talaipwros έγραψε: 21 Οκτ 2018, 21:12
Α, οκ. Ειναι περίπτωση, επί του θέματος ακόμα είναι νωρίς εκτός και μιλάμε για δεύτερο όχημα και πάντα με γκαράζ και wall mount.
Το δίκτυο είναι μικρό. Το Sat nav σου βγάζει πολλές τοποθεσίες αλλά είναι σε γκαράζ, σε αντιπροσωπείες αυτοκινήτων άλλης μάρκας κλπ και θες σε fast charger μιάμιση ώρα.
Στην οικιακή πρίζα θες 6 ώρες για 20 -25 μίλια ( ανάλογα την ταχυτητα)
Τι μέγεθος είναι η μπαταρίες του και πόσο κάνουν;
Τι εγγύηση έχουν από τον κατασκευαστή.
talaipwros έγραψε: 21 Οκτ 2018, 21:12
Στην οικιακή πρίζα θες 6 ώρες για 20 -25 μίλια ( ανάλογα την ταχυτητα)
Πολύ ώριμη τεχνολογία.
Με 585-850 λίρες θα μπει wall mount οπότε με άλλες 195 λίρες για το σχετικό καλώδιο - εχει αγορασθει ηδη -θα θέλει 90 λεπτά.
Να φτιάξω τα φωτα της αυλής- πέφτει η ασφάλεια, κάποιο από τα φώτα στις κολόνες βραχυκυκλωνει- , θα το βάλω και θα σας πω.
Τα 20 μίλια που πάει μόνο μπαταρία είναι καλή φάση αλλά προφανώς χωρίς κινητήρα εσωτερικής καύσης θα έκλαιγα
Οι κινέζοι είναι για γέλια βέβαια, αστείο και να το συζητάμε
talaipwros έγραψε: 21 Οκτ 2018, 21:12
Α, οκ. Ειναι περίπτωση, επί του θέματος ακόμα είναι νωρίς εκτός και μιλάμε για δεύτερο όχημα και πάντα με γκαράζ και wall mount.
Το δίκτυο είναι μικρό. Το Sat nav σου βγάζει πολλές τοποθεσίες αλλά είναι σε γκαράζ, σε αντιπροσωπείες αυτοκινήτων άλλης μάρκας κλπ και θες σε fast charger μιάμιση ώρα.
Στην οικιακή πρίζα θες 6 ώρες για 20 -25 μίλια ( ανάλογα την ταχυτητα)
Τι μέγεθος είναι η μπαταρίες του και πόσο κάνουν;
Τι εγγύηση έχουν από τον κατασκευαστή.
Που να ξέρω; τα bmw εδώ πάνω έχουν 3 χρόνια unlimited miles εγγύηση που μπορείς να την κάνεις 4 με ένα λογικό κόστος. Ε, μετά παίρνεις το επόμενο.
τις μπαταρίες δεν τις αλλάζω και δε με νοιάζει , θα πάρω το επόμενο πριν το κύκλο ζωής τους
enaon έγραψε: 21 Οκτ 2018, 21:29
7.5kwh ειναι αν θυμάμαι καλά, σε 1.5 ώρα θα έπρεπε να είναι στο 80% με μία ενισχυμένη πρίζα, δεν θα έχουν ενεργή ψύξη ίσως.
το γουάλμουντ ταλαίπωρε μήπως είναι μπρίζα ενισχυμένη στα χαιβανέζικα;
7.5kwh = 625 Ah στα 12 V, δηλαδή 6-7 συμβατικές μπαταρίες αυτοκινήτου.
Πολύ λίγο μου φαίνονται.
enaon έγραψε: 21 Οκτ 2018, 21:33
αλλά πάλι στην αγγλια οι γραμμές είναι όλες ενισχυμένες, ασφαλίζουν στην συσκευή, τι ειναι το wall mount ταλ ξέρεις να μην το ψάχνω?
Μηχανικός έγραψε: 21 Οκτ 2018, 21:34
Πολύ λίγο φαίνονται.
ναι ειναι πολύ μικρή, 10 φορές λιγότερη απο τα σημερινά ηλεκτρικά, το κάνουν απο ανάγκη, πρέπει να εμφανίσουν στον στόλο ηλεκτρικά για να μπορούν να εισάγουν στην κίνα. Το κινέζικο φορτίζει 10πλάσια χωρητικότητα σε 15 λεπτά.
enaon έγραψε: 21 Οκτ 2018, 21:29
7.5kwh ειναι αν θυμάμαι καλά, σε 1.5 ώρα θα έπρεπε να είναι στο 80% με μία ενισχυμένη πρίζα, δεν θα έχουν ενεργή ψύξη ίσως.
το γουάλμουντ ταλαίπωρε μήπως είναι μπρίζα ενισχυμένη στα χαιβανέζικα;
enaon έγραψε: 21 Οκτ 2018, 21:36
ναι ειναι πολύ μικρή, 10 φορές λιγότερη απο τα σημερινά ηλεκτρικά, το κάνουν απο ανάγκη, πρέπει να εμφανίσουν στον στόλο ηλεκτρικά για να μπορούν να εισάγουν στην κίνα. Το κινέζικο φορτίζει 10πλάσια χωρητικότητα σε 15 λεπτά.
Δηλαδή τα σημερινά ηλεκτρικά έχουν μέγεθος μπαταριών περίπου 60 φορές την μπαταρία ενός συμβατικού αυτοκινήτου.
Και είναι σούπερ μπαταρίες με χιλιάδες κύκλους και γρήγορη φόρτιση.
Πόσο κάνουν αυτές οι μπαταρίες;
enaon έγραψε: 21 Οκτ 2018, 21:33
αλλά πάλι στην αγγλια οι γραμμές είναι όλες ενισχυμένες, ασφαλίζουν στην συσκευή, τι ειναι το wall mount ταλ ξέρεις να μην το ψάχνω?