axilmar έγραψε: 25 Μάιος 2023, 11:52
Το προβλημα δεν ειναι τα ιδιωτικα πανεπιστημια, το προβλημα ειναι η εσκεμμενη υποβαθμιση των δημοσιων πανεπιστημιων.
Τα δημόσια πανεπιστήμια είναι αιχμάλωτα της αριστερής λέρας. Ξερίζωμα εχθές κιόλας.
Ότι λέει ο Τζήμερος. Γιατί να πληρώνει ο μέσος φορολογουμενος 9000 ευρω για δημόσια παιδεία, ενω με 5 χιλιαρικάκια μπορείς να πάς σε όποιο πανεπιστήμιος γουστάρεις?
Κάθε λαός έχει τους ηγέτες που του αξίζουν. Οι πολίτες δεν θέλουν εξάλειψη της διαφθοράς, θέλουν περισσότερες ευκαιρίες να συμμετέχουν σ΄ αυτή. Δεν θέλουν ευνομία, θέλουν ανοχή της δικής τους ανομίας.
Ας αναθεωρήσουν το άρθρο 16, αλλά ας κάνουνε κάτι και με τις σχέσεις εκκλησίας κράτους. Για να μην έχουμε τα ξεφτιλίκια με καντηλανάφτρες στο ΥπΠαιδείας. Να σταματήσει το εκπαιδευτικό σύστημα να παράγει ψεκασμένους
axilmar έγραψε: 25 Μάιος 2023, 11:52
Το προβλημα δεν ειναι τα ιδιωτικα πανεπιστημια, το προβλημα ειναι η εσκεμμενη υποβαθμιση των δημοσιων πανεπιστημιων.
Τα δημόσια πανεπιστήμια είναι αιχμάλωτα της αριστερής λέρας. Ξερίζωμα εχθές κιόλας.
Ότι λέει ο Τζήμερος. Γιατί να πληρώνει ο μέσος φορολογουμενος 9000 ευρω για δημόσια παιδεία, ενω με 5 χιλιαρικάκια μπορείς να πάς σε όποιο πανεπιστήμιος γουστάρεις?
Αφού η ΔΑΠ κυριαρχεί στα πανεπιστήμια. Απο τη μια πανηγυρίζουν για τη ΔΑΠ από την άλλη λένε οτι στα πανεπιστήμια φταίνε οι αριστεροί. Δεν τους πιάνεις πουθενά.
Η τριτοβαθμια εκπαιδευση εχει αφεθει στη μοιρα της γιατι παιζει μονη της. Οταν θα εχει αντιπαλο που θα πρεπει να ανταγωνιστει τοτε θα χρειαστει να αναβαθμιστει για να αντέξει. Αλλιως θα απαξιωθει και μαζι με αυτη θα απαξιωθουν και τα πτυχια της.
Γιατί, υπάρχει κανείς που θα ενδιαφερθεί να την βελτιώσει; Για ποιό λόγο να ενδιαφερθεί το κράτος αφού δεν ενδιαφέρεται ήδη; Μήπως βελτιώθηκε το ΕΣΥ με την είσοδο των ιδιωτικών θεραπευτηρίων; Ίσα-ίσα, απ΄το κακό στο χειρότερο πάει.
Τοτε γιατι συζηταμε το αρθρο 16 αφου θεωρουμε οτι δεν εχει λυση εξαρχης?
Διότι είναι επικοινωνιακό μάρκετινγκ και στο πλαίσιο της ευρύτερης αντίληψης ότι για την ανεργία φταίει η Παιδεία και όχι συστημικά οικονομικά προβλήματα και οικονομικά δόγματα.
«Μνημείο περιβαλλοντικού χάους, αρρώστιας και ανθρώπινου πόνου».
Για τον ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ η Επιτροπη Αναφορων του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου.
axilmar έγραψε: 25 Μάιος 2023, 11:52
Το προβλημα δεν ειναι τα ιδιωτικα πανεπιστημια, το προβλημα ειναι η εσκεμμενη υποβαθμιση των δημοσιων πανεπιστημιων.
Τα δημόσια πανεπιστήμια είναι αιχμάλωτα της αριστερής λέρας. Ξερίζωμα εχθές κιόλας.
Ότι λέει ο Τζήμερος. Γιατί να πληρώνει ο μέσος φορολογουμενος 9000 ευρω για δημόσια παιδεία, ενω με 5 χιλιαρικάκια μπορείς να πάς σε όποιο πανεπιστήμιος γουστάρεις?
Αφού η ΔΑΠ κυριαρχεί στα πανεπιστήμια. Απο τη μια πανηγυρίζουν για τη ΔΑΠ από την άλλη λένε οτι στα πανεπιστήμια φταίνε οι αριστεροί. Δεν τους πιάνεις πουθενά.
Δεν υπάρχει κάν η ΔΑΠ. Έχει εξαφανιστεί. Στις τελευταίες εκλογές πήραν κάτω απο το 10%.
Κάθε λαός έχει τους ηγέτες που του αξίζουν. Οι πολίτες δεν θέλουν εξάλειψη της διαφθοράς, θέλουν περισσότερες ευκαιρίες να συμμετέχουν σ΄ αυτή. Δεν θέλουν ευνομία, θέλουν ανοχή της δικής τους ανομίας.
Γράφω κάποια άσχετα μεταξυ τους πραγματα για την εκπαίδευση.
1. Κατάργηση της μονής εξέτασης των πανελλαδικών και επιμερισμός της αξιολόγησης με ταυτόχρονη εξατομίκευση των επιλογών για σπουδές ενός μαθητή. Ύλη εξετάστεα που θα καθορίζεται από το τμήμα π.χ το Χημικό Αθήνας να θέλει στην ύλη του μεταξύ άλλων και πράξεις με κλάσματα ενώ της Θεσσαλονίκης να μην το ζητά αλλά να έχει το ΜΚΔ και το ΕΚΠ. Ωστε η παραπαιδεια να χάσει τη μπάλα κι επιτέλους να ανασανει ο γονιός από τα φροντιστήρια.
2. Χαρακτηρισμός πτυχίου ως κοινωνικού αγαθού ώστε να υπάρχει εποπτεία από διαπανεπιστημιακο φορέα περί της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης και να μην υπάρχει η δυνατότητα να μοιράζονται πτυχία χαμηλής ποιότητας οδηγώντας σε εμπορευματοποίηση των προσόντων.
3. Ενισχυτική διδασκαλία σε όλους τους μαθητές.
4. Σοβαρός σχολικος προσανατολισμός στην Α Λυκειου.
wirth έγραψε: 25 Μάιος 2023, 12:48
Γράφω κάποια άσχετα μεταξυ τους πραγματα για την εκπαίδευση.
1. Κατάργηση της μονής εξέτασης των πανελλαδικών και επιμερισμός της αξιολόγησης με ταυτόχρονη εξατομίκευση των επιλογών για σπουδές ενός μαθητή. Ύλη εξετάστεα που θα καθορίζεται από το τμήμα π.χ το Χημικό Αθήνας να θέλει στην ύλη του μεταξύ άλλων και πράξεις με κλάσματα ενώ της Θεσσαλονίκης να μην το ζητά αλλά να έχει το ΜΚΔ και το ΕΚΠ. Ωστε η παραπαιδεια να χάσει τη μπάλα κι επιτέλους να ανασανει ο γονιός από τα φροντιστήρια.
2. Χαρακτηρισμός πτυχίου ως κοινωνικού αγαθού ώστε να υπάρχει εποπτεία από διαπανεπιστημιακο φορέα περί της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης και να μην υπάρχει η δυνατότητα να μοιράζονται πτυχία χαμηλής ποιότητας οδηγώντας σε εμπορευματοποίηση των προσόντων.
3. Ενισχυτική διδασκαλία σε όλους τους μαθητές.
4. Σοβαρός σχολικος προσανατολισμός στην Α Λυκειου.
Σωστά αυτά, και επειδή ακριβώς είναι σωστά, δεν υπάρχει καμμία πιθανότητα να γίνουν. Ειδικά τα φροντιστήρια, δεν πρόκειται να σταματήσουν ΠΟΤΕ ΠΟΤΕ ΠΟΤΕ ΠΟΤΕ ΠΟΤΕ. Πάντα το σύστημα των εξετάσεων και η ποιότητα των σχολείων θα παραμένουν τέτοια ώστε να ωθούν τα παιδιά στα φροντιστήρια.
Φροντιστήρια, άλλη μια πρωτοτυπία του μπουρδέλου που λέγεται Ελλάδα.
"Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that" - George Carlin
wirth έγραψε: 25 Μάιος 2023, 12:48
Γράφω κάποια άσχετα μεταξυ τους πραγματα για την εκπαίδευση.
1. Κατάργηση της μονής εξέτασης των πανελλαδικών και επιμερισμός της αξιολόγησης με ταυτόχρονη εξατομίκευση των επιλογών για σπουδές ενός μαθητή. Ύλη εξετάστεα που θα καθορίζεται από το τμήμα π.χ το Χημικό Αθήνας να θέλει στην ύλη του μεταξύ άλλων και πράξεις με κλάσματα ενώ της Θεσσαλονίκης να μην το ζητά αλλά να έχει το ΜΚΔ και το ΕΚΠ. Ωστε η παραπαιδεια να χάσει τη μπάλα κι επιτέλους να ανασανει ο γονιός από τα φροντιστήρια.
2. Χαρακτηρισμός πτυχίου ως κοινωνικού αγαθού ώστε να υπάρχει εποπτεία από διαπανεπιστημιακο φορέα περί της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης και να μην υπάρχει η δυνατότητα να μοιράζονται πτυχία χαμηλής ποιότητας οδηγώντας σε εμπορευματοποίηση των προσόντων.
3. Ενισχυτική διδασκαλία σε όλους τους μαθητές.
4. Σοβαρός σχολικος προσανατολισμός στην Α Λυκειου.
Σωστά αυτά, και επειδή ακριβώς είναι σωστά, δεν υπάρχει καμμία πιθανότητα να γίνουν. Ειδικά τα φροντιστήρια, δεν πρόκειται να σταματήσουν ΠΟΤΕ ΠΟΤΕ ΠΟΤΕ ΠΟΤΕ ΠΟΤΕ. Πάντα το σύστημα των εξετάσεων και η ποιότητα των σχολείων θα παραμένουν τέτοια ώστε να ωθούν τα παιδιά στα φροντιστήρια.
Φροντιστήρια, άλλη μια πρωτοτυπία του μπουρδέλου που λέγεται Ελλάδα.
Φροντιστήρια = ΝΔ. Προνομιακός χώρος της δεξιάς και της ΝΔ. Βγάλανε πάααααρα πολλά λεφτά. Με την αναθεώρηση του άρθρου 16 μπορει να μη χρείαζονται φροντιστήρια.
wirth έγραψε: 25 Μάιος 2023, 12:48
Γράφω κάποια άσχετα μεταξυ τους πραγματα για την εκπαίδευση.
1. Κατάργηση της μονής εξέτασης των πανελλαδικών και επιμερισμός της αξιολόγησης με ταυτόχρονη εξατομίκευση των επιλογών για σπουδές ενός μαθητή. Ύλη εξετάστεα που θα καθορίζεται από το τμήμα π.χ το Χημικό Αθήνας να θέλει στην ύλη του μεταξύ άλλων και πράξεις με κλάσματα ενώ της Θεσσαλονίκης να μην το ζητά αλλά να έχει το ΜΚΔ και το ΕΚΠ. Ωστε η παραπαιδεια να χάσει τη μπάλα κι επιτέλους να ανασανει ο γονιός από τα φροντιστήρια.
2. Χαρακτηρισμός πτυχίου ως κοινωνικού αγαθού ώστε να υπάρχει εποπτεία από διαπανεπιστημιακο φορέα περί της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης και να μην υπάρχει η δυνατότητα να μοιράζονται πτυχία χαμηλής ποιότητας οδηγώντας σε εμπορευματοποίηση των προσόντων.
3. Ενισχυτική διδασκαλία σε όλους τους μαθητές.
4. Σοβαρός σχολικος προσανατολισμός στην Α Λυκειου.
Σωστά αυτά, και επειδή ακριβώς είναι σωστά, δεν υπάρχει καμμία πιθανότητα να γίνουν.
+1. Επίσης δεν πρόκειται να γίνουν επειδή κάποια από αυτά απαιτούν έξτρα χρήμα. Και μάλιστα πολύ.
Και για να είμαστε ειλικρινείς όποια κυβέρνηση αποφάσιζε ριζικά αναδιάρθρωση του εκπαιδευτικού συστήματος, ακόμα κι αν είχε κάτι σωστό να προτείνει, θα συναντούσε σφοδρή αντίσταση από συνδικαλιστές και αντιπολίτευση. Εδώ προτείνετε να κλείσει ολόκληρος κλάδος. Χαμός θα γινόταν.
Δρακουμελ έγραψε: 25 Μάιος 2023, 09:54
Ναι στα ιδιωτικά πανεπιστήμια, ναι στα ιδιωτικά νοσοκομεία, ναι στην ιδιωτικοποίηση του νερού.
Στην ιδιωτικοποίηση του δικτύου διανομής του νερού. Πρέπει να είσαι συριζαίος επιδοματάκιας για να ισχυρίζεσαι ότι θα ιδιωτικοποιηθούν η θάλασσα ,τα ποτάμια και η βροχή . Οπότε σε ακούει μέσος απολιτίκ πολίτης ,γελάει και ψηφίζει ΝΔ μήπως και υποχρεωθείς να πας σε κανένα νυχτερινό ΕΠΑΛ για να αποκτήσεις skills ώστε να μπορείς να πληκτρολογείς παραγγελίες στην εστίαση.
Την προηγούμενη φορά πάντως, ο ΣΥΡΙΖΑ είχε σταματήσει την αναθεώρηση, με τους αναρχομπαχαλάκηδες και τον υπσοτήριξη του Λαζόπουλου. Το ΠΑΣΟΚ ζητούσε αναθεώρηση, ενώ το ΚΚΕ ήταν αντίθετο μεν, αλλά λειτουργούσε σαν δεκανίκι της ΝΔ.