!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Η αναγκαιότητα για επαναστατική μετάβαση στον Κομμουνισμό
Re: Η αναγκαιότητα για επαναστατική μετάβαση στον Κομμουνισμό
Λαέ μη σφίξεις άλλο το ζωνάρι
Τέμπη: Το πένθος είναι ταξικό και του λαού μαράζι
Τέμπη: Το πένθος είναι ταξικό και του λαού μαράζι
Re: Η αναγκαιότητα για επαναστατική μετάβαση στον Κομμουνισμό
Ο Σπάρτακος για παράδειγμα όπου έπαιζε κάθε μέρα την ζωή του κορώνα γράμματα και έπρεπε είτε να σφάξει είτε να σφαγιαστεί για να σπάζουν πλάκα κάποιοι που ήθελαν να περάσουν την ώρα τους κακώς επαναστάτησε .Κακώς εξεγέρθηκε και ξεσήκωσε και άλλους σκλάβους. Ήταν προφανώς κάποιος ανεπρόκοπος τεμπέλης που δεν μπορούσε να προσαρμοστεί και γι 'αυτό κατέληξε μονομάχος. Γι 'αυτό είχε καταλήξει σκλάβος. Εξάλλου ακόμη και εκείνη την εποχή όποιος δούλευε πήγαινε μπροστά. Αν ήταν αρκετά προκομμένος ,ακόμη και ως μονομάχος θα πήγαινε μπροστά.
Μήπως τα ίδια δεν λέμε και σήμερα;
Για τις πόρνες θα πούμε ότι είναι τεμπέλες και δεν θέλουν να δουλεψουν...
Μήπως τα ίδια δεν λέμε και σήμερα;
Για τις πόρνες θα πούμε ότι είναι τεμπέλες και δεν θέλουν να δουλεψουν...
Re: Η αναγκαιότητα για επαναστατική μετάβαση στον Κομμουνισμό
Βιάζεσαι πολυ...
Ας μάθουμε πρώτα την αλφαβήτα στον κόσμο.
Ο μαθητής του νηπιαγωγείου χρειάζεται αλφαβητάριο και όχι λογοτεχνικά κείμενα ,ούτε τα έπη του Ομήρου.
Re: Η αναγκαιότητα για επαναστατική μετάβαση στον Κομμουνισμό
Στην ύστερη αρχαιότητα η επαιτεία άρχισε να μαζικοποιείται προβληματικά, ήταν προτιμότερο ο κόσμος να ζητιανεύει από το να εργάζεται ως ελεύθερος.pylothess έγραψε: 25 Ιούλ 2023, 17:21 Ο Σπάρτακος για παράδειγμα όπου έπαιζε κάθε μέρα την ζωή του κορώνα γράμματα και έπρεπε είτε να σφάξει είτε να σφαγιαστεί για να σπάζουν πλάκα κάποιοι που ήθελαν να περάσουν την ώρα τους κακώς επαναστάτησε .Κακώς εξεγέρθηκε και ξεσήκωσε και άλλους σκλάβους. Ήταν προφανώς κάποιος ανεπρόκοπος τεμπέλης που δεν μπορούσε να προσαρμοστεί και γι 'αυτό κατέληξε μονομάχος. Γι 'αυτό είχε καταλήξει σκλάβος. Εξάλλου ακόμη και εκείνη την εποχή όποιος δούλευε πήγαινε μπροστά. Αν ήταν αρκετά προκομμένος ,ακόμη και ως μονομάχος θα πήγαινε μπροστά.
Μήπως τα ίδια δεν λέμε και σήμερα;
Για τις πόρνες θα πούμε ότι είναι τεμπέλες και δεν θέλουν να δουλεψουν...
Λαέ μη σφίξεις άλλο το ζωνάρι
Τέμπη: Το πένθος είναι ταξικό και του λαού μαράζι
Τέμπη: Το πένθος είναι ταξικό και του λαού μαράζι
Re: Η αναγκαιότητα για επαναστατική μετάβαση στον Κομμουνισμό
Ναι συμφωνώ . Αυτή είναι η Αριστερά.
Γι 'αυτό και εμείς δεν είμαστε αριστεροί αλλά κομμουνιστές.
Αν βέβαια υπάρχει Αριστερά.
Τι είναι η Αριστερά τελικά;
Αριστερά είναι το ΠΑΣΟΚ, ο ΣΥΡΙΖΑ, το πρώην ΔΗΚΚΙ,ΚΚΕ,εξωκοινοβουλευτικά κόμματα.
Ο Κασιδιάρης στον Τριανταφυλλόπουλο έλεγε πως θαυμάζει τον Τσε Γκεβάρα και πως είναι σοσιαλιστές.
Κατά την εύρεια έννοια και οι αναρχικοί "Αριστεροί " μπορούν να θεωρηθούν αν σκεφθεί κανείς ότι και ο Μπακούνιν έγραφε για αντιεξουσιαστικό σοσιαλισμό. Τι είναι τελικά η ΑΡιστερά; Υπάρχει κάποιο κοινό στοιχείο ανάμεσα σε όλους αυτούς;
Δεν είμαστε ρατσιστές με την LGBT κοινότητα. Ο Κουτσούμπας μάλιστα είχε πει πως πρέπει να ψηφιστεί νόμος ενάντια στο bullying.
Όσο για τους φραγκάτους ,ψάχτε στον ΣΥΡΙΖΑ. Κάτι Δαμανάκηδες που πήγαν στο ΠΑΣΟΚ
Re: Η αναγκαιότητα για επαναστατική μετάβαση στον Κομμουνισμό
Μια εύκολη απάντηση είναι πως ο κόσμος ήταν κοπρόσκυλα. Πως υπήρχε ηθικός ξεπεσμός.Sol έγραψε: 25 Ιούλ 2023, 18:19Στην ύστερη αρχαιότητα η επαιτεία άρχισε να μαζικοποιείται προβληματικά, ήταν προτιμότερο ο κόσμος να ζητιανεύει από το να εργάζεται ως ελεύθερος.pylothess έγραψε: 25 Ιούλ 2023, 17:21 Ο Σπάρτακος για παράδειγμα όπου έπαιζε κάθε μέρα την ζωή του κορώνα γράμματα και έπρεπε είτε να σφάξει είτε να σφαγιαστεί για να σπάζουν πλάκα κάποιοι που ήθελαν να περάσουν την ώρα τους κακώς επαναστάτησε .Κακώς εξεγέρθηκε και ξεσήκωσε και άλλους σκλάβους. Ήταν προφανώς κάποιος ανεπρόκοπος τεμπέλης που δεν μπορούσε να προσαρμοστεί και γι 'αυτό κατέληξε μονομάχος. Γι 'αυτό είχε καταλήξει σκλάβος. Εξάλλου ακόμη και εκείνη την εποχή όποιος δούλευε πήγαινε μπροστά. Αν ήταν αρκετά προκομμένος ,ακόμη και ως μονομάχος θα πήγαινε μπροστά.
Μήπως τα ίδια δεν λέμε και σήμερα;
Για τις πόρνες θα πούμε ότι είναι τεμπέλες και δεν θέλουν να δουλεψουν...
΄Και όχι ότι εάν κάποιος είχε ανάγκη από χέρια θα προτιμούσε έναν σκλάβο που του κόστιζε μόνο ένα πιάτο φαϊ. Μετά , βέβαια ο δουλοκτήτης ίσως να πήγαινε να τάίζε και τους ζητιάνους αφού έβγαλε κέρδη από τους σκλάβους.
Τώρα όμως πες μου το άλλο...
Ο Σπάρτακος ηττήθηκε...
Οι επαναστάτες σταυρώθηκαν. Τι έμεινε μετά πίσω; Δικαιώθηκαν οι δουλοκτήτες μήπως; Ήταν μήπως άσκοπη ή άδικη η εξέγερση του Σπάρτακου;
Ήταν μήπως οι εξεγερμένοι σκλάβοι τίποτα καθάρματα του κοινού ποινικού δικαίου που τους άξιζε η θανατική ποινή ως τιμωρία;
Άραγε , τι θα έλεγαν οι ελεύθεροι εκείνης της εποχής στην αγορά ή στα λουτρά; Ότι είναι καλό παιδί ο Σπάρτακος αλλά ακραίος ; Και ότι αυτά που λέει δεν γίνονται; Ότι πρέπει να ρίξει νερό στο κρασί του και να κάνει τον μαλάκα; Η μήπως έλεγαν ότι είναι έναν κοινός εγκληματίας;
Είναι πιθανό ακόμη και οι ελεύθεροι φτωχοί της Ρώμης να θεωρούσαν τον Σπάρτακο ως ένα κάθαρμα αγνοώντας ότι κάποια στιγμή θα έρθει και η σειρά τους.
Ο Σπάρτακος ηττήθηκε. Ο κόσμος όμως θυμάται τον Σπάρτακο. Δεν θυμάται τον Κράσσο. Ποιος θυμάται σήμερα τον Κράσσο;
Δικαιώθηκε σήμερα μήπως ο Κράσος και οι υπόλοιποι δουλοκτήτες της εποχής; Η δουλεία έχει καταργηθεί παγκοσμίως. Ακόμη και αν ο Κράσσος νικούσε τον Σπάρτακο στο πεδίο της μάχης ένα εκατομμύριο φορές , η δουλεία θα καταργούταν .
Re: Η αναγκαιότητα για επαναστατική μετάβαση στον Κομμουνισμό
Το σύνταγμα μιλάει δια δημοκρατία; Υπάρχει δημοκρατία ; Εφαρμόζεται το σύνταγμα όταν κάποιοι καλοί κύριοι πρωθυπουργοί παρακολουθούν τους πολιτικούς τους αντιπάλους;ΑΙΝΕΙΑΝ06 έγραψε: 14 Δεκ 2020, 16:56 Το ΚΚΕ για να νομιμοποιηθεί ως πολιτικό κόμμα το 1974 είχε υπογράψει ότι αποδέχεται την συνταγματική νομιμότητα και το καθεστώς της κοινοβουλευτικής μας δημοκρατίας
Υπάρχει μήπως δημοκρατία όταν διεξάγουν δημοψηφίσματα που μετά τα αγνοούν;
Re: Η αναγκαιότητα για επαναστατική μετάβαση στον Κομμουνισμό
Βέβαια κάθε κοινωνία σε κάθε εποχή έχει τους δικούς της νόμους εξέλιξης. Π.χ. η δουλοκτησία δεν καταργήθηκε από ένα συνειδητό υποκείμενο με επιστημονική κοσμοθεωρία. Το σύγχρονο προλεταριάτο και η επανάσταση του είναι η πιο ώριμη επανάσταση, δεν είναι ανώριμο τέκνο της οργής.pylothess έγραψε: 25 Ιούλ 2023, 18:32Μια εύκολη απάντηση είναι πως ο κόσμος ήταν κοπρόσκυλα. Πως υπήρχε ηθικός ξεπεσμός.Sol έγραψε: 25 Ιούλ 2023, 18:19Στην ύστερη αρχαιότητα η επαιτεία άρχισε να μαζικοποιείται προβληματικά, ήταν προτιμότερο ο κόσμος να ζητιανεύει από το να εργάζεται ως ελεύθερος.pylothess έγραψε: 25 Ιούλ 2023, 17:21 Ο Σπάρτακος για παράδειγμα όπου έπαιζε κάθε μέρα την ζωή του κορώνα γράμματα και έπρεπε είτε να σφάξει είτε να σφαγιαστεί για να σπάζουν πλάκα κάποιοι που ήθελαν να περάσουν την ώρα τους κακώς επαναστάτησε .Κακώς εξεγέρθηκε και ξεσήκωσε και άλλους σκλάβους. Ήταν προφανώς κάποιος ανεπρόκοπος τεμπέλης που δεν μπορούσε να προσαρμοστεί και γι 'αυτό κατέληξε μονομάχος. Γι 'αυτό είχε καταλήξει σκλάβος. Εξάλλου ακόμη και εκείνη την εποχή όποιος δούλευε πήγαινε μπροστά. Αν ήταν αρκετά προκομμένος ,ακόμη και ως μονομάχος θα πήγαινε μπροστά.
Μήπως τα ίδια δεν λέμε και σήμερα;
Για τις πόρνες θα πούμε ότι είναι τεμπέλες και δεν θέλουν να δουλεψουν...
΄Και όχι ότι εάν κάποιος είχε ανάγκη από χέρια θα προτιμούσε έναν σκλάβο που του κόστιζε μόνο ένα πιάτο φαϊ. Μετά , βέβαια ο δουλοκτήτης ίσως να πήγαινε να τάίζε και τους ζητιάνους αφού έβγαλε κέρδη από τους σκλάβους.
Τώρα όμως πες μου το άλλο...
Ο Σπάρτακος ηττήθηκε...
Οι επαναστάτες σταυρώθηκαν. Τι έμεινε μετά πίσω; Δικαιώθηκαν οι δουλοκτήτες μήπως; Ήταν μήπως άσκοπη ή άδικη η εξέγερση του Σπάρτακου;
Ήταν μήπως οι εξεγερμένοι σκλάβοι τίποτα καθάρματα του κοινού ποινικού δικαίου που τους άξιζε η θανατική ποινή ως τιμωρία;
Άραγε , τι θα έλεγαν οι ελεύθεροι εκείνης της εποχής στην αγορά ή στα λουτρά; Ότι είναι καλό παιδί ο Σπάρτακος αλλά ακραίος ; Και ότι αυτά που λέει δεν γίνονται; Ότι πρέπει να ρίξει νερό στο κρασί του και να κάνει τον μαλάκα; Η μήπως έλεγαν ότι είναι έναν κοινός εγκληματίας;
Είναι πιθανό ακόμη και οι ελεύθεροι φτωχοί της Ρώμης να θεωρούσαν τον Σπάρτακο ως ένα κάθαρμα αγνοώντας ότι κάποια στιγμή θα έρθει και η σειρά τους.
Ο Σπάρτακος ηττήθηκε. Ο κόσμος όμως θυμάται τον Σπάρτακο. Δεν θυμάται τον Κράσσο. Ποιος θυμάται σήμερα τον Κράσσο;
Δικαιώθηκε σήμερα μήπως ο Κράσος και οι υπόλοιποι δουλοκτήτες της εποχής; Η δουλεία έχει καταργηθεί παγκοσμίως. Ακόμη και αν ο Κράσσος νικούσε τον Σπάρτακο στο πεδίο της μάχης ένα εκατομμύριο φορές , η δουλεία θα καταργούταν .
Λαέ μη σφίξεις άλλο το ζωνάρι
Τέμπη: Το πένθος είναι ταξικό και του λαού μαράζι
Τέμπη: Το πένθος είναι ταξικό και του λαού μαράζι
Re: Η αναγκαιότητα για επαναστατική μετάβαση στον Κομμουνισμό
Αυτοί που σφαγιάζονται καθημερινά στο βωμό του κέρδους, τίνος προτσές είναι μέρος;Nandros έγραψε: 14 Δεκ 2020, 16:57Επειδή πρέπει να σφαγούν κατά χιλιάδες εχθροί της επανάστας, πραγματικοί ή φανταστικοί, αντιδραστικοί, κουλάκοι, κλπ, κλπ!ΑΙΝΕΙΑΝ06 έγραψε: 14 Δεκ 2020, 16:48 Σαν αριστερός σοσιαλδημοκράτης ερωτώ ;
Γιατί με επαναστατική διαδικασία και όχι μέσω εκλογών , αφού τα καταφέρεις να πείσεις τις λαϊκές μάζες να σε ψηφίσουν ;
Χωρίς σφαγές δεν νοείται κομμουνισμός. Είναι μέρος του προτσές!![]()
.
Re: Η αναγκαιότητα για επαναστατική μετάβαση στον Κομμουνισμό
ν σSol έγραψε: 25 Ιούλ 2023, 18:42Βέβαια κάθε κοινωνία σε κάθε εποχή έχει τους δικούς της νόμους εξέλιξης. Π.χ. η δουλοκτησία δεν καταργήθηκε από ένα συνειδητό υποκείμενο με επιστημονική κοσμοθεωρία. Το σύγχρονο προλεταριάτο και η επανάσταση του είναι η πιο ώριμη επανάσταση, δεν είναι ανώριμο τέκνο της οργής.pylothess έγραψε: 25 Ιούλ 2023, 18:32Μια εύκολη απάντηση είναι πως ο κόσμος ήταν κοπρόσκυλα. Πως υπήρχε ηθικός ξεπεσμός.Sol έγραψε: 25 Ιούλ 2023, 18:19
Στην ύστερη αρχαιότητα η επαιτεία άρχισε να μαζικοποιείται προβληματικά, ήταν προτιμότερο ο κόσμος να ζητιανεύει από το να εργάζεται ως ελεύθερος.
΄Και όχι ότι εάν κάποιος είχε ανάγκη από χέρια θα προτιμούσε έναν σκλάβο που του κόστιζε μόνο ένα πιάτο φαϊ. Μετά , βέβαια ο δουλοκτήτης ίσως να πήγαινε να τάίζε και τους ζητιάνους αφού έβγαλε κέρδη από τους σκλάβους.
Τώρα όμως πες μου το άλλο...
Ο Σπάρτακος ηττήθηκε...
Οι επαναστάτες σταυρώθηκαν. Τι έμεινε μετά πίσω; Δικαιώθηκαν οι δουλοκτήτες μήπως; Ήταν μήπως άσκοπη ή άδικη η εξέγερση του Σπάρτακου;
Ήταν μήπως οι εξεγερμένοι σκλάβοι τίποτα καθάρματα του κοινού ποινικού δικαίου που τους άξιζε η θανατική ποινή ως τιμωρία;
Άραγε , τι θα έλεγαν οι ελεύθεροι εκείνης της εποχής στην αγορά ή στα λουτρά; Ότι είναι καλό παιδί ο Σπάρτακος αλλά ακραίος ; Και ότι αυτά που λέει δεν γίνονται; Ότι πρέπει να ρίξει νερό στο κρασί του και να κάνει τον μαλάκα; Η μήπως έλεγαν ότι είναι έναν κοινός εγκληματίας;
Είναι πιθανό ακόμη και οι ελεύθεροι φτωχοί της Ρώμης να θεωρούσαν τον Σπάρτακο ως ένα κάθαρμα αγνοώντας ότι κάποια στιγμή θα έρθει και η σειρά τους.
Ο Σπάρτακος ηττήθηκε. Ο κόσμος όμως θυμάται τον Σπάρτακο. Δεν θυμάται τον Κράσσο. Ποιος θυμάται σήμερα τον Κράσσο;
Δικαιώθηκε σήμερα μήπως ο Κράσος και οι υπόλοιποι δουλοκτήτες της εποχής; Η δουλεία έχει καταργηθεί παγκοσμίως. Ακόμη και αν ο Κράσσος νικούσε τον Σπάρτακο στο πεδίο της μάχης ένα εκατομμύριο φορές , η δουλεία θα καταργούταν .
Η εξέγερση του Σπάρτακου δεν οδήγησε στην κατάργηση του δουλειάς αλλά υπήρξαν πολλά άλλα γεγονότα που οδήγησαν σταδιακά στην κατάργηση της δουλείας. Η Ρώμη άρχισε σταδιακά να βρίσκεται σε παρακμή. Το δουλοκτητικό σύστημα είχε τα αδιέξοδά του. Μέσα στην σήψη αυτή οι επιδρομές των Βαρβάρων έδρασαν καταλυτικά στην πτώση της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας. Ίσως η λειψανδρία που είχε προκύψει από επιδημίες και επιδρομές να οδήγησε στην καλυτέρευση των συνθηκών διαβίωσης των σκλάβων. Ίσως η ανάπτυξη του πρωτόγονου καπιταλισμού να είχε ανάγκη από εργατικά χέρια . Θα εμπιστευόταν κανένας άραγε σε έναν σκλάβο που πληρωνόταν μόνο με μια κούπα φασόλια , να δουλέψει σε υαλουργείο; Θα έπρεπε ο επόπτης να είναι συνεχώς από πάνω τους .Δεν συνέφερε.
Στην εποχή της Αρχαίας Σπάρτης ,η Σπάρτη αντιμετώπισε κάποια στιγμή πρόβλημα λειψανδρίας. Από τους συνεχείς πολέμους είχαν εξαφανιστεί οι καθαροί Σπαρτιάτες και είχαν απομείνει μόνο οι Είλωτες. Η Σπάρτη αρνήθηκε να ελευθερώσει τους Είλωτες και να τους δώσει γη και δικαιώματα.Αυτός ήταν και ο λόγος της πτώσης της. Η Σπάρτη επέλεξε να μην ακολουθήσει τις νομοτέλειες της ιστορικής αναγκαιότητας και αφανίστηκε.
- Nandros
- Δημοσιεύσεις: 28770
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:41
- Phorum.gr user: Nandros
- Τοποθεσία: Όπου συχνάζουν ναυτικοί και λοιπά κακοποιά στοιχεία
Re: Η αναγκαιότητα για επαναστατική μετάβαση στον Κομμουνισμό
Κάθε μέρα πολιτικές γενοκτονίες έχουμε νεοκομμουνιστάκο;pylothess έγραψε: 25 Ιούλ 2023, 18:42Αυτοί που σφαγιάζονται καθημερινά στο βωμό του κέρδους, τίνος προτσές είναι μέρος;Nandros έγραψε: 14 Δεκ 2020, 16:57Επειδή πρέπει να σφαγούν κατά χιλιάδες εχθροί της επανάστας, πραγματικοί ή φανταστικοί, αντιδραστικοί, κουλάκοι, κλπ, κλπ!ΑΙΝΕΙΑΝ06 έγραψε: 14 Δεκ 2020, 16:48 Σαν αριστερός σοσιαλδημοκράτης ερωτώ ;
Γιατί με επαναστατική διαδικασία και όχι μέσω εκλογών , αφού τα καταφέρεις να πείσεις τις λαϊκές μάζες να σε ψηφίσουν ;
Χωρίς σφαγές δεν νοείται κομμουνισμός. Είναι μέρος του προτσές!![]()
.
Χρειάστηκες 3 χρόνια για να σκεφτείς τί μαλακία θα γράψεις;
O βραδύνους Ραν Ταν Πλαν αντιδρούσε πιο γρήγορα από σένα.
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
Re: Η αναγκαιότητα για επαναστατική μετάβαση στον Κομμουνισμό
Η εξέγερση του Δεκέμβρη το 2008 ήταν ανώριμο τέκνο της οργής. Μην διαφωνήσει που την λέω εξέγερση. Εξέγερση ονομάζεται ακόμη και η ανταρσύα των φυλακισμένων. Πες το ταραχές. Αλλά σίγουρα δεν ήταν ώριμο τέκνο της οργής. Το θέμα είχε πάρει πολύ προσωπικές διαστάσεις.Sol έγραψε: 25 Ιούλ 2023, 18:42Βέβαια κάθε κοινωνία σε κάθε εποχή έχει τους δικούς της νόμους εξέλιξης. Π.χ. η δουλοκτησία δεν καταργήθηκε από ένα συνειδητό υποκείμενο με επιστημονική κοσμοθεωρία. Το σύγχρονο προλεταριάτο και η επανάσταση του είναι η πιο ώριμη επανάσταση, δεν είναι ανώριμο τέκνο της οργής.pylothess έγραψε: 25 Ιούλ 2023, 18:32Μια εύκολη απάντηση είναι πως ο κόσμος ήταν κοπρόσκυλα. Πως υπήρχε ηθικός ξεπεσμός.Sol έγραψε: 25 Ιούλ 2023, 18:19
Στην ύστερη αρχαιότητα η επαιτεία άρχισε να μαζικοποιείται προβληματικά, ήταν προτιμότερο ο κόσμος να ζητιανεύει από το να εργάζεται ως ελεύθερος.
΄Και όχι ότι εάν κάποιος είχε ανάγκη από χέρια θα προτιμούσε έναν σκλάβο που του κόστιζε μόνο ένα πιάτο φαϊ. Μετά , βέβαια ο δουλοκτήτης ίσως να πήγαινε να τάίζε και τους ζητιάνους αφού έβγαλε κέρδη από τους σκλάβους.
Τώρα όμως πες μου το άλλο...
Ο Σπάρτακος ηττήθηκε...
Οι επαναστάτες σταυρώθηκαν. Τι έμεινε μετά πίσω; Δικαιώθηκαν οι δουλοκτήτες μήπως; Ήταν μήπως άσκοπη ή άδικη η εξέγερση του Σπάρτακου;
Ήταν μήπως οι εξεγερμένοι σκλάβοι τίποτα καθάρματα του κοινού ποινικού δικαίου που τους άξιζε η θανατική ποινή ως τιμωρία;
Άραγε , τι θα έλεγαν οι ελεύθεροι εκείνης της εποχής στην αγορά ή στα λουτρά; Ότι είναι καλό παιδί ο Σπάρτακος αλλά ακραίος ; Και ότι αυτά που λέει δεν γίνονται; Ότι πρέπει να ρίξει νερό στο κρασί του και να κάνει τον μαλάκα; Η μήπως έλεγαν ότι είναι έναν κοινός εγκληματίας;
Είναι πιθανό ακόμη και οι ελεύθεροι φτωχοί της Ρώμης να θεωρούσαν τον Σπάρτακο ως ένα κάθαρμα αγνοώντας ότι κάποια στιγμή θα έρθει και η σειρά τους.
Ο Σπάρτακος ηττήθηκε. Ο κόσμος όμως θυμάται τον Σπάρτακο. Δεν θυμάται τον Κράσσο. Ποιος θυμάται σήμερα τον Κράσσο;
Δικαιώθηκε σήμερα μήπως ο Κράσος και οι υπόλοιποι δουλοκτήτες της εποχής; Η δουλεία έχει καταργηθεί παγκοσμίως. Ακόμη και αν ο Κράσσος νικούσε τον Σπάρτακο στο πεδίο της μάχης ένα εκατομμύριο φορές , η δουλεία θα καταργούταν .
Από την μια ο κακός , ο τρελός αστυνομικός και από την άλλη ο αθώος και αδικοχαμένος Αλέξης. Δεν δικαιώνω ούτε τον αστυνομικό ούτε τον Αλέξη.
Ο αστυνομικός ήταν ψυχοπαθής που δεν είχε δικαίωμα να τραβήξει όπλο. Ο Αλέξης πήγε να πουλήσει τσαμπουκά στον αστυνομικό.
Οι ταραχές γιατί γιατί έγιναν; Για τον Αλέξη και για τον Αστυνομικό;
Τουλάχιστον θα έπρεπε να είχαν την μορφή ενάντια στην κρατική καταστολή γιατί ο Αλέξης δεν ήταν το μόνο θύμα της κρατικής καταστολής.
Τα ίδια είχε πάθει και ο Καλτεζάς.
Επίσης τα καμμένα σπίτια ,αυτοκίνητα ,καταστήματα ήταν το άλλοθι όλων αυτών που υποστηρίζουν την κρατική καταστολή. Άσε που ο λαός διχάστηκε σε ένα ψευτοδίλλημα ή με τους νοικοκυραίους ή με τους νέους. θυμάμαι που είχα συναντήσει στο λεωφορείο μια χρονιά στις 6 Δεκεμβρίου μια ηλικιωμένη μητέρα αστυνομικού που έβριζε τα κωλόπαιδα τους αναρχικούς και έλεγε πως πρέπει να διαδηλώσουμε και για τους νεκρούς αστυνομικούς. Εγώ όμως της απάντησα πως επίσης υπάρχουν και νεκροί οικοδόμοι και δεν μου απάντησε.;
Η μήπως τότε με το δημοψήφισμα ; Το ψευτοδίλλημα ΝΑΙ ή ΟΧΙ. Είτε με ευρώ είτε με καπιταλιστική δραχμή πάλι ο λαούς θα υποφέρει. Γιατί να κάνουμε τους νεροκουβαλητές του ΣΥΡΙΖΑ και να βάλουμε πλάτη στην εφαρμογή των δικών τους σχεδίων; Γιατί να μας γονατίσουν με την δική μας συναίνεση;
Re: Η αναγκαιότητα για επαναστατική μετάβαση στον Κομμουνισμό
Μερικοί πάντως είναι τόσο βραδύνοες που δεν πρόκειται να αντιδράσουν ποτέ.Nandros έγραψε: 25 Ιούλ 2023, 18:58Κάθε μέρα πολιτικές γενοκτονίες έχουμε νεοκομμουνιστάκο;pylothess έγραψε: 25 Ιούλ 2023, 18:42Αυτοί που σφαγιάζονται καθημερινά στο βωμό του κέρδους, τίνος προτσές είναι μέρος;Nandros έγραψε: 14 Δεκ 2020, 16:57
Επειδή πρέπει να σφαγούν κατά χιλιάδες εχθροί της επανάστας, πραγματικοί ή φανταστικοί, αντιδραστικοί, κουλάκοι, κλπ, κλπ!
Χωρίς σφαγές δεν νοείται κομμουνισμός. Είναι μέρος του προτσές!![]()
.
Χρειάστηκες 3 χρόνια για να σκεφτείς τί μαλακία θα γράψεις;
O βραδύνους Ραν Ταν Πλαν αντιδρούσε πιο γρήγορα από σένα.![]()
Όσα χρόνια και αν περάσουν το ίδιο βόδια θα παραμείνουν.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
