!!! DEVELOPMENT MODE !!!
η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Απλά λέει αυτό που λέμε όλοι όσοι έχουμε οδηγήσει έστω μια φορά ηλεκτρικό
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
- Chilloutbuddy
- Δημοσιεύσεις: 12206
- Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
- Phorum.gr user: Chilloutbuddy
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Bασικά οι πωλήσεις των ηλεκτρικών θα συνεχίσουν να ανεβαίνουν μέχρι να τα αγοράσουν όλοι αυτοί που αγοράζουν τα πάντα έτσι κι αλλιώς.
Αλλά όταν φτάσει στο μέσο άνθρωπο που αγοράζει το μέσο αυτοκίνητο εκεί θα σταματήσουν. Ο μέσος αγοραστής αυτοκινήτου δε θα τα αγοράσει για τον ίδιο λόγο που δεν αγοράζει διθέσιο ή καμπριολέ ή νταλίκα ή τρακτέρ. Γιατί στα ίδια λεφτά υπάρχουν καλύτερες λύσεις.
Το μέσο νέο αυτοκίνητο στην Αυστραλία αυτή τη στιγμή πουλιέται $40κ (στην Ευρώπη 27κ ευρώ), αυτό το νούμερο δεν υπάρχει περίπτωση ν'ανέβει σημαντικά γιατί ήδη πολύς κόσμος χαλάει λεφτά που δεν έχει και τα δανείζεται. Τόσο είναι. Με τόσα δεν παίρνεις ούτε ηλεκτρικό MG καινούργιο, που και να έπαιρνες δε θα το πάρει ο κόσμος γιατί προτιμάει μάρκες που ξέρει και εμπιστεύεται. Άσε που το αμάξι αυτό δεν πάει ταξίδι.
Αλλά όταν φτάσει στο μέσο άνθρωπο που αγοράζει το μέσο αυτοκίνητο εκεί θα σταματήσουν. Ο μέσος αγοραστής αυτοκινήτου δε θα τα αγοράσει για τον ίδιο λόγο που δεν αγοράζει διθέσιο ή καμπριολέ ή νταλίκα ή τρακτέρ. Γιατί στα ίδια λεφτά υπάρχουν καλύτερες λύσεις.
Το μέσο νέο αυτοκίνητο στην Αυστραλία αυτή τη στιγμή πουλιέται $40κ (στην Ευρώπη 27κ ευρώ), αυτό το νούμερο δεν υπάρχει περίπτωση ν'ανέβει σημαντικά γιατί ήδη πολύς κόσμος χαλάει λεφτά που δεν έχει και τα δανείζεται. Τόσο είναι. Με τόσα δεν παίρνεις ούτε ηλεκτρικό MG καινούργιο, που και να έπαιρνες δε θα το πάρει ο κόσμος γιατί προτιμάει μάρκες που ξέρει και εμπιστεύεται. Άσε που το αμάξι αυτό δεν πάει ταξίδι.
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba. 
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 49563
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Απλά δες το τι συμβαίνει ήδη στην Κίνα. Πρέπει να καταλάβεις ότι απλά ζεις σε μια καπιταλιστική περιφέρεια όπου έρχονται λίγο πιο αργά οι εξελίξεις, αλλά δεν σημαίνει ότι δεν έρχονται.Chilloutbuddy έγραψε: 09 Απρ 2023, 01:50 Bασικά οι πωλήσεις των ηλεκτρικών θα συνεχίσουν να ανεβαίνουν μέχρι να τα αγοράσουν όλοι αυτοί που αγοράζουν τα πάντα έτσι κι αλλιώς.
Αλλά όταν φτάσει στο μέσο άνθρωπο που αγοράζει το μέσο αυτοκίνητο εκεί θα σταματήσουν. Ο μέσος αγοραστής αυτοκινήτου δε θα τα αγοράσει για τον ίδιο λόγο που δεν αγοράζει διθέσιο ή καμπριολέ ή νταλίκα ή τρακτέρ. Γιατί στα ίδια λεφτά υπάρχουν καλύτερες λύσεις.
Το μέσο νέο αυτοκίνητο στην Αυστραλία αυτή τη στιγμή πουλιέται $40κ (στην Ευρώπη 27κ ευρώ), αυτό το νούμερο δεν υπάρχει περίπτωση ν'ανέβει σημαντικά γιατί ήδη πολύς κόσμος χαλάει λεφτά που δεν έχει και τα δανείζεται. Τόσο είναι. Με τόσα δεν παίρνεις ούτε ηλεκτρικό MG καινούργιο, που και να έπαιρνες δε θα το πάρει ο κόσμος γιατί προτιμάει μάρκες που ξέρει και εμπιστεύεται. Άσε που το αμάξι αυτό δεν πάει ταξίδι.
- Chilloutbuddy
- Δημοσιεύσεις: 12206
- Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
- Phorum.gr user: Chilloutbuddy
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Μα αυτό ψάχνω να βρω, την εξέλιξη.
Αφήνουμε λοιπόν την καπιταλιστική μου περιφέρεια και πάμε στην Ευρώπη. Με 27κ ευρώ κάποιος παίρνει καινούργιο αυτοκίνητο 4/5 θέσιο με γερμανική τεχνολογία ή γιαπωνέζικη αξιοπιστία το οποίο ταξιδεύει κιόλας. Αυτό είναι το μέσο αυτοκίνητο που αγοράζει ο μέσος Ευρωπαίος.
Ποιά είναι η εξέλιξη η οποία θα τον πείσει να δώσει παραπάνω (που δεν έχει παραπάνω) για ένα ηλεκτρικό που ή δε θα χωράει η οικογένεια ή δε θα ταξιδεύει ή θα είναι φτιαγμένο στην Κίνα; (ή όλα τα παραπάνω)
YΓ τι μου λες για την Κίνα, όταν πάει ο άλλος ν'αγοράσει αυτοκίνητο στο Βέλγιο σιγά μη σκέφτεται τι κάνουνε στην Κίνα
Αφήνουμε λοιπόν την καπιταλιστική μου περιφέρεια και πάμε στην Ευρώπη. Με 27κ ευρώ κάποιος παίρνει καινούργιο αυτοκίνητο 4/5 θέσιο με γερμανική τεχνολογία ή γιαπωνέζικη αξιοπιστία το οποίο ταξιδεύει κιόλας. Αυτό είναι το μέσο αυτοκίνητο που αγοράζει ο μέσος Ευρωπαίος.
Ποιά είναι η εξέλιξη η οποία θα τον πείσει να δώσει παραπάνω (που δεν έχει παραπάνω) για ένα ηλεκτρικό που ή δε θα χωράει η οικογένεια ή δε θα ταξιδεύει ή θα είναι φτιαγμένο στην Κίνα; (ή όλα τα παραπάνω)
YΓ τι μου λες για την Κίνα, όταν πάει ο άλλος ν'αγοράσει αυτοκίνητο στο Βέλγιο σιγά μη σκέφτεται τι κάνουνε στην Κίνα
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba. 
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Η Κίνα πιστεύει ότι είναι μη καπιταλιστική.
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 49563
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Σου λέω για την Κίνα γιατί είναι το δικό σου μέλλον, απλά με καθυστέρηση, το εξήγησα.Chilloutbuddy έγραψε: 09 Απρ 2023, 02:35 Μα αυτό ψάχνω να βρω, την εξέλιξη.
Αφήνουμε λοιπόν την καπιταλιστική μου περιφέρεια και πάμε στην Ευρώπη. Με 27κ ευρώ κάποιος παίρνει καινούργιο αυτοκίνητο 4/5 θέσιο με γερμανική τεχνολογία ή γιαπωνέζικη αξιοπιστία το οποίο ταξιδεύει κιόλας. Αυτό είναι το μέσο αυτοκίνητο που αγοράζει ο μέσος Ευρωπαίος.
Ποιά είναι η εξέλιξη η οποία θα τον πείσει να δώσει παραπάνω (που δεν έχει παραπάνω) για ένα ηλεκτρικό που ή δε θα χωράει η οικογένεια ή δε θα ταξιδεύει ή θα είναι φτιαγμένο στην Κίνα; (ή όλα τα παραπάνω)
YΓ τι μου λες για την Κίνα, όταν πάει ο άλλος ν'αγοράσει αυτοκίνητο στο Βέλγιο σιγά μη σκέφτεται τι κάνουνε στην Κίνα
Τι γίνεται λοιπόν εκεί;
https://archive.ph/8xSbc#selection-2461.0-2469.223Sales have surged despite the elimination of subsidies at the end of last year. China’s best-selling EV is the BYD Song Plus, which retails for about £22,000. Number two is the smaller Wuling Mini. It starts at around £4,000 (not a misprint).
“They are producing cheap EVs for the mass market, which is still completely lacking in the West. It is absolutely taking off,” said Lord Adair Turner, chairman of the global Energy Transitions Commission (ETC).
The consensus forecast until recently was that EV penetration would reach 40pc of Chinese sales by 2030. That threshold could be crossed as soon as this year if manufacturers can produce fast enough to meet the demand. “We think EV’s will reach 80pc of sales in China by 2030,” said Kingsmill Bond from energy strategists RMI.
Άρα η ερώτηση σου "γιατί να πληρώνουν παραπάνω", έχει απάντηση. Δεν θα πληρώσουν παραπάνω, στη Δύση δεν έχει γίνει ακόμα το μεγάλο μπαμ στις τιμές προς τα κάτω. Θέμα χρόνου είναι όμως να γίνει.
Παρ' ολα αυτά σε ΗΒ και Γερμανία έχουν ήδη πιάσει το 30% της αγοράς. Ε, κι αυτό το ποσοστό μεγάλο μου φαίνεται για περιγράψει "αυτούς που τα αγοράζουν όλα". Η αγορά είναι και εκεί λίγο πριν το mass adoption.

- Chilloutbuddy
- Δημοσιεύσεις: 12206
- Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
- Phorum.gr user: Chilloutbuddy
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Kαι τι είναι αυτό στο οποίο θα βασιστεί το μεγάλο μπαμ των τιμών προς τα κάτω;
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba. 
- Chilloutbuddy
- Δημοσιεύσεις: 12206
- Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
- Phorum.gr user: Chilloutbuddy
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
γαμημένο ίντερνετ στην καπιταλιστική περιφέρεια
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba. 
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 49563
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Οι γνωστοί ύποπτοι. Εξέλιξη τεχνολογίας, νέες πλατφόρμες ειδικές για EV, οικονομίες κλίμακας κλπ. Τα ίδια που έχουν συμβεί ήδη στην Κίνα.Chilloutbuddy έγραψε: 09 Απρ 2023, 13:03 Kαι τι είναι αυτό στο οποίο θα βασιστεί το μεγάλο μπαμ των τιμών προς τα κάτω;
Από φέτος μέχρι το 2025 θα κατακλύσουν την αγορά δεκάδες νέα EV μοντέλα από Ευρωπαίους κατασκευαστές. Και αρκετά θα δεις ότι θα είναι στα 27 χιλιάρικα που έθεσες, εδώ θα είμαστε.
Εγώ όμως θέλω να ρωτήσω, τι ποσοστό της αγοράς θα πρέπει να φτάσουν μέχρι τελικά να πειστείς ότι δεν αφορά μερικούς λεφτάδες το θέμα;
- Chilloutbuddy
- Δημοσιεύσεις: 12206
- Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
- Phorum.gr user: Chilloutbuddy
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δεν είπα ότι αφορά μερικούς λεφτάδες. Είπα ότι είναι αυτοκίνητο ειδικών προδιαγραφών, όπως είναι τα διθέσια, τα κάμπριο, τα τρακτέρ και οι νταλίκες. Και αυτά και τα ηλεκτρικά έχουν τη θέση τους στην αγορά για συγκεκριμένους ανθρώπους που τα χρειάζονται και βολεύουν για το σκοπό που τα χρειάζονται.Dwarven Blacksmith έγραψε: 09 Απρ 2023, 13:12Οι γνωστοί ύποπτοι. Εξέλιξη τεχνολογίας, νέες πλατφόρμες ειδικές για EV, οικονομίες κλίμακας κλπ. Τα ίδια που έχουν συμβεί ήδη στην Κίνα.Chilloutbuddy έγραψε: 09 Απρ 2023, 13:03 Kαι τι είναι αυτό στο οποίο θα βασιστεί το μεγάλο μπαμ των τιμών προς τα κάτω;
Από φέτος μέχρι το 2025 θα κατακλύσουν την αγορά δεκάδες νέα EV μοντέλα από Ευρωπαίους κατασκευαστές. Και αρκετά θα δεις ότι θα είναι στα 27 χιλιάρικα που έθεσες, εδώ θα είμαστε.
Εγώ όμως θέλω να ρωτήσω, τι ποσοστό της αγοράς θα πρέπει να φτάσουν μέχρι τελικά να πειστείς ότι δεν αφορά μερικούς λεφτάδες το θέμα;
Στην ερώτησή σου: ο στόχος που έχουν θέσει οι κυβερνήσεις είναι να αντικατασταθεί η πλειοψηφία του στόλου. Για να γίνει αυτό πρέπει τα περισσότερα αυτοκίνητα που πωλούνται να είναι ηλεκτρικά, δηλαδή πάνω από 50%. Αισθητά πάνω. Γιατί αν είναι ακριβώς 50% τότε απλά θα δημιουργηθεί μια ισορροπία στην αγορα μεταξύ EV και ICE, το οποίο μακροπρόθεσμα είναι και πολύ πιθανό και ίσως είναι και το καλύτερο τελικά. Ηλεκτρικά στην πόλη μόνο σαν δεύτερο αυτοκίνητο.
Για την τεχνολογία και τις οικονομίες κλίμακας τα έχουμε πει και διαφωνούμε, προσωπικά δεν το βλέπω αλλά δεν υπάρχει λόγος να το συζητάμε παραπάνω. Μπορεί στην τελική να κάνω και λάθος, πρόβλεψη κάνω με βάση: α) τα αποθέματα και τις τιμές των υλικών που μπαίνουν αυτή τη στιγμή στις μπαταρίες, β) τις απανωτές απογοητεύσεις μετά από πολλαπλές ανακοινώσεις "ταρατατζούμ νέα ριζοσπαστική τεχνολογία στις μπαταρίες" που ακούμε συνέχεια εδώ και δεκαετίες, και γ) την έλλειψη υποδομών για φόρτιση εκατομμυρίων αυτοκίνητων σε κάθε πόλη.
"Νέες πλατφόρμες" δεν ξέρω τι εννοείς.
Αν με κάποιο τρόπο όντως πέσουν οι τιμές δραστικά κάτω από τα ICE τότε ναι, πάσο, θα πάρω κι εγώ και οι περισσότεροι, γιατί όχι; Αυτό που ήθελα να πώ όμως είναι ότι μην περιμένεις ο Ευρωπαίος να παρατήσει το γκολφάκι του και να πάρει το Wuling mini επειδή το παίρνουν στην Κίνα.

O μέσος δυτικός θα πάρει όταν η πρακτικότητα είναι καλύτερη ή η τιμή χαμηλότερη από αυτά που έχει συνηθίσει, δεν πρόκειται να κάνει κάποια ιδιαίτερη θυσία επειδή δεν κάνει θόρυβο. Και αν δεν πιάσεις τον μέσο αγοραστή δε θα πλησιάσεις ποτέ το 50%.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Chilloutbuddy την 09 Απρ 2023, 14:05, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba. 
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Dwarven Blacksmith έγραψε: 09 Απρ 2023, 13:12Οι γνωστοί ύποπτοι. Εξέλιξη τεχνολογίας, νέες πλατφόρμες ειδικές για EV, οικονομίες κλίμακας κλπ. Τα ίδια που έχουν συμβεί ήδη στην Κίνα.Chilloutbuddy έγραψε: 09 Απρ 2023, 13:03 Kαι τι είναι αυτό στο οποίο θα βασιστεί το μεγάλο μπαμ των τιμών προς τα κάτω;
Από φέτος μέχρι το 2025 θα κατακλύσουν την αγορά δεκάδες νέα EV μοντέλα από Ευρωπαίους κατασκευαστές. Και αρκετά θα δεις ότι θα είναι στα 27 χιλιάρικα που έθεσες, εδώ θα είμαστε.
Εγώ όμως θέλω να ρωτήσω, τι ποσοστό της αγοράς θα πρέπει να φτάσουν μέχρι τελικά να πειστείς ότι δεν αφορά μερικούς λεφτάδες το θέμα;
Εσύ πιστεύεις ότι σε δύο μόλις χρόνια το κόστος αγοράς ενός ηλεκτρικού θα πέσει κατά 30%...
Μάλιστα...
Εξαρτάται από τι ναρκωτικά παίρνεις...
Αυτή τη στιγμή, με τις μειώσεις που έχει κάνει η Tesla, το πιο φθηνό της αυτοκίνητο - το απλό model 3- κοστίζει 43.000 δολάρια!!!
Μόνο που αυτό το πέτυχε με την δεύτερη μείωση φέτος!!!
Και αυτό το έκανε όχι γιατί θέλει οι πολίτες να πάρουν όλοι ηλεκτρικό όχημα, αλλά γιατί του έβαλαν το μαχαίρι στο λαιμό οι επενδυτές με τις μειωμένες πωλήσεις (κατά αναλογία υποσχόμενος) που έχει η Tesla και τα μειωμένα κέρδη της!!!
Για να πέσει κατά 30% η τιμής ενός ηλεκτρικού στην Ευρώπη θα πιάσουμε το 2030 και βλέπουμε...
Χωρίς βέβαια να έχουμε υπολογίσει σε αυτό αστάθμητους παράγοντες...
.
Bellum omnium contra omnes
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 49563
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δεκτό, περιμένουμε να δούμε. Το "νέες πλατφόρμες" μόνο να διευκρινήσω. Στην αρχή πολλοί παλιοί κατασκευαστές είπαν έλα μωρέ, θα βγάλουμε τον κινητήρα και το ντεπόζιτο, θα χώσουμε τα ηλεκτρικά. Στην πορεία όμως κατάλαβαν ότι τα ηλεκτρικά θέλουν σχεδίαση από την αρχή. Μπαταρίες στο πάτωμα κλπ. Μία τέτοια πλατφόρμα μπορούν να τη μοιράζονται πολλά μοντέλα.Chilloutbuddy έγραψε: 09 Απρ 2023, 13:55Δεν είπα ότι αφορά μερικούς λεφτάδες. Είπα ότι είναι αυτοκίνητο ειδικών προδιαγραφών, όπως είναι τα διθέσια, τα κάμπριο, τα τρακτέρ και οι νταλίκες. Και αυτά και τα ηλεκτρικά έχουν τη θέση τους στην αγορά για συγκεκριμένους ανθρώπους που τα χρειάζονται και βολεύουν για το σκοπό που τα χρειάζονται.Dwarven Blacksmith έγραψε: 09 Απρ 2023, 13:12Οι γνωστοί ύποπτοι. Εξέλιξη τεχνολογίας, νέες πλατφόρμες ειδικές για EV, οικονομίες κλίμακας κλπ. Τα ίδια που έχουν συμβεί ήδη στην Κίνα.Chilloutbuddy έγραψε: 09 Απρ 2023, 13:03 Kαι τι είναι αυτό στο οποίο θα βασιστεί το μεγάλο μπαμ των τιμών προς τα κάτω;
Από φέτος μέχρι το 2025 θα κατακλύσουν την αγορά δεκάδες νέα EV μοντέλα από Ευρωπαίους κατασκευαστές. Και αρκετά θα δεις ότι θα είναι στα 27 χιλιάρικα που έθεσες, εδώ θα είμαστε.
Εγώ όμως θέλω να ρωτήσω, τι ποσοστό της αγοράς θα πρέπει να φτάσουν μέχρι τελικά να πειστείς ότι δεν αφορά μερικούς λεφτάδες το θέμα;
Στην ερώτησή σου: ο στόχος που έχουν θέσει οι κυβερνήσεις είναι να αντικατασταθεί η πλειοψηφία του στόλου. Για να γίνει αυτό πρέπει τα περισσότερα αυτοκίνητα που πωλούνται να είναι ηλεκτρικά, δηλαδή πάνω από 50%. Αισθητά πάνω. Γιατί αν είναι ακριβώς 50% τότε απλά θα δημιουργηθεί μια ισορροπία στην αγορα μεταξύ EV και ICE, το οποίο μακροπρόθεσμα είναι και πολύ πιθανό και ίσως είναι και το καλύτερο τελικά. Ηλεκτρικά στην πόλη μόνο σαν δεύτερο αυτοκίνητο.
Για την τεχνολογία και τις οικονομίες κλίμακας τα έχουμε πει και διαφωνούμε, προσωπικά δεν το βλέπω αλλά δεν υπάρχει λόγος να το συζητάμε παραπάνω. Μπορεί στην τελική να κάνω και λάθος, πρόβλεψη κάνω με βάση: α) τα αποθέματα και τις τιμές των υλικών που μπαίνουν αυτή τη στιγμή στις μπαταρίες, β) τις απανωτές απογοητεύσεις μετά από πολλαπλές ανακοινώσεις "ταρατατζούμ νέα ριζοσπαστική τεχνολογία στις μπαταρίες" που ακούμε συνέχεια εδώ και δεκαετίες, και γ) την έλλειψη υποδομών για φόρτιση εκατομμυρίων αυτοκίνητων σε κάθε πόλη.
"Νέες πλατφόρμες" δεν ξέρω τι εννοείς.
Αν με κάποιο τρόπο όντως πέσουν οι τιμές δραστικά κάτω από τα ICE τότε ναι, πάσο, θα πάρω κι εγώ και οι περισσότεροι, γιατί όχι; Αυτό που ήθελα να πώ όμως είναι ότι μην περιμένεις ο Ευρωπαίος να παρατήσει το γκολφάκι του και να πάρει το Wuling mini επειδή το παίρνουν στην Κίνα.
O μέσος δυτικός θα πάρει όταν η πρακτικότητα είναι καλύτερη ή η τιμή χαμηλότερη από αυτά που έχει συνηθίσει, δεν πρόκειται να κάνει κάποια ιδιαίτερη θυσία επειδή δεν κάνει θόρυβο. Και αν δεν πιάσεις τον μέσο αγοραστή δε θα πλησιάσεις ποτέ το 50%.
Δες εδώ παράδειγμα: https://www.volkswagen-newsroom.com/en/ ... x-meb-3677
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 49563
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Το Model 3 είναι μοντέλο του 2017 να θυμίσω. Και το Nissan Leaf που είναι της ίδιας γενιάς κάνει 36 χιλιάδες ευρώ.OANNHSEA έγραψε: 09 Απρ 2023, 14:01Dwarven Blacksmith έγραψε: 09 Απρ 2023, 13:12Οι γνωστοί ύποπτοι. Εξέλιξη τεχνολογίας, νέες πλατφόρμες ειδικές για EV, οικονομίες κλίμακας κλπ. Τα ίδια που έχουν συμβεί ήδη στην Κίνα.Chilloutbuddy έγραψε: 09 Απρ 2023, 13:03 Kαι τι είναι αυτό στο οποίο θα βασιστεί το μεγάλο μπαμ των τιμών προς τα κάτω;
Από φέτος μέχρι το 2025 θα κατακλύσουν την αγορά δεκάδες νέα EV μοντέλα από Ευρωπαίους κατασκευαστές. Και αρκετά θα δεις ότι θα είναι στα 27 χιλιάρικα που έθεσες, εδώ θα είμαστε.
Εγώ όμως θέλω να ρωτήσω, τι ποσοστό της αγοράς θα πρέπει να φτάσουν μέχρι τελικά να πειστείς ότι δεν αφορά μερικούς λεφτάδες το θέμα;
Εσύ πιστεύεις ότι σε δύο μόλις χρόνια το κόστος αγοράς ενός ηλεκτρικού θα πέσει κατά 30%...
Μάλιστα...
Εξαρτάται από τι ναρκωτικά παίρνεις...
Αυτή τη στιγμή, με τις μειώσεις που έχει κάνει η Tesla, το πιο φθηνό της αυτοκίνητο - το απλό model 3- κοστίζει 43.000 δολάρια!!!
Μόνο που αυτό το πέτυχε με την δεύτερη μείωση φέτος!!!
Και αυτό το έκανε όχι γιατί θέλει οι πολίτες να πάρουν όλοι ηλεκτρικό όχημα, αλλά γιατί του έβαλαν το μαχαίρι στο λαιμό οι επενδυτές με τις μειωμένες πωλήσεις (κατά αναλογία υποσχόμενος) που έχει η Tesla και τα μειωμένα κέρδη της!!!
Για να πέσει κατά 30% η τιμής ενός ηλεκτρικού στην Ευρώπη θα πιάσουμε το 2030 και βλέπουμε...
Χωρίς βέβαια να έχουμε υπολογίσει σε αυτό αστάθμητους παράγοντες...
.
https://www.nissan.gr/vehicles/new-vehi ... specs.html
Επιμένω στη δικιά μου προβολή, επέμεινε εσύ στη δικά σου.
- Chilloutbuddy
- Δημοσιεύσεις: 12206
- Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
- Phorum.gr user: Chilloutbuddy
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Να θυμίσω, το μέσο καινούργιο αυτοκίνητο στην Ευρώπη κάνει 27χιλ, το λιφ κάνει 36. Και το μέσο αυτοκίνητο θα είναι κάτι σε στυλ i30 ή base trim Golf, δηλαδή καλύτερο αυτοκίνητο απ'το λιφ για το μέσο αγοραστή.
Για να εξηγηθούμε, δεν είναι ότι το παίζω εγώ δύσκολος ή προσπαθώ να ανακαλύψω δυσκολίες, είναι ότι πρόκειται για αντικειμενικά πολύ δύσκολη αγορά με τρομερά απαιτητικούς καταναλωτές που ψειρίζουν και το παραμικρό. Φανταστικά αυτοκίνητα όπως το Infiniti χάνονται εντελώς από την αγορά γιατί ήταν ελάχιστα χειρότερα απ'τον ανταγωνισμό στην ίδια τιμή.
Για να εξηγηθούμε, δεν είναι ότι το παίζω εγώ δύσκολος ή προσπαθώ να ανακαλύψω δυσκολίες, είναι ότι πρόκειται για αντικειμενικά πολύ δύσκολη αγορά με τρομερά απαιτητικούς καταναλωτές που ψειρίζουν και το παραμικρό. Φανταστικά αυτοκίνητα όπως το Infiniti χάνονται εντελώς από την αγορά γιατί ήταν ελάχιστα χειρότερα απ'τον ανταγωνισμό στην ίδια τιμή.
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba. 
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Α) Το 2017 ο καραγκιόζης Μusk έλεγε ότι θα το βγάλει με 35.000 δολάρια - πέρασαν 6 χρόνια παραγωγής και η τιμή του είναι 43.000 δολάρια και αυτή με πιέσεις εκ των μετόχων!!!Dwarven Blacksmith έγραψε: 09 Απρ 2023, 14:27Το Model 3 είναι μοντέλο του 2017 να θυμίσω. Και το Nissan Leaf που είναι της ίδιας γενιάς κάνει 36 χιλιάδες ευρώ.OANNHSEA έγραψε: 09 Απρ 2023, 14:01Dwarven Blacksmith έγραψε: 09 Απρ 2023, 13:12
Οι γνωστοί ύποπτοι. Εξέλιξη τεχνολογίας, νέες πλατφόρμες ειδικές για EV, οικονομίες κλίμακας κλπ. Τα ίδια που έχουν συμβεί ήδη στην Κίνα.
Από φέτος μέχρι το 2025 θα κατακλύσουν την αγορά δεκάδες νέα EV μοντέλα από Ευρωπαίους κατασκευαστές. Και αρκετά θα δεις ότι θα είναι στα 27 χιλιάρικα που έθεσες, εδώ θα είμαστε.
Εγώ όμως θέλω να ρωτήσω, τι ποσοστό της αγοράς θα πρέπει να φτάσουν μέχρι τελικά να πειστείς ότι δεν αφορά μερικούς λεφτάδες το θέμα;
Εσύ πιστεύεις ότι σε δύο μόλις χρόνια το κόστος αγοράς ενός ηλεκτρικού θα πέσει κατά 30%...
Μάλιστα...
Εξαρτάται από τι ναρκωτικά παίρνεις...
Αυτή τη στιγμή, με τις μειώσεις που έχει κάνει η Tesla, το πιο φθηνό της αυτοκίνητο - το απλό model 3- κοστίζει 43.000 δολάρια!!!
Μόνο που αυτό το πέτυχε με την δεύτερη μείωση φέτος!!!
Και αυτό το έκανε όχι γιατί θέλει οι πολίτες να πάρουν όλοι ηλεκτρικό όχημα, αλλά γιατί του έβαλαν το μαχαίρι στο λαιμό οι επενδυτές με τις μειωμένες πωλήσεις (κατά αναλογία υποσχόμενος) που έχει η Tesla και τα μειωμένα κέρδη της!!!
Για να πέσει κατά 30% η τιμής ενός ηλεκτρικού στην Ευρώπη θα πιάσουμε το 2030 και βλέπουμε...
Χωρίς βέβαια να έχουμε υπολογίσει σε αυτό αστάθμητους παράγοντες...
.
https://www.nissan.gr/vehicles/new-vehi ... specs.html
Επιμένω στη δικιά μου προβολή, επέμεινε εσύ στη δικά σου.
Β) Η Nissan μπαίνει μέσα με τα μπούνια από το Leaf!!! To έχει μόνο σαν κράχτη!!!
Με λίγα λόγια, εάν συνεχίσουν να μειώνουν τιμές και τρίχες κατσαρές θα την φάνε κανονικότατα!!!
.
Bellum omnium contra omnes
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 3 Απαντήσεις
- 234 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από The Rebel
-
- 2 Απαντήσεις
- 404 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ληστοσυμμορίτης
-
- 12 Απαντήσεις
- 502 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Kauldron
-
- 35 Απαντήσεις
- 616 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Δημοκράτης