Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Δεν ξερω αν ειχε μπει και πιο πριν αλλα αχρηστο το συστημα που θα μπορουσε να ειχε αποτρέψει την τραγωδια.
Και το πληρωσαμε και 25 εκατομμυρια.
Τέμπη: Αχρηστεύτηκε σύστημα αξίας 25 εκατ. ευρώ που θα σταματούσε αυτόματα τα τρένα
Όλο και περισσότερες είναι οι αποκαλύψεις για τα συστήματα που ποτέ δεν μπήκαν σε λειτουργία στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Ελλάδας μετά την πολύνεκρη τραγωδία στα Τέμπη.
Συγκεκριμένα αχρηστεύτηκε επί της ουσίας το σύστημα ETCS (European Train Control System) για το οποίο δόθηκαν 25 εκατομμύρια ευρώ για να αποκτηθεί και έχει τη δυνατότητα να σταματά αυτόματα τα τρένα.
Σύμφωνα με το Open πρόκειται για την κήρυξη ενός νέου διεθνούς ανοιχτού διαγωνισμού από τη ΓΑΙΑ ΟΣΕ προκειμένου να επαναφέρουν το σύστημα αυτό, το οποίο έχει εγκατασταθεί στα τρένα, αλλά έχει χαλάσει και δεν είναι πια λειτουργικό.
Είναι ένα πλήρως αυτοματοποιημένο σύστημα που αν λειτουργούσε στις γραμμές και στα τρένα θα μπορούσε αυτόματα από υπολογιστή να φρενάρει την αμαξοστοιχία χωρίς να μεσολαβήσει ο μηχανοδηγός και έτσι να αποτραπεί το δυστύχημα.
Πρόκειται για ένα αυτοματοποιημένο σύστημα της ταχύτητας του τρένου το οποίο μπορεί υπό προϋποθέσεις να φρενάρει το τρένο.
Οπως αναφέρει το Open αυτές οι συμβάσεις ξεκίνησαν από το 2007 με κόστος 25 εκατ. ευρώ, έγινε μια αρχική παράδοση το 2016 και ενώ τα συστήματα που είχαν μπει στα τρένα και δεν λειτουργούσαν, είχαν ήδη υποστεί τις πρώτες φθορές. Η τελική παράδοση έγινε το 2018 και με την Αρχή που είχε αναλάβει τ+ο έργο να υποστηρίζει ότι υπάρχουν φθορές στο συγκεκριμένο σύστημα. Η ΓΑΙΑ ΟΣΕ επανήλθε κάνοντας νέο διαγωνισμό ώστε το σύστημα να ξαναγίνει λειτουργικό.
Είχε εγκατασταθεί σε 88 συρμούς και 129 βαγόνια και δεν λειτούργησε ποτέ γιατί δεν υπήρχε στις ράγες το σύστημα και χάλασε. Οι δύο διαγωνισμοί που έγιναν τους τελευταίους δύο μήνες βγήκαν άγονοι.
George_V έγραψε: 06 Μαρ 2023, 20:57
Δεν ξερω αν ειχε μπει και πιο πριν αλλα αχρηστο το συστημα που θα μπορουσε να ειχε αποτρέψει την τραγωδια.
Και το πληρωσαμε και 25 εκατομμυρια.
Τέμπη: Αχρηστεύτηκε σύστημα αξίας 25 εκατ. ευρώ που θα σταματούσε αυτόματα τα τρένα
Όλο και περισσότερες είναι οι αποκαλύψεις για τα συστήματα που ποτέ δεν μπήκαν σε λειτουργία στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Ελλάδας μετά την πολύνεκρη τραγωδία στα Τέμπη.
Συγκεκριμένα αχρηστεύτηκε επί της ουσίας το σύστημα ETCS (European Train Control System) για το οποίο δόθηκαν 25 εκατομμύρια ευρώ για να αποκτηθεί και έχει τη δυνατότητα να σταματά αυτόματα τα τρένα.
Σύμφωνα με το Open πρόκειται για την κήρυξη ενός νέου διεθνούς ανοιχτού διαγωνισμού από τη ΓΑΙΑ ΟΣΕ προκειμένου να επαναφέρουν το σύστημα αυτό, το οποίο έχει εγκατασταθεί στα τρένα, αλλά έχει χαλάσει και δεν είναι πια λειτουργικό.
Είναι ένα πλήρως αυτοματοποιημένο σύστημα που αν λειτουργούσε στις γραμμές και στα τρένα θα μπορούσε αυτόματα από υπολογιστή να φρενάρει την αμαξοστοιχία χωρίς να μεσολαβήσει ο μηχανοδηγός και έτσι να αποτραπεί το δυστύχημα.
Πρόκειται για ένα αυτοματοποιημένο σύστημα της ταχύτητας του τρένου το οποίο μπορεί υπό προϋποθέσεις να φρενάρει το τρένο.
Οπως αναφέρει το Open αυτές οι συμβάσεις ξεκίνησαν από το 2007 με κόστος 25 εκατ. ευρώ, έγινε μια αρχική παράδοση το 2016 και ενώ τα συστήματα που είχαν μπει στα τρένα και δεν λειτουργούσαν, είχαν ήδη υποστεί τις πρώτες φθορές. Η τελική παράδοση έγινε το 2018 και με την Αρχή που είχε αναλάβει τ+ο έργο να υποστηρίζει ότι υπάρχουν φθορές στο συγκεκριμένο σύστημα. Η ΓΑΙΑ ΟΣΕ επανήλθε κάνοντας νέο διαγωνισμό ώστε το σύστημα να ξαναγίνει λειτουργικό.
Είχε εγκατασταθεί σε 88 συρμούς και 129 βαγόνια και δεν λειτούργησε ποτέ γιατί δεν υπήρχε στις ράγες το σύστημα και χάλασε. Οι δύο διαγωνισμοί που έγιναν τους τελευταίους δύο μήνες βγήκαν άγονοι.
Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει σώνει και ντε να το αγοράσουμε απ' έξω...
Πανεπιστήμια έχουμε,Πολυτεχνεια έχουμε, μηχανικούς έχουμε, προγραμματιστές έχουμε, τα πάντα έχουμε για να στήσουμε από μόνοι μας ένα τέτοιο σύστημα και να μας πάει πιο φθηνά και να είναι και περισσότερο συμβατό με το ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο και τα τρένα που λειτουργούμε.
Οκ ίσως δεν μπορούμε να παράγουμε το hardware. Ε ας αγοράσουμε μόνο αυτά απ'έξω μέχρι να μάθουμε να τα παράγουμε και αυτό από μόνοι μας. Δεν μιλάμε για κάποια τεχνολογία που δεν την κατέχουμε ως χώρα.
Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει σώνει και ντε να το αγοράσουμε απ' έξω...
Πανεπιστήμια έχουμε,Πολυτεχνεια έχουμε, μηχανικούς έχουμε, προγραμματιστές έχουμε, τα πάντα έχουμε για να στήσουμε από μόνοι μας ένα τέτοιο σύστημα και να μας πάει πιο φθηνά και να είναι και περισσότερο συμβατό με το ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο και τα τρένα που λειτουργούμε.
Οκ ίσως δεν μπορούμε να παράγουμε το hardware. Ε ας αγοράσουμε μόνο αυτά απ'έξω μέχρι να μάθουμε να τα παράγουμε και αυτό από μόνοι μας. Δεν μιλάμε για κάποια τεχνολογία που δεν την κατέχουμε ως χώρα.
γιατί οι ελληνικές εταιρείες μόνο μεταπωλούν. Δεν δημιουργούν απολύτως τίποτα.
Όταν κοπάσπουν τα στημένα μπάχαλα και αρχίζουν τα στημένα πορίσματα να βγαίνουν, θα χάσουν πολλοί τον ύπνο τους
φίξντ.
Αλλά μην ανησυχείς, η ΝΔ, όταν βγεί κυβέρνηση μετά τις εκλογές του 2019 θα τα φτιάξει αυτ... oh, wait.
Καλά ρε μαν, σοβαρά τώρα, κυβερνάτε 3.5 χρόνια, και ακόμα λέτε "οι άλλοι φταίνε"?
Στο σιδηροδρομικό δυστύχημα έχασαν τη ζωή τους πλην των επιβατών και 11 εργαζόμενοι στο τρένο. Προφανώς πρόκειται για ένα από τα πλέον πολύνεκρα εργατικά δυστυχήματα όλων των εποχών στην χώρα μας,
Τα στοιχεία της ΟΣΕΤΕΕ είναι τα πλέον πρόσφατα καθώς αφορούν το 2022, την πρώτη εξ ολοκλήρου μεταπανδημική χρονιά και κάνουν λόγο για 102 νεκρούς σε εργατικά δυστυχήματα, όταν το 2019 ήταν 51 και το 2020 ήταν 41.
Και το χειρότερο είναι πως το σιδηροδρομικό δυστύχημα αποκάλυψε πως ακόμη και το Δημόσιο ως εργοδότης δεν δείχνει την δέουσα σημασία στο μείζον θέμα της υγιεινής και ασφάλειας στην εργασία.
Συχνά το κόστος μπαίνει πάνω από την ασφάλεια και την ίδια την ανθρώπινη ζωή, με εργαζόμενους να απασχολούνται σε συνθήκες επισφαλείς και απαράδεκτες.
Fipps έγραψε: 06 Μαρ 2023, 21:49
Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει σώνει και ντε να το αγοράσουμε απ' έξω...
Πανεπιστήμια έχουμε,Πολυτεχνεια έχουμε, μηχανικούς έχουμε, προγραμματιστές έχουμε, τα πάντα έχουμε για να στήσουμε από μόνοι μας ένα τέτοιο σύστημα και να μας πάει πιο φθηνά και να είναι και περισσότερο συμβατό με το ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο και τα τρένα που λειτουργούμε.
Οκ ίσως δεν μπορούμε να παράγουμε το hardware. Ε ας αγοράσουμε μόνο αυτά απ'έξω μέχρι να μάθουμε να τα παράγουμε και αυτό από μόνοι μας. Δεν μιλάμε για κάποια τεχνολογία που δεν την κατέχουμε ως χώρα.
Μιλάμε για έλληνες αποφοίτους ελληνικών πανεπιστημίων και πολυτεχνείων.. Ούτε προφυλακτικά δεν είναι ικανοί να σχεδιάσουν..
Το πρώκτο Θέμα λέει ότι ο αγαθός βασιλεύς μας Κούλης Κ. Μισθοτάκης μπορεί να αλλάξει την ημερομηνία των εκλογών, γιατί λέει θέλει να επιμερήσει ευθύνες για την τραγωδία των Τεμπών.
Μιλάμε η τριτοκοσμίλα έχει χτυπήσει κόκκινα. Να δούμε το ποσοστό των συναυτουργών στις επόμενες εκλογές.
Fipps έγραψε: 06 Μαρ 2023, 21:49
Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει σώνει και ντε να το αγοράσουμε απ' έξω...
Γιατί κατά κανόνα απ'έξω είναι και φτηνότερο και γρηγορότερο και καλύτερο, απ'το να πιάσεις να χτίσεις υποδομές και τεχνογνωσία σε αντικείμενο το οποίο δε γνωρίζεις.
Θα μου πεις και ποιό είναι το αντικείμενο που γνωρίζουμε εμείς;
Ναι.
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba.
Fipps έγραψε: 06 Μαρ 2023, 21:49
Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει σώνει και ντε να το αγοράσουμε απ' έξω...
Γιατί κατά κανόνα απ'έξω είναι και φτηνότερο και γρηγορότερο και καλύτερο, απ'το να πιάσεις να χτίσεις υποδομές και τεχνογνωσία σε αντικείμενο το οποίο δε γνωρίζεις.
Θα μου πεις και ποιό είναι το αντικείμενο που γνωρίζουμε εμείς;
Ναι.
Τα Γραμμοβίτσια ρε! Ποιος τα κάνει καλύτερα; Απλώς λείπει το οικονομικό μοντέλλο ως παρωδία, όπερα μπούφα νεάντερταλ κάτι τέτοιο και να δεις μετά εξαγωγές
Fipps έγραψε: 06 Μαρ 2023, 21:49
Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει σώνει και ντε να το αγοράσουμε απ' έξω...
Γιατί κατά κανόνα απ'έξω είναι και φτηνότερο και γρηγορότερο και καλύτερο, απ'το να πιάσεις να χτίσεις υποδομές και τεχνογνωσία σε αντικείμενο το οποίο δε γνωρίζεις.
Θα μου πεις και ποιό είναι το αντικείμενο που γνωρίζουμε εμείς;
Ναι.
Οι Ινδοί έχουν αναπτύξει δικό τους χαρντγουερ και σοφτγουερ για την διαχείριση και ασφάλεια των σιδηροδρόμων
Αναμενόμενο καθώς εχουν το μεγαλύτερο, με διάφορα, σιδηροδρομικό δίκτυο
Δεν είναι χωρίς προβλήματα λένε το σύστημα αλλά το έφτιαξαν μόνοι τους
gassim έγραψε: 07 Σεπ 2021, 14:12
Ωρες είναι τώρα να οικειοποιηθεί η αριστερά και την Γαλλική επανάσταση.