Gherschaagk έγραψε: 30 Μάιος 2023, 14:10
Για όποιον πιστεύει πως τα αρχαία είναι άχρηστα, υπάρχει πάντα η επιλογή του home schooling.
Πάρε το παιδί σου, βάλε κι έναν καθηγητή να του κάνει μαθηματικά φυσική χημεία, να γίνει πιο έξυπνο από τα υπόλοιπα μιας και θα ασχολείται μόνο με αυτά. Λιγότερο διάβασμα, περισσότερος χρόνος για παιχνίδι και για αυτά που του αρέσουν.
δεν καταλαβαινω τι θες να πεις. ναι, πιστευω οτι ειναι αχρηστα, οπως και τα θρησκευτικα.
στη χωρα που ζω ομως, η κυβερνηση πιστευει κατι διαφορετικο, οποτε θα ακολουθησω το διδακτικο προγραμμα. δε θα παψω να πιστευω οτι ειναι αχρηστα.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
Gherschaagk έγραψε: 30 Μάιος 2023, 14:10
Για όποιον πιστεύει πως τα αρχαία είναι άχρηστα, υπάρχει πάντα η επιλογή του home schooling.
Πάρε το παιδί σου, βάλε κι έναν καθηγητή να του κάνει μαθηματικά φυσική χημεία, να γίνει πιο έξυπνο από τα υπόλοιπα μιας και θα ασχολείται μόνο με αυτά. Λιγότερο διάβασμα, περισσότερος χρόνος για παιχνίδι και για αυτά που του αρέσουν.
δεν καταλαβαινω τι θες να πεις. ναι, πιστευω οτι ειναι αχρηστα, οπως και τα θρησκευτικα.
στη χωρα που ζω ομως, η κυβερνηση πιστευει κατι διαφορετικο, οποτε θα ακολουθησω το διδακτικο προγραμμα. δε θα παψω να πιστευω οτι ειναι αχρηστα.
Ευτυχώς δλδ που δεν αποφασίζεις εσύ.
Παρακάτω λέει πως διδάσκονται ανελλιπώς από την Αναγέννηση και μετά σε όλο τον δυτικό κόσμο. Είναι ηλίθιοι όλοι οι δυτικοί αλλά εσύ ο έξυπνος.
Gherschaagk έγραψε: 30 Μάιος 2023, 14:10
Για όποιον πιστεύει πως τα αρχαία είναι άχρηστα, υπάρχει πάντα η επιλογή του home schooling.
Πάρε το παιδί σου, βάλε κι έναν καθηγητή να του κάνει μαθηματικά φυσική χημεία, να γίνει πιο έξυπνο από τα υπόλοιπα μιας και θα ασχολείται μόνο με αυτά. Λιγότερο διάβασμα, περισσότερος χρόνος για παιχνίδι και για αυτά που του αρέσουν.
δεν καταλαβαινω τι θες να πεις. ναι, πιστευω οτι ειναι αχρηστα, οπως και τα θρησκευτικα.
στη χωρα που ζω ομως, η κυβερνηση πιστευει κατι διαφορετικο, οποτε θα ακολουθησω το διδακτικο προγραμμα. δε θα παψω να πιστευω οτι ειναι αχρηστα.
Ευτυχώς δλδ που δεν αποφασίζεις εσύ.
Παρακάτω λέει πως διδάσκονται ανελλιπώς από την Αναγέννηση και μετά σε όλο τον δυτικό κόσμο. Είναι ηλίθιοι όλοι οι δυτικοί αλλά εσύ ο έξυπνος.
Και η αστρολογία διδασκόταν στα ευρωπαϊκά Πανεπιστήμια της Αναγέννησης. Δεν λέει κάτι αυτό. Τα αρχαία ελληνικά τα ξαναθυμήθηκαν τότε λόγω της γενικότερης τάσης αρχαιολατρίας που διαδόθηκε στο κίνημα της Αναγέννησης. Αλλά τα μάθαιναν κυρίως οι μορφωμένες τάξεις που ήθελαν να ασχοληθούν με κλασικές σπουδές, την μελέτη των αρχαίων κειμένων και τις μεταφράσεις τους.
Gherschaagk έγραψε: 30 Μάιος 2023, 10:32
Όχι. Είναι η εμμονή σας να λέτε πως τα αρχαία ελληνικά είναι μια γλώσσα ξεκομμένη και νεκρή όταν ΞΈΡΕΙΣ πως ακόμη και το νερό που δεν σου ακούγεται και τόσο αρχαιοελληνικό πως προέκυψε από το νεαρό ύδωρ.
Είστε η χαρά του ανθέλληνα.
Σίγουρα τα αρχαία ελληνικά είναι μια νεκρή γλώσσα αφού δε μιλιέται πουθενά, ούτε έχουμε παραγωγή λόγου και γραμματείας στα αρχαία (με μια εξαίρεση την Ελληνική Αγωγή της Ευγενίας Μανωλίδου)
Το νερό δεν προέρχεται από το ύδωρ. Εμφανίστηκε 13ο-14ο αιώνα. Είναι άγνωστη η ετυμολογία του. Πάντως στις νότιες ινδικές γλώσσες συναντιέται αυτή η λέξη
In south india its dravidian names for water like neeru, neeti, neer etc
Μερικές φορές αποδίδεται (λανθασμένα;) στα ετρουσκικά 𐌍𐌄𐌓𐌉 (neri, «νερό») ή ακόμα και στα σανσκριτικά नीर (nīra, «νερό»).
Είναι τραγελαφικό οτι αυτή η γλώσσα έχει 6 ι, 2 ο, 2 ε, αλλά δεν έχει μπε, ντε, γκε, τσε,τζε, ου, που είναι πολύ κοινοί ήχοι και εκφράζονται με δίφθογγους.
Λείπουν και άλλα.
Μπε και ντε εχουν το καθένα και από μια ένρινη εκδοχή την οποία το σημερινό αλφάβητο δεν καλύπτει (αλλιώς προφέρεται το μπ στην μπάλα και αλλιώς στο αμπέλι). Και τίποτα δεν μπορεί να αποδώσει επαρκώς τα δασυνόμενα ννjι και λλji ή τα sh και ch που απαντώνται σε ντοπιολαλιές.
Γενικά το ελληνικό αλφάβητο χρειάζεται ριζική μεταρρύθμιση κάποια στιγμή για να ανταπεξέλθει σωστά στις σύγχρονες ανάγκες της γλώσσας. Κατά πάσα πιθανότητα το αποτέλεσμα θα έχει περισσότερα γράμματα και σημεία στίξης και θα είναι εκ πρώτης όψεως πιο πολύπλοκο από το σημερινό μονοτονικό, αλλά πιο λειτουργικό στα νέα του χαρακτηριστικά και επομένως πιο εύχρηστο. Και δεν είναι δύσκολο να τηρηθεί συμβατότητα προς τα πισω για την αναπόφευκτη και πιθανότατα πολυετή μεταβατική περίοδο.
Αν εμείς χρειαζόμαστε μεταρρύθμιση στην ορθογραφία τότε οι Αμερικάνοι και οι Γάλλοι που γράφουν εντελὠς όπως να ναι τι χρειάζονται; Αλλαγή γραφικού συστήματος; https://carolingianrealm.blog/writing/Erwendine.php
Είναι τραγελαφικό οτι αυτή η γλώσσα έχει 6 ι, 2 ο, 2 ε, αλλά δεν έχει μπε, ντε, γκε, τσε,τζε, ου, που είναι πολύ κοινοί ήχοι και εκφράζονται με δίφθογγους.
Λείπουν και άλλα.
Μπε και ντε εχουν το καθένα και από μια ένρινη εκδοχή την οποία το σημερινό αλφάβητο δεν καλύπτει (αλλιώς προφέρεται το μπ στην μπάλα και αλλιώς στο αμπέλι). Και τίποτα δεν μπορεί να αποδώσει επαρκώς τα δασυνόμενα ννjι και λλji ή τα sh και ch που απαντώνται σε ντοπιολαλιές.
Γενικά το ελληνικό αλφάβητο χρειάζεται ριζική μεταρρύθμιση κάποια στιγμή για να ανταπεξέλθει σωστά στις σύγχρονες ανάγκες της γλώσσας. Κατά πάσα πιθανότητα το αποτέλεσμα θα έχει περισσότερα γράμματα και σημεία στίξης και θα είναι εκ πρώτης όψεως πιο πολύπλοκο από το σημερινό μονοτονικό, αλλά πιο λειτουργικό στα νέα του χαρακτηριστικά και επομένως πιο εύχρηστο. Και δεν είναι δύσκολο να τηρηθεί συμβατότητα προς τα πισω για την αναπόφευκτη και πιθανότατα πολυετή μεταβατική περίοδο.
Αυτο που λες είναι σωστό και λύνεται μια ένα '. Εν'τάξει (και όχι εdάξει).
Αυτό το συγκεκριμένο, ναι. Αλλά πώς θα μάθεις τον μέσο αγράμματο να λέει σωστά "Αμπελόκηποι" (και όχι "αbελόκηποι" );
Μπε και ντε εχουν το καθένα και από μια ένρινη εκδοχή την οποία το σημερινό αλφάβητο δεν καλύπτει (αλλιώς προφέρεται το μπ στην μπάλα και αλλιώς στο αμπέλι). Και τίποτα δεν μπορεί να αποδώσει επαρκώς τα δασυνόμενα ννjι και λλji ή τα sh και ch που απαντώνται σε ντοπιολαλιές.
Γενικά το ελληνικό αλφάβητο χρειάζεται ριζική μεταρρύθμιση κάποια στιγμή για να ανταπεξέλθει σωστά στις σύγχρονες ανάγκες της γλώσσας. Κατά πάσα πιθανότητα το αποτέλεσμα θα έχει περισσότερα γράμματα και σημεία στίξης και θα είναι εκ πρώτης όψεως πιο πολύπλοκο από το σημερινό μονοτονικό, αλλά πιο λειτουργικό στα νέα του χαρακτηριστικά και επομένως πιο εύχρηστο. Και δεν είναι δύσκολο να τηρηθεί συμβατότητα προς τα πισω για την αναπόφευκτη και πιθανότατα πολυετή μεταβατική περίοδο.
Αυτο που λες είναι σωστό και λύνεται μια ένα '. Εν'τάξει (και όχι εdάξει).
Αυτό το συγκεκριμένο, ναι. Αλλά πώς θα μάθεις τον μέσο αγράμματο να λέει σωστά "Αμπελόκηποι" (και όχι "αbελόκηποι" );
ομοίως με ένα '
αμ'πελόκηποι... αν και ίσως να είναι αμ'bελόκηποι.
how knows?
Gherschaagk έγραψε: 30 Μάιος 2023, 10:32
Όχι. Είναι η εμμονή σας να λέτε πως τα αρχαία ελληνικά είναι μια γλώσσα ξεκομμένη και νεκρή όταν ΞΈΡΕΙΣ πως ακόμη και το νερό που δεν σου ακούγεται και τόσο αρχαιοελληνικό πως προέκυψε από το νεαρό ύδωρ.
Είστε η χαρά του ανθέλληνα.
Σίγουρα τα αρχαία ελληνικά είναι μια νεκρή γλώσσα αφού δε μιλιέται πουθενά, ούτε έχουμε παραγωγή λόγου και γραμματείας στα αρχαία (με μια εξαίρεση την Ελληνική Αγωγή της Ευγενίας Μανωλίδου)
Το νερό δεν προέρχεται από το ύδωρ. Εμφανίστηκε 13ο-14ο αιώνα. Είναι άγνωστη η ετυμολογία του. Πάντως στις νότιες ινδικές γλώσσες συναντιέται αυτή η λέξη
In south india its dravidian names for water like neeru, neeti, neer etc
Καταλαβαίνω ότι εννοείς πως είναι άγνωστη η ετυμολογία της λέξης "νερό". Όχι, δεν είναι άγνωστη.
Πάντως δεν προέρχεται από την ηχομιμητική παρετυμολόγηση της ινδικής λέξης neeru (δεν είμαι σίγουρος πως υπάρχει τέλια λέξη)...
Gherschaagk έγραψε: 30 Μάιος 2023, 10:32
Όχι. Είναι η εμμονή σας να λέτε πως τα αρχαία ελληνικά είναι μια γλώσσα ξεκομμένη και νεκρή όταν ΞΈΡΕΙΣ πως ακόμη και το νερό που δεν σου ακούγεται και τόσο αρχαιοελληνικό πως προέκυψε από το νεαρό ύδωρ.
Είστε η χαρά του ανθέλληνα.
Σίγουρα τα αρχαία ελληνικά είναι μια νεκρή γλώσσα αφού δε μιλιέται πουθενά, ούτε έχουμε παραγωγή λόγου και γραμματείας στα αρχαία (με μια εξαίρεση την Ελληνική Αγωγή της Ευγενίας Μανωλίδου)
Το νερό δεν προέρχεται από το ύδωρ. Εμφανίστηκε 13ο-14ο αιώνα. Είναι άγνωστη η ετυμολογία του. Πάντως στις νότιες ινδικές γλώσσες συναντιέται αυτή η λέξη
In south india its dravidian names for water like neeru, neeti, neer etc
Καταλαβαίνω ότι εννοείς πως είναι άγνωστη η ετυμολογία της λέξης "νερό". Όχι, δεν είναι άγνωστη.
Πάντως δεν προέρχεται από την ηχομιμητική παρετυμολόγηση της ινδικής λέξης neeru (δεν είμαι σίγουρος πως υπάρχει τέλια λέξη)...
Dwarven Blacksmith έγραψε: 28 Μάιος 2023, 16:40
Θα μπορούσαν να αντικατασταθούν με ιστορία της φιλοσοφίας. Πάρα πολύς κόσμος δεν έχει κανένα framework να σκεφτεί, κάτι που πλέον με την παραπληροφόρηση στο θεό έχει αρχίσει να γίνεται επικίνδυνο.
Και θα μάθει το παιδί να σκέφτεται ορθολογικά άμα το βάλουμε να διαβάσει τι μαλακίες έλεγε ο Θαλής, ο Πλάτωνας, ο Επίκουρος και ο Νίτσε; Μη με τρελαίνεις τώρα.
Κατά μία έννοια οποιαδήποτε γνώση δεν μας φέρνει χρήματα ή επαγγελματική επιτυχία ή δεν μας δίνει κάποιου άλλου είδους δύναμη ως κέρδος είναι άχρηστη και περιττή
Παιδιά, με ρέγουλα οι κοτσάνες έτσι;
Κάθε γνώση είναι χρήσιμη.
Γιατί όταν γίνεται μια καταστροφή (πχ φωτιά σε κτήριο) υπάρχουν πάντα πολλά θύματα;
Διότι δεν έχουν γνώση κάποιων πραγμάτων (συμπεριφορά φωτιάς, καπνού κλπ)..
Πόσοι γνωρίζουν ότι σε σεισμό ή φωτιά δεν μπαίνεις ποτέ των ποτών σε ασανσέρ;
Ακομα και τώρα στον 21ο αιώνα πεθαίνει κόσμος από μαγκαλια.
Απλα ανεπίτρεπτο.
Αξία αν είχαν τα σκατά, χαρά, που θα'χαν όλοι
Μα στων φτωχών τα σώματα, δεν θα υπήρχαν κώλοι
Η διδασκαλία τους είναι υποχρεωτική στα κλασσικά σχολεία της Ιταλίας, στα γυμνάσια στην Ολλανδία, σε ορισμένες τάξεις στην Αυστρία, σε κλασσικά γυμνάσια στη Κροατία, στις κλασικές σπουδές στα σχολεία γενικής μέσης εκπαίδευσης στο Βέλγιο και είναι προαιρετική στα ανθρωπιστικά γυμνάσια (Gymnasium) της Γερμανίας (συνήθως ως τρίτη γλώσσα μετά τα λατινικά και τα αγγλικά, από την ηλικία των 14 έως 18 ετών).
Το 2006/07, 15.000 μαθητές παρακολούθησαν μαθήματα αρχαίων ελληνικών στη Γερμανία σύμφωνα με την Ομοσπονδιακή Στατιστική Υπηρεσία της Γερμανίας, ενώ στην Ιταλία 280.000 μαθητές μελέτησαν τα αρχαία ελληνικά. Είναι ένα υποχρεωτικό μάθημα παράλληλα με τα λατινικά στον κλάδο των ανθρωπιστικών επιστημών του Ισπανικού μπατσιγιεράτο.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Antares έγραψε: 29 Μάιος 2023, 16:37
οι τριτοδεσμίτες που κάνουν αυτή την στιγμή άλλες εργασίες, σε επιχειρήσεις και τράπεζες, έχουν μεγαλύτερη ικανότητα εκμάθησης άλλων αντικειμένων, καλύτερο προφορικό και γραπτό λόγο, καλύτερη ικανότητα στην εκτίμηση καταστάσεων και λύση προβλημάτων;
Τι κάνουν λέει; Οι τριτοδεσμίτες; Σοβαρά τώρα;
Καλύτερο λόγο ίσως (και πάλι ίσως, όχι πάντα), άντε και μνήμη ελέφαντα, όπως άλλωστε είναι αναμενόμενο όταν αυτά είναι κυρίως που έχουν διδαχθεί. Στα υπόλοιπα, αυτά που δεν αποτελούν μέρος της παιδείας τους (κριτική σκέψη, ορθός λόγος, επίλυση προβλημάτων) είναι πάτοι τελείως.
Ο μέσος τριτοδεσμίτης δεν μπορεί να ξεχωρίσει τον κώλο του απ'τον αγκώνα του (που λένε και οι φίλοι μας οι Εγγλέζοι).