Πτολεμαίος έγραψε: 23 Απρ 2023, 13:45
Άσε τις αοριστολογιες και ξεκινά να λες
όλα αυτά τα σημεία για τα οποία είναι τσογλάνι και απατεώνας ο Μασκ.
ΟΚ... Απλά και μόνο για δείτε πόσο ανεγκέφαλοι είσαστε που πιστεύετε τα σκατά τύπου Musk...
Α) Όχημα.
1) Ο Musk κορόιδευε τον κόσμο λέγοντας ότι είναι είναι έτοιμος από το 2022. Εμείς που έχουμε σχεδιάσει μηχανήματα, ξέραμε ότι αυτό δεν γίνεται για ένα τόσο περίπλοκο όχημα, που όμοιο του δεν έχει ξανασχεδιαστεί...
2) Στην προσπάθεια ο πύραυλος να έχει μεγάλη ισχύ, τοποθέτησαν πάρα πολλούς κινητήρες. Βασικός κανόνας σχεδίασης είναι ότι κάθε κατασκευή δεν μπορεί να έχει πάνω από 9 ίδια συγκροτήματα, ειδάλλως η υποστήριξη τους είναι από δύσκολη έως αδύνατη. Με λίγα λόγια, η υποστήριξη τόσων κινητήρων γίνεται περίπλοκη για το σύστημα, με συνέπεια να αυξάνει το κόστος, να μειώνεται η αξιοπιστία και φυσικά να εμφανίζονται προβλήματα εκεί που δεν το περιμένεις. Ήταν ηλίθιοι οι της ΝΑΣΑ που έβαλαν μόνο 5 κινητήρες στον Κρόνο 5, με τελική συνέπεια εάν κάποιος από αυτούς έκλεινε να πέσει το σκάφος; Οι Ρώσοι από την άλλη πλευρά την έπαθαν για τα καλά με την Ν1 και τους αμέτρητους κινητήρες του!!!
3) Από εκεί και πέρα:
α) Δεν υπάρχει εμπειρία στον αποχωρισμό ενός τόσο μεγάλου άνω τμήματος. Τα προβλήματα που είχε όταν δοκίμαζε το ίδιο με τον Falcon 9 είναι χαρακτηριστικά, αν και υπήρχε σχετική εμπειρία από μη επαναχρησιμοποιημένους πυραύλους.
β) Στην "πορεία για τον Άρη" (

) θα πρέπει ένας άλλος πύραυλος να εφοδιάσει με καύσιμα τον πρώτο στο διάστημα. Αυτό δεν έχει ξαναγίνει ποτέ, και μάλιστα με υγρό οξυγόνο και υγρό μεθάνιο!!!, αλλά μάλλον δεν σας πειράζει... Το ότι ακόμα και τώρα δεν έχουμε καμία απόδειξη ότι αυτό το σχεδιάζει (τουλάχιστον!!!) κάποιο τμήμα της εταιρείας, μάλλον και αυτό δεν σας εκκινεί κάποια στοιχεία του εγκεφάλου...
γ) Για να πάει στον Άρη το εν λόγω όχημα, θα πρέπει να σχεδιαστεί ένα ειδικό σύστημα υποστήριξης ζωής στον πύραυλο, δεδομένου ότι το ταξίδι θα είναι τουλάχιστον ένας χρόνος πήγαινε και έλα... Ένας χρόνος, στον οποίο οι άνθρωποι θα πρέπει να αναπνέουν, να τρώνε και βγάζουν τα απορρίμματα τους. Ένα αφάνταστα περίπλοκο σύστημα το οποίο θα πρέπει να έχει πολλές δικλείδες ασφαλείας, μια και δεν μπορούμε να το υποστηρίξουμε από τη γη... Τίποτα από αυτά δεν έχει να επιδείξει ο Musk...
δ) Το παραμύθι με τον ίδιο πύραυλο να πηγαίνει στη Σελήνη, έχει καταρριφθεί, διότι δεν φτάνουν τα καύσιμα για να πάει σε τροχιά γύρω από Σελήνη και να προσγειωθεί. Θα πρέπει να περιμένει σε τροχιά Σελήνης ένα άλλο όχημα για να το ανεφοδιάσει με καύσιμα σε δύο φάσεις, πριν προσγειωθεί και μετά την άνοδο του!!! Και.. Ω μαντέψτε!!! - δεν έχουμε καμία εμπειρία με αποθήκευση υγρών καυσίμων σε τόσο χαμηλή θερμοκρασία για μεγάλο χρονικό διάστημα!!! Το ίδιο θα πρέπει να γίνει και με τον Άρη, αλλά αυτό είναι σε δεύτερη φάση...
ε) Δεν έχουμε καμία εμπειρία στα υλικά που χρησιμοποιούμε σήμερα, σε παρόμοια οχήματα, σε περιβάλλον διαστήματος. Θα πρέπει δηλαδή να γίνουν κάποιες πρώτες μη επανδρωμένες εκτοξεύσεις για να δούμε πως αντιδρούν τα νέα υλικά και οι νέες κατασκευαστικές μέθοδοι μας.
Αυτά τα λίγα μόνο για όχημα...
Ήδη όπως είδατε από την αποτυχημένη εκτόξευση, κάποιοι "ξέχασαν" ότι μία τόσο μεγάλη ροή καυσαερίων θα κατέστρεφε την βάση του πυραύλου - κάτι που γίνεται ΣΕ ΟΛΕΣ τις άλλες βάσεις εκτόξευσης ανά τον κόσμο... Αυτό και μόνο εμένα που δημιουργεί υποψίες ότι η εκτόξευση ήταν μία αφρικανική μαϊμού για να μπορέσει ο Musk να κερδίσει ένα χρόνο παραπάνω για να εξελίξει το σύστημα - μην ξεχνάτε ότι οι επενδυτές τον πιέζουν (και αυτός έχει ρίξει πολύ παραμύθι στα κορόιδα...).
Με λίγα λόγια, θέλει ακόμα χρόνο και χρήμα για να γίνει λειτουργικό σε πρώτη φάση το σύστημα - απλά για να βγάζει φορτία σε τροχιά...
Για όλα τα άλλα, δεν υπάρχει ακόμα καν έρευνα, ούτε καν χρηματοδότηση!!!
.