοδόξων από των ελληνισμό.
Τα μέσα που χρησιμοποίησαν οι αλβανικές κυβερνήσεις είναι αναρίθμητα. Μετακινήσεις πληθυσμών, «αποχαρακτηρισμός» ελληνικών χωριών και εγκατάσταση Τσάμηδων γύρω από τη Χιμάρα και τις άλλες μειονοτικές περιοχές. Διαρκείς και μόνιμες πιέσεις για να αποχωρήσουν οι Βορειοηπειρώτες προς την Ελλάδα, υποδαύλιση του αλβανικού εθνικισμού μέσω των διεκδικήσεων των Τσάμηδων και έντονου ανθελληνισμού στην εκπαίδευση. Αντί να υπάρξει προσέγγιση Ελλήνων και Αλβανών, συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο.
Και τα κατάφεραν όλα αυτά γιατί οι ελληνικές κυβερνήσεις, ιδιαίτερα με τον Κώστα Σημίτη και τον Γιώργο Παπανδρέου όχι μόνο δεν στήριξαν τους Έλληνες και τους ορθόδοξους της Αλβανίας, αλλά έκαναν, αντίθετα, ό,τι μπορούσαν για να τους αποδυναμώσουν.
Θα μπορούσαν να οργανώσουν την οικονομική στήριξη της ελληνικής μειονότητας στο εσωτερικό της Βορείου Ηπείρου, ενισχύοντας την εγκατάσταση επιχειρήσεων με προνομιακό δανεισμό για τους Έλληνες μειονοτικούς, ώστε να ζήσουν στον τόπο τους.
Αλλά για τους Έλληνες ιθύνοντες οι Βορειοηπειρώτες αποτελούσαν ένα «πρόβλημα», και τους αντιμετώπισαν, όπως και το αλβανικό κράτος, διευκολύνοντας, στην ουσία, τη μετακίνησή τους προς τις πόλεις και τα χωριά της Ελλάδας, όπου αντιμετωπίζονταν ως «Αλβανοί» ή ως Έλληνες δεύτερης κατηγορίας.
Μέσα σε μια τριακονταετία, κουτσουρεύτηκαν τα φτερά των Βορειοηπειρωτών, το μεγαλύτερο μέρος τους μετανάστευσε στην Ελλάδα, επιτάθηκε ο αφελληνισμός των ελληνικών περιοχών και οι Βορειοηπειρώτες πήραν το σκληρό μάθημα που τους έδωσαν, οι «Τουρκαλβανοί» και η μητριά μάνα τους, ταυτόχρονα.
Αφού σίγησαν σταδιακά οι φωνές και οι διαμαρτυρίες της βορειοηπειρωτικής κοινότητας που ακουγόταν στη δεκαετία του 1990 και του 2000, δεν έμενε στους πατριώτες Βορειοηπειρώτες παρά ο δρόμος της φυγής ή της ατομικής αντίστασης.
Ο Κωνσταντίνος Κατσίφας, ο νεαρός Βορειοηπειρώτης, που γνώρισε σε νεαρή ηλικία τη δύσκολη ζωή της προσφυγιάς, αποφάσισε, πέντε χρόνια πριν, να επιστρέψει στα πατρογονικά εδάφη και να προσπαθήσει να αντιστρέψει, μόνος του ει δυνατόν, το κύμα του οριστικού αφελληνισμού.
Στους Βουλιαράτες, προσπαθούσε να εμψυχώσει τους λίγους μόνιμους συμπατριώτες του και να ενισχύσει τις παραγωγικές δραστηριότητες. Ύψωσε νόμιμα την ελληνική σημαία –διότι η ελληνική μειονότητα είναι αναγνωρισμένη ως εθνική– και είχε βάλει ως στόχο να δημιουργήσει μία νέα ελληνική εκκλησία, γενικότερα να αναζωογονήσει τον τόπο του που ερήμωνε. Γι’ αυτό και ήταν επικίνδυνος για το αλβανικό καθεστώς.
Η τακτική των Αλβανών ήταν να τον προκαλούν διαρκώς, να τον καλούν στο αστυνομικό τμήμα, να τον απειλούν, θέλοντας να τον υποχρεώσουν είτε να σιγήσει είτε να φύγει, είτε, εν τέλει, να τον εξοντώσουν. Έτσι και την ημέρα της εκτέλεσής του, στην εθνική γιορτή των Ελλήνων, την 28η Οκτωβρίου, κατέβασαν προκλητικά από την πλατεία του χωριού την ελληνική σημαία.
Αυτός, μόνος του, μη μετρώντας συσχετισμούς και συμβάσεις, νιώθοντας κυνηγημένος από τη μια και εγκαταλελειμμένος από την ίδια την πατρίδα του, που θα έσπευδε να τον χαρακτηρίσει «εθνικιστή», συγκρούστηκε με την αλβανική εξουσία και εκτελέστηκε.
Καθόλου τυχαία, στην Ελλάδα, τα ΜΜΕ, οι «εχέφρονες» εθνομηδενιστές και σύσσωμο το πολιτικό σύστημα προσπάθησαν να συσκοτίσουν τα γεγονότα. Όχι μόνο συκοφάντησαν τον Κατσίφα, αλλά άφησαν αναπάντητες τις προκλήσεις του Ράμα που σκύλευσε τον νεκρό Κατσίφα, και τέλος κατάντησαν να απολογούνται στην αλβανική κυβέρνηση. Ενώ θα έπρεπε να τους έχουν καθίσει στο σκαμνί του κατηγορούμενου, η ελληνική κυβέρνηση άφησε τους δολοφόνους του Κατσίφα να μεταβληθούν από κατηγορούμενοι σε κατηγόρους.
Μπροστά στη μοίρα ενός ελληνισμού που αργοπεθαίνει, ο Κωνσταντίνος Κατσίφας θέλησε να αντισταθεί, μόνος. Και όπως συνέβη με τον Σολωμό Σολωμού στην Κύπρο, ο θάνατός του αποτελεί εν τέλει μία υπόμνηση πως υπάρχουν ακόμα Έλληνες που αντιστέκονται, ακόμα και αν ξέρουν καμιά φορά πως μπορεί οι Τρώες και να διαβούν στο τέλος. Άραγε ο τραγικός και ηρωικός θάνατός του, θα λειτουργήσει έστω ως μηχανισμός αφύπνισης για την υπνώττουσα συνείδησή μας;
*Το Άρδην οργανώνει την Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2018 στις 19.30 εκδήλωση με θέμα:
Η δολοφονία του Κ. Κατσίφα και πώς διαμορφώνονται οι ελληνοαλβανικές σχέσεις
Θα μιλήσουν:
Γιώργος Καραμπελιάς, συγγραφέας
Άγγελος Συρίγος, αναπληρωτής καθ. Διεθνών Σχέσεων στο Πάντειο Πανεπιστήμιο
Λεωνίδας Παππάς, τ. πρόεδρος της Ομόνοιας
Συντονίζει ο δημοσιογράφος Δημοσθένης Γκαβέας
αθάνατος καραίσκος" ρωτηκσα τον μπουτζον μου πασά και μουπε να μη σε προσκυνησω"
Re: δολοφονησαν λοιπον τον κωσταντη
Μπορεί για τους αμύητους η συμπεριφορά του Αλβανού «σοσιαλιστή» πρωθυπουργού να αποτέλεσε δυσάρεστη έκπληξη, αλλά για όσους παρακολουθούν τις ελληνοαλβανικές σχέσεις ήταν αναμενόμενη. Αν και από καταγωγή ο Ράμα δεν έχει τουρκαλβανική παράδοση, ο καιροσκοπισμός του τον ώθησε από νωρίς να παίξει το τουρκικό χαρτί. Δεν είναι μόνο ότι θαυμάζει ειλικρινώς τον Ερντογάν και όπου μπορεί μιμείται τις αυταρχικές μεθόδους του. Θεωρεί ότι η γονατισμένη λόγω της κρίσης Ελλάδα όχι μόνο δεν μπορεί να του προσφέρει, όπως παλαιότερα, αλλά είναι και εύκολος στόχος.
Γράφει ο ΣΤΑΥΡΟΣ ΛΥΓΕΡΟΣ
ΠΗΓΗ: SLpress
Γράφει ο ΣΤΑΥΡΟΣ ΛΥΓΕΡΟΣ
ΠΗΓΗ: SLpress
αθάνατος καραίσκος" ρωτηκσα τον μπουτζον μου πασά και μουπε να μη σε προσκυνησω"
- ΜπλεΜπουμπυς
- Δημοσιεύσεις: 20369
- Εγγραφή: 17 Μάιος 2018, 07:28
- Τοποθεσία: Πανταχου παρων
Re: δολοφονησαν λοιπον τον κωσταντη
Τα καλύτερα ναρκωτικά έχουν οι ορθόδοξοι, οι άθεοι να μείνετε με τα παλιοχορτάρια
https://twitter.com/Orthodoxiaweb/statu ... 3880712192
https://twitter.com/Orthodoxiaweb/statu ... 3880712192
Οι ΗΠΑ θα πολεμανε την Ρωσια μεχρι τον ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ Ουκρανο !
- μίστερ μαξ
- Μέλη που αποχώρησαν
- Δημοσιεύσεις: 9289
- Εγγραφή: 05 Ιούλ 2018, 11:18
Re: δολοφονησαν λοιπον τον κωσταντη
πεθανε για τις αμαρτίες μας.ΜπλεΜπουμπυς έγραψε: 02 Νοέμ 2018, 16:17 Τα καλύτερα ναρκωτικά έχουν οι ορθόδοξοι, οι άθεοι να μείνετε με τα παλιοχορτάρια
https://twitter.com/Orthodoxiaweb/statu ... 3880712192
Αντι-Πουτιν, Αντι-Ζελενσκυ
Τα κράτη ματώνουν της γειτονιας τον χάρτη
Τα κράτη ματώνουν της γειτονιας τον χάρτη
- μίστερ μαξ
- Μέλη που αποχώρησαν
- Δημοσιεύσεις: 9289
- Εγγραφή: 05 Ιούλ 2018, 11:18
Re: δολοφονησαν λοιπον τον κωσταντη
Είναι γνωστό πως οι οπαδοί καθυστερημένων λαών με χαμηλές νοητικές επιδόσεις, είναι ρατσιστες.
Αντι-Πουτιν, Αντι-Ζελενσκυ
Τα κράτη ματώνουν της γειτονιας τον χάρτη
Τα κράτη ματώνουν της γειτονιας τον χάρτη
Re: δολοφονησαν λοιπον τον κωσταντη
είναι αλβανοι,σκοπιανοι βουργαροι τουρκοι,μωαμεθανοι ασιατες κι αφρικανοι ρατσιστες
κι
κι
αθάνατος καραίσκος" ρωτηκσα τον μπουτζον μου πασά και μουπε να μη σε προσκυνησω"
Re: δολοφονησαν λοιπον τον κωσταντη
Και εκεί που πιστεύεις οτι τα έχεις δει και ακούσει όλα, το κράτος εγκληματική οργάνωση, ο -διαχρονικά**- επίγειος παράδεισος πασόκων, η χώρα του υπαρκτού πασοκισμού, ξαναεκπλήσσει:
Ο Εισαγγελέας Τιράνων σχηματίζει δικογραφία κατά του νεκρού ομογενή Κωνσταντίνου Κατσίφα ο οποίος παραμένει άταφος για έκτη μέρα, για απόπειρα ανθρωποκτονίας κατά ένστολων αστυνομικών, παράνομη οπλοφορία και οπλοχρησία.
Ο Εισαγγελέας Τιράνων σχηματίζει δικογραφία κατά του νεκρού ομογενή Κωνσταντίνου Κατσίφα ο οποίος παραμένει άταφος για έκτη μέρα, για απόπειρα ανθρωποκτονίας κατά ένστολων αστυνομικών, παράνομη οπλοφορία και οπλοχρησία.
Dolce et decorum est contra pasok.* pugnatre
@gov.gr : «You were given the choice between war and dishonour. You chose dishonour, and you will have war.»
@gov.gr : «You were given the choice between war and dishonour. You chose dishonour, and you will have war.»
Re: δολοφονησαν λοιπον τον κωσταντη
Πάνας έγραψε: 01 Νοέμ 2018, 23:39 Αυτό δεν είναι δικαιολογία. Για μένα τουλάχιστον.
Σε τέτοια θέματα φαίνονται ο μεγάλοι και οι μικροί πολιτικοί.
"Εγώ Μανιάτα φυσικιά. Θα στεϊρωθού 'ς τα γόνατα. Και όλους τους φίλους θα δεχτού κατά που πρέπει καθενού...."
Re: δολοφονησαν λοιπον τον κωσταντη
Η αγία Ίου ακούει;
Ο Γιοχάνες ο Χαν; Η τζιχαντολάγνα ίουΥπέξ;
Ο Γιοχάνες ο Χαν; Η τζιχαντολάγνα ίουΥπέξ;
Dolce et decorum est contra pasok.* pugnatre
@gov.gr : «You were given the choice between war and dishonour. You chose dishonour, and you will have war.»
@gov.gr : «You were given the choice between war and dishonour. You chose dishonour, and you will have war.»
Re: δολοφονησαν λοιπον τον κωσταντη
Τελικα ο Φαηλος ειχε δικιο.
"Εγώ Μανιάτα φυσικιά. Θα στεϊρωθού 'ς τα γόνατα. Και όλους τους φίλους θα δεχτού κατά που πρέπει καθενού...."
-
Von Mackensen
Re: δολοφονησαν λοιπον τον κωσταντη
Μπραβο φίλε.Καλη φάση να ειρωνεύεσαι ένα δολοφονημενο δε λέω...ΜπλεΜπουμπυς έγραψε: 02 Νοέμ 2018, 16:17 Τα καλύτερα ναρκωτικά έχουν οι ορθόδοξοι, οι άθεοι να μείνετε με τα παλιοχορτάρια
https://twitter.com/Orthodoxiaweb/statu ... 3880712192
Re: δολοφονησαν λοιπον τον κωσταντη
τουρκαλβανοι δεν δινουν τη σορο του κωσταντη να θαφτει
του κοπανησανε κι κατηγοριες
τουρκαλβανοι κι τους υπερασπίζονται οπαδα αριστερας κκε μαοικοι χοτζικοι
του κοπανησανε κι κατηγοριες
τουρκαλβανοι κι τους υπερασπίζονται οπαδα αριστερας κκε μαοικοι χοτζικοι
αθάνατος καραίσκος" ρωτηκσα τον μπουτζον μου πασά και μουπε να μη σε προσκυνησω"
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 196 Απαντήσεις
- 5279 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Frappezitis
-
- 12 Απαντήσεις
- 362 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Α Φ Ρ Ο Δ Ι Τ Η 3 6 5 - 24_7
-
- 2 Απαντήσεις
- 174 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Οργισμένος
-
- 25 Απαντήσεις
- 658 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Στύξ