Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης έγραψε: 22 Ιαν 2023, 14:45
ο ξανθοπουλος ουσιαστικά ήταν η βιντεοκασέτα των 60ς. πάντως έχω δει βιντεοκασέτες δραματικες που είναι ανώτερες από τις ταινίες του. ειδικά όταν μιλάμε για μια εποχή που είχαμε καλή παραγωγή λαικου κινηματογραφου. μετά στα 70ς , ξεκίνησε η βαθιά παρακμή του, και πήραν την σκυτάλη οι πιο σοβαροί
"κουλτουριαρηδες" σκηνοθέτες. τα 80ς θα έλεγα με τον ψάλτη και τον. μουστάκα, ήταν η αναβίωση της ελληνικής λαϊκής κωμωδίας, έστω για λίγα χρόνια, πριν η κασέτα το ρίξει στην πολύ φτήνια, αν κι εκεί βρίσκεις διαμάντια, όπως του τσάκωνα, και αλλά.
Ε, αυτό ακριβώς εννοώ με τους ροδοκοπανατζήδες επαναστάτες συνείδησης.
Η μόνη "πικρή κωμωδία" που άξιζε -κατά τη γνώμη μου- την μεταπολιτευτική περίοδο ήταν το "Μάθε παιδί μου γράμματα".
ΥΓ. Ο Ψάλτης -και όχι μόνον- στην ασπρόμαυρη περίοδο, θα άφηνε εποχή ως ερμηνευτής. Ίσως και ο Τσάκωνας.
Οι προηγούμενοι που μπήκαν στη βιντεοβιομηχανία της ...αλλαγής (Βουτσάς, Μουστάκας, Ηλιόπουλος, Βλαχοπούλου κλπ) απλώς ευτελίστηκαν.
Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης έγραψε: 22 Ιαν 2023, 14:45
ο ξανθοπουλος ουσιαστικά ήταν η βιντεοκασέτα των 60ς. πάντως έχω δει βιντεοκασέτες δραματικες που είναι ανώτερες από τις ταινίες του. ειδικά όταν μιλάμε για μια εποχή που είχαμε καλή παραγωγή λαικου κινηματογραφου. μετά στα 70ς , ξεκίνησε η βαθιά παρακμή του, και πήραν την σκυτάλη οι πιο σοβαροί
"κουλτουριαρηδες" σκηνοθέτες. τα 80ς θα έλεγα με τον ψάλτη και τον. μουστάκα, ήταν η αναβίωση της ελληνικής λαϊκής κωμωδίας, έστω για λίγα χρόνια, πριν η κασέτα το ρίξει στην πολύ φτήνια, αν κι εκεί βρίσκεις διαμάντια, όπως του τσάκωνα, και αλλά.
Ε, αυτό ακριβώς εννοώ με τους ροδοκοπανατζήδες επαναστάτες συνείδησης.
Η μόνη "πικρή κωμωδία" που άξιζε -κατά τη γνώμη μου- την μεταπολιτευτική περίοδο ήταν το "Μάθε παιδί μου γράμματα".
ΥΓ. Ο Ψάλτης -και όχι μόνον- στην ασπρόμαυρη περίοδο, θα άφηνε εποχή ως ερμηνευτής. Ίσως και ο Τσάκωνας.
Οι προηγούμενοι που μπήκαν στη βιντεοβιομηχανία της ...αλλαγής (Βουτσάς, Μουστάκας, Ηλιόπουλος, Βλαχοπούλου κλπ) απλώς ευτελίστηκαν.
ανώτερες κινηματογραφικά ήταν από τις ταινίες του ξανθοπουλου, να είσαι σίγουρη.
επίσης ο μουστακας ήταν καλός κινηματογραφικά στα 80ς. κακός ήταν στις κασέτες.
αλλά αφού είσαι φαν του ξανθοπουλου, σίγουρα δεν μπορείς να κάνεις ελιστιστικη κινηματογραφική κριτική.
η βλαχοπουλου ξεφτιλίστηκε στα 70ς που έκανε κάτι γελοίες κωμωδίες, όπως ήταν τότε σχεδόν όλες.
Για μένα, το λοιπόν, το πιο εκπληκτικό,
πιο επιβλητικό, πιο μυστηριακό και πιο μεγάλο,
είναι ένας μπαχαλος που τον μποδίζουν να βαδίζει,
είναι ένας μπαχαλος που τον αλυσοδένουνε.
Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης έγραψε: 22 Ιαν 2023, 14:45
ο ξανθοπουλος ουσιαστικά ήταν η βιντεοκασέτα των 60ς. πάντως έχω δει βιντεοκασέτες δραματικες που είναι ανώτερες από τις ταινίες του. ειδικά όταν μιλάμε για μια εποχή που είχαμε καλή παραγωγή λαικου κινηματογραφου. μετά στα 70ς , ξεκίνησε η βαθιά παρακμή του, και πήραν την σκυτάλη οι πιο σοβαροί
"κουλτουριαρηδες" σκηνοθέτες. τα 80ς θα έλεγα με τον ψάλτη και τον. μουστάκα, ήταν η αναβίωση της ελληνικής λαϊκής κωμωδίας, έστω για λίγα χρόνια, πριν η κασέτα το ρίξει στην πολύ φτήνια, αν κι εκεί βρίσκεις διαμάντια, όπως του τσάκωνα, και αλλά.
Ε, αυτό ακριβώς εννοώ με τους ροδοκοπανατζήδες επαναστάτες συνείδησης.
Η μόνη "πικρή κωμωδία" που άξιζε -κατά τη γνώμη μου- την μεταπολιτευτική περίοδο ήταν το "Μάθε παιδί μου γράμματα".
ΥΓ. Ο Ψάλτης -και όχι μόνον- στην ασπρόμαυρη περίοδο, θα άφηνε εποχή ως ερμηνευτής. Ίσως και ο Τσάκωνας.
Οι προηγούμενοι που μπήκαν στη βιντεοβιομηχανία της ...αλλαγής (Βουτσάς, Μουστάκας, Ηλιόπουλος, Βλαχοπούλου κλπ) απλώς ευτελίστηκαν.
Εχω δει τον Ψαλτη σε δραματικο ρολο και ο ανθρωπος βρισκοταν στο ιδιο επιπεδο σχεδον με αλλα ιερα τερατα της δραματικης τέχνης.
Απλα τον ρουφηξε η εποχη της βιντεοκασετας και αναλωθηκε σε καλτ ταινιες.
Αλλα σαν ηθοποιος ηταν ο τυπος που μπορουσε να περασει απο ακραια δραματικο ρολο σε ακραια κωμικο με απιστευτη ευκολια. Ειναι ελαχιστοι οι ηθοποιοι που μπορουν να το κανουν αυτο (και ολοι της παλιας σχολης. Οι σημερινοι ηθοποιοι δεν εχουν τετοιο ταλεντο).
Ειμαστε η μοναδικη χωρα με Χατζηαβατη στην Κυβερνηση και Καραγκιοζη στην Αντιπολιτευση.
Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης έγραψε: 22 Ιαν 2023, 14:45
ο ξανθοπουλος ουσιαστικά ήταν η βιντεοκασέτα των 60ς. πάντως έχω δει βιντεοκασέτες δραματικες που είναι ανώτερες από τις ταινίες του. ειδικά όταν μιλάμε για μια εποχή που είχαμε καλή παραγωγή λαικου κινηματογραφου. μετά στα 70ς , ξεκίνησε η βαθιά παρακμή του, και πήραν την σκυτάλη οι πιο σοβαροί
"κουλτουριαρηδες" σκηνοθέτες. τα 80ς θα έλεγα με τον ψάλτη και τον. μουστάκα, ήταν η αναβίωση της ελληνικής λαϊκής κωμωδίας, έστω για λίγα χρόνια, πριν η κασέτα το ρίξει στην πολύ φτήνια, αν κι εκεί βρίσκεις διαμάντια, όπως του τσάκωνα, και αλλά.
Ε, αυτό ακριβώς εννοώ με τους ροδοκοπανατζήδες επαναστάτες συνείδησης.
Η μόνη "πικρή κωμωδία" που άξιζε -κατά τη γνώμη μου- την μεταπολιτευτική περίοδο ήταν το "Μάθε παιδί μου γράμματα".
ΥΓ. Ο Ψάλτης -και όχι μόνον- στην ασπρόμαυρη περίοδο, θα άφηνε εποχή ως ερμηνευτής. Ίσως και ο Τσάκωνας.
Οι προηγούμενοι που μπήκαν στη βιντεοβιομηχανία της ...αλλαγής (Βουτσάς, Μουστάκας, Ηλιόπουλος, Βλαχοπούλου κλπ) απλώς ευτελίστηκαν.
ανώτερες κινηματογραφικά ήταν από τις ταινίες του ξανθοπουλου, να είσαι σίγουρη.
επίσης ο μουστακας ήταν καλός κινηματογραφικά στα 80ς. κακός ήταν στις κασέτες.
αλλά αφού είσαι φαν του ξανθοπουλου, σίγουρα δεν μπορείς να κάνεις ελιστιστικη κινηματογραφική κριτική.
η βλαχοπουλου ξεφτιλίστηκε στα 70ς που έκανε κάτι γελοίες κωμωδίες, όπως ήταν τότε σχεδόν όλες.
Καλό μου ημιανήλικο πασοκοχτυπημένο, παίξε μπάλα με τους υδράργυρους και όχι μαζί μου.
κάποιος να φέρει τα χάπια της κυρίας και γρήγορα αν μας διαβάζει. ευχαριστώ πολύ.
Για μένα, το λοιπόν, το πιο εκπληκτικό,
πιο επιβλητικό, πιο μυστηριακό και πιο μεγάλο,
είναι ένας μπαχαλος που τον μποδίζουν να βαδίζει,
είναι ένας μπαχαλος που τον αλυσοδένουνε.
Πλέον η ελληνική σαβούρα επιδοτείται από το κράτος, αλλά δεν προβάλλεται πέρα από κάποια εγχώρια φεστιβάλ (ούτε σε dvd βρίσκει διανομή, ούτε σε πλατφόρμες), μη τυχόν διαρρεύσει παραέξω και γίνουμε ρεζίλι.
Εμείς οι θαμώνες των εγχώριων φεστιβάλ, το γνωρίζουμε καλά αυτό.
AlienWay έγραψε: 22 Ιαν 2023, 15:08
Πλέον η ελληνική σαβούρα επιδοτείται από το κράτος, αλλά δεν προβάλλεται πέρα από κάποια εγχώρια φεστιβάλ (ούτε σε dvd βρίσκει διανομή, ούτε σε πλατφόρμες), μη τυχόν διαρρεύσει παραέξω και γίνουμε ρεζίλι.
Εμείς οι θαμώνες των εγχώριων φεστιβάλ, το γνωρίζουμε καλά αυτό.
Έχει γράψει ένα βιβλίο ο Τατσόπουλος για το θέμα.
"Η πρώτη εμφάνιση".
Πολλά λόγια αλλά από κοκό τίποτα, δεν το προτείνω.
Dolce et decorum est contra pasok.* pugnatre
@gov.gr : «You were given the choice between war and dishonour. You chose dishonour, and you will have war.»
AlienWay έγραψε: 22 Ιαν 2023, 15:08
Πλέον η ελληνική σαβούρα επιδοτείται από το κράτος, αλλά δεν προβάλλεται πέρα από κάποια εγχώρια φεστιβάλ (ούτε σε dvd βρίσκει διανομή, ούτε σε πλατφόρμες), μη τυχόν διαρρεύσει παραέξω και γίνουμε ρεζίλι.
Εμείς οι θαμώνες των εγχώριων φεστιβάλ, το γνωρίζουμε καλά αυτό.
το θέμα είναι πως και οι άλλοι εχουν βελτιωθεί πολύ, βορειοευρωπαιοι, Ισπανοί, ανατολική Ασία. μόνο οι λατινοαμερικάνοι παραμένουν μέτριοι ,ψάχνω να βρω πχ να δω καμιά αργεντίνικη ταινία, και δεν βρίσκω τίποτα. εμείς από τα 90ς και μετά το ρίξαμε στις σειρές από πλευράς κωμωδίας, και έχουμε κάμποσες καλές, ενώ από κινηματογραφικές τα διέλυσε όλα η μαλεα σε αυτόν τον τομέα. από δράματα κάτι κάνουμε, αν και δεν αντέχω να παρακολουθώ πλέον.
Για μένα, το λοιπόν, το πιο εκπληκτικό,
πιο επιβλητικό, πιο μυστηριακό και πιο μεγάλο,
είναι ένας μπαχαλος που τον μποδίζουν να βαδίζει,
είναι ένας μπαχαλος που τον αλυσοδένουνε.
AlienWay έγραψε: 22 Ιαν 2023, 15:08
Πλέον η ελληνική σαβούρα επιδοτείται από το κράτος, αλλά δεν προβάλλεται πέρα από κάποια εγχώρια φεστιβάλ (ούτε σε dvd βρίσκει διανομή, ούτε σε πλατφόρμες), μη τυχόν διαρρεύσει παραέξω και γίνουμε ρεζίλι.
Εμείς οι θαμώνες των εγχώριων φεστιβάλ, το γνωρίζουμε καλά αυτό.
Έχει γράψει ένα βιβλίο ο Τατσόπουλος για το θέμα.
"Η πρώτη εμφάνιση".
Πολλά λόγια αλλά από κοκό τίποτα, δεν το προτείνω.
Παίζει να έχω δει περισσότερες ταινίες του "Νεότερου Ελληνικού Κινηματογράφου" απ' όλους όσους δηλώνουν φανατικοί υποστηρικτές του. Το 70% είναι σκατά με ρίγανη, ένα 20% είναι "καλές προσπάθειες" και μόλις το 10% είναι κάποια αξιόλογα διαμαντάκια που μετά τις προβολές στα φεστιβάλ θα καταλήξουν σε κάποια συρτάρια.
Συμπαθής φαινόταν ως άνθρωπος, οι ταινίες που έπαιξε ήταν κακές. Είχε παραπάνω δυνατότητες στην υποκριτική; Δεν μου δημιούργησε ποτέ την εντύπωση πως είχε.
AlienWay έγραψε: 22 Ιαν 2023, 15:08
Πλέον η ελληνική σαβούρα επιδοτείται από το κράτος, αλλά δεν προβάλλεται πέρα από κάποια εγχώρια φεστιβάλ (ούτε σε dvd βρίσκει διανομή, ούτε σε πλατφόρμες), μη τυχόν διαρρεύσει παραέξω και γίνουμε ρεζίλι.
Εμείς οι θαμώνες των εγχώριων φεστιβάλ, το γνωρίζουμε καλά αυτό.
το θέμα είναι πως και οι άλλοι εχουν βελτιωθεί πολύ, βορειοευρωπαιοι, Ισπανοί, ανατολική Ασία. μόνο οι λατινοαμερικάνοι παραμένουν μέτριοι ,ψάχνω να βρω πχ να δω καμιά αργεντίνικη ταινία, και δεν βρίσκω τίποτα. εμείς από τα 90ς και μετά το ρίξαμε στις σειρές από πλευράς κωμωδίας, και έχουμε κάμποσες καλές, ενώ από κινηματογραφικές τα διέλυσε όλα η μαλεα σε αυτόν τον τομέα. από δράματα κάτι κάνουμε, αν και δεν αντέχω να παρακολουθώ πλέον.
Αμα παρακολουθείς φεστιβάλ (όχι μόνο τα πάνω-πάνω) θα καταλάβεις ότι ούτε εκεί γίνονται σοβαρά πράματα. Από τις 20 ταινίες που βγάζουν το χρόνο οι "ανεξάρτητοι" κινηματογραφιστές, ζήτημα να αξίζουν κάνα δυο.