Η πρακτική σημασία του είναι να αντιλαμβάνεσαι, πότε πρέπει να σταματάς τις κινήσεις, χωρίς να σε πειράζει το αν χάσεις το παιχνίδι.paul25 έγραψε: 23 Απρ 2023, 17:40 Μα για να είναι καλός σκακιστής έχει αντιληφθεί πλήρως το τι είναι σκάκι, αλλοιως δεν θα μπορούσε να πάει τόσο καλα. Έστω όμως ότι είναι έτσι, τι "σημαίνει" σκάκι αφού φαίνεται να το έχεις εντοπίσει και ποια η πρακτική σημασία του;
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Σκάκι: Μπαίνει ως επιπλέον μάθημα στα νηπιαγωγεία και τα δημοτικά
Re: Σκάκι: Μπαίνει ως επιπλέον μάθημα στα νηπιαγωγεία και τα δημοτικά
Η ελπίδα είναι παγίδα.
Re: Σκάκι: Μπαίνει ως επιπλέον μάθημα στα νηπιαγωγεία και τα δημοτικά
Επιπρόσθετα θα πρέπει να υπάρξει πλήρης κατάργηση της λογικής του κράτους πρόνοιας. Πλέον ζούμε σε μια νέα οικονομική διάσταση, όλα πρέπει να λειτουργούν κάτω απο αυστηρή κοστολόγηση και έλεγχο. Δεν μπορεί να υπάρχει δημόσια υγεία, γιατί; ποιο κράτος θα χρηματοδοτεί την δημόσια υγεία; το χρεοκοπημένο ανύπαρκτο κράτος;με τετρακόσια δις εξωτερικό χρέος πως μπορούμε και λειτουργούμε;
Τέλος θα πρέπει να αφαιρεθεί το βάρος των συντάξεων απο το κράτος. Ας βρεθεί κάποιος άλλος τρόπος να χρηματοδοτείται.
Η ουσία είναι ότι το κράτος πλέον δεν έχει την αντοχή να στηρίξει όλο αυτό το δημόσιο και πρέπει να καταργηθεί.
Τέλος θα πρέπει να αφαιρεθεί το βάρος των συντάξεων απο το κράτος. Ας βρεθεί κάποιος άλλος τρόπος να χρηματοδοτείται.
Η ουσία είναι ότι το κράτος πλέον δεν έχει την αντοχή να στηρίξει όλο αυτό το δημόσιο και πρέπει να καταργηθεί.
“Success is not about winning every battle, but about having the strength to keep fighting”?
Re: Σκάκι: Μπαίνει ως επιπλέον μάθημα στα νηπιαγωγεία και τα δημοτικά
Οκ, χαριτωμένη η κοινωνικοπολιτική παρέμβαση αλλά νομίζω ότι δεν είναι και το κατάλληλο πεδίο προέκτασης της.βοθρατζης έγραψε: 23 Απρ 2023, 17:47 Επιπρόσθετα θα πρέπει να υπάρξει πλήρης κατάργηση της λογικής του κράτους πρόνοιας. Πλέον ζούμε σε μια νέα οικονομική διάσταση, όλα πρέπει να λειτουργούν κάτω απο αυστηρή κοστολόγηση και έλεγχο. Δεν μπορεί να υπάρχει δημόσια υγεία, γιατί; ποιο κράτος θα χρηματοδοτεί την δημόσια υγεία; το χρεοκοπημένο ανύπαρκτο κράτος;με τετρακόσια δις εξωτερικό χρέος πως μπορούμε και λειτουργούμε;
Τέλος θα πρέπει να αφαιρεθεί το βάρος των συντάξεων απο το κράτος. Ας βρεθεί κάποιος άλλος τρόπος να χρηματοδοτείται.
Η ουσία είναι ότι το κράτος πλέον δεν έχει την αντοχή να στηρίξει όλο αυτό το δημόσιο και πρέπει να καταργηθεί.
Εννοώ ότι ακόμη και ως σκακιστικού τύπου ειρωνική παρέμβαση, παραπέμπει περισσότερο σε φάση "είδα φως κι ανέβηκα να ρίξω κάποιες μαγκιόρικες ζαριές"...
Γι' αυτό ακριβώς τα πιτσιρίκια είναι καλό να αντιληφθούν τις βασικές διαφορές της σημειολογίας που αφορούν σε σκάκι και τάβλι.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
Re: Σκάκι: Μπαίνει ως επιπλέον μάθημα στα νηπιαγωγεία και τα δημοτικά
Ο άλλος τρόπος είναι η κρατικοποίηση των φαρμακευτικών και ο κομμουνισμός.
Occasio facit furem
Εγώ δεν είμαι χριστιανός, για να μην πω πως είμαι και άθεος!
Ο κόσμον ασοί γραμματισμέντς θα διαβαίν.
Εγώ δεν είμαι χριστιανός, για να μην πω πως είμαι και άθεος!
Ο κόσμον ασοί γραμματισμέντς θα διαβαίν.
Re: Σκάκι: Μπαίνει ως επιπλέον μάθημα στα νηπιαγωγεία και τα δημοτικά
Δηλαδή το να ξέρεις να χάνεις; Ε! Αυτό είναι με κάθε παιχνίδι, τι παραπάνω έχει το σκάκι στο θέμα.ΓΑΛΗ έγραψε: 23 Απρ 2023, 17:45Η πρακτική σημασία του είναι να αντιλαμβάνεσαι, πότε πρέπει να σταματάς τις κινήσεις, χωρίς να σε πειράζει το αν χάσεις το παιχνίδι.paul25 έγραψε: 23 Απρ 2023, 17:40 Μα για να είναι καλός σκακιστής έχει αντιληφθεί πλήρως το τι είναι σκάκι, αλλοιως δεν θα μπορούσε να πάει τόσο καλα. Έστω όμως ότι είναι έτσι, τι "σημαίνει" σκάκι αφού φαίνεται να το έχεις εντοπίσει και ποια η πρακτική σημασία του;
«Μνημείο περιβαλλοντικού χάους, αρρώστιας και ανθρώπινου πόνου».
Για τον ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ η Επιτροπη Αναφορων του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου.
Για τον ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ η Επιτροπη Αναφορων του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου.
Re: Σκάκι: Μπαίνει ως επιπλέον μάθημα στα νηπιαγωγεία και τα δημοτικά
Δηλαδή το να ξέρεις πότε και που πρέπει να ξοδέψεις ενέργεια και πότε όχι.paul25 έγραψε: 23 Απρ 2023, 18:09Δηλαδή το να ξέρεις να χάνεις; Ε! Αυτό είναι με κάθε παιχνίδι, τι παραπάνω έχει το σκάκι στο θέμα.ΓΑΛΗ έγραψε: 23 Απρ 2023, 17:45Η πρακτική σημασία του είναι να αντιλαμβάνεσαι, πότε πρέπει να σταματάς τις κινήσεις, χωρίς να σε πειράζει το αν χάσεις το παιχνίδι.paul25 έγραψε: 23 Απρ 2023, 17:40 Μα για να είναι καλός σκακιστής έχει αντιληφθεί πλήρως το τι είναι σκάκι, αλλοιως δεν θα μπορούσε να πάει τόσο καλα. Έστω όμως ότι είναι έτσι, τι "σημαίνει" σκάκι αφού φαίνεται να το έχεις εντοπίσει και ποια η πρακτική σημασία του;
Η ελπίδα είναι παγίδα.
- alekhine
- Δημοσιεύσεις: 12693
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 14:36
- Phorum.gr user: alekhine
- Τοποθεσία: Highway to ΚΤΕΛ
Re: Σκάκι: Μπαίνει ως επιπλέον μάθημα στα νηπιαγωγεία και τα δημοτικά
για να πιασουν την λογικη του παιχνιδιου πρεπει να μπορει ο εκπαιδευτικος να τους την δειξειΓΑΛΗ έγραψε: 23 Απρ 2023, 15:45Μόνον και μόνον τη λογική του παιχνιδιού να καταλάβουν, νομίζω ότι είναι αρκετό. Ακόμη και αν βαριούνται να παίξουν ή να προχωρήσουν.alekhine έγραψε: 23 Απρ 2023, 15:42 προσωπικα μου φαινεται καλο μετρο ειδικα για τα πολυ μικρα παιδακια μεχρι τριτη δημοτικου - αρκει να εχει ορεξη ο εκπαιδευτικος
για τα πιο μεγαλα ειναι πιο δυσκολο να τους κεντρισει το ενδιαφερον
και αυτο δεν ειναι τοσο απλο, ειδικα αν ο εκπαιδευτικος δεν εχει ιδεα απο το παιχνιδι
πατησιωτης έγραψε: 10 Μαρ 2021, 20:59 Ο Σημίτης είναι η συνέχεια του Κωνσταντίνου Καραμανλή,στην Ευρώπη,στα ελληνοτουρκικά,στο ανήκομεν εις την Δύσιν,στην οικονομία,παντού.
Re: Σκάκι: Μπαίνει ως επιπλέον μάθημα στα νηπιαγωγεία και τα δημοτικά
Μα δεν μου απαντάς! Αυτό μόνο το σκάκι στο μαθαίνει δηλαδή;ΓΑΛΗ έγραψε: 23 Απρ 2023, 18:13Δηλαδή το να ξέρεις πότε και που πρέπει να ξοδέψεις ενέργεια και πότε όχι.
«Μνημείο περιβαλλοντικού χάους, αρρώστιας και ανθρώπινου πόνου».
Για τον ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ η Επιτροπη Αναφορων του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου.
Για τον ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ η Επιτροπη Αναφορων του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου.
- ΠΑΓΧΡΗΣΤΟΣ
- Δημοσιεύσεις: 2401
- Εγγραφή: 24 Σεπ 2019, 15:07
Re: Σκάκι: Μπαίνει ως επιπλέον μάθημα στα νηπιαγωγεία και τα δημοτικά
Το βρίσκω θετικό το μέτρο, ιδίως αν εφαρμοστεί σε μη υποχρεωτικό πλαίσιο.
Πέρασα ωραία εφηβικά χρόνια ως νεαρός σκακιστής στον ΠΟΣ (Πειραϊκός Όμιλος Σκακιστών). Τα απογεύματα κάναμε ωραία παρέα με τα λοιπά παιδιά και μαθαίναμε από τους μεγάλους. Με τον Σιαπέρα-ευαγγέλιο στο χέρι και με συχνές επισκέψεις πότε στον Ελευθερουδάκη και κυρίως στον Παντελίδη (οδός Αμερικής) που έφερναν αγγλικά βιβλία για ανοίγματα κλπ, βίωσα αυτό το ωραίο πεδίο σχόλης.
Έτσι ξεκίνησα και με τα παιδιά μου να τους δείχνω και βλέπω ότι ο μικρός μου έφαγε κόλλημα με το σκάκι, το βρήκε διασκεδαστικό και τον ιντριγκάρει, και πού τον χάνεις πού τον βρίσκεις παίζει ον λάιν με άλλους ανά τον κόσμο.
Τώρα αυτούς τους προβληματισμούς που διαβάζω εδω (του τύπου ποια είναι η χρησιμότητά του δώθε κείθε κλπ) δεν τους πολυσπουδαιολογώ: το παιχνίδι έχει την αυταξία του και, ανάλογα τη χρήση που θα του κάνεις, σε οδηγεί προς αυτή ή εκείνη την κατεύθυνση, διότι αποτελεί κι ενός είδους βαθύτερο στοίχημα με τον εαυτό σου για να διαπιστώσεις μέχρι που φτάνει το "βέλος" σου...
ΥΓ. Και κάπου εδώ να απευθύνω έναν φιλικό και "αγωνιστικό" χαιρετισμό στον Παναγιώτη Φρεντζά (αυτό το μεγάλο ταλέντο), με τον οποίο έτυχε να συγχρωτιστώ ένα διάστημα
Πέρασα ωραία εφηβικά χρόνια ως νεαρός σκακιστής στον ΠΟΣ (Πειραϊκός Όμιλος Σκακιστών). Τα απογεύματα κάναμε ωραία παρέα με τα λοιπά παιδιά και μαθαίναμε από τους μεγάλους. Με τον Σιαπέρα-ευαγγέλιο στο χέρι και με συχνές επισκέψεις πότε στον Ελευθερουδάκη και κυρίως στον Παντελίδη (οδός Αμερικής) που έφερναν αγγλικά βιβλία για ανοίγματα κλπ, βίωσα αυτό το ωραίο πεδίο σχόλης.
Έτσι ξεκίνησα και με τα παιδιά μου να τους δείχνω και βλέπω ότι ο μικρός μου έφαγε κόλλημα με το σκάκι, το βρήκε διασκεδαστικό και τον ιντριγκάρει, και πού τον χάνεις πού τον βρίσκεις παίζει ον λάιν με άλλους ανά τον κόσμο.
Τώρα αυτούς τους προβληματισμούς που διαβάζω εδω (του τύπου ποια είναι η χρησιμότητά του δώθε κείθε κλπ) δεν τους πολυσπουδαιολογώ: το παιχνίδι έχει την αυταξία του και, ανάλογα τη χρήση που θα του κάνεις, σε οδηγεί προς αυτή ή εκείνη την κατεύθυνση, διότι αποτελεί κι ενός είδους βαθύτερο στοίχημα με τον εαυτό σου για να διαπιστώσεις μέχρι που φτάνει το "βέλος" σου...
ΥΓ. Και κάπου εδώ να απευθύνω έναν φιλικό και "αγωνιστικό" χαιρετισμό στον Παναγιώτη Φρεντζά (αυτό το μεγάλο ταλέντο), με τον οποίο έτυχε να συγχρωτιστώ ένα διάστημα
Από την αποπλανητική έλξη στον σημειωτικό τυχοδιωκτισμό μια αμφίκρημνη παλινδρομία
Re: Σκάκι: Μπαίνει ως επιπλέον μάθημα στα νηπιαγωγεία και τα δημοτικά
Το ξέρω. Αλλά ακόμη και να μην έχει μεταδότικότητα ο εκπαιδευτικός (πράγμα που ισχύει και σε μαθήματα πολύ πιο σημαντικά από το σκάκι στο αμιγώς εκπαιδευτικό πεδίο) μόνον και μόνον η γνώση των κανόνων και της "λογικής" του παιχνιδιού αρκεί. Γιατί το σκάκι δεν είναι "φιλοσοφία" με την αεράτη προσέγγιση των πραγμάτων. Είναι σαφής απεικόνιση των πραγμάτων.alekhine έγραψε: 23 Απρ 2023, 18:17για να πιασουν την λογικη του παιχνιδιου πρεπει να μπορει ο εκπαιδευτικος να τους την δειξειΓΑΛΗ έγραψε: 23 Απρ 2023, 15:45Μόνον και μόνον τη λογική του παιχνιδιού να καταλάβουν, νομίζω ότι είναι αρκετό. Ακόμη και αν βαριούνται να παίξουν ή να προχωρήσουν.alekhine έγραψε: 23 Απρ 2023, 15:42 προσωπικα μου φαινεται καλο μετρο ειδικα για τα πολυ μικρα παιδακια μεχρι τριτη δημοτικου - αρκει να εχει ορεξη ο εκπαιδευτικος
για τα πιο μεγαλα ειναι πιο δυσκολο να τους κεντρισει το ενδιαφερον
και αυτο δεν ειναι τοσο απλο, ειδικα αν ο εκπαιδευτικος δεν εχει ιδεα απο το παιχνιδι
Η ελπίδα είναι παγίδα.
Re: Σκάκι: Μπαίνει ως επιπλέον μάθημα στα νηπιαγωγεία και τα δημοτικά
Κάτι τέτοιο εννοώ κι εγώ με τη διαφορά ότι αυτό μπορεί να είναι σημαντικό, ακόμη και αν εσύ δεν παίζεις και είσαι απλώς θεατής. Γιατί οι πιο σημαντικές πληροφορίες είναι αυτές που δεν είχαμε αντιληφθεί ενώ υπήρχαν μπροστά στα μάτια μας, έτσι δεν είναι;ΠΑΓΧΡΗΣΤΟΣ έγραψε: 23 Απρ 2023, 18:20 το παιχνίδι έχει την αυταξία του και, ανάλογα τη χρήση που θα του κάνεις, σε οδηγεί προς αυτή ή εκείνη την κατεύθυνση, διότι αποτελεί κι ενός είδους βαθύτερο στοίχημα με τον εαυτό σου για να διαπιστώσεις μέχρι που φτάνει το "βέλος" σου...
Η ελπίδα είναι παγίδα.
Re: Σκάκι: Μπαίνει ως επιπλέον μάθημα στα νηπιαγωγεία και τα δημοτικά
Οτι εχω γινει μεγαλος influencer;Με το που το ξεκινησα μπαινει στα σχολεια και παιζει και η Γαλη
Philip Mortimer έγραψε: 14 Μαρ 2023, 22:40 Όσον αφορά το 2019 προσωπικά ψήφισα τον Μητσοτάκη γιατί πίστεψα στο όραμα μη πολιτικά χρωματισμένου εκσυγχρονισμού που παρουσίασε.
- ΠΑΓΧΡΗΣΤΟΣ
- Δημοσιεύσεις: 2401
- Εγγραφή: 24 Σεπ 2019, 15:07
Re: Σκάκι: Μπαίνει ως επιπλέον μάθημα στα νηπιαγωγεία και τα δημοτικά
Έτσι, γιατί και ως θεατής είσαι "παίκτης", αλλά και οι πληροφορίες πολλές φορές μπορεί να είναι "εκεί" αλλά στα μάτια πρέπει να παραμεριστεί το "πούσι"... Και αυτό μόνο με διαρκή εξάσκηση και διά της δοκιμής και του λάθους επιτυγχάνεται (όσο επιτυγχάνεται)ΓΑΛΗ έγραψε: 23 Απρ 2023, 18:34 ακόμη και αν εσύ δεν παίζεις και είσαι απλώς θεατής. Γιατί οι πιο σημαντικές πληροφορίες είναι αυτές που δεν είχαμε αντιληφθεί ενώ υπήρχαν μπροστά στα μάτια μας, έτσι δεν είναι;
Ως προς τις πληροφορίες, αυτό που βίωνα προσωπικά ήταν μια διαρκής εισροή εξωτερικών "δεδομένων" (οι κινήσεις του άλλου), τις οποίες έπρεπε να επεξεργαστώ, ώστε να επινοήσω την προσφορότερη εκροή εκ μέρους μου. Κάτι σαν μηχανισμός Κυβερνητικής ένα πράγμα, τηρουμένων των ανθρωπίνων αναλογιών.
Από την αποπλανητική έλξη στον σημειωτικό τυχοδιωκτισμό μια αμφίκρημνη παλινδρομία
Re: Σκάκι: Μπαίνει ως επιπλέον μάθημα στα νηπιαγωγεία και τα δημοτικά
Πολύ πιο σημαντικό θεωρώ ότι θα ήτανε να ξεκινούσαν τα παιδάκια κυκλοφοριακή αγωγή στην συνέχεια σήματα και γιατί όχι και οδήγηση.
Μετά ας βάλουν ως επιλογή και το σκάκι και το τάβλι και το ότι.
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
.
.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 13 Απαντήσεις
- 365 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Καπετάν Μιχάλης
-
- 1 Απαντήσεις
- 372 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από 20---
-
- 15 Απαντήσεις
- 930 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ασέβαστος
-
- 26 Απαντήσεις
- 818 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Εμπεδοκλής