Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
George_V έγραψε: 21 Ιουν 2023, 12:37Για τον Αχιλλέα μιας και μιλάμε για μυθικό πρόσωπο (με ενδεχομενως ιστορικη προεκταση αλλα πλεον χαμενη για παντα στα βαθη της ιστοριας) δύσκολο να απαντηθεί αυτό το ερώτημα.
Τρίχες και υπεκφυγές. Ουδείς ομηρικός χαρακτήρας είναι κίναιδος.
George_V έγραψε: 21 Ιουν 2023, 12:39Αν απαντούσα μονολεκτικά η με μια σειρά θα έλεγες ότι δεν έχω τι να πω
Αναλόγως τι θα έγραφες. Η ερώτηση ήταν απλούστατη. Έχουμε καινούργια στοιχεία;
Επειδή η απάντηση ήταν ΟΧΙ, έκατσες και έγραψες σεντόνι.
Ε τι θες τη μονολεκτική σου απάντηση τώρα.
Κάτσε διάβασε μελέτες από Οξφόρδη και Λοεμπ.
Όποιος ενδιαφέρεται να μάθει για τα νέα στοιχεία τα ψάχνει δεν του τα κάνουν spoonfeed.
Όποιος πάλι είναι narrow-minded κάθεται και κάνει cherry picking η ειναι ήσυχος με τα 1-2 βιβλια/βίντεο που διαβασε/είδε.
Ειμαστε η μοναδικη χωρα με Χατζηαβατη στην Κυβερνηση και Καραγκιοζη στην Αντιπολιτευση.
Όντως δικά τους. Κοντεύουμε 70 σελίδες και δεν φέρατε ΟΥΤΕ ΜΙΑ απόδειξη ότι οι αρχαίοι τον έπαιρναν, παρά μόνο τις γνωστές αοριστίες, υπεκφυγές, γενικότητες.
George_V έγραψε: 21 Ιουν 2023, 12:46Κάτσε διάβασε μελέτες από Οξφόρδη και Λοεμπ.
Όχι ρε μάγκα δεν τις διαβάζουμε τις μελέτες σου. Έχουμε και δουλειές. Εσύ που τις διάβασες (τάχα) φέρε μας ΕΝΑ στοιχείο!
Ιδού σοβαρή απάντηση κάποιου που λέει ότι δισβαζει ιστορία.
Τα συμπεράσματα δικά σας κύριοι.
I rest my case
Δεν βγάζεις άκρη, ελληνολάτρες του απευθησμένου, αλλά στην πραγματικότητα χριστιανοί ζηλωτές. Επ' ουδενί μπορούν να κατανοήσουν ότι μιλάμε για άλλες εποχές και άλλη κρατούσα ηθική. Δεν μπαίνουν καν στον κόπο να διαβάσουν το Συμπόσιο, ας πούμε, που θα έλυνε μερικές απορίες περί των ομηρικών ηρώων (Αχιλλέας-Πάτροκλος) και του είδους των ερωτικών τους σχέσεων, καθώς επίσης και για την τρελή καψούρα του Σωκράτη (δεν λέω καύλα, για να μην σκανδαλίσω τους ελλάνιους φίλους μας) για τον Αλκιβιάδη.
Βολεύονται με τον Πλάτωνα, αλλά ξεβολεύονται με τον Όμηρο και την σχέση Δία και Γανυμήδη.
Τέσπα, κοίτα, σε κάτι τέτοιους μίλα απλά για να το καταλαβαίνουν. Παραδείγματος χάριν: κι ο Σωκράτης ο σοφός ψώλον γούσταρε κι αυτός!
Ναύτης έγραψε: 21 Ιουν 2023, 12:12
Αφού το γράφω στο ποστ που παραθέτεις, τισταδιάλα, πούσι έχεις;
τοτε ποιος εγραψε νομους που απαγορευαν να συμμετεχουν στα κοινα οι πουστηδες;
επιτηδες το κανεις γιατι θελεις να με βαλεις σε εργασια να τους παραθεσω;
Επίσης, απαγορευόταν η διαφθορά (παρακίνηση σε ακολασία ή/και παιδεραστία,εξ' ου και η μια εκ των κατηγοριών κατά του Σωκράτη) και η προαγωγή των ανηλίκων (και των ελεύθερων γυναικών). Και στο Κατά Τιμάρχου αυτή είναι η ουσία, η κατηγορία δεν είναι περί κιναιδίας, αλλά ότι ο Τίμαρχος είχε κατηγορηθεί πως στη νεότητά του ως ερωμένος είχε λάβει χρήματα από τους εραστές του.
σε διαλογο ημιτρελων δεν παιρνω μερος για τελευταια φορα λοιπον 1 κανεις δεν υποστηριξε οτι στην αρχαια ελλαδα δεν υπηρχαν γκει ...λεμε οτι απαγορευοταν να συμμετεχουν στα κοινα δηλαδη στις αποφασεις του δημου ..οπως και να αναλαμβανουν θεσεις κρατικες
αυτο μας αρκει και για το τωρα στο σημερα να το επαναφερουμμε
..καταλαβαινεις ποια ειναι η διαφορα;
Ναύτης έγραψε: 21 Ιουν 2023, 13:07Δεν βγάζεις άκρη, ελληνολάτρες του απευθησμένου, αλλά στην πραγματικότητα χριστιανοί ζηλωτές. Επ' ουδενί μπορούν να κατανοήσουν ότι μιλάμε για άλλες εποχές και άλλη κρατούσα ηθική, δεν μπαίνουν καν στον κόπο να διαβάσουν το Συμπόσιο,
Τα γνωστά. Από εδώ το πάνε, από εκεί το πάνε, όλο στο Συμπόσιο καταλήγουνε!
Ναύτης έγραψε: 21 Ιουν 2023, 13:07Βολεύονται με τον Πλάτωνα
Ο οποίος στους Νόμους προτείνει πλήρη απαγόρευση του κιναιδισμού.
Ναύτης έγραψε: 21 Ιουν 2023, 13:07αλλά ξεβολεύονται με τον Όμηρο και την σχέση Δία και Γανυμήδη.
Η οποία είναι ανύπαρκτη. Ο Δίας κάνει τον Γανυμήδη οινοχόο των θεών και όχι αγοράκι του.
Περιμένουμε και τις μελέτες της Οξφόρδης...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Καβαλάρης την 21 Ιουν 2023, 13:15, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Καβαλάρης έγραψε: 21 Ιουν 2023, 12:48
Όχι ρε μάγκα δεν τις διαβάζουμε τις μελέτες σου. Έχουμε και δουλειές. Εσύ που τις διάβασες (τάχα) φέρε μας ΕΝΑ στοιχείο!
Ιδού σοβαρή απάντηση κάποιου που λέει ότι δισβαζει ιστορία.
Τα συμπεράσματα δικά σας κύριοι.
I rest my case
Δεν βγάζεις άκρη, ελληνολάτρες του απευθησμένου, αλλά στην πραγματικότητα χριστιανοί ζηλωτές. Επ' ουδενί μπορούν να κατανοήσουν ότι μιλάμε για άλλες εποχές και άλλη κρατούσα ηθική. Δεν μπαίνουν καν στον κόπο να διαβάσουν το Συμπόσιο, ας πούμε, που θα έλυνε μερικές απορίες περί των ομηρικών ηρώων (Αχιλλέας-Πάτροκλος) και του είδους των ερωτικών τους σχέσεων, καθώς επίσης και για την τρελή καψούρα του Σωκράτη (δεν λέω καύλα, για να μην σκανδαλίσω τους ελλάνιους φίλους μας) για τον Αλκιβιάδη.
Βολεύονται με τον Πλάτωνα, αλλά ξεβολεύονται με τον Όμηρο και την σχέση Δία και Γανυμήδη.
Τέσπα, κοίτα, σε κάτι τέτοιους μίλα απλά για να το καταλαβαίνουν. Παραδείγματος χάριν: κι ο Σωκράτης ο σοφός ψώλον γούσταρε κι αυτός!
σε ολες τις παλιες παγκοσμιες κοινωνιες επικρατουσε η κοινωνια των πολεμιστων
δεν μπορουμε εμεις σημερα να συλλαβουμε την εννοια της ταξης των πολεμιστων
και η γυναικα εκεινης της εποχης αντιπροσωπευε την ηδονη και το σκευος της αναπαραγωγης
εκ τουτο οι βαθυτερες σχεσεις δημιουργούταν μεταξυ ανδρων και μονο
nemo έγραψε: 21 Ιουν 2023, 12:15
τοτε ποιος εγραψε νομους που απαγορευαν να συμμετεχουν στα κοινα οι πουστηδες;
επιτηδες το κανεις γιατι θελεις να με βαλεις σε εργασια να τους παραθεσω;
Επίσης, απαγορευόταν η διαφθορά (παρακίνηση σε ακολασία ή/και παιδεραστία,εξ' ου και η μια εκ των κατηγοριών κατά του Σωκράτη) και η προαγωγή των ανηλίκων (και των ελεύθερων γυναικών). Και στο Κατά Τιμάρχου αυτή είναι η ουσία, η κατηγορία δεν είναι περί κιναιδίας, αλλά ότι ο Τίμαρχος είχε κατηγορηθεί πως στη νεότητά του ως ερωμένος είχε λάβει χρήματα από τους εραστές του.
σε διαλογο ημιτρελων δεν παιρνω μερος για τελευταια φορα λοιπον 1 κανεις δεν υποστηριξε οτι στην αρχαια ελλαδα δεν υπηρχαν γκει ...λεμε οτι απαγορευοταν να συμμετεχουν στα κοινα δηλαδη στις αποφασεις του δημου ..οπως και να αναλαμβανουν θεσεις κρατικες
αυτο μας αρκει και για το τωρα στο σημερα να το επαναφερουμμε
..καταλαβαινεις ποια ειναι η διαφορα;
Δεν είναι τόσο ακριβές αυτό.
Όπως είπα και πιο πριν στο νήμα ο Κλεισθενης παρότι γνωστή λουλου της εποχής (όπου ο Αριστοφάνης τον κάνει σουργελο στις Θεσμοφοριαζουσες για τα πουστριλικια του) είχε γίνει Θεωρος. Δλδ Πρέσβης που είχε το δικαίωμα να επιβαινει στην Παραλο και τη Σαλαμίνια και να παρίσταται σε επίσημες θρησκευτικές εκδηλώσεις ως εκπρόσωπος της Αθήνας στην Δηλο στους Δελφούς κ.α. και μάλιστα τελουσε και θυσίες επίσημες στις κρατικές τελετές στεφανωμενος
Αυτό δείχνει ότι ναι μεν ήταν κάτι το οποίο οι Αθηναίοι δεν ενέκριναν και του εριχναν τρελο κραξιδι αλλά έδειχναν παράλληλα και μια κάποια ανοχή για να γίνει ένας τύπος σαν αυτόν Θεωρος.
Και στο φινάλε όπως οι Ρωμαίοι (αλλά σε ένα μικρότερο βαθμο) οι Έλληνες θεωρούσαν το παθητικό μέρος σε μια ομοφυλοφυλικη σχέση ως το κατώτερο και αυτό που έχει απολέσει τον ανδρισμο του.
Το ενεργητικό μέρος αν και έκανε ένα distasteful act διατηρούσε ως ένα βαθμό το credibility του στην κοινωνία.
Ειμαστε η μοναδικη χωρα με Χατζηαβατη στην Κυβερνηση και Καραγκιοζη στην Αντιπολιτευση.
George_V έγραψε: 21 Ιουν 2023, 13:20Αυτό δείχνει ότι ναι μεν ήταν κάτι το οποίο οι Αθηναίοι δεν ενέκριναν και του εριχναν τρελο κραξιδι
Για φαντάσου...
George_V έγραψε: 21 Ιουν 2023, 13:20 αλλά έδειχναν παράλληλα και μια κάποια ανοχή για να γίνει ένας τύπος σαν αυτόν Θεωρος.
Ίσως είχε βύσμα ή βαθιά τσέπη. Αυτό είναι όλο.
Και? Ανέλαβε δημόσιο αξιωμα? Έδειξαν οι Αθηναίοι ανοχή?
Γιατί αν είχε τηρηθεί ο νόμος ο οποίος αν θυμάμαι καλά αφορούσε την επί χρημασι σχέση και όχι την σχέση per se o Κλεισθενης επ ουδενί δεν θα μπορούσε να γίνει Θεωρος πόσο μάλλον να τέλει θυσίες σε κρατικες τελετες στεφανωμενος κάτι το οποίο ήταν η ύψιστη θρησκευτικη πραξη
Ο Κρατης και ο Πολέμων που διετέλεσαν και οι δύο σχολαρχες της Ακαδημίας όταν πέθαναν τους ενταφιασαν στον ίδιο ταφο γράφοντας παράλληλα ότι ο Κρατης υπήρξε μαθητής και ερωμενος του Πολεμωνος στην επιτύμβια πλάκα.
Ειμαστε η μοναδικη χωρα με Χατζηαβατη στην Κυβερνηση και Καραγκιοζη στην Αντιπολιτευση.
Και ποστάρεις ενα βιβλιο που εγραψε καποια δημοσιογράφος με βιβλιογραφια μολις 15 βιβλιων?
Υπαρχουν 1500 διαφορετικα βιβλια ιστορικων και αρχαιολογων για το ζητημα με βιβλιογραφια 20+ σελιδων και ποστάρεις αυτο που πουλάνε στους τουριστες μεταφρασμένο στο Μοναστηρακι?
Πχ;
Ποια βιβλιογραφία και τι λέει.
Χρεώνουν στον Αχιλλέα ερωτική σχέση με τον Πάτροκλο, επειδή ο Αχιλλέας εξαγριώθηκε για τον θάνατό του. Δηλαδή εσύ που είσαι straight, αν σκοτώσουν τον κολλητό σου, όλα καλά. Θα θύμωνες μόνον αν σου ήταν γκόμενος.
Μετά, βλέπεις πηγή "Ιλιάδα" και ψαρώνεις και εννοούν πως ο Αχιλλέας θύμωσε, άρα είχαν ερωτική σχέση.
Ε, ναι. Είναι σαν αυτό που λέει ο τύπος στο βίντεο που έβαλες (btw, ωραίος ο τύπος) με τον αμφορέα που φαίνεται ο άλλος πως πάει να σφάξει έναν με το σπαθί, αλλά λόγω στάσης σώματος τον βαφτίζουν κωλομπαρά και το χρεώνουν στους "γκεο-αμφορείς"...
Και ποστάρεις ενα βιβλιο που εγραψε καποια δημοσιογράφος με βιβλιογραφια μολις 15 βιβλιων?
Υπαρχουν 1500 διαφορετικα βιβλια ιστορικων και αρχαιολογων για το ζητημα με βιβλιογραφια 20+ σελιδων και ποστάρεις αυτο που πουλάνε στους τουριστες μεταφρασμένο στο Μοναστηρακι?
Πχ;
Ποια βιβλιογραφία και τι λέει.
Χρεώνουν στον Αχιλλέα ερωτική σχέση με τον Πάτροκλο, επειδή ο Αχιλλέας εξαγριώθηκε για τον θάνατό του. Δηλαδή εσύ που είσαι straight, αν σκοτώσουν τον κολλητό σου, όλα καλά. Θα θύμωνες μόνον αν σου ήταν γκόμενος.
Μετά, βλέπεις πηγή "Ιλιάδα" και ψαρώνεις και εννοούν πως ο Αχιλλέας θύμωσε, άρα είχαν ερωτική σχέση.
Ε, ναι. Είναι σαν αυτό που λέει ο τύπος στο βίντεο που έβαλες (btw, ωραίος ο τύπος) με τον αμφορέα που φαίνεται ο άλλος πως πάει να σφάξει έναν με το σπαθί, αλλά λόγω στάσης σώματος τον βαφτίζουν κωλομπαρά και το χρεώνουν στους "γκεο-αμφορείς"...
Είσαι σίγουρος πως δεν είναι εσκεμμένη αυτή η στάση?
Ακόμα και σήμερα στο γήπεδο όταν κερδίζει η ομάδα σου φωνάζεις 'σας γαμησαμε" και κανείς κωλοδαχτυλα στους απέναντι.
Φαντάσου το τωρα αυτό σε μια πρώιμη πιο rough εποχή και σαν ζωγραφιά.
Πάντα ο ηττημένος έπαιρνε παθητική και θηλυπρεπή στάση σε αυτές τις απεικονισεις έναντι στιβαρου manly ενεργητικού νικητή.
Ειμαστε η μοναδικη χωρα με Χατζηαβατη στην Κυβερνηση και Καραγκιοζη στην Αντιπολιτευση.
Πχ;
Ποια βιβλιογραφία και τι λέει.
Χρεώνουν στον Αχιλλέα ερωτική σχέση με τον Πάτροκλο, επειδή ο Αχιλλέας εξαγριώθηκε για τον θάνατό του. Δηλαδή εσύ που είσαι straight, αν σκοτώσουν τον κολλητό σου, όλα καλά. Θα θύμωνες μόνον αν σου ήταν γκόμενος.
Μετά, βλέπεις πηγή "Ιλιάδα" και ψαρώνεις και εννοούν πως ο Αχιλλέας θύμωσε, άρα είχαν ερωτική σχέση.
Ε, ναι. Είναι σαν αυτό που λέει ο τύπος στο βίντεο που έβαλες (btw, ωραίος ο τύπος) με τον αμφορέα που φαίνεται ο άλλος πως πάει να σφάξει έναν με το σπαθί, αλλά λόγω στάσης σώματος τον βαφτίζουν κωλομπαρά και το χρεώνουν στους "γκεο-αμφορείς"...
Είσαι σίγουρος πως δεν είναι εσκεμμένη αυτή η στάση?
Ακόμα και σήμερα στο γήπεδο όταν κερδίζει η ομάδα σου φωνάζεις 'σας γαμησαμε" και κανείς κωλοδαχτυλα στους απέναντι.
Φαντάσου το τωρα αυτό σε μια πρώιμη πιο rough εποχή και σαν ζωγραφιά.
Πάντα ο ηττημένος έπαιρνε παθητική και θηλυπρεπή στάση σε αυτές τις απεικονισεις έναντι στιβαρου manly ενεργητικού νικητή.
Αφού κρατάει σπαθί ρε συ.
Εκτός κι αν εννοείς ότι απεικονίζει αυτό που λες (το "σε γάμησα τώρα" δηλαδή), οπότε και πάλι δεν είναι ομοφυλοφιλική αναπαράσταση.