Κλικ για να διαβασετε ολο το αρθρο.
New York Times> Μπορεί κάποιος παγκοσμίως σήμερα να φτιάξει έστω και μια μπαταρία ηλεκτρικού αυτοκινήτου χωρίς την Κίνα;
Ένα είναι παγκοσμίως από τα πιο καθοριστικά πεδία ανταγωνισμού στην εποχή μας: Οι χώρες που μπορούν να κατασκευάζουν μπαταρίες για ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα αποκομίσουν οικονομικά και γεωπολιτικά πλεονεκτήματα δεκαετιών. Ωστόσο, η μόνη νικήτρια μέχρι στιγμής είναι η Κίνα.
Από τους Agnes Chang and Keith Bradsher/New York Times
Παρά τα δισεκατομμύρια σε δυτικές επενδύσεις, η Κίνα είναι τόσο μπροστά όσον αφορά την εξόρυξη σπάνιων ορυκτών, την εκπαίδευση μηχανικών και την κατασκευή τεράστιων εργοστασίων που στον υπόλοιπο κόσμο μπορεί να χρειαστούν δεκαετίες για να καλύψουν την απόσταση. Ακόμη και μέχρι το 2030, η Κίνα θα κατασκευάζει περισσότερες από διπλάσιες μπαταρίες από κάθε άλλη χώρα μαζί, σύμφωνα με εκτιμήσεις της Benchmark Minerals, μιας συμβουλευτικής ομάδας στις ΗΠΑ.
Δείτε πώς η Κίνα ελέγχει κάθε βήμα της παραγωγής μπαταριών ιόντων λιθίου, από την αφαίρεση των πρώτων υλών από το έδαφος έως την κατασκευή των αυτοκινήτων, και γιατί αυτά τα πλεονεκτήματα είναι πιθανό να έχουν μεγάλη διάρκεια.
Εξόρυξη Κοβαλτίου: Κινέζικη ιδιοκτησία κατά 41%
Άνοδοι: Το 92% κατασκευάζεται στην Κίνα
Κυψέλες μπαταρίας: Το 66% συναρμολογείται στην Κίνα
Διύλιση Κοβαλτίου: To 73% γίνεται στην Κίνα
Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Το 54% κατασκευάζεται στην Κίνα
Κάθοδοι: Το 77% κατασκευάζεται στην Κίνα

https://kourdistoportocali.com/news-des ... -tin-kina/
.