Jimmy81 έγραψε: 09 Φεβ 2023, 05:07
sharp έγραψε: 09 Φεβ 2023, 03:26
Jimmy81 έγραψε: 09 Φεβ 2023, 03:07
Το ότι οι μαντήλες καταπιέζουν τις γυναίκες ειναι αυθαίρετη γενικότητα. Πολλές μουσουλμάνες τις φοράνε με τη θέλησή τους σε αρμονία με τα θρησκευτικά τους πιστεύω. Αν το φόρεμα της μαντήλας είναι οικειοθελής απόφαση της γυναίκας τότε δεν συγκρούεται με τον φεμινισμό που προωθεί την γυναικεία απελευθέρωση. Το δικαίωμα στη θρησκευτική ελευθερία και την κατάργηση των διακρίσεων λόγω θρησκείας (μεταξύ πολλών άλλων) υποστηρίζουμε.
Όπως κάποιες γυναίκες που τους αρέσει να τρώνε ξύλο, ας πούμε; Κάνεις πολύ μεγάλο λάθος. Η μαντήλα υπάρχει γιατί την επιβάλει ο άντρας από τη θρησκεία και ο λόγος είναι να μην φανερώνονται τα θέλγητρα της γυναίκας σε ξένους άντρες. Πρώτα της την φοράει ο πατέρας μέχρι να παντρευτεί και μετά ο νόμιμος σύζυγος. Μόνον εκείνος έχει σεξουαλικό δικαίωμα επάνω της και αυτό προφυλάσει.
Πάει πακέτο με την γυναίκα στο σπίτι και την μη χειραφέτηση της. Η πιο αυστηρή της έκδοση είναι η μπούρκα. Για μπικίνι στο μπάνιο ούτε λόγος και φυσικά το καλοκαίρι αυτή ντυμένη να σκάει και ο άντρας άνετος με το σορτσάκι του, που εκείνη απαγορεύεται να φορέσει.
Αυτή τη χειραφέτηση της γυναίκας υποστηρίζετε; Απλώς αντιδράτε στα στάνταρ του περιβάλλοντος σας, νομίζοντας ότι επαναστατείτε. Αν η κοινωνία τριγύρω σας ήταν υπέρ του Ισλάμ, τότε θα τα λέγατε αντίθετα.
Σε κανεναν δεν αρέσει να τρώει ξυλο (πέρα από περιπτώσεις μαζοχισμού). Μην συγκρίνεις άσχετα πράγματα. Με μια γρήγορη έρευνα στο διαδίκτυο θα βρεις πολλές μουσουλμάνες που επιβεβαιώνουν το εκούσιο φόρεμα της μαντήλας τους. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι μπήκες στο σπίτι κάθε μουσουλμάνας και έβγαλες ασφαλέστερο συμπέρασμα. Και για τον άντρα παρέχει "οδηγίες" ντυσίματος το Κοράνι. Π.χ. δεν πρέπει να φοράει ένδυμα που να διαγράφει το σωμα του από τον αφαλό μέχρι το γόνατο, να μην ειναι μεταξωτό ή χρυσό, να μην κρέμεται κάτω από τον αστράγαλο και να είναι γενικά σεμνό. Στέκονται όλοι στη μαντήλα αλλά ξεχνούν ότι υπάρχουν ενδυματολογικοί κανόνες και για τον άντρα στο Ισλάμ. Αλλά ας πάμε παρακάτω.
Δεν είναι υποχρεωμένη να παντρευτεί η γυναίκα στο Ισλάμ. Κόπτεσαι για το πόσο απολαμβάνει η μουσουλμάνα την παραλία ή αν ζεσταίνεται αλλά δεν σκέφτεσαι ότι για κάποιους ή κάποιες μπορεί να παίζει σημαντικότερο ρόλο η τήρηση των θρησκευτικών τους κανόνων και πεποιθήσεων από την διασκέδαση στην καλοκαιρινή αμμουδιά. Φαντάζομαι κριτικάρεις ανάλογα και δικούς μας που τηρούν δύσκολες νηστείες ή κλείνονται σε μοναστήρια; Ή όλοι αυτοί εξαιρούνται γιατί "έλα μωρέ" είναι δικά μας παιδιά, της "παράδοσης".
Η τελευταία σου παράγραφος δείχνει ότι δεν διαβάζεις προσεκτικά αυτά που γράφω και καταφεύγεις σε γενικόλογες κατηγορίες. Όταν γράφω για υπεράσπιση της θρησκευτικής ελευθερίας και κατάργηση των θρησκευτικών διακρίσεων, προφανώς συμπεριλαμβάνω όλες τις θρησκείες και δεν κάνω πλάτη σε καμμία στο όνομα κάποιας "επανάστασης".
Σε αυτή την περίπτωση εγκρίνεις και το κράξιμο ενός ομοφυλόφιλου εάν το γουστάρει (υπάρχουν μαζόχες και βιτσιόζοι στη ζωή); Βάζει ο άλλος κόκκινες γόβες και κάποιοι βλάκες στο δρόμο φωνάζουν "ου μωρή αδερφάρα" και αυτός από μέσα του το ευχαριστιέται. Για μένα είναι και πάλι απαράδεκτη η στάση τους, αλλά για σένα σύμφωνα με αυτά που έγραψες θα πρέπει να μην είναι κακό σε αυτή την περίπτωση.
Στην Ευρώπη υπάρχουν όντως κοπέλλες που θέλουν να την φοράνε για να τονίζουν το "είμαστε κάτι διαφορετικό και θα μάς αποδεχτείτε". Δεν δείχνει όμως και τόσο συνειδητοποιημένη προσωπικότητα, όταν το κάνει από αντίδραση.
Η μαντήλα δεν είναι dress code, είναι καθαρά για να μην προκαλεί με τα θέλγητρα της, όπως ακριβώς το έγραψα παραπάνω. Ελπίζω να μην χρειάζεται να το εξηγήσουμε και αυτό. Για τον άντρα δεν είναι για λόγους σεξουαλικούς, δηλ. δεν τού απαγορεύει ως παντρεμμένος να την πέσει και σε άλλη. Το αντίθετο τού επιτρέπει να έχει χαρέμι.
Η αναφορά στο άσχετο περί νηστείας στον χριστιανισμό δείχνει ακριβώς τον λόγο που διαμαρτύρεσαι σε αυτά που έγραψα και την προκατάλειψη σου. Σκέφτεσαι ακόμη ένας χριστιανοταλιμπάν που δεν γουστάρει μουσουλμάνους. Πέφτεις πάρα πολύ έξω πρέπει να σού πω και στο πρώτο και στο δεύτερο και κυρίως εδώ δεν συζητάμε για αυτό.
Σε διαβάζω αλλά σημασία έχει και τι καταλαβαίνεις, όχι μόνο τι γράφεις. Δεν περιμένω να το κατανοήσεις, τουλάχιστον όχι τώρα. Μπορεί όμως αργότερα. Έχω γνωρίσει πάρα πολλούς μουσουλμάνους, τους κάνω παρέα σε δουλειές και παραέξω και άσχετα εάν είναι καλά παιδιά ή όχι, με εξαίρεση του πολύ νέους, στους περισσότερους είναι ταμπού να συζητήσεις για τη γυναίκα τους, ακόμη και να ρωτήσεις είναι καλά στην υγεία της.
Επίσης έχω κατανοήσει (όχι από το ίντερνετ) και τις διαφορές των τριών αποχρώσεων της θρησκείας τους, κυρίως μέσα από Τούρκους, Πέρσες και Σύρους.