Green Dragon έγραψε: 04 Απρ 2023, 08:56
Με τον γάμο δεν έχω πρόβλημα, με την υιοθεσία έχω γιατί αφορά τρίτα πρόσωπα. Και ναι, είναι ανωμαλία, όπως είναι ανωμαλία (σωματική) το να είσαι τυφλός. Δεν είπα ότι είναι κατακριτέο ή κακό!
Green Dragon έγραψε: 04 Απρ 2023, 08:48
Ναι αφορά πολύ κόσμο, ακόμα και αν δεχτούμε ότι δεν καταστρέφονται τα παιδιά που θα μεγαλώσουν από ανώμαλους.
Δεν έχει σημασία πόσους αφορά. Ο πολιτικός γάμος είναι αστικό δικαίωμα κι επομένως θα έπρεπε να αφορά στους πάντες.
Το να είμαστε στο έτος 2023 και να θεωρείς την ομοφυλοφιλία σαν "ανωμαλία" είναι μάλλον απογοητευτικό για σένα. Εσύ κι ο Αμβρόσιος.
Με τον γάμο δεν έχω πρόβλημα, με την υιοθεσία έχω γιατί αφορά τρίτα πρόσωπα. Και ναι, είναι ανωμαλία, όπως είναι ανωμαλία (σωματική) το να είσαι τυφλός. Δεν είπα ότι είναι κατακριτέο ή κακό!
Σε ό,τι αφορά την υιοθεσία, τα έχουμε ξαναγράψει. Υπάρχουν κάποιοι κίνδυνοι, κυριότατα για την αντιμετώπιση που θα έχουν τα παιδιά αυτά από το σκοταδιστικό κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας, ωστόσο ο κόσμος πάει μπροστά, δεν θα μείνουμε εμείς στον αιώνα τον άπαντα ένα οθωμανικό βιλαέτι για χάρη κάποιων φανατικών.
Δεν υπάρχει τίποτα ανώμαλο στην ερωτική συνεύρεση μεταξύ δυο ελευθέρως συναινούντων και εχεφρόνων ενηλίκων.
Ναύτης έγραψε: 04 Απρ 2023, 09:00
Σε ό,τι αφορά την υιοθεσία, τα έχουμε ξαναγράψει. Υπάρχουν κάποιοι κίνδυνοι, κυριότατα για την αντιμετώπιση που θα έχουν τα παιδιά αυτά από το σκοταδιστικό κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας, ωστόσο ο κόσμος πάει μπροστά, δεν θα μείνουμε εμείς στον αιώνα τον άπαντα ένα οθωμανικό βιλαέτι για χάρη κάποιων φανατικών.
Δεν υπάρχει τίποτα ανώμαλο στην ερωτική συνεύρεση μεταξύ δυο ελευθέρως συναινούντων και εχεφρόνων ενηλίκων.
Υπάρχει. Η συνεύρεση εξελίχθηκε μέσω της φυσικής επιλογής για την αναπαραγωγή. Το σεξ μεταξύ ομοφυλόφιλων δεν οδηγεί σε αναπαραγωγή οπότε εξελικτικά είναι αποτυχία, λάθος της φύσης, δοκιμή που οδήγησε σε αδιέξοδο όπως και πολλές μεταλλάξεις.
Ναύτης έγραψε: 04 Απρ 2023, 09:00
Σε ό,τι αφορά την υιοθεσία, τα έχουμε ξαναγράψει. Υπάρχουν κάποιοι κίνδυνοι, κυριότατα για την αντιμετώπιση που θα έχουν τα παιδιά αυτά από το σκοταδιστικό κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας, ωστόσο ο κόσμος πάει μπροστά, δεν θα μείνουμε εμείς στον αιώνα τον άπαντα ένα οθωμανικό βιλαέτι για χάρη κάποιων φανατικών.
Δεν υπάρχει τίποτα ανώμαλο στην ερωτική συνεύρεση μεταξύ δυο ελευθέρως συναινούντων και εχεφρόνων ενηλίκων.
Υπάρχει. Η συνεύρεση εξελίχθηκε μέσω της φυσικής επιλογής για την αναπαραγωγή. Το σεξ μεταξύ ομοφυλόφιλων δεν οδηγεί σε αναπαραγωγή οπότε εξελικτικά είναι αποτυχία, λάθος της φύσης, δοκιμή που οδήγησε σε αδιέξοδο όπως και πολλές μεταλλάξεις.
Παπαδίστικες τρίχες, μαύρος μεσαίωνας.
Το επόμενο στάδιο είναι να υποστηρίξεις ότι ο αυνανισμός είναι αμαρτία και οδηγεί σε τύφλωση.
Green Dragon έγραψε: 04 Απρ 2023, 09:09
Υπάρχει. Η συνεύρεση εξελίχθηκε μέσω της φυσικής επιλογής για την αναπαραγωγή. Το σεξ μεταξύ ομοφυλόφιλων δεν οδηγεί σε αναπαραγωγή οπότε εξελικτικά είναι αποτυχία, λάθος της φύσης, δοκιμή που οδήγησε σε αδιέξοδο όπως και πολλές μεταλλάξεις.
Παπαδίστικες τρίχες, μαύρος μεσαίωνας.
Το επόμενο στάδιο είναι να υποστηρίξεις ότι ο αυνανισμός είναι αμαρτία και οδηγεί σε τύφλωση.
Green Dragon έγραψε: 04 Απρ 2023, 09:09
Υπάρχει. Η συνεύρεση εξελίχθηκε μέσω της φυσικής επιλογής για την αναπαραγωγή. Το σεξ μεταξύ ομοφυλόφιλων δεν οδηγεί σε αναπαραγωγή οπότε εξελικτικά είναι αποτυχία, λάθος της φύσης, δοκιμή που οδήγησε σε αδιέξοδο όπως και πολλές μεταλλάξεις.
Παπαδίστικες τρίχες, μαύρος μεσαίωνας.
Το επόμενο στάδιο είναι να υποστηρίξεις ότι ο αυνανισμός είναι αμαρτία και οδηγεί σε τύφλωση.
Ναύτης έγραψε: 04 Απρ 2023, 09:00
Δεν υπάρχει τίποτα ανώμαλο στην ερωτική συνεύρεση μεταξύ δυο ελευθέρως συναινούντων και εχεφρόνων ενηλίκων.
Δηλαδή έχει σχέση ένας/μία που γουστάρει να τον/την δέρνουν/φτύνουν/κατουρούν/χέζουν με μία/έναν άλλη/ον που γουστάρει να δέρνει/φτύνει/κατουρά/χέζει κατά την ερωτική συνεύρεση, και επειδή οι δυο τους είναι 18+ λέμε δεν υπάρχει τίποτα ανώμαλο, όλα φυσιολογικά.
Ανωμαλία είναι η παρέκκλιση από τον κανόνα, η διαφοροποίηση από αυτόν.
Ναύτης έγραψε: 04 Απρ 2023, 09:00
Δεν υπάρχει τίποτα ανώμαλο στην ερωτική συνεύρεση μεταξύ δυο ελευθέρως συναινούντων και εχεφρόνων ενηλίκων.
Δηλαδή έχει σχέση ένας/μία που γουστάρει να τον/την δέρνουν/φτύνουν/κατουρούν/χέζουν με μία/έναν άλλη/ον που γουστάρει να δέρνει/φτύνει/κατουρά/χέζει κατά την ερωτική συνεύρεση, και επειδή οι δυο τους είναι 18+ λέμε δεν υπάρχει τίποτα ανώμαλο, όλα φυσιολογικά.
Ανωμαλία είναι η παρέκκλιση από τον κανόνα, η διαφοροποίηση από αυτόν.
Αυτό του εξηγώ, ότι δεν το αναφέρω σαν κατηγορία αλλά σαν τεχνική πληροφορία.
Ναύτης έγραψε: 04 Απρ 2023, 09:00
Δεν υπάρχει τίποτα ανώμαλο στην ερωτική συνεύρεση μεταξύ δυο ελευθέρως συναινούντων και εχεφρόνων ενηλίκων.
Δηλαδή έχει σχέση ένας/μία που γουστάρει να τον/την δέρνουν/φτύνουν/κατουρούν/χέζουν με μία/έναν άλλη/ον που γουστάρει να δέρνει/φτύνει/κατουρά/χέζει κατά την ερωτική συνεύρεση, και επειδή οι δυο τους είναι 18+ λέμε δεν υπάρχει τίποτα ανώμαλο, όλα φυσιολογικά.
Ανωμαλία είναι η παρέκκλιση από τον κανόνα, η διαφοροποίηση από αυτόν.
Δεν υπάρχουν κανόνες στο σεξ μεταξύ δυο συναινούντων ενηλίκων, με μοναδική εξαίρεση όσα ο νόμος ενδεχομένως απαγορεύει.
Κατά τα λοιπά, ό,τι γουστάρει και όπως τη βρίσκει ο καθένας στο κρεβάτι του.
εκεί πέρα έχει το anomaly σαν μετάφραση ενώ στα αγγλικά η λέξη έχει ΜΟΝΟ τη σημασία "στατιστικά ασυνήθιστο, μη αντιπροσωπευτικό του πληθυσμού" (στα ελληνικά έχει και τις δύο). Από αυτό καταλαβαίνουμε ότι ο συντάκτης είναι μαλάκας.
Ναύτης έγραψε: 04 Απρ 2023, 09:00
Δεν υπάρχει τίποτα ανώμαλο στην ερωτική συνεύρεση μεταξύ δυο ελευθέρως συναινούντων και εχεφρόνων ενηλίκων.
Δηλαδή έχει σχέση ένας/μία που γουστάρει να τον/την δέρνουν/φτύνουν/κατουρούν/χέζουν με μία/έναν άλλη/ον που γουστάρει να δέρνει/φτύνει/κατουρά/χέζει κατά την ερωτική συνεύρεση, και επειδή οι δυο τους είναι 18+ λέμε δεν υπάρχει τίποτα ανώμαλο, όλα φυσιολογικά.
Ανωμαλία είναι η παρέκκλιση από τον κανόνα, η διαφοροποίηση από αυτόν.
Δεν υπάρχουν κανόνες στο σεξ μεταξύ δυο συναινούντων ενηλίκων, με μοναδική εξαίρεση όσα ο νόμος ενδεχομένως απαγορεύει.
Κατά τα λοιπά, ό,τι γουστάρει και όπως τη βρίσκει ο καθένας στο κρεβάτι του.
Δεν συζητάμε όμως το νόμιμον του πράγματος. Εκτός κι αν ταυτίζεις για παράδειγμα τον νόμο με την ηθική (αφού είναι νόμιμον, είναι και ηθικόν).