Αναπτυξη ειναι ρε τζιτζιφιογκο οπως και να το πεις. Απο την σκατιλια και την κατουρλιλα των γυφτολιοσιων στην Ευρωπαικου επιπεδου κατασκευη. Η κοινωνια χρειαζεται τετοιες επιδοτησεις, απο οπου και να ερχονται.Τζιτζιμιτζιχότζιρας έγραψε: 14 Ιαν 2023, 11:59Ποια ανάπτυξη βρε φιονκο; Με 100 εκατομμύρια του δημοσίου θα γίνει ο σταθμός , όχι με ιδιωτική επένδυση.Unique έγραψε: 14 Ιαν 2023, 11:53 Κλεβαν οι σκαρμογυφτοι τα κωλοχαρτα απο τις τουαλετες στις 3 γεφυρες στα λιοσια και μετα βαζανε πιατακι με ταμπελιτσα. 0.20€ για ενα κομματι χαρτι να σκουπισεις τον κωλο σου οταν χεσεις.
Αραγε θα κανει κανα ρεπορταζ η Ντοιτσε Βελε για την παλια σοσιαλιστικη κοινωνια που αντιστεκεται στον αναπτυξη?
Τώρα που το σκέφτομαι , το Μητσοτάκης είναι ταιριαστό όνομα μιας και το δημόσιο ζει το σκατόσογο 150 χρόνια τώρα.
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Nεο Σταθμο ΚΤΕΛ με ονομα "Κωνσταντίνος Μητσοτάκης" θα αποκτησει η Αθηνα
Re: Nεο Σταθμο ΚΤΕΛ με ονομα "Κωνσταντίνος Μητσοτάκης" θα αποκτησει η Αθηνα
Κάθε λαός έχει τους ηγέτες που του αξίζουν. Οι πολίτες δεν θέλουν εξάλειψη της διαφθοράς, θέλουν περισσότερες ευκαιρίες να συμμετέχουν σ΄ αυτή. Δεν θέλουν ευνομία, θέλουν ανοχή της δικής τους ανομίας.
Θάνος Τζήμερος.
Θάνος Τζήμερος.
-
stergiosbik
- Δημοσιεύσεις: 18863
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
- Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα
Re: Nεο Σταθμο ΚΤΕΛ με ονομα "Κωνσταντίνος Μητσοτάκης" θα αποκτησει η Αθηνα
Μόνο οι μαλακες οι δικοί μας εδώ επιμένουν να κρατάνε το ΚΤΕΛ σχεδόν μέσα στο κέντρο της πόλης με αποτέλεσμα απίστευτο κυκλοφοριακό κομφούζιο!
Re: Nεο Σταθμο ΚΤΕΛ με ονομα "Κωνσταντίνος Μητσοτάκης" θα αποκτησει η Αθηνα
Περί ιδιωτικοποίησης της ΕΑΣ:dna replication έγραψε: 14 Ιαν 2023, 12:05αξάχαστη βλέπω μένει η προσφορά του Κώστα Μητσοτάκη στους ΚΤΕΛατζηδες...«Κωνσταντίνος Μητσοτάκης» προτείνεται να ονομαστεί ο νέος σταθμός
Στις 8 Οκτωβρίου του περασμένου έτους, πραγματοποιήθηκε η ετήσια Γενική Συνέλευση της Πανελλαδικής Ομοσπονδίας Αυτοκινητιστών Υπεραστικών Συγκοινωνιών (ΠΟΑΥΣ) στην πόλη των Χανίων, στην οποία έδωσε το παρών και ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Μιχάλης Παπαδόπουλος.
Στην ομιλία του επεσήμανε μεταξύ άλλων πως η συνέλευσης φιλοξενείται αυτή τη φορά στην πόλη των Χανίων «τιμώντας έτσι την προσφορά του αείμνηστου Κωνσταντίνου Μητσοτάκη στον κλάδο. Άλλωστε είναι κοινή μας επιθυμία, δική σας και δική μου από το 2014, ο νέος σύγχρονος σταθμός που θα γίνει στον Ελαιώνα να ονομαστεί «Κωνσταντίνος Μητσοτάκης», ως ελάχιστος φόρος τιμής στον οραματιστή και πρωτοπόρο, πολιτικό άνδρα».
αυξησεις τιμών, μονοπώλια, προνόμια, ότι θέλεις τους έδωσε
Ηθελε να τους δώσει κάποτε και τις συγκοινωνίες της Αθήνας πουλωντας το στολο των οχηματων:
οι ΚΤΕλατζηδες αγόρασαν ο καθένας με 25.000.000δρχ απο ένα λεωφορείο του ΟΑΣ, το γεμισαν χαϊμαλιά και παναγίτσες και βγηκαν να κάνουν δρομολόγια.
Ευτυχώς δεν πέρασε αυτό το γυφτοβαλκάνιο μοντέλο ιδιωτικοποιησης που ειχε την προσωπική σφραγιδα του μητσοτακεϊκου
Τα λεωφορεία παραχωρούνταν με τριετή δωρεάν χρήση και επιδοτούνταν εισιτήρια και κάρτες απεριορίστων διαδρομών στο 100%. Μίσθωμα-ενοίκιο υπήρχε. Εκείνο που πληρωνόταν ήταν η άδεια κυκλοφορίας.
Μάλιστα η επιχορήγηση εισιτηρίων και καρτών απεριορίστων διαδρομών από 28 δις δραχμές έφτανε τα 35 δις δραχμές!
Ουσιαστικά ήταν στρεβλή, αποτυχημένη ιδιωτικοποίηση που κόστιζε περισσότερο στο δημόσιο τόσο με τις επιδοτήσεις που αυξήθηκαν όσο και με αποζημιώσεις απολυμένων.
Να τονίσουμε το υπόβαθρο των απαράδεκτων συμπλοκών:
Στην απόκτηση αδειών, προτεραιότητα είχαν οι οδηγοί της ΕΑΣ και ιδίως οι πολύτεκνοι σε αυτήν.
Ωστόσο αποφάσισαν ως σωματείο να μη δεχθεί κανείς να πάρει άδεια από αυτές που τους παραχωρούσε η κυβέρνηση. Μεταξύ των οποίων και κάποιοι πολύτεκνοι που θα την έπαιρναν και εύκολα.
Όμως κάποιοι συνάδελφοι τους έπραξαν διαφορετικά από τα συμφωνηθέντα.
Σκεφτείτε τώρα να είναι κάποιος πολύτεκνος ή ο πανίσχυρος Κολλάς, να μη παίρνουν την άδεια αν και μπορούσαν σεβόμενοι την απόφαση που έλαβαν για μαζική αποχή και να βλέπουν ξαφνικά τον μέχρι χθες συνοδοιπόρο τους να την παίρνει την άδεια.
Ε δεν είναι και το καλύτερο.
Συνάδελφοι που μέχρι τότε έπιναν καφέ μαζί έγιναν εχθροί.
Για την ιστορία ο Κολλάς στο μεσοδιάστημα έκοψε τα αγγλικά του γιου του και αργότερα δούλεψε σε τουριστικό πούλμαν μέχρι προφανώς να υπάρξει αλλαγή ουσιαστικά αρχές του 1994, ενώ ο Σταμούλος αν θυμάμαι καλώς ήταν οδηγός σε φορτηγό που μετέφερε παγωτά.
Λένε λοιπόν διάφοροι για τα ξεβρακώματα του Κολλά δεν μας έχουν πει όμως για τους επόμενους και ότι:
1) Yπήρξαν περιπτώσεις με ανασφάλιστους αλβανούς οδηγούς
2) Δεν είχαν πληρωθεί τα νοίκια των αμαξοστασίων
3) Δεκάδες λεωφορεία περιουσίας του προηγούμενου καθεστώτος αχρηστεύτηκαν γιατί έπαιρναν από αυτά εξαρτήματα ως ανταλλακτικά
4) Διακόσια λεωφορεία έπαθαν μεγάλες ζημιές κατά την διάρκεια κατάληψης αμαξοστασίων
5) Πολλές φορές ακόμα ιδίως το βράδυ έπρεπε κάποιος να μαντέψει πότε θα περάσει το λεωφορείο
viewtopic.php?f=29&t=37713&p=2347085&hi ... 3#p2347085
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"
- Otto Weininger
- Δημοσιεύσεις: 38340
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 00:29
- Τοποθεσία: Schwarzspanierstraße 15
Re: Nεο Σταθμο ΚΤΕΛ με ονομα "Κωνσταντίνος Μητσοτάκης" θα αποκτησει η Αθηνα
κόφτο με τα πόδιαtaxalata xalasa έγραψε: 14 Ιαν 2023, 12:09Σκαρταδος 4 έγραψε: 14 Ιαν 2023, 11:47 Θα πρέπει να έχεις ατσάλινα αρχιδια για να μπεις σε όχημα του συγκεκριμένου ΚΤΕΛ με τέτοιο όνομα![]()
![]()
ρε γελια που ριχνω σημερα... σε καλο να μας βγει...
ΚΤΕΛ τελος για μενα αν βαλουν τετοιο ονομα... ας το βαλουν...
Let them make the first mistake. We make the last move.
- taxalata xalasa
- Δημοσιεύσεις: 20638
- Εγγραφή: 27 Αύγ 2021, 20:52
Re: Nεο Σταθμο ΚΤΕΛ με ονομα "Κωνσταντίνος Μητσοτάκης" θα αποκτησει η Αθηνα
αμ! ετσι θα χασει πελατες το ΚΤΕΛ και το βλεπω να κλεινει... ωραια επενδυση... για φουνταρισμα... παλι θα χασουμε τα λεφτα μας... ποιος πλερωνει για να φτιαχτεί;Otto Weininger έγραψε: 14 Ιαν 2023, 12:20κόφτο με τα πόδιαtaxalata xalasa έγραψε: 14 Ιαν 2023, 12:09Σκαρταδος 4 έγραψε: 14 Ιαν 2023, 11:47 Θα πρέπει να έχεις ατσάλινα αρχιδια για να μπεις σε όχημα του συγκεκριμένου ΚΤΕΛ με τέτοιο όνομα![]()
![]()
ρε γελια που ριχνω σημερα... σε καλο να μας βγει...
ΚΤΕΛ τελος για μενα αν βαλουν τετοιο ονομα... ας το βαλουν...
Πολλών δ’ ανθρώπων ίδεν άστεα και νόον έγνων.
- dna replication
- Δημοσιεύσεις: 34816
- Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
- Phorum.gr user: dna
Re: Nεο Σταθμο ΚΤΕΛ με ονομα "Κωνσταντίνος Μητσοτάκης" θα αποκτησει η Αθηνα
πολύ καλη συνοψη των γεγονότων της αποτυχημένης ιδιωτικοποιησης του Κωστα Μητσοτάκη που ήταν συνδυασμός νεοφιλελεύθερων εμμονών και ρουσφετολογίας που άλλωστε αποτελούν την πολιτική κοσμοθεωρία της οικογενειας του μητσοτακεικουΑρχέλαος έγραψε: 14 Ιαν 2023, 12:18Περί ιδιωτικοποίησης της ΕΑΣ:dna replication έγραψε: 14 Ιαν 2023, 12:05αξάχαστη βλέπω μένει η προσφορά του Κώστα Μητσοτάκη στους ΚΤΕΛατζηδες...«Κωνσταντίνος Μητσοτάκης» προτείνεται να ονομαστεί ο νέος σταθμός
Στις 8 Οκτωβρίου του περασμένου έτους, πραγματοποιήθηκε η ετήσια Γενική Συνέλευση της Πανελλαδικής Ομοσπονδίας Αυτοκινητιστών Υπεραστικών Συγκοινωνιών (ΠΟΑΥΣ) στην πόλη των Χανίων, στην οποία έδωσε το παρών και ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Μιχάλης Παπαδόπουλος.
Στην ομιλία του επεσήμανε μεταξύ άλλων πως η συνέλευσης φιλοξενείται αυτή τη φορά στην πόλη των Χανίων «τιμώντας έτσι την προσφορά του αείμνηστου Κωνσταντίνου Μητσοτάκη στον κλάδο. Άλλωστε είναι κοινή μας επιθυμία, δική σας και δική μου από το 2014, ο νέος σύγχρονος σταθμός που θα γίνει στον Ελαιώνα να ονομαστεί «Κωνσταντίνος Μητσοτάκης», ως ελάχιστος φόρος τιμής στον οραματιστή και πρωτοπόρο, πολιτικό άνδρα».
αυξησεις τιμών, μονοπώλια, προνόμια, ότι θέλεις τους έδωσε
Ηθελε να τους δώσει κάποτε και τις συγκοινωνίες της Αθήνας πουλωντας το στολο των οχηματων:
οι ΚΤΕλατζηδες αγόρασαν ο καθένας με 25.000.000δρχ απο ένα λεωφορείο του ΟΑΣ, το γεμισαν χαϊμαλιά και παναγίτσες και βγηκαν να κάνουν δρομολόγια.
Ευτυχώς δεν πέρασε αυτό το γυφτοβαλκάνιο μοντέλο ιδιωτικοποιησης που ειχε την προσωπική σφραγιδα του μητσοτακεϊκου
Τα λεωφορεία παραχωρούνταν με τριετή δωρεάν χρήση και επιδοτούνταν εισιτήρια και κάρτες απεριορίστων διαδρομών στο 100%. Μίσθωμα-ενοίκιο υπήρχε. Εκείνο που πληρωνόταν ήταν η άδεια κυκλοφορίας.
Μάλιστα η επιχορήγηση εισιτηρίων και καρτών απεριορίστων διαδρομών από 28 δις δραχμές έφτανε τα 35 δις δραχμές!
Ουσιαστικά ήταν στρεβλή, αποτυχημένη ιδιωτικοποίηση που κόστιζε περισσότερο στο δημόσιο τόσο με τις επιδοτήσεις που αυξήθηκαν όσο και με αποζημιώσεις απολυμένων.
Να τονίσουμε το υπόβαθρο των απαράδεκτων συμπλοκών:
Στην απόκτηση αδειών, προτεραιότητα είχαν οι οδηγοί της ΕΑΣ και ιδίως οι πολύτεκνοι σε αυτήν.
Ωστόσο αποφάσισαν ως σωματείο να μη δεχθεί κανείς να πάρει άδεια από αυτές που τους παραχωρούσε η κυβέρνηση. Μεταξύ των οποίων και κάποιοι πολύτεκνοι που θα την έπαιρναν και εύκολα.
Όμως κάποιοι συνάδελφοι τους έπραξαν διαφορετικά από τα συμφωνηθέντα.
Σκεφτείτε τώρα να είναι κάποιος πολύτεκνος ή ο πανίσχυρος Κολλάς, να μη παίρνουν την άδεια αν και μπορούσαν σεβόμενοι την απόφαση που έλαβαν για μαζική αποχή και να βλέπουν ξαφνικά τον μέχρι χθες συνοδοιπόρο τους να την παίρνει την άδεια.
Ε δεν είναι και το καλύτερο.
Συνάδελφοι που μέχρι τότε έπιναν καφέ μαζί έγιναν εχθροί.
Για την ιστορία ο Κολλάς στο μεσοδιάστημα έκοψε τα αγγλικά του γιου του και αργότερα δούλεψε σε τουριστικό πούλμαν μέχρι προφανώς να υπάρξει αλλαγή ουσιαστικά αρχές του 1994, ενώ ο Σταμούλος αν θυμάμαι καλώς ήταν οδηγός σε φορτηγό που μετέφερε παγωτά.
Λένε λοιπόν διάφοροι για τα ξεβρακώματα του Κολλά δεν μας έχουν πει όμως για τους επόμενους και ότι:
1) Yπήρξαν περιπτώσεις με ανασφάλιστους αλβανούς οδηγούς
2) Δεν είχαν πληρωθεί τα νοίκια των αμαξοστασίων
3) Δεκάδες λεωφορεία περιουσίας του προηγούμενου καθεστώτος αχρηστεύτηκαν γιατί έπαιρναν από αυτά εξαρτήματα ως ανταλλακτικά
4) Διακόσια λεωφορεία έπαθαν μεγάλες ζημιές κατά την διάρκεια κατάληψης αμαξοστασίων
5) Πολλές φορές ακόμα ιδίως το βράδυ έπρεπε κάποιος να μαντέψει πότε θα περάσει το λεωφορείο
viewtopic.php?f=29&t=37713&p=2347085&hi ... 3#p2347085
Και πολύ δικαιη η αναφορά στους ΣταμουλοΚολλάδες και στη συντονισμένη επίθεση που δέχονταν το συνδικαλιστικό κινημα απο τα διαπλεκομενα μέσα της εποχής
Re: Nεο Σταθμο ΚΤΕΛ με ονομα "Κωνσταντίνος Μητσοτάκης" θα αποκτησει η Αθηνα
Ε, αυτό ακριβώς είναι το θέμα. Ότι οι ΣταμουλοΚολλάδες είναι η επιτομή του συνδικαλιστικού κινήματος της ένδοξης εποχής.dna replication έγραψε: 14 Ιαν 2023, 12:43
Και πολύ δικαιη η αναφορά στους ΣταμουλοΚολλάδες και στη συντονισμένη επίθεση που δέχονταν το συνδικαλιστικό κινημα απο τα διαπλεκομενα μέσα της εποχής
Οπότε, ας δώσουν αυτό το όνομα, από τη στιγμή που δεν έκλεισε ακόμα το πρώτο.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
- Otto Weininger
- Δημοσιεύσεις: 38340
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 00:29
- Τοποθεσία: Schwarzspanierstraße 15
Re: Nεο Σταθμο ΚΤΕΛ με ονομα "Κωνσταντίνος Μητσοτάκης" θα αποκτησει η Αθηνα
όποιος πλήρωσε και το προηγούμενοtaxalata xalasa έγραψε: 14 Ιαν 2023, 12:38αμ! ετσι θα χασει πελατες το ΚΤΕΛ και το βλεπω να κλεινει... ωραια επενδυση... για φουνταρισμα... παλι θα χασουμε τα λεφτα μας... ποιος πλερωνει για να φτιαχτεί;Otto Weininger έγραψε: 14 Ιαν 2023, 12:20κόφτο με τα πόδιαtaxalata xalasa έγραψε: 14 Ιαν 2023, 12:09
![]()
![]()
ρε γελια που ριχνω σημερα... σε καλο να μας βγει...
ΚΤΕΛ τελος για μενα αν βαλουν τετοιο ονομα... ας το βαλουν...
Let them make the first mistake. We make the last move.
Re: Nεο Σταθμο ΚΤΕΛ με ονομα "Κωνσταντίνος Μητσοτάκης" θα αποκτησει η Αθηνα
Ακριβώς. Μάλιστα, ακόμα και ο Μαρίνος στηλίτευε την στρεβλή μορφή ιδιωτικοποιήσεως ως ακολούθως:dna replication έγραψε: 14 Ιαν 2023, 12:43πολύ καλη συνοψη των γεγονότων της αποτυχημένης ιδιωτικοποιησης του Κωστα Μητσοτάκη που ήταν συνδυασμός νεοφιλελεύθερων εμμονών και ρουσφετολογίας που άλλωστε αποτελούν την πολιτική κοσμοθεωρία της οικογενειας του μητσοτακεικουΑρχέλαος έγραψε: 14 Ιαν 2023, 12:18Περί ιδιωτικοποίησης της ΕΑΣ:dna replication έγραψε: 14 Ιαν 2023, 12:05
αξάχαστη βλέπω μένει η προσφορά του Κώστα Μητσοτάκη στους ΚΤΕΛατζηδες...
αυξησεις τιμών, μονοπώλια, προνόμια, ότι θέλεις τους έδωσε
Ηθελε να τους δώσει κάποτε και τις συγκοινωνίες της Αθήνας πουλωντας το στολο των οχηματων:
οι ΚΤΕλατζηδες αγόρασαν ο καθένας με 25.000.000δρχ απο ένα λεωφορείο του ΟΑΣ, το γεμισαν χαϊμαλιά και παναγίτσες και βγηκαν να κάνουν δρομολόγια.
Ευτυχώς δεν πέρασε αυτό το γυφτοβαλκάνιο μοντέλο ιδιωτικοποιησης που ειχε την προσωπική σφραγιδα του μητσοτακεϊκου
Τα λεωφορεία παραχωρούνταν με τριετή δωρεάν χρήση και επιδοτούνταν εισιτήρια και κάρτες απεριορίστων διαδρομών στο 100%. Μίσθωμα-ενοίκιο υπήρχε. Εκείνο που πληρωνόταν ήταν η άδεια κυκλοφορίας.
Μάλιστα η επιχορήγηση εισιτηρίων και καρτών απεριορίστων διαδρομών από 28 δις δραχμές έφτανε τα 35 δις δραχμές!
Ουσιαστικά ήταν στρεβλή, αποτυχημένη ιδιωτικοποίηση που κόστιζε περισσότερο στο δημόσιο τόσο με τις επιδοτήσεις που αυξήθηκαν όσο και με αποζημιώσεις απολυμένων.
Να τονίσουμε το υπόβαθρο των απαράδεκτων συμπλοκών:
Στην απόκτηση αδειών, προτεραιότητα είχαν οι οδηγοί της ΕΑΣ και ιδίως οι πολύτεκνοι σε αυτήν.
Ωστόσο αποφάσισαν ως σωματείο να μη δεχθεί κανείς να πάρει άδεια από αυτές που τους παραχωρούσε η κυβέρνηση. Μεταξύ των οποίων και κάποιοι πολύτεκνοι που θα την έπαιρναν και εύκολα.
Όμως κάποιοι συνάδελφοι τους έπραξαν διαφορετικά από τα συμφωνηθέντα.
Σκεφτείτε τώρα να είναι κάποιος πολύτεκνος ή ο πανίσχυρος Κολλάς, να μη παίρνουν την άδεια αν και μπορούσαν σεβόμενοι την απόφαση που έλαβαν για μαζική αποχή και να βλέπουν ξαφνικά τον μέχρι χθες συνοδοιπόρο τους να την παίρνει την άδεια.
Ε δεν είναι και το καλύτερο.
Συνάδελφοι που μέχρι τότε έπιναν καφέ μαζί έγιναν εχθροί.
Για την ιστορία ο Κολλάς στο μεσοδιάστημα έκοψε τα αγγλικά του γιου του και αργότερα δούλεψε σε τουριστικό πούλμαν μέχρι προφανώς να υπάρξει αλλαγή ουσιαστικά αρχές του 1994, ενώ ο Σταμούλος αν θυμάμαι καλώς ήταν οδηγός σε φορτηγό που μετέφερε παγωτά.
Λένε λοιπόν διάφοροι για τα ξεβρακώματα του Κολλά δεν μας έχουν πει όμως για τους επόμενους και ότι:
1) Yπήρξαν περιπτώσεις με ανασφάλιστους αλβανούς οδηγούς
2) Δεν είχαν πληρωθεί τα νοίκια των αμαξοστασίων
3) Δεκάδες λεωφορεία περιουσίας του προηγούμενου καθεστώτος αχρηστεύτηκαν γιατί έπαιρναν από αυτά εξαρτήματα ως ανταλλακτικά
4) Διακόσια λεωφορεία έπαθαν μεγάλες ζημιές κατά την διάρκεια κατάληψης αμαξοστασίων
5) Πολλές φορές ακόμα ιδίως το βράδυ έπρεπε κάποιος να μαντέψει πότε θα περάσει το λεωφορείο
viewtopic.php?f=29&t=37713&p=2347085&hi ... 3#p2347085
Και πολύ δικαιη η αναφορά στους ΣταμουλοΚολλάδες και στη συντονισμένη επίθεση που δέχονταν το συνδικαλιστικό κινημα απο τα διαπλεκομενα μέσα της εποχής

"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"
- Καραμελίτσα
- Δημοσιεύσεις: 11024
- Εγγραφή: 17 Σεπ 2020, 17:35
Re: Nεο Σταθμο ΚΤΕΛ με ονομα "Κωνσταντίνος Μητσοτάκης" θα αποκτησει η Αθηνα
Κανένα όνομα δεν είναι πιο ταιριαστό για ένα μονοπώλιο που προσφέρει υπερτιμημένες υπηρεσίες χαμηλής ποιότητας.
Z
- Eθνικοκοινωνιστης
- Δημοσιεύσεις: 46396
- Εγγραφή: 05 Μάιος 2018, 12:13
Re: Nεο Σταθμο ΚΤΕΛ με ονομα "Κωνσταντίνος Μητσοτάκης" θα αποκτησει η Αθηνα
γουπατο 
"Καλύτερα να φορέσω το κράνος του Κόκκινου Στρατού παρά να φάω χάμπουργκερ στα mc Donald's"
Αλαιν ντε Μπενουα
Αλαιν ντε Μπενουα
- Καραμελίτσα
- Δημοσιεύσεις: 11024
- Εγγραφή: 17 Σεπ 2020, 17:35
Re: Nεο Σταθμο ΚΤΕΛ με ονομα "Κωνσταντίνος Μητσοτάκης" θα αποκτησει η Αθηνα
Μια και ξεκινήσαμε έτσι δυναμικά, ελπίζω να δώσουν το όνομα Κούλης Μητσοτάκης στον σταθμό των ΚΤΕΛ στην Πάτρα.
Z
- Green Dragon
- Δημοσιεύσεις: 24828
- Εγγραφή: 17 Απρ 2020, 12:02
- Phorum.gr user: Green Dragon
Re: Nεο Σταθμο ΚΤΕΛ με ονομα "Κωνσταντίνος Μητσοτάκης" θα αποκτησει η Αθηνα
Σκαρταδος 4 έγραψε: 14 Ιαν 2023, 11:47 Θα πρέπει να έχεις ατσάλινα αρχιδια για να μπεις σε όχημα του συγκεκριμένου ΚΤΕΛ με τέτοιο όνομα
- Green Dragon
- Δημοσιεύσεις: 24828
- Εγγραφή: 17 Απρ 2020, 12:02
- Phorum.gr user: Green Dragon
Re: Nεο Σταθμο ΚΤΕΛ με ονομα "Κωνσταντίνος Μητσοτάκης" θα αποκτησει η Αθηνα
Υπάρχει εταιρεία που θα δεχτεί ν' ασφαλίσει τα λεωφορεία που θα κάνουν στάση εκεί;
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 31 Απαντήσεις
- 871 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από nostromos
-
- 13 Απαντήσεις
- 510 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Πτολεμαίος
-
- 11 Απαντήσεις
- 312 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Frappezitis
-
- 17 Απαντήσεις
- 760 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Λευκός Λύκος