!!! DEVELOPMENT MODE !!!
η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Το θέμα είναι πως αντικειμενικά και ανεξάρτητα από το διαθέσιμο εισόδημα, οι πρώτες ύλες αλλά και οι υποδομές για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ενώ για κάμποσα χρόνια ακόμα η αξιοπιστία τους, δεν είναι ισοδύναμα με τα συμβατικά.
Η εξέλιξη της τεχνολογίας και της επιστημονικής τεχνικής σε βάθος χρόνου δίνει λύσεις με τον ένα ή άλλο τρόπο, για την ώρα και εφόσον φυσικά το πρόταγμα δεν είναι να μειωθεί σημαντικά ο στόλος των αυτοκινήτων, η ηλεκτροκίνηση δεν μπορεί να καλύψει τις πάγιες και διαρκείς ανάγκες.
Η εξέλιξη της τεχνολογίας και της επιστημονικής τεχνικής σε βάθος χρόνου δίνει λύσεις με τον ένα ή άλλο τρόπο, για την ώρα και εφόσον φυσικά το πρόταγμα δεν είναι να μειωθεί σημαντικά ο στόλος των αυτοκινήτων, η ηλεκτροκίνηση δεν μπορεί να καλύψει τις πάγιες και διαρκείς ανάγκες.
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Μιλάω πάντα για Ελλάδα.Dwarven Blacksmith έγραψε: 14 Ιαν 2023, 14:48Ο καθένας ατομικά θα στραφεί όποτε μπορεί και θέλει. Ωστόσο δεν μπορείς να λες ότι το 36% των Γερμανών ή αγοραστών ή το 26% των κινέζων είναι η μεγαλοαστική τάξη. Αυτά είναι άρνηση της πραγματικότητας.Ερμής έγραψε: 14 Ιαν 2023, 13:31 Τα πράγματα είναι απλά. Όταν τα ηλεκτρικά φτάσουν σε σημείο να εξυπηρετούν πιο φτηνά και πιο βολικά από το μέσο ΜΕΚ τότε θα στραφούμε προς εκεί. Προς το παρόν είναι ένα παιχνιδάκι για τη μεγαλοαστική τάξη και μόνο ή για αυτούς που τους αρέσει να πουλάνε μόστρα, πως να το κάνουμε, ένα και ένα κάνουν δύο.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
- Bill Hicks
- Δημοσιεύσεις: 6423
- Εγγραφή: 14 Μάιος 2018, 22:48
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
θυμάμαι το original (BBC2 1998) live.Ασέβαστος έγραψε: 14 Ιαν 2023, 09:53Chilloutbuddy έγραψε: 14 Ιαν 2023, 02:24 Όλες αυτές οι προσπάθειες με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι εξαιρετικά αξιόλογες, μπράβο στα παιδιά, 10 με τόνο.
Αλλα η σημαντικότερη εφαρμογή της ηλεκτροκίνησης εξακολουθεί να παραμένει μία:
![]()
I have taken drugs before and I had a real good time... didn’t murder anybody, didn’t rob anybody, didn’t rape anybody... didn’t lose ONE fuckin’ job, laughed my ass off... and went about my day!
- dna replication
- Δημοσιεύσεις: 34816
- Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
- Phorum.gr user: dna
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
πιο βολικά δεν ξέρω, αλλά πιο φθηνά σίγουρα θα καταλήξουν να είναιΕρμής έγραψε: 14 Ιαν 2023, 13:31 Τα πράγματα είναι απλά. Όταν τα ηλεκτρικά φτάσουν σε σημείο να εξυπηρετούν πιο φτηνά και πιο βολικά από το μέσο ΜΕΚ τότε θα στραφούμε προς εκεί.
γιατί θα ξεσκίσουν στους φόρους τα ΜΕΚ
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
OANNHSEA έγραψε: 14 Ιαν 2023, 13:06Λες και δεν το ξέραμε εμείς αυτό όταν γράφαμε ότι είναι απλώς γελοία οι χρονολογίες σταματήματος της παραγωγής ΜΕΚ αυτοκινήτων!!!Chilloutbuddy έγραψε: 14 Ιαν 2023, 12:14Σ'αυτό δε διαφωνώ.stergiosbik έγραψε: 14 Ιαν 2023, 12:03
Αυτο το μιγμα ειναι ηδη προβληματικο.
Και οσο αυξανονται τα ηλεκτρικα θα γινεται ακομα πιο προβληματικο μεχρι που στο τελος θα σκασει το παραμυθι.
Όπως έλεγα πριν βλέπω σοβαρό κίνδυνο να σταματήσουν να αυξάνονται τα ηλεκτρικά πριν φτάσει καν το πρόβλημα στις υποδομές για μπαταριάδικα που λες εσυ. Υπάρχει θέμα με τις πρώτες ύλες, νόμιζα μόνο το λίθιο αλλά τώρα διαβάζω πρέπει να διπλασιαστεί/τριπλασιαστεί και η παγκόσμια παραγωγή χαλκού, νικελίου, καδμίου κλπ, το οποίο χλωμό σε τέτοια χρονοδιαγράμματα που έχουν θέσει.
Μήπως και είδες τους νέους νόμους της Καλιφόρνιας για τα φορτηγά και τις νταλίκες;
Μιλάμε για πολύ γέλιο!!!
ΥΓ
Εκτός των άλλων, δεν αναφέρει κανένας ένα τεράστιο πρόβλημα: το λίθιο τρελαίνει τα ψάρια!!!
Για πείτε μου τι θα γίνει:
α) όταν θα υπάρχει ένας τεράστιος στόλος από οχήματα με μπαταρίες λιθίου
β) όταν σε 40-60 χρόνια αρχίσει να απόσυρση όλων αυτών των μπαταριών;;; Σε ποιανού κώλο θα χώσουμε τόσο λίθιο για να μην καταλήξει στη θάλασσα;
.
.
Επειδή το κάνεις συχνάκις αυτό μεγάλε.....
Πετάς πχ μια πρόταση για τους νέους νόμους της Καλιφόρνια.....
Ε.....πές σε μία πρόταση τα νέα.....με το τσιγκέλι θα στα βγάζουμε ;;; .
. :
Ταφόπλακα τού Μέλλοντος τών Παιδιών μας η Γραφειοκρατεία καί οί Συντάξεις άνω τών 400 € ....
Δουλειά δέν έχει ό Διάολος γαμάει τά Παιδιά του .... Έλληνική Λαική Σοφία
Δέν ξέρεις κάν τό Λόγο ..........γιά νά μάς Ύποτάξης .........Σαδιστάκο ...
Δουλειά δέν έχει ό Διάολος γαμάει τά Παιδιά του .... Έλληνική Λαική Σοφία
Δέν ξέρεις κάν τό Λόγο ..........γιά νά μάς Ύποτάξης .........Σαδιστάκο ...
- Awesomatic
- Δημοσιεύσεις: 6553
- Εγγραφή: 16 Μάιος 2018, 00:11
- Phorum.gr user: Awesomatic
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δεν το λέει για αυτό, το λέει για να γλιτώνεις το κλέψιμο από πειραγμένα bms στο αυτοκίνητο. Ξεχωριστή μέτρηση και στις δύο άκρες, επικοινωνία μεταξύ τους για να είναι σύμφωνα όλα και το πρόβλημα λύθηκε.enaon έγραψε: 13 Ιαν 2023, 17:50αν τα bms που εχουν οι μπαταρίες των αυτοκινήτων δεν ηταν ικανά να μετράνε ροή χωρητικότητα και εσωτερική αντίσταση, δεν θα υπήρχαν ηλεκτρικά οχήματα, θα ειχαν παρει φωτιά όλα. Δεν υπαρχει θέμα πώς γίνει η εποπτεία της μπαταρίας, συμβαίνει ήδη.Awesomatic έγραψε: 13 Ιαν 2023, 13:00Μπορείς να μετράς στο φορτιστή στην άκρη του καλωδίου που πηγαίνει στο αυτοκίνητο.dna replication έγραψε: 13 Ιαν 2023, 12:36 Αυτό προυποθέτει αξιόπιστους στανταρισμένους μετρητές στα αυτοκινητα που δε θα επιδέχονται πειραγμα.
"Taxation is theft, purely and simply even though it is theft on a grand and colossal scale which no acknowledged criminals could hope to match. It is a compulsory seizure of the property of the State’s inhabitants, or subjects."
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Έχεις και στο αυτοκίνητο τέτοιο φορτιστή; Όταν κάνεις ταξίδια και χρησιμοποιείς για ώρες GPS τι γίνεται;Ασέβαστος έγραψε: 14 Ιαν 2023, 09:00 φυσικα και υπαρχει. εδω και πανω απο 5ετια, δεν νομιζω να εχω μπριζωσει τηλεφωνο.
ασυρματη φορτιση ftw.
Έγραψα νομίζω ότι δεν αναφέρομαι αποκλειστικά στα κινητά.
- dna replication
- Δημοσιεύσεις: 34816
- Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
- Phorum.gr user: dna
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
εμ δε λυθηκε...Awesomatic έγραψε: 14 Ιαν 2023, 21:40Δεν το λέει για αυτό, το λέει για να γλιτώνεις το κλέψιμο από πειραγμένα bms στο αυτοκίνητο. Ξεχωριστή μέτρηση και στις δύο άκρες, επικοινωνία μεταξύ τους για να είναι σύμφωνα όλα και το πρόβλημα λύθηκε.enaon έγραψε: 13 Ιαν 2023, 17:50αν τα bms που εχουν οι μπαταρίες των αυτοκινήτων δεν ηταν ικανά να μετράνε ροή χωρητικότητα και εσωτερική αντίσταση, δεν θα υπήρχαν ηλεκτρικά οχήματα, θα ειχαν παρει φωτιά όλα. Δεν υπαρχει θέμα πώς γίνει η εποπτεία της μπαταρίας, συμβαίνει ήδη.Awesomatic έγραψε: 13 Ιαν 2023, 13:00
Μπορείς να μετράς στο φορτιστή στην άκρη του καλωδίου που πηγαίνει στο αυτοκίνητο.
λύνεται μονο αν η μπαταρία είναι δική σου οποτε γινεται μετρηση στις 2 ακρες και εφόσον υπάρχει συμφωνία ολα ΟΚ, τόσο ρευμα σου έδωσα, τοσο θα πληρώσεις. Ποση απο αυτή την ενεργεια κατάφερε να αποθηκευσει η μπαταρία σου και πόση θα καταφέρει να σου δώσει πίσω είναι δικό σου προβλημα. Ας είχες καλύτερη μπαταρία.
Αν η μπαταρία είναι "ενοικιαζόμενη" (περιπτωση συζητησης αλλαγή σε μπαταριάδικο) δεν είναι δικαιο να χρεώνεσαι με βαση την ενεργεια που έστειλε ο φορτιστής οσο επιβεβαιωμένη και αν είναι.
Το δικαιο είναι να πληρώνεις με βάση την ενέργεια που καταφέρνει να αποδώσει η ενοικιαζόμενη μπαταρία κατα τη χρήση. Μπορεί να σου κανουν αλλαγή με ψοφια μπαταρία, στο τελος της ζωής της που θα σου κοψει 100χλμ διαδρομή...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος dna replication την 14 Ιαν 2023, 23:12, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- EKPLIKTIKOS
- Δημοσιεύσεις: 13077
- Εγγραφή: 18 Οκτ 2019, 00:15
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Το 36% αφορά και τα plug in hybrid. 20% είναι τα ηλεκτρικά και κρίνοντας από τα best sellers είναι μάλλον δευτερο όχημα (το e-up ειναι πρωτο αν θυμαμαι καλα).Dwarven Blacksmith έγραψε: 14 Ιαν 2023, 14:48Ο καθένας ατομικά θα στραφεί όποτε μπορεί και θέλει. Ωστόσο δεν μπορείς να λες ότι το 36% των Γερμανών ή αγοραστών ή το 26% των κινέζων είναι η μεγαλοαστική τάξη. Αυτά είναι άρνηση της πραγματικότητας.Ερμής έγραψε: 14 Ιαν 2023, 13:31 Τα πράγματα είναι απλά. Όταν τα ηλεκτρικά φτάσουν σε σημείο να εξυπηρετούν πιο φτηνά και πιο βολικά από το μέσο ΜΕΚ τότε θα στραφούμε προς εκεί. Προς το παρόν είναι ένα παιχνιδάκι για τη μεγαλοαστική τάξη και μόνο ή για αυτούς που τους αρέσει να πουλάνε μόστρα, πως να το κάνουμε, ένα και ένα κάνουν δύο.
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 49563
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Το νούμερο που είπα αφορούσε το διάγραμμα που είχα ποστάρει προ ημερών και έγραψα από μνήμης. Θυμήθηκα λάθος και ήταν 33%, όχι 36%, ωστόσο είναι καθαρά ηλεκτρικά. Μαζί με τα PHEV που λες, είναι 55%.EKPLIKTIKOS έγραψε: 14 Ιαν 2023, 23:10Το 36% αφορά και τα plug in hybrid. 20% είναι τα ηλεκτρικά και κρίνοντας από τα best sellers είναι μάλλον δευτερο όχημα (το e-up ειναι πρωτο αν θυμαμαι καλα).Dwarven Blacksmith έγραψε: 14 Ιαν 2023, 14:48Ο καθένας ατομικά θα στραφεί όποτε μπορεί και θέλει. Ωστόσο δεν μπορείς να λες ότι το 36% των Γερμανών ή αγοραστών ή το 26% των κινέζων είναι η μεγαλοαστική τάξη. Αυτά είναι άρνηση της πραγματικότητας.Ερμής έγραψε: 14 Ιαν 2023, 13:31 Τα πράγματα είναι απλά. Όταν τα ηλεκτρικά φτάσουν σε σημείο να εξυπηρετούν πιο φτηνά και πιο βολικά από το μέσο ΜΕΚ τότε θα στραφούμε προς εκεί. Προς το παρόν είναι ένα παιχνιδάκι για τη μεγαλοαστική τάξη και μόνο ή για αυτούς που τους αρέσει να πουλάνε μόστρα, πως να το κάνουμε, ένα και ένα κάνουν δύο.
Βεβαία να σημειωθεί ότι όπως είχαν πει στα σχόλια, ο Δεκέμβριος ήταν ο τελευταίος μήνας κάποιων κινήτρων που μειώνονται.
- EKPLIKTIKOS
- Δημοσιεύσεις: 13077
- Εγγραφή: 18 Οκτ 2019, 00:15
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
36% ήταν για το 2021, γι αυτό μπερδεύτηκα. Υπέθεσα ότι αναφερόσουν σε αυτόDwarven Blacksmith έγραψε: 14 Ιαν 2023, 23:15Το νούμερο που είπα αφορούσε το διάγραμμα που είχα ποστάρει προ ημερών και έγραψα από μνήμης. Θυμήθηκα λάθος και ήταν 33%, όχι 36%, ωστόσο είναι καθαρά ηλεκτρικά. Μαζί με τα PHEV που λες, είναι 55%.EKPLIKTIKOS έγραψε: 14 Ιαν 2023, 23:10Το 36% αφορά και τα plug in hybrid. 20% είναι τα ηλεκτρικά και κρίνοντας από τα best sellers είναι μάλλον δευτερο όχημα (το e-up ειναι πρωτο αν θυμαμαι καλα).Dwarven Blacksmith έγραψε: 14 Ιαν 2023, 14:48
Ο καθένας ατομικά θα στραφεί όποτε μπορεί και θέλει. Ωστόσο δεν μπορείς να λες ότι το 36% των Γερμανών ή αγοραστών ή το 26% των κινέζων είναι η μεγαλοαστική τάξη. Αυτά είναι άρνηση της πραγματικότητας.
Βεβαία να σημειωθεί ότι όπως είχαν πει στα σχόλια, ο Δεκέμβριος ήταν ο τελευταίος μήνας κάποιων κινήτρων που μειώνονται.
![]()
https://www.google.com/amp/s/cleantechn ... ember/amp/
Εν πάση περιπτώσει σίγουρα το 30% δεν είναι μεγαλοαστοι or something κ είναι εντυπωσιακή επίδοση για τα ηλεκτρικά. Δεν έχω δει τα στατιστικά του Δεκεμβρίου του 2022 αλλά υποψιάζομαι ότι θα οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στα Tesla που έχουν καταπιεί την premium κατηγορία. Παρ όλα αυτά επειδή μιλάμε για ταξινομήσεις καλό είναι να δούμε τις ετήσιες και όχι τις μηνιαίες γιατί πολλές φορές δίνουν περίεργη εικόνα για διάφορους λόγους που σχετίζονται με τις παραγγελίες
- EKPLIKTIKOS
- Δημοσιεύσεις: 13077
- Εγγραφή: 18 Οκτ 2019, 00:15
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Όπως το είπα. Ο Δεκέμβρης ήταν τυπική ανωμαλία. 30% τα ηλεκτρικά, εκ των οποίων τα μισά PHEV.Overall, 2022 proved to be a successful year for EVs, which made up 31% of all new-car registrations in the year – the equivalent of around 833,000 units. Among these, 470,600 were BEVs and 362,100 were PHEVs.
However, the EV market in 2023 could see a certain level of stagnation as rising electricity prices and lower subsidies are expected to impact interest among consumers who might now think twice about buying a new electric car.
https://autovista24.autovistagroup.com/ ... ar-market/
Συμβαίνει συχνά αυτό, εγώ παρακολουθώ τις ταξινομήσεις δικυκλων στην Ελλάδα. Πολλές φορές εμφανίζονται διάφορες ανωμαλίες στις μηνιαίες, αλλά πάντοτε εξισορροπούνται στις ετήσιες
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 49563
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Απ' ότι φαίνεται είναι ανωμαλία μεν, αλλά συμβαίνει κάθε Δεκέμβρη. Εννοείται ότι έχεις δίκιο ότι για όλο το έτος είναι πιο αντιπροσωπευτικό. Ορίστε και αναλυτικά στοιχεία για το έτος.EKPLIKTIKOS έγραψε: 14 Ιαν 2023, 23:35Όπως το είπα. Ο Δεκέμβρης ήταν τυπική ανωμαλία. 30% τα ηλεκτρικά, εκ των οποίων τα μισά PHEV.Overall, 2022 proved to be a successful year for EVs, which made up 31% of all new-car registrations in the year – the equivalent of around 833,000 units. Among these, 470,600 were BEVs and 362,100 were PHEVs.
However, the EV market in 2023 could see a certain level of stagnation as rising electricity prices and lower subsidies are expected to impact interest among consumers who might now think twice about buying a new electric car.
https://autovista24.autovistagroup.com/ ... ar-market/
Συμβαίνει συχνά αυτό, εγώ παρακολουθώ τις ταξινομήσεις δικυκλων στην Ελλάδα. Πολλές φορές εμφανίζονται διάφορες ανωμαλίες στις μηνιαίες, αλλά πάντοτε εξισορροπούνται στις ετήσιες



- Chilloutbuddy
- Δημοσιεύσεις: 12206
- Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
- Phorum.gr user: Chilloutbuddy
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Ναι αλλά έχετε πιάσει όμως τα δύο άκρα, ο Νάνος τη Β Ευρώπη που είναι η 3% εξαίρεση του πλανήτη κι εσύ την Ελλάδα που είναι πάντα η πιό απρόβλεπτη χώρα του κόσμου.Ερμής έγραψε: 14 Ιαν 2023, 16:47Μιλάω πάντα για Ελλάδα.Dwarven Blacksmith έγραψε: 14 Ιαν 2023, 14:48Ο καθένας ατομικά θα στραφεί όποτε μπορεί και θέλει. Ωστόσο δεν μπορείς να λες ότι το 36% των Γερμανών ή αγοραστών ή το 26% των κινέζων είναι η μεγαλοαστική τάξη. Αυτά είναι άρνηση της πραγματικότητας.Ερμής έγραψε: 14 Ιαν 2023, 13:31 Τα πράγματα είναι απλά. Όταν τα ηλεκτρικά φτάσουν σε σημείο να εξυπηρετούν πιο φτηνά και πιο βολικά από το μέσο ΜΕΚ τότε θα στραφούμε προς εκεί. Προς το παρόν είναι ένα παιχνιδάκι για τη μεγαλοαστική τάξη και μόνο ή για αυτούς που τους αρέσει να πουλάνε μόστρα, πως να το κάνουμε, ένα και ένα κάνουν δύο.
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba. 
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 49563
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Τη Γερμανία τη θεωρώ μια μεσαία ευρωπαϊκή κατάσταση, δεν είναι ούτε τίποτα φοβερά ευαισθητοποιημένοι όπως οι Σουηδοί ούτε πολύ πλούσιοι όπως οι Νορβηγοί, ούτε πολύ μικροί στυλ Λουξεμβούργο. Και έχει και κουλτούρα αυτοκινήτων οπότε οι κάτοικοι έχουν άποψη, δεν το βλέπουν μόνο λειτουργικά το πραγμα.
Αλλά οκ αυτό είναι δική μου άποψη, δεν είναι γεγονός.
Από την άλλη το τι θα γίνει με τις χώρες που καθυστερούν είναι μια συζήτηση. Αλλά δεν είναι συζήτηση για το πού πάει το πράγμα, είναι συζήτηση για το πόσο θα πάρει.
Ας το θέσω αλλιώς, στο χωριό σου μπορεί να έχουν ακόμα ADSL. Αυτό δεν σημαίνει ότι στο χωριό σου έχει περισσότερους πελάτες το βιντεοκλαμπ απ'ότι το Νετφλιξ. Σημαίνει απλά ότι το βιντεοκλαμπ έκλεισε και στο χωριό σου θα βλέπουν Νετφλιξ βλαστημώντας για ένα διάστημα.
Αλλά οκ αυτό είναι δική μου άποψη, δεν είναι γεγονός.
Από την άλλη το τι θα γίνει με τις χώρες που καθυστερούν είναι μια συζήτηση. Αλλά δεν είναι συζήτηση για το πού πάει το πράγμα, είναι συζήτηση για το πόσο θα πάρει.
Ας το θέσω αλλιώς, στο χωριό σου μπορεί να έχουν ακόμα ADSL. Αυτό δεν σημαίνει ότι στο χωριό σου έχει περισσότερους πελάτες το βιντεοκλαμπ απ'ότι το Νετφλιξ. Σημαίνει απλά ότι το βιντεοκλαμπ έκλεισε και στο χωριό σου θα βλέπουν Νετφλιξ βλαστημώντας για ένα διάστημα.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 3 Απαντήσεις
- 234 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από The Rebel
-
- 2 Απαντήσεις
- 404 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ληστοσυμμορίτης
-
- 12 Απαντήσεις
- 502 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Kauldron
-
- 35 Απαντήσεις
- 616 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Δημοκράτης