Μα το καρμπον νιουτραλιτι είναι λάθος στόχος για την Αθήνα συγκεκριμένα. Μιλάμε για πόλη με α) το μεγαλύτερο αριθμό αυτοκινήτων ανα κατοικο σε όλη την Ευρώπη, επειδή τα ΜΜΜ δεν ειναι επαρκη, και β) τρομερά χαμηλό συντελεστή γης ανά κάτοικο λόγω συνδυασμού μικρής έκτασης πόλης και μεγάλου πληθυσμού, που σημαίνει ότι αντικειμενικά ελάχιστοι θα μπορούν να φορτίσουν αυτοκίνητο στο σπιτι. Θα έχεις πολύ καλύτερα αποτελέσματα και στο περιβάλλον και στην ποιότητα ζωής αν απλά αυξήσεις τα ΜΜΜ, έστω και με τον πιο αγαρμπο τρόπο (πχ απλα να αυξήσεις τα λεωφορεία)Dwarven Blacksmith έγραψε: 28 Αύγ 2023, 18:31Κι εγώ αυτό θα προτιμούσα. Και η αυτόνομη οδήγηση μπορεί να βοηθήσει.Chilloutbuddy έγραψε: 28 Αύγ 2023, 18:24 Επίσης δεν θέλω ούτε κίνητρα ούτε επενδύσεις. Θα προτιμούσα στην Αθήνα αν είναι να πέσουν λεφτα να πεσουν στην κατεύθυνση της μείωσης αυτοκινήτων γενικά.
Περισσότερα και καλύτερα τρένα, τραμ και ποδηλατόδρομοι, και το κέντρο σιγά σιγά να κλείνει εντελως, και να επιτρέπονται μόνο επαγγελματικά αυτοκίνητα. Το ίδιο και τα κέντρα των μεγάλων προαστίων. Οι Έλληνες έτσι κι αλλιώς δεν έχουν ιδιαίτερο κόλλημα με τα αυτοκίνητα, όταν έχουν βιώσιμη εναλλακτική τη χρησιμοποιούν ευχαρίστως.
Αλλά κάποια αυτοκίνητα θα μείνουν. Για να είναι carbon-neutral μέχρι το 2050, πρέπει το 2035 να σταματήσουν να πωλούνται νέα ΜΕΚ. Δεν βλέπω δηλαδή πως μπορούν να συμβιβαστούν η εντελώς προσωπική επιλογή με το carbon neutrality. Το καλύτερο που μπορεί να γίνει είναι να κάνουν σχεδόν όλοι τη μετάβαση πριν την οποιαδήποτε απαγόρευση ώστε να διαφυλαχθεί η πολύτιμη ψευδαίσθηση της επιλογής.
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
η απάτη της ηλεκτροκίνησης
- Chilloutbuddy
- Δημοσιεύσεις: 12206
- Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
- Phorum.gr user: Chilloutbuddy
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba. 
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 49563
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Όπα, πως μπερδεύτηκες έτσι. Ίσα-ίσα είναι πολύ πιο εύκολο να φτάσεις στο καρμπον νιουτράλιτι με τα ΜΜΜ, μετρό. τραμ, τρόλλει είναι ηλεκτρικά, τα λεωφορεία είναι ολιγάριθμα και αντικαθίστανται εύκολα με ηλεκτρικά. Μια χαρά μας κάνουν και είναι συμβατά.Chilloutbuddy έγραψε: 28 Αύγ 2023, 18:42Μα το καρμπον νιουτραλιτι είναι λάθος στόχος για την Αθήνα συγκεκριμένα. Μιλάμε για πόλη με α) το μεγαλύτερο αριθμό αυτοκινήτων ανα κατοικο σε όλη την Ευρώπη, επειδή τα ΜΜΜ δεν ειναι επαρκη, και β) τρομερά χαμηλό συντελεστή γης ανά κάτοικο λόγω συνδυασμού μικρής έκτασης πόλης και μεγάλου πληθυσμού, που σημαίνει ότι αντικειμενικά ελάχιστοι θα μπορούν να φορτίσουν αυτοκίνητο στο σπιτι. Θα έχεις πολύ καλύτερα αποτελέσματα και στο περιβάλλον και στην ποιότητα ζωής αν απλά αυξήσεις τα ΜΜΜ, έστω και με τον πιο αγαρμπο τρόπο (πχ απλα να αυξήσεις τα λεωφορεία)Dwarven Blacksmith έγραψε: 28 Αύγ 2023, 18:31Κι εγώ αυτό θα προτιμούσα. Και η αυτόνομη οδήγηση μπορεί να βοηθήσει.Chilloutbuddy έγραψε: 28 Αύγ 2023, 18:24 Επίσης δεν θέλω ούτε κίνητρα ούτε επενδύσεις. Θα προτιμούσα στην Αθήνα αν είναι να πέσουν λεφτα να πεσουν στην κατεύθυνση της μείωσης αυτοκινήτων γενικά.
Περισσότερα και καλύτερα τρένα, τραμ και ποδηλατόδρομοι, και το κέντρο σιγά σιγά να κλείνει εντελως, και να επιτρέπονται μόνο επαγγελματικά αυτοκίνητα. Το ίδιο και τα κέντρα των μεγάλων προαστίων. Οι Έλληνες έτσι κι αλλιώς δεν έχουν ιδιαίτερο κόλλημα με τα αυτοκίνητα, όταν έχουν βιώσιμη εναλλακτική τη χρησιμοποιούν ευχαρίστως.
Αλλά κάποια αυτοκίνητα θα μείνουν. Για να είναι carbon-neutral μέχρι το 2050, πρέπει το 2035 να σταματήσουν να πωλούνται νέα ΜΕΚ. Δεν βλέπω δηλαδή πως μπορούν να συμβιβαστούν η εντελώς προσωπική επιλογή με το carbon neutrality. Το καλύτερο που μπορεί να γίνει είναι να κάνουν σχεδόν όλοι τη μετάβαση πριν την οποιαδήποτε απαγόρευση ώστε να διαφυλαχθεί η πολύτιμη ψευδαίσθηση της επιλογής.
Απλά λέω ότι ακόμα και στο καλό αυτό σενάριο ΚΑΠΟΙΑ αυτοκίνητα θα υπάρχουν ακόμα. Αυτά πρέπει να γίνουν ηλεκτρικά παγκοσμίως, αμφιβάλλω ότι η Αθήνα θα αποσπάσει κάποια εξαίρεση.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Γιατί να πρέπει να φορτίσεις στο σπίτι; Ούτε τώρα βάζεις βενζίνη όταν το παρκάρεις. Κάποιοι ίσως το κάνουν επικουρικά (αν και οι φορτιστές κοστίζουν πολύ) αλλά η λύση μπορεί να είναι κάτι όπως τα σημερινά βενζινάδικα.Chilloutbuddy έγραψε: 28 Αύγ 2023, 18:42Μα το καρμπον νιουτραλιτι είναι λάθος στόχος για την Αθήνα συγκεκριμένα. Μιλάμε για πόλη με α) το μεγαλύτερο αριθμό αυτοκινήτων ανα κατοικο σε όλη την Ευρώπη, επειδή τα ΜΜΜ δεν ειναι επαρκη, και β) τρομερά χαμηλό συντελεστή γης ανά κάτοικο λόγω συνδυασμού μικρής έκτασης πόλης και μεγάλου πληθυσμού, που σημαίνει ότι αντικειμενικά ελάχιστοι θα μπορούν να φορτίσουν αυτοκίνητο στο σπιτι. Θα έχεις πολύ καλύτερα αποτελέσματα και στο περιβάλλον και στην ποιότητα ζωής αν απλά αυξήσεις τα ΜΜΜ, έστω και με τον πιο αγαρμπο τρόπο (πχ απλα να αυξήσεις τα λεωφορεία)Dwarven Blacksmith έγραψε: 28 Αύγ 2023, 18:31Κι εγώ αυτό θα προτιμούσα. Και η αυτόνομη οδήγηση μπορεί να βοηθήσει.Chilloutbuddy έγραψε: 28 Αύγ 2023, 18:24 Επίσης δεν θέλω ούτε κίνητρα ούτε επενδύσεις. Θα προτιμούσα στην Αθήνα αν είναι να πέσουν λεφτα να πεσουν στην κατεύθυνση της μείωσης αυτοκινήτων γενικά.
Περισσότερα και καλύτερα τρένα, τραμ και ποδηλατόδρομοι, και το κέντρο σιγά σιγά να κλείνει εντελως, και να επιτρέπονται μόνο επαγγελματικά αυτοκίνητα. Το ίδιο και τα κέντρα των μεγάλων προαστίων. Οι Έλληνες έτσι κι αλλιώς δεν έχουν ιδιαίτερο κόλλημα με τα αυτοκίνητα, όταν έχουν βιώσιμη εναλλακτική τη χρησιμοποιούν ευχαρίστως.
Αλλά κάποια αυτοκίνητα θα μείνουν. Για να είναι carbon-neutral μέχρι το 2050, πρέπει το 2035 να σταματήσουν να πωλούνται νέα ΜΕΚ. Δεν βλέπω δηλαδή πως μπορούν να συμβιβαστούν η εντελώς προσωπική επιλογή με το carbon neutrality. Το καλύτερο που μπορεί να γίνει είναι να κάνουν σχεδόν όλοι τη μετάβαση πριν την οποιαδήποτε απαγόρευση ώστε να διαφυλαχθεί η πολύτιμη ψευδαίσθηση της επιλογής.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Πρέπει να είσαι ο μόνος εδώ μέσα που θέλει τα ηλεκτρικά για το κλίμα. Όλοι οι υπόλοιποι ενδιαφέρονται για το καβλόγκαζο
- Lt Aldo Raine
- Δημοσιεύσεις: 262
- Εγγραφή: 08 Ιουν 2023, 10:04
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Το κάρμπον νεουτράλιτυ ειναι η ουτοπία των λελέ,μια παρανοικη και στη τελικη ΜΙΣΑΝΘΡΩΠΗ ουτοπία.
- Lt Aldo Raine
- Δημοσιεύσεις: 262
- Εγγραφή: 08 Ιουν 2023, 10:04
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Ναι,προς τα εκει παει το πράμα.Μονο επαγγελματικα.Οσον αφορα το κεντρο της Αθηνας απλα θα το αποτελειώσει εντελως μετατρέποντας το(αυτος ειναι ο στοχος άλλωστε)σε μια Ντισνευλαντ για τουρίστες.Δλδ αν εγραφες τουριστικα θα το ειχες περιγράψει ακριβέστατα.Chilloutbuddy έγραψε: 28 Αύγ 2023, 18:24 Επίσης δεν θέλω ούτε κίνητρα ούτε επενδύσεις. Θα προτιμούσα στην Αθήνα αν είναι να πέσουν λεφτα να πεσουν στην κατεύθυνση της μείωσης αυτοκινήτων γενικά.
Περισσότερα και καλύτερα τρένα, τραμ και ποδηλατόδρομοι, και το κέντρο σιγά σιγά να κλείνει εντελως, και να επιτρέπονται μόνο επαγγελματικά αυτοκίνητα. Το ίδιο και τα κέντρα των μεγάλων προαστίων. Οι Έλληνες έτσι κι αλλιώς δεν έχουν ιδιαίτερο κόλλημα με τα αυτοκίνητα, όταν έχουν βιώσιμη εναλλακτική τη χρησιμοποιούν ευχαρίστως.
Ειμαι στο κεντρο της Αθηνας αυτη τη στιγμη και μενω Αθηνα,έτσι?Και φυσικα προλαβα την Αθηνα οταν δεν ηταν κατεστραμμένη.
- Chilloutbuddy
- Δημοσιεύσεις: 12206
- Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
- Phorum.gr user: Chilloutbuddy
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Γιατί όπως είπα και πριν η Αθήνα συγκεκριμενα έχει μεγαλο πρόβλημα χώρου.sharp έγραψε: 28 Αύγ 2023, 18:59Γιατί να πρέπει να φορτίσεις στο σπίτι; Ούτε τώρα βάζεις βενζίνη όταν το παρκάρεις. Κάποιοι ίσως το κάνουν επικουρικά (αν και οι φορτιστές κοστίζουν πολύ) αλλά η λύση μπορεί να είναι κάτι όπως τα σημερινά βενζινάδικα.
Πες η μεση ταχυφόρτιση (αισιόδοξα) θέλει μισή ώρα, οκ; ένα τυπικό βενζινάδικο με 4 αντλιες σε ώρα αιχμής μπορεί σε μισή ώρα να ξεπεταξει 50-60 αυτοκίνητα. Για να εξυπηρετήσει τον ίδιο αριθμό EV θέλει 50-60 θέσεις πάρκινγκ. Καλη τύχη, δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα, ζήτημα να σου χωρέσει 10.
Υπάρχει λόγος που η Ελλάδα είναι από τις ελάχιστες ευρωπαϊκές χώρες που δε σε αφήνουν να βάλεις βενζίνη μόνος σου και να πληρώνεις μεσα, γιατί δεν έχουν χώρο να κάθονται τα αυτοκίνητα και να μαλακιζονται, πρέπει να φεύγουν γρήγορα.
Και η άλλη λύση που λένε φόρτισε στο σουπερμάρκετ όπως ψωνίζεις, και αυτό δεν κάνει για Αθήνα, τα πάρκινγκ είναι πολύ μικρά, θα γίνει της πουτανας και θα τρακαρουν αυτοί που θέλουν να ψωνίσουν μόνο με αυτούς που θέλουν να φορτισουν. Φαντάσου το πάρκινγκ του σουπερμαρκετ στη γειτονιά σου να έχει ξαφνικά μέσα και ένα βενζινάδικο, ετσι θα είναι.
Η Αθήνα είναι πόλη στριμωγμένη με εξωφρενικα υψηλό αριθμό αυτοκινητων ανά κάτοικο, δε μπορεί να έχει τους ίδιους στόχους με τη Βιέννη και τη Στοκχολμη. Είναι ειδική περίπτωση και άρα θελει ειδικούς στόχους. Βασικά πρέπει πρώτα να μειώσει δραστικα τα αυτοκίνητα πριν κάνει οτιδήποτε άλλο.
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba. 
- Chilloutbuddy
- Δημοσιεύσεις: 12206
- Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
- Phorum.gr user: Chilloutbuddy
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Σωστά, δεν ξέρω από ηλεκτρικά λεωφορεία, αν υπάρχουν και γίνεται, βεβαίως γιατί όχι.Dwarven Blacksmith έγραψε: 28 Αύγ 2023, 18:49 Όπα, πως μπερδεύτηκες έτσι. Ίσα-ίσα είναι πολύ πιο εύκολο να φτάσεις στο καρμπον νιουτράλιτι με τα ΜΜΜ, μετρό. τραμ, τρόλλει είναι ηλεκτρικά, τα λεωφορεία είναι ολιγάριθμα και αντικαθίστανται εύκολα με ηλεκτρικά. Μια χαρά μας κάνουν και είναι συμβατά.
Καλά άσε το παγκοσμίως, η μισή Αφρική δεν έχει καν ηλεκτρισμό. Εδώ η Νότια Αφρική που είναι υποτίθεται "δυτικό" κράτος έχει ωρες μπλάκ άουτ κάθε μέρα και την παλεύουν με γεννήτριες. Βασικά ας βάλουμε πρώτα φρέσκο νερό και αποχέτευση στην Αφρική και το Μπαγκλαντές να μην παθαίνει ο κόσμος δυσεντερία και βλέπουμεDwarven Blacksmith έγραψε: 28 Αύγ 2023, 18:49 Απλά λέω ότι ακόμα και στο καλό αυτό σενάριο ΚΑΠΟΙΑ αυτοκίνητα θα υπάρχουν ακόμα. Αυτά πρέπει να γίνουν ηλεκτρικά παγκοσμίως, αμφιβάλλω ότι η Αθήνα θα αποσπάσει κάποια εξαίρεση.
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba. 
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 49563
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Ε άμα θες να τους βγάλεις από την εξίσωση βγάλτους. Και διαπλανητικώς να πω, αφού έναν πλανήτη με ΜΕΚ ξέρουμε.Chilloutbuddy έγραψε: 29 Αύγ 2023, 11:37Σωστά, δεν ξέρω από ηλεκτρικά λεωφορεία, αν υπάρχουν και γίνεται, βεβαίως γιατί όχι.Dwarven Blacksmith έγραψε: 28 Αύγ 2023, 18:49 Όπα, πως μπερδεύτηκες έτσι. Ίσα-ίσα είναι πολύ πιο εύκολο να φτάσεις στο καρμπον νιουτράλιτι με τα ΜΜΜ, μετρό. τραμ, τρόλλει είναι ηλεκτρικά, τα λεωφορεία είναι ολιγάριθμα και αντικαθίστανται εύκολα με ηλεκτρικά. Μια χαρά μας κάνουν και είναι συμβατά.Καλά άσε το παγκοσμίως, η μισή Αφρική δεν έχει καν ηλεκτρισμό. Εδώ η Νότια Αφρική που είναι υποτίθεται "δυτικό" κράτος έχει ωρες μπλάκ άουτ κάθε μέρα και την παλεύουν με γεννήτριες. Βασικά ας βάλουμε πρώτα φρέσκο νερό και αποχέτευση στην Αφρική και το Μπαγκλαντές να μην παθαίνει ο κόσμος δυσεντερία και βλέπουμεDwarven Blacksmith έγραψε: 28 Αύγ 2023, 18:49 Απλά λέω ότι ακόμα και στο καλό αυτό σενάριο ΚΑΠΟΙΑ αυτοκίνητα θα υπάρχουν ακόμα. Αυτά πρέπει να γίνουν ηλεκτρικά παγκοσμίως, αμφιβάλλω ότι η Αθήνα θα αποσπάσει κάποια εξαίρεση.
- EKPLIKTIKOS
- Δημοσιεύσεις: 13077
- Εγγραφή: 18 Οκτ 2019, 00:15
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Κ γω αυτό θα προτιμούσα, αλλά πιστεύω ότι θα είναι πολλά τα επαγγελματικά αυτοκίνητα που θα εξαιρούνται, και θα είναι λίγο δώρον άδωρον. Όπως γίνεται τώρα με τον δακτύλιο. Είσαι γιατρός, μπαίνεις. Έχεις λίγο πιο καινούργιο αμάξι, μπαίνεις. Έχεις πρωτα ξαδέρφια που μένουν μέσα στον δακτύλιο, μπαίνεις. Κοκ. Επίσης, αναγνωρίζω ότι σε μια γερασμένη και εν πολλοίς παχυσαρκη χώρα με 40 βαθμους για 3 μηνες δεν είναι κ πολύ εύκολο να προωθήσεις ποδήλατα κ τέτοια στη μεγάλη μερίδα του πληθυσμού.Chilloutbuddy έγραψε: 28 Αύγ 2023, 18:24 Επίσης δεν θέλω ούτε κίνητρα ούτε επενδύσεις. Θα προτιμούσα στην Αθήνα αν είναι να πέσουν λεφτα να πεσουν στην κατεύθυνση της μείωσης αυτοκινήτων γενικά.
Περισσότερα και καλύτερα τρένα, τραμ και ποδηλατόδρομοι, και το κέντρο σιγά σιγά να κλείνει εντελως, και να επιτρέπονται μόνο επαγγελματικά αυτοκίνητα.
- EKPLIKTIKOS
- Δημοσιεύσεις: 13077
- Εγγραφή: 18 Οκτ 2019, 00:15
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Κλαιν
Πάντα κατεστραμμενη ήταν, εκτός αν την πρόλαβες την εποχή του Πλάτωνα ξέρω γω
- Chilloutbuddy
- Δημοσιεύσεις: 12206
- Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
- Phorum.gr user: Chilloutbuddy
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Ναι ρε παιδί μου έτσι λένε παντού ότι χιονίζει βρέχει έχει ανηφόρες κάνει ζέστη και λοιπά, αλλά όταν φτιάχνουν ποδηλατοδρόμους που δε σε πατάει ο κάθε βιαστικουλης με το σουβ, για καποιο ανεξήγητο λόγο γεμίζουν ποδήλατα. Μαγικό.EKPLIKTIKOS έγραψε: 29 Αύγ 2023, 12:06Κ γω αυτό θα προτιμούσα, αλλά πιστεύω ότι θα είναι πολλά τα επαγγελματικά αυτοκίνητα που θα εξαιρούνται, και θα είναι λίγο δώρον άδωρον. Όπως γίνεται τώρα με τον δακτύλιο. Είσαι γιατρός, μπαίνεις. Έχεις λίγο πιο καινούργιο αμάξι, μπαίνεις. Έχεις πρωτα ξαδέρφια που μένουν μέσα στον δακτύλιο, μπαίνεις. Κοκ. Επίσης, αναγνωρίζω ότι σε μια γερασμένη και εν πολλοίς παχυσαρκη χώρα με 40 βαθμους για 3 μηνες δεν είναι κ πολύ εύκολο να προωθήσεις ποδήλατα κ τέτοια στη μεγάλη μερίδα του πληθυσμού.Chilloutbuddy έγραψε: 28 Αύγ 2023, 18:24 Επίσης δεν θέλω ούτε κίνητρα ούτε επενδύσεις. Θα προτιμούσα στην Αθήνα αν είναι να πέσουν λεφτα να πεσουν στην κατεύθυνση της μείωσης αυτοκινήτων γενικά.
Περισσότερα και καλύτερα τρένα, τραμ και ποδηλατόδρομοι, και το κέντρο σιγά σιγά να κλείνει εντελως, και να επιτρέπονται μόνο επαγγελματικά αυτοκίνητα.
Αν οι εξαιρέσεις κάνουν το δώρο αδωρο, αφαιρεις εξαιρέσεις μέχρι να ξαναγίνει το δώρο δώρο. Αλλά πρώτα δίνεις στον κόσμο βιώσιμες επιλογές, όχι να αλλάζει 4 λεωφορεία για να πάει στη δουλειά του το πρωί.
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba. 
- enterprise-psi
- Υπερσυντονιστής
- Δημοσιεύσεις: 13233
- Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 07:29
- Phorum.gr user: enterprise-psi
- Τοποθεσία: Sector 001
- Επικοινωνία:
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Καλή φάση ο υπόλοιπος πλανήτης , αλλά ολική αφομοίωση ηλεκτρικών αυτοκίνητων στην Αθήνα , ούτε σε 100 χρόνια 
Βασικά τώρα αυτήν την στιγμή, γιατί να πάρει κάποιος αυτοκίνητο , ηλεκτρικό και μη, για Αθήνα και κέντρο , ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω
Βασικά τώρα αυτήν την στιγμή, γιατί να πάρει κάποιος αυτοκίνητο , ηλεκτρικό και μη, για Αθήνα και κέντρο , ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω
The business man whose master plan controls the world each day,
Is blind to indications of his species slow decay.
Is blind to indications of his species slow decay.
- EKPLIKTIKOS
- Δημοσιεύσεις: 13077
- Εγγραφή: 18 Οκτ 2019, 00:15
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Γιατί κάποιοι φοβούνται τα μεκανακια, δεν ειναι όλοι σαν εμάς. Μερικοί είναι αγγελικουλεςenterprise-psi έγραψε: 29 Αύγ 2023, 12:55 Καλή φάση ο υπόλοιπος πλανήτης , αλλά ολική αφομοίωση ηλεκτρικών αυτοκίνητων στην Αθήνα , ούτε σε 100 χρόνια
Βασικά τώρα αυτήν την στιγμή, γιατί να πάρει κάποιος αυτοκίνητο , ηλεκτρικό και μη, για Αθήνα και κέντρο , ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω![]()
- Chilloutbuddy
- Δημοσιεύσεις: 12206
- Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
- Phorum.gr user: Chilloutbuddy
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Αυτοκίνητο στην Αθηνα
Ποδήλατο στην Αθηνα
Μηχανάκι στην Αθηνα

Ποδήλατο στην Αθηνα
Μηχανάκι στην Αθηνα
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba. 
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 3 Απαντήσεις
- 234 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από The Rebel
-
- 2 Απαντήσεις
- 404 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ληστοσυμμορίτης
-
- 12 Απαντήσεις
- 502 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Kauldron
-
- 35 Απαντήσεις
- 616 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Δημοκράτης